تاریخ انتشار
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۰۵۸۶۱
پاسخی به مطلب «چرا نماینده بویراحمد و دنا پاسخگوی دانشجویان نیست؟»

افکار عمومی «زارعی» را برای این کار تحسین خواهد کرد

۴۶
۵
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
افکار عمومی «زارعی» را برای این کار تحسین خواهد کرد
کبنا ؛متن ارسالی: دقیقاً در روزی که کام مردم یاسوج از حسن ختام انتظار 11 ساله برای افتتاح بزرگترین بیمارستان استان شیرین شد، ظاهراً بوده‌اند افرادی که دندان حرص و حسرت به هم می فشردند و این دستاورد بااهمیت زارعی را که خود نیز می‌دانند کار کوچکی نبوده، سرکوفتی بر تمام ادعاهای پوپولیستی مرشدان خود دانسته و همزمان با شادی بزرگ بلوار قرنی، غم و اندوه خود از ادامه خدمت را در قالب تخریب زارعی به رشته تحریر درآورده‌اند و آنهم به این بهانه که چرا ایشان ماهها و سالهای قبل در جمع دانشجویان حاضر نشده است و دیگر ته مانده مدعیات منسوخ و رنگ باخته ....
سرکار خانم نویسنده مطلب «چرا نماینده بویراحمد و دنا پاسخگوی دانشجویان نیست؟»
کاش کمی بر اعصاب و هیجان معکوس خود مسلط می‌بودید و چند روز قبل یا بعد از این رویداد بزرگی که همراهان بیماران آواره بلوار زند شیراز را به یاسوج بر می‌گرداند و از اعزام به شیراز بی نیاز می‌کند، بهانه‌ای برای تخریب زارعی پیدا می‌کردید و حس و حال خود را مصداق "دلم می‌سوزد از باغی که می‌سوزد" تداعی نمی‌کردید.
کلیت اینکه چرا آقای زارعی در جمع دانشجویی شما حاضر نشده است را شاید لازم باشد شخص ایشان پاسخ دهند و قطعاً دلیل کافی برای آن خواهند داشت، اما به شخصه فکر می‌کنم شاید عدم حضور وی در جمع شما از درایت و اشراف ایشان بر سیاست زدگی و اشتها و افراط امثال شما به تخریب و طرح مدعیات بی اساس همفکرانتان و البته سیاست گذارانتان بوده است، که هم خود می دانید هدفتان از دعوت امثال زارعی چیست و هم او از شما بهتر می‌داند.
کمی فکر کنید، شاید بفهمید و بپذیرید آنجا که صلوات پیغمبر را برای بریدن نطق کسی بکار می‌گیرید و تمام افتخارات نماینده و مسئولین را برای مصلحت و حفظ وجهه نماینده سابق نادیده می‌انگارید و وارونه جلوه می‌دهید، هیچ انسان آزاد اندیش و وارسته‌ای تمایل به حضور در جمعتان نخواهد داشت.
و اما:
1- در بند 1 اتهامات خود مطابق رویه‌ای که در بین شما مرسوم بوده و تا باد همین بادا، سخن خود را مزین به کلام مقام معظم رهبری و امامان شیعه نموده‌اید و عصمت امامان و محبوبیت حضرت آقا را پوشش کلام خود برای تخریب یک مسلمان کرده و مثل همیشه پوپولیستانه بر اعتقادات و احترامات مردم موج سواری کرده‌اید، که‌ای کاش می‌شنیدید و البته می‌فهمیدید پیام مردم در دو دور انتخابات قبلی را که با رای خود گفتند: حنای شما دیگر رنگی ندارد.
2- در بند 2 و 3 افاضات خود از اهمیت مجلس و نمایندگی گفته‌اید و اصل تفکیک قوا را فریاد زده‌اید
سرکار خانم، ای کاش آنروز که دولت وقت، نفت را به قیمت بشکه‌ای 140 دلار و در نهایت آرامش می فروخت و البته نماینده مورد حمایت شما صراحتاً وکیل الدوله بود و علناً بجای رئیس جمهورش ایراد نطق می‌فرمودند و البته جز درو کردن نیروهای متعهد اما مخالف ایشان هیچ دستاورد دیگری برای این محرومستان نداشت، شما و سایر مریدان جان برکف ایشان، اصل تفکیک قوا و رسالت نمایندگی را به شیختان گوشزد می‌کردید و از بابت معیشت و مصلحت مردم نگران و مطالبه گر می‌شدید.
3- در بند 4 از اختلافات درونی اصولگرایان و عدم معرفی گزینه اصلاح طلبان گفته‌اید
در مورد اصلاح طلبان نه من دوست دارم با شما بحث کنم و نه آنها دوست دارند شما سخنگوی ایشان باشید؛ اما پیرامون اختلافات درونی اصولگرایان آیا فکر نمی‌کنید عامل اصلی این اختلافات، شخص شیخ شما و تمامیت خواهی ایشان و استخاره‌ها و مصلحت اندیشی های ساعات پایانی مهلت ثبت نام کاندیداتوری ایشان بوده باشد؟.
