کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی |

ترور نافرجام رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از نگاهی دیگر

22 دی 1397 ساعت 23:32

به عنوان عضو کوچکی از مردم عزیز استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن محکومیت این عمل تروریستی، پیگیری و برخورد قاطعانه مسئولین امنیتی و اطلاعاتی و دستگاه قضایی کشور را خواستاریم.


متن ارسالی: ترور نافرجام و ناجوانمردانه رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد حجت الاسلام مزارعی، در تداوم حرکت‌های مزبوحانه دست‌های ناپاک با همراهی مفسدین اقتصادی و وابستگان به جرم و جنایت است که علمای متعهد و قضات برجسته کشور را هدف گرفته‌اند.
  دشمنان کوردل و مدعیان دروغین عدالت و بی گناهی، زمانی که دیدند هیچ کدام از اهداف خصمانه‌شان مانند تهدید، رشوه، فشار سیاسیون، تخریب مغرضانه برضد قوه قضاییه کارساز نیست با عصبانیت دست به ترور قضات پاک سیرت کشور می‌زنند.
 این گونه اعمال تروریستی و به شهادت رساندن قضات عدالت محور کشور نه تنها باعث توقف و یا کاهش پیشرفت خط عدالت کشور نمی‌شود بلکه این گونه اقدامات نهضت عدالت محوری و فساد ستیری که خواست رهبر فرزانه انقلاب از قوه قضائیه و روحانیت معظم کشور است را توسعه می‌بخشد؛ چرا که خون پاک این عزیزان درخت عدالت و فساد ستیزی کشور را آبیاری و عزم بازماندگان را در جلوگیری از به هدر رفتن خونشان راسختر می‌نماید.
  اگر امروز افرادی مانند حجت الاسلام مزارعی، هدف قرار گرفته شده‌اند، به این معنی است که دشمنان دریافته‌اند که دیگر توان رویارویی با عزم ملت ایران در مقابله با فساد را ندارند و موتور پیشرفت عدالت و ظلم ستیزی در استان کهگیلویه و بویراحمد سرعت گرفته است لذا با توسل به این گونه اقدامات غیر انسانی به خیال خام خود سعی در ایجاد اختلال در رشد و شکوفایی عدالت و فساد ستیزی جامعه اسلامی ما دارند.
 در پایان به عنوان عضو کوچکی از مردم عزیز استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن محکومیت این عمل تروریستی، پیگیری و برخورد قاطعانه مسئولین امنیتی و اطلاعاتی و دستگاه قضایی کشور را خواستاریم.
---------------------------------------------
باتشکر
دکتر سید اسماعیل محمدی مهر
 


کد مطلب: 406367

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/406367/ترور-نافرجام-رئیس-کل-دادگستری-کهگیلویه-بویراحمد-نگاهی-دیگر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1