تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۰۶۳۱۰
با ارسال بیانیه‌ای مطرح شد

انجمن اسلامی دانشجویان فرهنگیان سوء قصد به حجت‌الاسلام مزارعی را محکوم کرد /فریاد عدالت خواهی «مزارعی» کابوس ظالمان

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
انجمن  اسلامی دانشجویان فرهنگیان سوء قصد به حجت‌الاسلام مزارعی را محکوم کرد /فریاد عدالت خواهی «مزارعی» کابوس ظالمان
کبنا ؛متن ارسالی
بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ / مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید (8 صف)»
باردیگر دست های پلید ظالمان و مستکبران  در حرکتی ناشایست  دل مردمان را به درد اورده است در پرتو عنایت الهی انان به نیت پلید خود دست نیافتند و ترور نافرجام ماند.
روز گذشته  حجت الاسلام مزارعی مورد ترور عده ای ناشناس قرار گرفتتند که خوشبختانه به ایشان اسیبی وارد نشد.
در گوشه کنار تاریخ ترور های  متعدد در ایران را به یاد می اوریم،و در می یابیم ترور ها هیچ گاه ظالمان را به مقصد و هدف  نرسانیده است.
 دیر گاهی است در منطقه زخم خورده از محرومیت ها و تبعیض های بی پایان عده ای فضا را برای بهره بری های شخصی و منفعت طلبی ها مناسب دیده اند و با چکمه های ظلمانی  عدالت ،حقیقت ،و تمامی معارف والای انسانی را لگد کوب می کنند
و به قداره کشی در استان می پردازند!
و تصور ایشان این است که می توانند تا ابدالدهر اقدامات و نقض مصرحه قانون را ادامه دهند و کسی مانع آنان نشود!
روزهای زیادی از حضور حجت الاسلام مزارعی بر سپهر دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویر احمد نگذشته است اما در همین  زمان اندک فریاد عدالت خواهی و شجاعت وصف ناشدنی ایشان دل دردمندان و محرومین و آسیب دیدگان و دوستداران حق و حقیقت را به امید های فراوان گره ای ناگسستنی زده است مردم دغدغه مند دیار سرافراز کهگیلویه و بویر احمد در انتظار به بارنشستن این امید ها نشسته اند.
حال که همه نیک اندیشان ورد زبانشان زنده باد حق و راستی است و حجت الاسلام مزارعی را بیرق دار این مسیر ناهموار اما متعالی مبارزه با مفاسد و مفسدین،جرم و مجرمین می دانند و بارقه های تظلم خواهی استان را منور ساخته است.
وحشت آشیانه های آرام مجرمان را متزلزل ساخته است و آنان  را به تکاپو واداشته است.
بدخواهان و منادیان شرارت ها و ظالمان و ناقضان قانون که کابوس مجازات در ماه های اخیر خواب را از چشمانمانشان به یغما برده است از ناچاری به شنیع ترین و ناپسند ترین اعمال روی اورده اند و علاج و چاره را تنها  تیرهای پیاپی میدانند که قاضی القضات استان را از پای دراورد تا بانگ رسوایی شان در نطفه خفه شود!
و همچنان عَلَم ظلم را برپادارند
آنان از هیچ کوششی برای حذف صدیقان حق، صالحان و مروجین عدالت دریغ نمیکنند چرا که ادامه راه ناصوابشان  تنها با حذف حق خواهانی چون حجت الاسلام مزارعی ممکن است.
اما در پرتو  حق و عدالت حقیقی و راه متعالی مزارعی هاهمه آنان به عقوبت خواهند رسید!
بانگ رسوایی ظالمان و اهریمنانی که این چنین حق را نشانه رفته اند از کرانه کرانه شهر به گوش می رسد.
پاسخ  قاطع ،شجاعانه و به دور از هرگونه ترس از  دست دادن جان  از سوی جناب مزارعی  باردیگر بارقه ها امید را دلمان شعله ور ساخته ا‌ست و تیر خلاصی بر پیکره دشمنان حق بوده است و  ما را به تحسین ایشان  واداشته است.  
انجمن اسلامی پیروان خط امام دانشگاه فرهنگیان به عنوان نماینده ای از جامعه دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد این اقدام ناشایست و ناپسند که از سوی عده ای ناشناس صورت پذیرفته   را به شدت محکوم می نماید و از تمامی مراجع  ذی صلاح تقاضا مند است هر چه سریعتر عاملین این ترور نافرجام را شناسایی و به مجازات برسانند تا درس عبرتی برای تمامی مخلان قانون باشد.
باشد که همه انان دریابند راه شان ناصواب است و نمیتوانند حق را از صحنه روزگار محو نمایند.
همچنین انجمن اسلامی پیروان خط امام دانشگاه فرهنگیان یاسوجحمایت قاطع خود را از قاضی القضات استان جناب حجت الاسلام و المسلمین مزارعی اعلام میدارد جامعه دانشجویی امروز بیشتر از هر روز دیگری کنار ایشان ایستاده است و به مبارزه با تمامی بی عدالتی ها و ظلم هایی که بر مردم این استان روا شده است مبادرت می ورزد.
به امید آن که روزی را نظاره گر باشیم که تمامی مجرمین به  مجازات برسند و فریاد  عدالت خواهی  و حق طلبی  به ثمر رسد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره)دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویر احمد
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1