4- بند 5 مدعیات شما تنها بخشی از شبهات و اتهاماتی است که پیرامون نماینده و خط فکری شما مطرح بوده و هست و اکنون آنها را عیناً به آقای زارعی منتقل کرده‌اید.
از دخالت در انتصابات گفته‌اید اما ارژنگ بازی‌های هدایتخواه را از یاد برده‌اید و حتی شبهه دخالت اخیر ایشان در کمیته امداد حضرت امام را نیز....
حقیرانه از فاتحه خوانی و شبهات انتخاباتی و انتقال زارعی به وزارت نفت گفته‌اید اما از انتصاب آقای هدایتخواه در آستان قدس و توزیع بسته‌های غذایی و تعریف تمام مشکلات مردم در یک وعده غذای گرم و دو عدد کنسرو و یک کیلو شکر چیزی نگفته‌اید، که البته ما خواهیم گفت... و اگر نمی‌دانید بدانید که بسته‌های غذایی و خدای ناکرده انتخاباتی شما بر آسفالت‌های زارعی به آن نقاط محروم می‌رسد و زیر برق رسانی زارعی میل می‌شود.
از اشتغال و نیروهای طایفه‌ای گفته‌اید و لازم است بدانید بنا بر شنیده‌ها، مهم‌ترین و شاید تنها گلایه‌ای که طایفه زارعی از ایشان دارند همین بحث اشتغال و عدم به‌کارگیری جوانان این طایفه در مشاغل دولتی است؛ و بدانید در محکمه وجدان پذیرفته نیست چنین حکم کنید، که مردم این طایفه که حداقل 4 تیره بسیار بزرگ از بویراحمد هستند و بخش زیادی از جمعیت منطقه را به خود اختصاص داده‌اند، صرفاً به دلیل اینکه منتسب به طایفه زارعی هستند و امثال شما خدمات به ایشان را سیاسی دانسته و به صورت پیش فرض، هر گونه خدمات به طایفه زارعی را جرم بلا انکار می دانید، از حقوق اولیه و مسلم خود به عنوان یک شهروند عادی محروم شوند.
5- در بند 7 از دست خالی زارعی گفته‌اید اما در عجبم با همین دست خالی، دیروز بیمارستانی را افتتاح می‌کند که خواب شما را آشفته و قلم شما به تخریبی افسار گسیخته وا می‌دارد.
خواستم از شما بپرسم چرا از نمره 20 انضباط زارعی در مجلس گلایه دارید، اما فی البداهه یادم آمد این نوع تخریب، ریشه در آن دارد که تفکر شما نه تنها به انضباط اعتقادی ندارد، بلکه از آنجا که خود را حق مطلق می‌پندارند، مرام و روش خود را بر هوچی گری و "به گم به گم" پایه گذاری کرده‌اند، و دولتی که نماینده شما در مجلس وکیل سینه چاک آن بود!، رکورد دار بی نظمی در تمام عرصه‌های اجرایی و قانونگذاری بوده است...
و اما در مورد مصادره عملکرد نیز باید عرض شود همین که نماینده‌ای، فضایل اهل بیت و برند رهبری را به ادعا و نفع خود مصادره نکند، بسی جای مباهات دارد و البته یقین می دانم که خود نیز نمی‌دانید کدام دستاورد هدایتخواه را زارعی مصادره کرده است.... چه ما از شیخ شما عمکلرد شاخصی جز آن ندیدیم که روزی بر حقانیت احمدی نژاد سر تعظیم فرود می‌آورده و آغازاده ایشان برای پیروزی وی روزه می‌گیرند و روزی دیگر احمدی نژاد را مهره سوخته می‌نامند و اعلام برائت می‌کند.
6- در بند 8 عصبانیت مفرط خود، با افتخار از حمله به زارعی گفته‌اید و تو گویی کاخ سفید را حسینیه کرده‌اید که اینچنین حس غرور می‌کنید، و البته در همین بند پاسخ سوال خود مبنی بر چرایی عدم حضور زارعی در جمع خودتان را نیز به عینه بیان کرده‌اید، که بی شک افکار عمومی نه تنها به زارعی حق می‌دهند، بلکه درایت ایشان بابت این عدم حضور را تحسین خواهند نمود.
در پایان توصیه می‌کنم برای تخریب زارعی به دستاویزی جز حضور ایشان در مراسمات و ابراز همدردی با مردم که همانا بیانگر روح مردم داری و انسانی ایشان است تمسک جویید، که این فریادها و سخنان واهی در گوش آنها که باطن نیات و شعارهای شما را شناخته‌اند، ره به جایی نخواهد برد و این ره که شما می‌روید به ترکستان است.
------------------------
صدیقه بهشتی
نام شما

