کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت |

آقای تاجگردون، حالمان خوب است اما فقط موقع رای دادن!

اعظم کاظمی

22 دی 1397 ساعت 9:27

ما معمولی‌ها به جرم معمولی بودن اگر به مرگ طبیعی نمیریم یا جاده مارا خواهد کشت یا بی توجهی متخصصان یا نقص عضو خواهیم شد و تا آخر عمر با درد دست و پنجه نرم خواهیم کرد.


متن ارسالی: جناب تاجگردون سلام. شنیده بودیم از فاصله‌ی بین مردم عادی تا مسئولان اما به عینه ندیده بودیم که این فاصله از شهید رجایی تا خاتم الانبیاء خواهد بود. خداروشکر که در سلامتی کامل به سر می‌برید اما آیا تاکنون به این موضوع فکر کردین که یک بیمار عادی که در جاده گیر افتاده و اجباراً جایی جز شهید رجایی نمی‌برندش چه به روزش خواهد آمد؟! آیا چون شما هر لحظه تیم تخصصی و فوق تخصصی متبحر بالای سرش حاضر خواهند شد و تمام توانشان را جهت نجات جانش بکار خواهند بست یا به جرم انسان معمولی بودن یا باید با درمان‌های معمولی بهبود یابد یا...
نماینده‌ی محترم پنج کیلومتر بعد از گچساران به سمت بهبهان سراشیبی و بلافاصله سربالایی تندی است. باران شدید جاده لیز و ماشین سُر خورد از جاده خارج شدم و به دلیل نبودن گارد ریل کنار جاده مستقیم وارد دره کنار جاده شدم. که به کمک عوامل اورژانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدم سر صحبتم اینجاست که چرا بعد از دوبار سی تی اسکن دادن باید نوروسرجر محترم متوجه شود بادی مهره‌ی کمری بنده شکسته و چرا بعد از سه روز بستری بودنم در بیمارستان ایشان باید برای اولین بار بالای سر من بیایند و بدون اینکه حتی کیفشان را از روی دوششان بردارند بدون هیچگونه معاینه‌ای دستور یک کمربند مخصوص را بدهند و بگویند بیمار ترخیص است و تشریفشان را ببرند! آقای تاجگردون آیا درمان مسئولان نیز چون سفرهای هوایی‌شان که از استان‌های مجاور صورت می‌گیرد؛ باید در بیمارستان‌های تخصصی‌تر و مجهزتر انجام شود؟! آیا مرگ خوب است اما تنها برای مردم عادی؟! چند نفر در پرواز هوایی سال گذشته کشته شدند به دلیل نقص فنی و بدی شرایط جوی یا هر علت دیگری؟! و بی اهمیت دانستن حال بیمار توسط یک نوروسرجر که مسئول مستقیم حال بیماران هد ترومایی تصادفی است آیا چندان اهمیتی از نظر شما ندارد؟! جناب نماینده اگر بیمارستان شهید رجایی و نوروسرجر مقیم کارشان خوب است شما چرا خاتم الانبیاء عمل کردین؟! اگر جاده‌های دو و چهار بانده‌ی شهرستان ایمن است چرا حفاظ کنار جاده‌ای ندارند؟! چند نفر دیگر باید از آن دره سقوط کنند و هد تروما و... شوند تا فکری به حال امنیت جاده‌ها شود؟! ما حالمان خوب است اما فقط موقع رای دادن و پس از آن حالمان نه تنها برای نمایندگان بلکه برای وزیر راه و هیچ وزیر دیگری مهم نخواهد بود. سرتان سلامت باد و پست جدید گوارای وجودتان. ما معمولی‌ها به جرم معمولی بودن اگر به مرگ طبیعی نمیریم یا جاده مارا خواهد کشت یا بی توجهی متخصصان یا نقص عضو خواهیم شد و تا آخر عمر با درد دست و پنجه نرم خواهیم کرد. اینجا جای اعتراض نیست که تا بخواهی اعتراض کنی با برگه و استامپی بالای سرت می‌آیند و می گویند یا دادن رضایت شخصی از بیمارستان مرخص شو! و بیمار هد ترومایی را کجای دنیا پیشنهاد مرخص شدن با رضایت شخصی از بیمارستان را می‌دهند الله اعلم!
--------------------------------
اعظم کاظمی
فعالی اجتماعی
--------------------------------


کد مطلب: 406344

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/406344/آقای-تاجگردون-حالمان-خوب-اما-فقط-موقع-رای-دادن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1