تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۴۰۶۱۹۹
با ارسال متنی مطرح شد

توضیحات روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در باره محکومیت قضایی معاون استاندار

۳۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
توضیحات روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در باره محکومیت قضایی معاون استاندار
کبنا ؛بعد از صحبت‌های محسن اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در خصوص احکام 7 نفر از مدیران متخلف استان کهگیلویه و بویراحمد و نام بردن از «جعفر گوهرگانی» معاون امور اقتصادی استانداری،[کلیک کنید] روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی در این باره توضیحاتی داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
 روز گذشته بنا به آنچه در اخبار و رسانه‌های کشور انعکاس یافت، در نشست خبری سخنگوی محترم دستگاه قضایی اسامی افرادی را با اتهام مالی و فساد اقتصادی اعلام کرد که در این میان نام آقای "دکتر جعفر گوهرگانی "معاون فعلی هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد، که در این خصوص نکاتی قابل ذکر است:
 1- پرونده مربوط به استخدام و به‌کارگیری نیرو توسط دکتر گوهرگانی در سازمان جهاد کشاورزی در سالهای ۹۳ و ۹۴ _ زمان مدیریت ایشان در آن سازمان - بوده و ارتباطی با معاونت فعلی مشارالیه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد نداشته و به راین اساس ذکر عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان متهم جفا به این مجموعه ومدیران و پرسنل زحمت کش و خدوم آن است. لازم به ذکر است ایشان در نیمه دوم سال 96 و آنهم پس از اخذ استعلامات قانونی لازم به سمت معاون استاندار منصوب شده است.
2- به نظر می‌رسد ذکر عنوان مجرمانه اتهام مالی و فساد اقتصادی در پرونده‌ای که به زعم دستگاه محترم قضا موضوع آن جذب نیرو و استخدام بوده متناسب نبوده و مطرح شدن آن در کنار مفسدین اقتصادی باعث بروز شائبه‌های بسیاری شده است و در استان کوچکی چون کهگیلویه و بویراحمد، با بافت خاص اجتماعی، فرهنگی و قومی، هزینه جبران ناپذیر آبرویی و اعتباری سنگینی برای نامبرده و خانواده‌اش و همچنین دیگر مسئولان استان در پی داشته است.
اگر چه این پرونده در هیئت تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری بررسی و رأی به برائت آن نیز صادر شده است.
3- یکی از مهمترین رویکردها و سیاستهای استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم مبارزه با فساد، تبعیض، قوم گرایی و استخدامهای بی ضابطه بوده و نماینده ارشد دولت پرچمدار این جریان محسوب می‌شود و همچنان در این مسیر گام بر می‌دارد و از زمان حضور ایشان کمترین تخلفات مالی و اداری در استان صورت گرفته است.
در پایان برای تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی صحت و سلامت از درگاه خداوند لایزال مسآلت می‌نماییم.
 روابط عمومی استانداری کهگیلویه و به ویر احمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ملت
Iran, Islamic Republic of
همین استحدام فله ایی همین استخدام با رابطه اصله فساد هست هر نوع فسادی
France
چراطرفداری میکنید اختلاس مگه بایدپول باشه بی قانونی که دررابطه بااستخدام ها داشته فرزندان ما دردانشگاه دولتی کارشناس ارشدبا مقاله چون پارتی نداشتن بایدبیکار وافسرده بشن باید برکنار بشه
بند ۳ برای تقوی
Iran, Islamic Republic of
نمونه استخدام بی ضابطه استاندار مرادی مدیرکل حوزه
قوم گرایی . ۸ مدیرکل و مشاور استاندار از طایفه طیبی و سید محمید می باشد . از این واضح تر چه می خواهید.
سید
Iran, Islamic Republic of
تابوده همین بوده...گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه میو میو...دکترگوهرگانی نیرویی فعال پاک دست وایثارگروجانباز...پیگیرمشکلات مردم ودنبال حل مشکلات مردم میباشد...دنبال تخریب نیروهای کاردان و ولایتی میباشند...دکترگوهرگانی پایدارومستدام همچنان دنبال حل مشکلات استان میباشد.....