آدرس ايميل شما

واقع بین
Iran, Islamic Republic of
این ... شده و متنی دیکته کرده و انداخته او را وسط میدان. این خانم اصلا ماجرا را نمیدونه چیه
@
Iran, Islamic Republic of
سپاسگزارم سرکارخانم بهشتی
Iran, Islamic Republic of
خط بخط دستتون رو کرده کجاشو نمیدونه چیه
حقیقت مث
Iran, Islamic Republic of
خانم بهشتی بی شک اگه زارعی نبود بیمارستان خیلی زودتر افتتاح می شد. ۷ سال هر کسی بود هم همین بود. تمام بیمارستانهای همزمان با این چتد سال پیش در بوشهر و جاهای دیگه افتتاح شد.
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید یه نفر اخراجی رفته در جبهه فرهنگی و. و با شیطنت متن میده دست افراد و امثال خانم قرقانی ...فضای استان را شلوغ نکنید.
. چند روز پیش هم علیه دهراب پور نوشت.
این عادت است...نیش عقرب نه از ره کین است بلکه اقتضای طبیعتش اینه .
تا ببینیم بعد از دهراب پور به جان کی میفته
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مثل پل بشار نشه که همین الان شده
Iran, Islamic Republic of
احسنت
علی
Iran, Islamic Republic of
جان خودتون برید بشینید سر خونه زندگیتون روز تا شب هی مطالب بی محتوا ارسال و نقد میکنید در سایتها
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر خانم بهشتی
سید
Iran, Islamic Republic of
به نام احمدی نژاد بدبخت به کام دولت. و زارعی.
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
خدمت صدیقه خانم بهشتی عرض می کنم بیمارستانی 11 سال طول کشید تا افتتاح شد 7 سال آن در زمان نمایندگی آقای زارعی بوده است و الان هم رئیس بیمارستان و 90% نیروهای آن به سفارش آقای زارعی بکارگرفته شده است.
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی
Iran, Islamic Republic of
درود برشما از حسادت به زارعی دارند.
منصوراباد
Iran, Islamic Republic of
با سلام شما دو نفر هم بیکارید،برید دنبال بدبختی خودتون معلوم نیست چی میگید ،برید دعا کنید تا خدا دلش براتون بسوزه بارون بباره ،مردم نون شب ندارن شما دو نفر فعلا سیرید،اخرتتون رو خراب نکنید برای چند روز خوشی دیگران؛
...
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی سرکار خانم بهشتی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
با سلام افای زارغ کاربرد خوبی در قو مگرایی وبستگان خود در علو م بزشکی خوب کاشت
Iran, Islamic Republic of
با سلا م خانم محترمه و دیگر پشتیبانان آمارهای اماتوری از این 11 سال 7سال ا ن آقای زارع نماینده بوده است. تا جای که ما از بیرون مشاهده می نمودیم این بیمارستان حتی نمای بیرونی و محوطه سازی آن تا زمان شروع نمایندگی آقای زارع تمام بود فرض بر این می گیریم که سرجمع 50 درصد در زمان شروع ایشان کار انجام شده بقیه در طول 4 سال انجام شده بدون اینکه پوستری نصب شود شما در شهر یاسوج نگاه کنید در این زمینه چقدر بنر و پوستر نصب شده است این پولها از کجا می اید خداوند خودش آگاه و کریمه این هم چهار صبای برای جولان آقای یان
سلام
Iran, Islamic Republic of
شما کدوم افکار عمومی را میگید لطفا از خودتون مایه بزارید ؛مردم آگاه هستن
Iran, Islamic Republic of
افرين هر نماينده بايد طايفه خود را حمايت بفرمايد چون اندازه چند ايل بزرگ استان ميباشد
علی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد فقط یک نامی داشت.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما و قلم سلیستون.
Iran, Islamic Republic of
درود و احسنت
مارگون
Iran, Islamic Republic of
ببینیم جنگ زنل به کجا می رسه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
متاسفم بانقد کردنت
حقا که دست پروده همان نمایند
تتا
Iran, Islamic Republic of
اگه میخواه تا لیست نیروی بهت بدم
مارگون
Iran, Islamic Republic of
🔴🔴این چه مدل مدیریتی است که وکیل و مدیر ما بجای اینکه اجازه بدهند وزیر بهداشت عمق ناراحتی مردم را ببینید صدای سازه و نقاره بلند کرده تا صدای معترضین شنیده نشود..

