تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۴۰۶۲۴۱
جوابیه‌ی/

روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد پاسخ روابط عمومی استانداری را داد؛ از وارونه‌گویی تا تشویش اذهان عمومی

۱۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد پاسخ روابط عمومی استانداری را داد؛ از وارونه‌گویی تا تشویش اذهان عمومی
کبنا ؛روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی پاسخ اظهارات روابط عمومی استانداری را در رابطه با مدیران متخلف [کلیک کنید] داد.

به گزارش کبنا، در خصوص مطالب باسمه و جدل مداهنه مدیر روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد [کلیک کنید] مطالبی به شرح ذیل معروض می‌دارد:
اولاً اینکه به مقوله‌ی فساد اقتصادی صرفاً به مثابه‌ی کسب منفعت شخصی و سوءاستفاده از قدرت برای برداشت فردی نگریسته شود معللی قوی در جهت ضعف تسلط بر موضوع و توارد به بحث در عناوین متعدده داشته که ماحصلی جز ضایع کردن مفاهیم معنونه و استهجان عبارات مطروحه در پی ندارد این در حالی است که از منظر حقوقی، عملکرد مدیری که به اعتبار جایگاه و مقام مکتسبه با پذیرش توصیه و اعراض از ضوابط قانونی و تصرف نا به جا در اموال بیت المال مبادرت به استخدام فله‌ای و بعضاً به‌کارگماری اقارب و متعلقین خویش می‌نماید مصداق اتم و اکمل مفسده جویی محسوب که به لحاظ تباهی و آسیب‌های ملتهب اجتماعی خسائر فادحی که در تعقیب این قضیه وجود دارد برخورد قاطع و اثرگذار دستگاه عدالت محور با چنین بزهکارانی می‌تواند دیگر خاطیان ناحفاظ را عبرت و عظت باشد کما اینکه حق مطالبه گری و توقع عموم افراد و جوانان صالحِ جویای کار که در مسیر قبول خدمت به بن بست رسیده‌اند همین مقصد و نشانه می‌باشد.
ثانیاً احترام به قانون و پذیرش احکام قطعی محاکم برای همگان یک امر ضروری است و افراد فاقد صلاحیت قانون در هر کسوت و جایگاهی حق هیچگونه دخالت در وظیفه دستگاه قضایی ندارند؛ در تشریح این مطلب آنکه در تمام کشورها هر حکمی که صادر می‌شود همه موظف هستند از قانون آن کشور تبعیت کنند اما مع الأسف بعضاً مشاهده می‌شود در کشور ما افرادی بدون اطلاع از روند پرونده، با اظهارنظر احساسی و مداخله جویانه در فرآیندهای قضایی، اقدام به جنجال در جامعه و اخلال در قوانین می‌کنند که چنین حرکت و پویشی ملازمه صریح با شیوع بی قانونی در جامعه دارد که انتشار چنین مطلبی از جانب واحد روابط عمومی بالاترین مقام سیاسی و نماینده ارشد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد که می‌بایست پرچمدار دفاع از ضوابط و طلایه‌دار مبارزه با فساد و استخدام‌های بی ضابطه در مجامع تحت امر باشد استعجاب هر شهروندی را بر می‌انگیزد.
ثالثاً اینکه در سوژه مورد قصد بیان گردیده به کارگیری نیرو توسط جناب گوهرگانی در زمان تصدی ایشان در سازمان جهاد کشاورزی بوده و ارتباطی با معاونت فعلی مشارالیه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد نداشته و اشاعه و ترویج اتهام منتسبه به نامبرده در کسوت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری جفا به آن مجموعه و دیگر مدیران این دیوان نامتناهی قلمداد شده، از این حیث که در گفتمان جدید این گروه هیچ ملاک نو معیاری جهت دفع اتهام از مسئول مورد اشاره به میان نیامده این نوع گفتار فی نفسه می‌تواند بهترین دلیل بر وارونه گویی روابط عمومی استانداری و تلقی کشاکش از نحوه اعلان این مسأله در بیان سخنگوی معظم قوه قضائیه به حساب آید که با کشف و اصطیاد اغراض سیاسی معاکس بر این واقعه، این نتیجه قابل تحصیل است که بنیاد این فلسفه‌ها جز پندار و گزافه نیست و اگر حقاً و حقیقتاً جفایی بر این ماجرا مستولی باشد بر نحوه انتصاب این مدیر خاطی به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری متبلور است که بدون هرگونه ارزیابی دقیق از نحوه کارکرد ایشان در زمان ریاست وی بر سازمان جهاد کشاورزی و اطلاع از میزان صلاحیت و احراز شایستگی این فرد و بهره گیری از تغافل مراجع نظارتی، سعی بلیغی در راستای ارتقاء سمت به شخص یاد شده معمول گردیده است. ضمن اینکه نامبرده در زمان حضور در مرجع قضایی خود شغل و حرفه فعلی خود را معاون استاندار عنوان نموده است.
رابعاً نظر به استقلال قوه قضائیه و صلاحیت قانونی آن در رسیدگی و صدور حکم در مورد تظلمات و تعدیات وارده بر عمل مسئولین، صدور حکم برائت نسبت به این فعل متعدیانه در هیأت رسیدگی به تخلفات اداری نمی‌تواند برای قاضی رسیدگی کننده به موضوع جرم، لازم الوفاء باشد و اساساً در وضعیتی که ادله و مستندات متقن و قویه در جهت وقوع و انتساب بزه تصرف غیرقانونی در اموال مسلمین به متهم (گوهرگانی) در مراجع صالحه مکفی و مستوفات شناخته شده و در دیوان عالی کشور به مرحله قطعیت رسیده، تبلیغ و رواج بری‌الذمه شدن محکوم علیه این پرونده به نحو مکذبانه آنهم با اطلاع دقیق از مفاد دادنامه‌های صادره، پیامدی جز تشویش اذهان عمومی به دنبال نداشته که مسلماً چنین کنشی حسب مدلول مقررات قانونی مدونه، جرم محسوب و عوامل آن مستوجب عقوبت شناخته خواهند شد.
روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر دستگاه قضا
حکیم
Iran, Islamic Republic of
به جای این ادبیات گنگ از ادبیات سلیس فارسی استفاده میکردی
Iran, Islamic Republic of
مزارعی حمایتت میکنیم.

