تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : ۴۰۵۹۶۰
یادداشت سیاسی |

شهردار و اعضای شورای شهر لنده؛ از یک کلاغ و چهل کلاغ روزانه جلوگیری کنید

۲
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
شهردار و اعضای شورای شهر لنده؛ از یک کلاغ و چهل کلاغ روزانه جلوگیری کنید
کبنا ؛یکی از مخاطبان این سایت خبری متنی را خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر لنده مرقوم کرده است که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
این متن به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
 اعضای محترم شورای شهر و شهردار لنده
 با سلام و تحیات الهی
 آنچه در زیر آورده می‌شود درد دلی از چند هزار درد دلی است که با بغضی در گلو و انگشت حسرت نگاشته می‌شود که امیدواریم مورد توجه و مقبول افتد.
نیک مستحضر هستید که نزدیک به ۱۸ ماه از انتخاب شما به عنوان نمایندگان ما در شورا و شهر می‌گذرد.
هرچند درطی این مدت خدماتی در بعضی از نقاط شهر محروم و مردم رنج دیده‌مان ارائه شد که جای بسی تشکر و قدر دانی دارد چرا که مردم فهیم شهر لنده قدر شناسند.
لیکن از ابتدای انتخاب شما عزیزان تا به حال، خبرهایی که از ساختمان شهرداری و جلسات شورا به بیرون مخابره می‌شود با وعده‌های رنگارنگ دوران انتخابات فاصله و شکاف زیادی دارد و عملی شدن آن وعده‌ها مستلزم وحدت شما اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم است تا با همراهی مردم دست به دست هم دهید ولنده خویش را کنید آباد، آنچه درطی این مدت در جلسات شورای شهر گذشت حقیقتاً ناخوشایند بوده و هست و جز ناراحتی و آزردگی برای این مردم ولایت مدار و با بصیرت نبوده و نیست. جلساتی که می‌بایست خروجی آن حل مشکلات شهر و شهرک‌های اطراف آن باشد جای خود را به اختلاف‌هایی داده که گاهی به درگیری لفظی و فیزیکی کشیده می‌شود تا حسرت مردمی را که آرزو به دل ماندند تا شهردار و پنج نفر اعضای شورا شهر خود را همراه هم در یک جلسه، مراسم یا...ببیند.
نمونه بارز این اختلافات و بی تفاوتی به شهر و خواسته‌های مردم را می‌توان در افشاگری ریاست محترم شورا نام برد تا جایی که این افشاگری و وجود فساد در شهرداری بر روی سایت‌ها و فضا مجازی دست به دست شد تا بیشتر از گذشته دل این مردم صبور را به درد اورده باشد و نا امیدی و بدبینی بیش از پیش را نسبت به این نهاد به وجود اورد.
و اما آنچه کام مردم عزیز را تلخ‌تر کرده و باعث دلنگرانی و ناامیدی بیشتر این مردم مومن شده، سکوت و عدم پاسخگوی مسئولین در برابر این افشاگری است.
لذا از اعضای محترم شورا شهر و شهردار خواهشمندیم نسبت به آنچه در فضای مجازی و حقیقی به شهرداری و شورا مبنی بر تخلف، رانت، بکارگیری‌نیروها، واگذاری پیمان‌ها و...داده شده، در فضای حقیقی، به این شبهات در حضور مردمی که به فرمایش امام راحل ولی نعمتان و صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند، پاسخ دهید تا از یک کلاغ و چهل کلاغی که روزانه دست به دست می‌چرخد جلوگیری کرده وآرامشی را که حق این مردم است به آنها برگردانید.
ان شاالله
------------------------------------------
با تشکر
سید مجتبی بنی هاشمی
-----------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

ففقفق
Iran, Islamic Republic of
فقفقفق
نامدار
Iran, Islamic Republic of
امور ساختمان شهرداری یادتان نرود.ویترینی از شهرداری است.آقای .چرا شهردار . با ایشان برخورد نمی کنند؟؟؟؟
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1