🔺با پیروزی جمهوری اسلامی و باوجود چالش ها وموانع ایجادشده خارجی ، خدمات زائدالوصفی در اقصی نقاط این کشور شده و مجال آن نیست که به آن اشاره شود ؛لیکن در این مقال برآنیم تا فرهنگی مذموم را که از سوی برخی مدیران و وکلای مردم به کرات انجام می شود ودر شان جمهوری اسلامی نیست را نقدکرده تا من بعد رویه ای جدیدحاصل شود..

🔺روزهای اخیر شاهد بودیم که بیمارستانی در مرکز استان بعداز ۱۱ساله طولانی توسط وزیر بهداشت افتتاح شد،نفس ایجاد بیمارستانی مجهز وباکیفیت،پسندیده است وجای تقدیر وتشکردارد اما این قابل اقناع نیست لیکن انتقادات اساسی این است که: اولاآیا شایسته مردم محروم و وفادار به نظام این دیار است که اکنون صاحب همچنین بیمارستانی بشوند؟ دوم اینکه چگونه است که برخی وکلای استان درمجلس و تعدادی از مدیران استانی شان این مردم را بواسطه ی سطح پایین مطالبه گری و قدرت چانه زنی خود تنزل می دهند دهند.مورد عینی آن در افتتاح همین بیمارستان ؛وکلای مردم و مدیران علوم پزشکی در محوطه ی این بیمارستان جهت بهره برداری زودهنگام!!!!! سازو نقاره ای آورده و پایکوبی راه انداختند!!!!جالب این است چند متر آن طرف تر این بزم، بازنشستگانی معترض،جوانانی ناراضی از استخدام های غیرقانونی تجمع کرده و هیچ یک از این مدیران فریادرس آنها نبوده ونیست!!!

🔺محرومیت مدیران و وکیل شایسته زمانی مشهودتر می شود که دیارمان رابا استان های همجوار همچون خوزستان،اصفهان و فارس مقایسه میکنیم که در آنجا وزیران را به محیط آکادمیک شهرشان یا به نقاط محرومشان برده تا پاسخگوی مطالبات مردمشان باشد و وضعیت ناراضی را ببیند ،حال آنکه درمرکز استان ما برای وزیر سازو نقاره آورده و با کنش خود اجازه نمیدهیم محرومیت بخوبی نشان داده شود واز سویی این وزیر باید پاسخگو باشد که چطور از ۱۱سال انتظار افتتاح این بیمارستان ۶سال در زمان وزارت ایشان بوده و اکنون بعدازاین زمان طاقت فرسا باید افتتاح بشود؟؟؟

🔺این چه مدل مدیریتی است که وکیل و مدیرمابجای اینکه اجازه بدهندوزیر بهداشت عمق ناراحتی مردم را ببینید صدای سازه ونقاره بلند کرده تا صدای معترضین شنیده نشود..‌

