تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۴۰۵۹۳۹
یادداشت سیاسی |

جشن بازنشستگی سیاسیون خسته

حمدالله مبشری
۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جشن بازنشستگی سیاسیون خسته
کبنا ؛متن ارسالی: در آستانه چهلمین سال گشت پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، با اذعان اندیشمندان، مورخین، انقلاب اسلامی بزرگترین رخداد قرن بیستم نام گرفت. انقلابی که تمام مرزهای فرهنگی را در نوردید و در حقیقت رستاخیزی بود در بیداری ملتهای جهان، نظام اسلامی به رهبری خمینی کبیر مایه حیرت شرق و غرب و بنیانهای استکباری را لرزاند. یاد می‌کنم از امام و شهیدانی که با نثارجان خود حافظ حدود الهی بودند وعزت وآزادگی را پایدار نمودند. جوانان، خوبان و دلسوزان نکاتی را در چند محور کوتاه انشاء می‌کنم شاید موثر واقع شود.
محور اول:
 قدرشناسی همراه با تذکر: در کشور و به طبع آن در استان ما حلقه مدیریت اجرای بسته وچرخشی، مدیریت احزاب و گروهای سیاسی (اصولگرا -اصلاخ طلب) موجبات نگرانی وناامیدی جوانان و تحصیل کردگان گردید. استان ک_ب در سه حوزه جغرافیای مستقل شاهد رخدادهای، اجتماعی،
سیاسی، اقتصادی، فرهنگی در چهل سال گذشته بود احزاب و سیاسیون بیشترین اثر را در تحولات این استان داشتند با همه چالشهای که بعضاً مانع توسعه استان گردید تلاشهایی زیادی در امر خدمتگذاری و آبادانی استان اتفاق افتاد. ملت ایران و مردم استان دست تک، تک همه فعالان مدیریتی و سیاسی، مذهبی را می‌فشارد و زحمات آنها را ارج و تقدیر می‌کنند.. امیدواریم به همراه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بازنشستگی سیاسیون خسته در همه عرصه‌ها، توسط ملت جشن گرفته شود وسال گشت چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی سال انتقال قدرت از نسلی خسته به جوانان و تحصیل کردگان. وفعالان، تربیت شده خودشان باشد. چرا که تن و روح انها خسته شد و با توجه به اینکه روح سالم در بدن سالم است، ممکن سیاسیون خسته نتوانند اثر گذار باشند وادامه فعالیت انهاموجب اشتباهاتی گردد که آجر و پاداش چهل ساله انها ضایع گردد. پیران خسته به جهت تجربه گران سنگی که دارند می‌توانند مشاوران خوبی باشنداما نمی‌توانند مدیر موفقی باشند.
فلذا آنها به اقتضایی سنشان نیاز به استراحت دارند. و باید به گشت وگذار، سفر خارج، و به فرموده قرآن: سیرو فی الارض و.. به تفریحات سالم بپردازند.
توصیه می‌شود که بخش عمده
فعالیتهاو مسولیتهای خود را به نسل جوان واگذار کنند. فعالان سیاسی در همه قوای سه گانه، حتی نهادهای مذهبی و دینی مثل امامت جمعه‌ها و... کنار بکشند. به تربیت یافتگان خود اعتماد وبه آن‌ها افتخار کنند و مردانه در همایشهای رسمی جرات و جسارت به خرج دهند دست نسل جوان را بالا ببرندو از مردم و دوستان خود به قیام و قعود در حق آنها توصیه نمایند همان کاری که رسول خدا در غدیر انجام داد. ابلاغ غدیر تنها نزدیک بودن مرگ پیامبر (ص) نبود، بلکه رسم واگذاری قدرت را هم متذکر شدند! اگرسیاسیون نمی‌توانند این رسالت را انجام دهند و یا توجیه می‌کنند تازنده‌ایم رزمنده‌ایم و در پی تکلیفمداری هستند، بدانند این
حیلت دنیا وابستگی به احترام اجتماعی و قدرت است! اگر واقعاً به آن اطمینان رسیدند که نسل جوان و تربیت شادگان انقلاب اسلامی توان اداره امور را ندارند! باید اقرارواعتراف به شکست خود کنند واز خدا و امام، شهیدان و ملت مظلوم ایران عذر خواهی کنند! مگه می‌شود اسلامیت شعارشان باشد و مردم خود را باور نکنند! چه دلیل دارد کس یا کسانی چهل سال، سی سال، بیست سال وده سال و.. داوطلب مجلس، نمابنده مجلس امام جمعه، مدیر اجرایی، فعال سیاسی، مدیریت احزاب، و.... باشند ومحصول کار انها در تربیت نیروی انسانی نامعلوم باشد! باید بترسند از اینکه اتهام راه و روسم ناصرالدین شاهی به آنها بزنند!
