تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۰۶۳۰۳
یادداشت |

نقدی بر اظهارات موافقین فرمانداری «صداقت» در دنا

۳
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نقدی بر اظهارات موافقین فرمانداری «صداقت» در دنا
کبنا ؛متن ارسالی: از آنجا که برخی سایت‌ها از روی شیطنت رسانه‌ای و یا از روی آگاهی و اطلاع از یک تغییر، اقدام به انتشار خبری در نهاد یاد شده (فرمانداری دنا) نمود، تنی چند از دنا نشینان با نوشتن جوابیه‌های مختلف واکنش نشان دادند.
 اگر چه استاندار محترم خود بهتر از هر مسئولی از عملکرد مدیرانش آگاه است. اما از این جوابیه‌های فوری می‌توان عدم آگاهی و اطلاع نویسندگان مطالب منتشر شده از عملکرد و وظایف مدیر را استنباط نمود. در مطالب یاد شده، حضور فرماندار دنا در راهپیمایی‌ها، افتتاحیه‌ها، شبکه‌های مجازی مدیران، همایش‌ها، شورای اداری و حضور میان مردم را از عملکرد مثبت و فعال ایشان برشمرده‌اند.
 آیا در شأن و جایگاه یک فرماندار است که موارد یاد شده را اهم وظایف و رسالت یک فرماندار دانست. شما با این گفته‌ها جز تحقیر و کوچک نمودن جایگاه فرمانداری یک شهرستان که اغلب مردم فرهنگی و اهل علم هستند، هیچ دفاعی از فرماندار ننموده‌اید.
سوال مهم‌تر این است که اگر سرکار خانم صداقت سرپرست فرماندار دنا شرح وظایف خود را به خوبی می‌داند و بر آنها اشراف دارد و توانایی مدیریت شهرستان را در خود می‌بیند چطور نتوانسته خواسته‌ها و رویاهای همسر محترمش را جامه‌ی عمل بپوشاند تا از عملکرد ضعیف ایشان به نزد استاندار و نماینده محترم شکایت ننماید.
واقعیت امر همین است که مردم از عملکرد ایشان چندان راضی نیستند.
از توانمندی بالای ایشان در رایزنی و جذب اعتبار سخن به میان آورده‌اید. اکنون سوال این است که اگر ایشان همچین توانایی دارد و تا کنون توانسته این مهم را برآورده کند چرا در جذب اعتبار بیمارستان‌های سیسخت و پاتاوه اقدام قابل توجهی انجام نداده تا همسر ایشان در این باره دست به دامان استاندار و نماینده محترم مردم نگردد. شاید دلیل این امر عملکرد ضعیف ایشان و عدم نظارت کافی و در آخر بروز مشکلات برای این اقدام مهم باشد که مسئولین استانی را برآن داشته تا در فرصت مناسب و با مدیت کارآمدتری این مهم به سرانجام برسد.
دیگر اینکه دلیل این همه شکایت از طرف مسئولان شهرستانی و مردم به نماینده و مسئولان استانی جز نارضایتی از عملکرد سرپرست فرمانداری چه می‌تواند باشد. آیا غیر از این است که به نظر می رسد ایشان توانایی تعامل با مدیران تابع و رسیدگی به مشکلات مردم را ندارد!
گواه این سخن اختلافات شبانه روزی مدیران شهرستان و مردم و انتقاد از همدیگر در فضای مجازی نسبت به مشکلات و وضع موجود است.
از وجود مشکلات و عملکرد ضعیف ایشان در حوزه گردشگردی شهرستان دنا نیز در وقت دیگری سخن خواهم گفت.
سخن آخر اینکه مسئولین و مردم شریف هیچکدام مخالف حضور یک بانو در قامت یک مدیر نیستند اما این مهم باید به اهلش سپرده شود تا همسو و همگام با مدیریت استان به نتیجه مطلوبی برای مردم شهرستان دنا برسد.
و من الله توفیق
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
United States
تا زمانی که این کارزار قدرت طلبی و منفعت طلبی به اسم مردم و به کام خود تمام نشود هیچ مشکلی در این کشور حل نمی شود، در تمام این کشور و در تمام رسانه های رسمی و غیر رسمی یک عده برای منافع خود یا مشغول تعریف تمجید و تعریف هستند یا تخریب، شما در این دنیای مجازی چرا خود را نماینده و سخنگوی مردم معرفی می کنید و از جانب انها اشخاص را نقد و بررسی می کنید
کبنا شما هم مثل اون بنده خدا فقط فیلتر نکنید
Iran, Islamic Republic of
کاملأ صحیح مرقوم نمودید
.و هیچ یک از مدیران شهرستان برای ا.چرا میخواهید سرنوشت یک شهرستان را به حفظ یک صندلی به هر قیمت و بهایی پیوند بزنید.
برای تحقق شعار ورود زنان در پست های مدیریتی به ایشون هم یک پست بدهید ولی در حد مدیریت یک اداره یا واحد دو سه نفره. یه کلیپ از سخنرانی. میزارم ببینید و خودتان قضاوت کنید که چجور استاندار داره برای یک شعار سرنوشت یک شهرستان با انبوه مشکلات را به یک مدیریت. گره میزنه.
Netherlands
ای رو نمیتونه انجام بده انوقت شما سکان دادید دستش
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1