Iran, Islamic Republic of
اوضاع روشن است و مردم خوب میفهمند چه خبر است
Iran, Islamic Republic of
به نظر من این مطلب توهین به استان هست. اگر این آغا مشکل دارد هر چه زودتر باید کنار برود
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
حناتون پیش مردم رنگی نداره.
واعظان کاین جلوه بر محراب و منبر می کنند
چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
کاظم
Iran, Islamic Republic of
این در اون در نزنید ایشان باید برود و بیاید
مارگون
Iran, Islamic Republic of
خواهشا ننویسید و کارهای خلاف ایشان رو توجیه نکنید. و اگه خلافی نکرد بود دلیل این حکم چی هست و خدا داند. ایشان نباید چنین پست و مقامی داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
شما. حمایت میکنید متاسفم
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار مگه مدیرکل روابط عمومی شما مامور از دستگاه دیگه ای (صدا و سیما) نیست ؟چرا تمام مامور به خدمت های سایر دستگاه ها رو حکم به برگشتشون به دستگاه اولیشون رو دادید ولی مدیر کل روابط عمومی رو ندادید ؟مگه توی این استان هست ؟نیروهای به مراتب قوی تر و با کیفیت تری در این استان وجود دارند که خدمات شایسته تری به دولت و شخص شما میتونن انجام بدن.برادرانه و از سر دلسوزی این مطلب رو گفتم.ضمنا ایشون اصالتا اصولگرا هستن.در سبقه ایشون اگر کمی جستجو کنید خواهید یافت...
کبنا شما هم اگه محافظه کار نیستی چنین کامنت هایی رو منتشر کن.
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر استاندار که حامی کارمندانش هست
اگر حکم برائت بهش دادین چطوری محکوم شد حتما غیابی رای صادر شده برین اعتراض کنین
چرا مثل .اعلامشون نکردن
شب رو
Iran, Islamic Republic of
بله مدیران استان ما معصوم هستند!!!
درست میفرمائید
ما هم باور میکنیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام دزد دزد است چه از دیوار کسی بالا رود چه تخم مرغ بدزدد ه. حق تمامئ فارغ اتحصیلان کشاورزی را خورده و اکثر آنها در عسلویه کارگی می کنند چه کسی جوابگوی آنهاست لطفا استانداری حمایت نک.آوردند استانداری
Romania
روابط عمومی استانداری خیال می کند این استخدامها دزدی نیست باور کن از هزار دزدی بالاتر هست به نظر ما از دیوار مردم بالا بری بهتر از اینجور حق خوری هاست چه بسا که این . برای این بکارگیریها گرفته باش. د
از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
پس اگر اینطور ه که گذشته ربطی به حال فعلی ندارد چرا سوئ پیشینه از جوانان برا ی استخدام و بکار گیری گرفته میشود
کارمند استانداری
Iran, Islamic Republic of
حکم برایت تخلفات اداری نهاد رییس جمهوری چیز دیگری هست و ارتباطی به ارای دستگاه قضایی ندارد و این حکم .شما ها چرا ذهن عموم را میخواهید منحرف کنیدو مردم از دست شماها عاصی شدن .تا کی و چرا استاندار برش نمیداره که کارمندانش حفظ بشه و به ماها بر نخوره
Iran, Islamic Republic of
سلام،،آقای روابط عمومی ،،چقدر سخن گفته ای اول این که مهر تایید بر تخلفات زده ای و گفتی که درسال ۹۳،۹۴،تخلفات انجام گرفته است ،مربوط به دوران خدمتش در استانداری نبوده است ،،دوم گفتی در تخلفات اداری ریاست جمهوری تبرئه شده معلوم است که آن بوده برای لا،بپوشانی یک واقعیت ،سوم گفته اید استعلام شده است ،،به کجا استعلام کرده اید سوم شما چرا بافت اجتماعی استان را کوچک و،رای با واژه به زعم دستگاه قضا عنوان کرده اید ،،بله برای شما زعم وخیال است برای مردم جفا دیده یک واقعیت تلخ است ،گفتا اید دوران استاندارفعلی کمترین تخلف اتفاق افتاده ،،که تخلفات گذشته را هم مهر تایید زده اید،،بفرمائید استاندار باچند تخلف برخورد کرده که مدعی هستید که ایشان مشی ضد فساد دارد لطفا پاسخگو باشید علی طالبی،
منطقی
Iran, Islamic Republic of
پست بالاتر بهش دادن
افشین پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر گوهرگانی مدیر مدبر دیارمان. خیلی ضعیف عمل کرده که فرد خدومی همچون دکتر گوهرگانی را در کنار مفسدان اقتصادی نام ببرد
Iran, Islamic Republic of
فساد فساده ،حالا یا اداری یا مالی .روشم نشورین لطفا ،البته اگر شریک باشید وظیفه شما همین میشه .