زنده باد مزارعی شجاع

زنده باد سازمان شجاع بازرسی و بازرس توانمند آن

زنده باد دادستان عزیز
وحید
Netherlands
از هر‌چیزی بگذریم قلم زدنت عالی بود احسنت👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻
جدلی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دادگستری استان. والله داریم امیدوارم میشویم. تشکر دادگستری استان
Iran, Islamic Republic of
استاندار از ابتدا داره شعار برخورد با استخدام های طایفه ای و قبیله ای رو میده ولی انتخاب میکنه که خودش کلی استخدام غیرقانونی کرده .
آقای استاندار قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را
Iran, Islamic Republic of
سلام .بهتراز هرکسی میداند دراین پرونده خیلی بهش کمک شده زنده باد سلطان عدالت حاج اقا مزارعی
کرم
Iran, Islamic Republic of
فارغ از موضوع مورد بحث
از متن ارسال شده میتوان مقاله استخراج کرد
دست مریزاد به نویسنده
جویای عدالت
Iran, Islamic Republic of
روابط عمومی قوه قضاییه باید بدونه وقتی یک‌بیانیه عمومی صادر میکنه، با ادبیات ساده و روان باشه که برای عموم قابل فهم باشه. واسه همکارات تو دادگستری نامه ننوشتی که این همه از لغات و اصطلاحات تخصصی استفاده کردی برادر. من که معنی خیلی از این اصطلاحات رو‌ نمیدونم.
اما در مورد اصل خبر ممنونیم از قوه قضاییه به خاطره اجرای عدالت. فقط یک سوال داشتم : شخصی که به خاطر استخدام بی ضابطه و به کارگیری نیروی سفارشی . استان انتخاب می شه؟؟؟؟ چه امیدی میشه به وضعیت این استان داشت؟ چه امیدی میشه به استاندار ؟؟؟ لطفا کسی اگه پاسخی داره جواب منو بده چون دارم گیج میشم.
عادل
Iran, Islamic Republic of
ای وای که بدبخت شدیم رفت
Iran, Islamic Republic of
تشکر
آنچه که لازم بود مردم بدانند دراین متن وبا دلایل اثباتی توضیح,داده شده است
دادگستری استان خداوند پشت وپناهتان
شحاعت وجسارت در امر قضا یک اصل است که ما مردم آن را می بینیم وداریم امید وار می شویم.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای بالاترین دستگاه که باید خود جلوتر از دادگستری جلو این رابگیرد ولی برخلاف عمل کرده ومشوق افراد شده وجایگاه انان را رفیع تر نموده تا اقدامات را انجام نماین مگر استخدام تعدادکثیری از اقوام واشنایان نامبرده ظلم به به سایر خانواده وتحصیل کردگان نبوده بازهم متاسفیم که شما (استانداری ) در راس امور اجرایی این ملت هستید وتاسف بیشتر دفاعیه شما در مقابل حکم قضایی است
مهندس بیکار کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
اولا از دستگاه قضا تشکر میکنیم ولی فایده این برخورد چیه و کدام حق برگردانده شد؟ کدامیک از این نیروهای فله ای اخراج شدند و بجای آنها نیروهای با ضابطه قانونی و آزمون عادلانه و عمومی جایگزین شدند. تازه این نیروها دارند بصورت غیرقانونی رسمی هم میشن. یعنی مسئولینی متخلف . دارن این فک و فامیلها رو رسمی میکنن. اگر که دارید برای احقاق حق و دفاع از مظلوم کار میکنید این نیروها رو اخراج کنیدتا بجاشون نیروی نخبه و زحمت کشیده با آزمون جذب بشه. تا وقتی این نیروها سر کارن و جوانان نخبه بیکار انگار هیچ کاری نکردید.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1