محور دوم:: ای جوانان، فرهیختگان، دانشگاهیان، طلاب و.... بیدار شوید! مطالبه گری کنید، مسولیت پذیر باشید،، در سایه اسلام و ولایت فقیه و حمایت مردم انقلابی به صحنه آید بار سنگین این نظام و مردم را به دوش گیرید. این امانت خمینی کبیر، و شهیدان را سکانداری کنید حق گرفتنی است! نه دادنی! منتظر نباشید که حلقه مدیریت بسته و چرخشی شما را صدا بزنند!! علی رغم تاکید موکد رهبر معظم انقلاب در اهمیت دادن به جوانان و...ولی هیچ نشانه‌ای که مسولین، سیاسیون، به این پیام اهمیت داده باشند وجود ندارد!! این خود گویایی سیگنالهای دیگری است که پیران خسته و دلبستگان قدرت و ثروت به این راحتی دل نمی‌کنند!! و با زبان بی زبانی فریاد می‌زنند که ما هنوز لیاقت جانشینی در نسل جوان را نمی‌بینیم! واحسرتا!
محور سوم بشارت:
در آستانه پایان دهه چهارم و آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم وعده الهی، انتطار رهبر انقلاب، خواست مردم نجیب ایران وجوانان تغییر خرد و کلان در مدیریت این کشور است باید رستاخیزی در همه امور مردم اتفاق و نتیجه ملموس وامید بخش باشد. تغییر غیر از براندازی است! باید در مدیریت کشور در همه قوا پوست اندازی و جراحی عمیق انجام گیرد. قرار است تربیت یافتگان انقلابی، ولایی، مردمی، همراه مردم و هم سطح مردم آزموده شوند، این بار آنها باید در بوته آزمایش قرار گیرند. ودر جنگی نابرابر به مصاف حلقه بسته مدیریت چرخشی،
اشرافی گری، رانتخواری، اختلاس گران، وگروه های ملاءو مترف بروند و بر علیه کسانی که سیری ناپذیر دارند! بپا خیزندو وضعیت را بازسازی و گلوی مردم را از دست سیاسیون خسته و بیمار خارج کنند. در این مبارزه و انتقال قدرت باید سه وظیفه مهم انجام گیرد!
1- اخراج مدیرانی که در حق مردم امانتداری نکردند!
2- محاکمه کسانی که به حقوق مردم تجاوز کردند!
3-برخورد جدی با مدیرانی که به بیت المال دست درازی کردند. و باید اموال آنها مصادره گردد. ملت شریف ایران به رشد فکری رسیدند و می‌دانند که صد درصد هزینه‌های که بر این نظام و مردم تحمیل گردید از عملکرد برخی خواص و سیاسیون خسته و قدرت طلب می‌باشد!
 چنانچه در صدر اسلام
نقش منفی و دنیا طلبی خواص باعث سقوط دولت علوی و شهادت امام علی (ع) گردید.
فلذا برای نجات کشور، انقلاب و مردم از این وضعیت باید دهه پنجم انقلاب، دهه تغییر و انتقال قدرت باشد. بقاء نظام و بازگشت اعتماد عمومی مردم و در نهایت کسب رضایت الهی انجام این ماموریت مهم است. با حضور نسل جوان انقلابی و به مدد روح قدسی امام و شهیدان و بیداری ملت این اتفاق رقم می‌خورد.
انشاءالله
----------------------
حمدالله مبشری
 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسن
Iran, Islamic Republic of
احسن
امدادگر
Iran, Islamic Republic of
احسن ... نیاز امروز جامعه اعتماد به جوانان و بازشستگی سیاسیون پیر است
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر مبشری
مگر حضرت ملک الموت
دوستان رو از میزها و خواب میزها جدا کنه
امیدی به آقایان برای تغیر نیست
ما باید از اصولگراها عبور کنیم هرچه سریعتر
هرچند سران اصرار دارند وانمود کنن
که عده ای قصد عبور از اصول رو دارن
اصول وسیله کاسبی پر رونق آقایان
به نظر من باید همه جوانان و حتی میانسالان
برای دست به کار شدن ملک الموت دست به دعا بشن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه پدر و مادرت را .........
محسن
Iran, Islamic Republic of
احسن کاش گوش شنوایی بود و این واقعتها را می پذیرفت
Iran, Islamic Republic of
عملکرد تو وامثال تو راهم دیدیم ""
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1