Iran, Islamic Republic of
(يکی از مهمترین رویکردها و سیاستهای استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم مبارزه با فساد، تبعیض، قوم گرایی و استخدامهای بی ضابطه بوده و نماینده ارشد دولت پرچمدار این جریان محسوب می‌شود و همچنان در این مسیر گام بر می‌دارد )
همش حرف که فقط دل مردم را خوش کنند. اگر مخالف با استخدام فله اي هستند چرا کسي که نماد و الگوي قوم گرايي و استخدام فاميلي هست ميپذيرند. اين مسيولين تا کي،ميخواهيد.
برق
Iran, Islamic Republic of
چراکسی نیست جناب اقای ابوذر بزرگواری معا ونت مهندسی وبرنامه ریزی شرکت توزیع برق .را در این شرکت استخدام کرده
Iran, Islamic Republic of
جناب ببخشید روابط عمومی حالا که تخلف ایشان با ارفاق اسلامی وکاتالیزر کیمیای نماینده تایید شده به اقای استاندار بفرمایید ایا سزاوار است همچنان بر مسند این پست باشند وشاید هم استاندارتوان مقابله با نماینده را ندارند لطفا جهت بهره مندی ازخدمات ارزنده ایشان در اموری همچون بکارگیری بدون ضابطه نیرو بخصوص . محترم چنانچه فردی از قلم افتاده باشد درخواست ارتقا ایشان را داریم
محمد
Iran, Islamic Republic of
یکی از مهمترین رویکردها و سیاستهای استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم مبارزه با فساد، تبعیض، قوم گرایی و استخدامهای بی ضابطه بوده .
احد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دولت ،دولت عدالت محوری
ما که میدونم ایشون چجوری اونم از دولت گرفته
اگه میگه رائ برائت از قوه قضائیه بگیره
تقوی هم و مجبوری یه بیانیه صادر کرد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
یه تخلف کوچک قهقهقهقهقهههه!!!!!
.. اینها شدن یه تخلف کوچک!!!
تخلف تخلفه باید متناسب با جرم،رائ صادر بشه ولاغیر.
جوان انقلابی
Iran, Islamic Republic of
اگر رویکرد استاندار محترم مبارزه با فساد است پس چرا ا. را علیرغم اینکه شنیده بود. چکار کرده به معاونت گذاشت. مگر فساد چیست ؟
اقای استاندار اگر میگوید الان اقدام کند و افراد فاسد (فساد فرقی ندارد چه رانت باشد چه پارتی بازی . چه فساد مالی و....) از صحنه خارج کند تا استان از دستشان ارام شود .
از خدا بترسید . عذر نیاورید و بخواهید گناه خود را ماست مالی کنید . اقای استاندار با گذاشتن ..و امثال ایشان دارد به استان. و در گناه انها شریک میشود .
به خدا افراد سالم و پاک دست و مومن کم نیستند در این استان . فقط باید چشم باز کنید و سیاسی فکر نکنید .
دارمان
Iran, Islamic Republic of
انشاالله استانداری باشد.قدر را بدانید واقعا کمیاب و نادرند
پروازی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1