🔺این رسم اشتباه برخی نمایندگان و مدیران سبب شده که فاصله ی مدیران کشوری با مردم محروم استان ما بیشتر شود و بجای اینکه آنها بگونه ای عمل کنند که وزرا دردهای مردم را بیشترلمس کنند جشن و پایکوبی راه میندازند که مفروضات ذهنی وزرا بادیدن این موارد اینگونه شکل بگیردکه همه ی مردم راضی اند .در حالی که همین مردم ساز دلشان تنها با خدمت صادقانه کوک شدنی است نه با تبلیغات ،انتظار می رود که جهت تجربه ای هم شده باشد مدیران ما از استان های دیگر کارآموزی یاد بگیرند چرا که نمونه ی همچنین بیمارستانی در استان های دیگر با بازه ی زمانی خیلی کمتری ساخته شده .
Iran, Islamic Republic of
مطالب خوبی را مطرح نمودید
لوداب
United Kingdom
درو بر قلمتان ،درود
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی احسنت🌹
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم خدایی اگه قرار باشه برا یک پروژه ۷ سال از وقت یک‌نماینده بره چطور باید پیشرفت کرد؟ گچساران ۳ تا بیمارستان تو ۴ سال افتتاح شد
شرمت
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم بهشتی خودتونو نکشید از کوزه برون همان تراود که در اوست. که توصیف میکنی
Iran, Islamic Republic of
خانم بهشتی خیلی دلخوش به این دنیایی بابا بذار مردم ی چند روز راحت باشند
سعید
Iran, Islamic Republic of
صدیقه خانم دارید از فرار آقای زارعی از مطالبه گری دانشجویان دفاع میکنید
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر شما
پاینده باد این قلم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بروید نگاه کنید چند تا طرح بزرگ مال نماینده محترم بویراحمد تمام شده و چند تا در حال اتمام است و چند تا بر اثر ایجاد تفرقه و خواباندن این طرح ها می خواهند طرح ها و پروزه نماینده عقب بیفته خدا رو خوش میاد نماینده رو تخریب کنی نماینده که داره از جان کار انجام میده برای عموم مردم
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
علت عدم حضور زارع در دانشگاهها و دانشجویان این است که متاسفانه. در دوره دکتر رمضانی ریاست وقت دانشگاه در دانشگاه حاضر شد و نتوانست به سوالات و مطالبات دانشجویان پاسخ دهد و تا به الان حاضر نشده در این جمعها حضور یابد.
غلامی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی یکبار نشده وضعیتش رو نسبت به فتنه بگه
Iran, Islamic Republic of
درود بر سرکارخانم بهشتی
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
کاش منفعت طلبی میذاشت حقیقت زارعی را ببینیم
این قلم خانم بهشتی نیست افرادی که ب این خانم دیکته کردن خودشون میدونن ک هدف فقط تامین منافع هست چون بودن زارعی جیبشون و پر میکنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
وقتی کارکم باشه هیاهو زیاده
وگرنه کسی که زیا کار کنه کاراش خودش مشخصه
. فقط هیاهو بلدن
Iran, Islamic Republic of
چرت و پرت نوشتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام چقدر جالبه می فرمایید 11 سال طول کشید 7 سال آقای زارع نماینده است خوب و بد آن مربوط به زارع است/////؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان چه ربطی به نماینده دارد .بیش از 80 درصد ان در دولت احمدی نزاد سخته شد
Iran, Islamic Republic of
این بیمارستان مدیون دولت احمدی نزاد است اینو همه میدانند این دولت فقط . هیچی نداره اگر روز افتتاح راست میگفتند باید وزیر را مثل بقیه جا در بین مردم می امد تا متوجه بشوند چقدر این مدیران ناکارامد هستند فکر کنم دکتر هاشمی اینو خوب فهمیده ساز ونقاره فقط برای لاپوشی بوده همه چیز را از طریق سازمان بازرسی بخاطر نیروهای غیر قانونی این بیمارستان پیگیری میکنیم
..
Iran, Islamic Republic of
هوالناظر
سلام...به نظر من بعضی اصلاح طلب ها و هم اصول گرا ها تنها به خاطر منافع شخصی و نه پیشبرد اهداف انقلاب از شخصیت های کاریزمای حزب خود دفاع میکنن....مثلا آقای زارع و یا آقای هدایت خواه یا موسوی و حسینی و موحد و تاجگردون وظیفشون رو انجام بدن دیگه تعریف و تحسین داره...تنها خدا بی نقص چرا اشتباهاتتون رو نمی پذیرید ...چرا فکر می کنید خدا تنها شما را هدایت کرده...آقای زارع و هدایت خواه و هرکسی که مسئول میشه باید جوابگو دانشجو و مردم باشه...البته دانشجو هم باید خدا را شاهد و ناظر قرار بده که تنها برای تعارف برای بزرگان حزب خود این کار رو انجام نمیده...کاش ما انعطاف پذیر تر باشیم از نقد سوال نترسیم..البته تو این استاد کسی که پشتوانه نداره نابود میشه و مردم مجبورن برای یک فرد دارای نفوذ بر خلاف میل باطنی حمایت کنن...کاش اصولگرای اصلاح طلب بودن ...
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
...الحق والانصاف این مطالب عین واقعیته
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1