تاریخ انتشار
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۴۰۵۶۴۴
برای سخنرانی در مراسم 9 دی انجام گرفت

اصولگرایان تاجگردون آری، اصلاح‌طلبان نه

۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اصولگرایان تاجگردون آری، اصلاح‌طلبان نه
کبنا ؛9 دی‌ بعد از وقایع 88 هر سال در کشور ما گرامی داشته می‌شود و از این روز به عنوان حماسه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یاد می‌کنند و البته سخنران این روز محل اختلاف بین دو گروه سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب است که یقیناً حساسیت در دعوت از سخنران می‌تواند میان نیروهای دلسوز و پایبند به انقلاب با گرایش مختلف سیاسی وحدت ایجاد کند. اما در گچساران همواره بر روی سخنران این مراسم و به ویژه سخنرانی 22 بهمن بحث و تبادل نظر جدی وجود دارد. گاهی نحوه برگزاری و سخنرانان این مناسبت‌های ملی مورد مناقشه طیف‌های مختلف سیاسی قرار می‌گیرد که در واقع نباید مناسبت‌های ملی همانند 22 بهمن و 9 دی و ... را به مسائل سیاسی و جناحی گره زد، بلکه برای دفاع از آرمان‌ها همه باید هم‌صدا و هم‌دل باشند.

در آستانه 9 دی 97 قرار داریم و بعضی از رسانه‌ها از مسوولان برگزاری این مراسم در گچساران خواسته‌اند که از تاجگردون نماینده گچساران و باشت برای سخنرانی دعوت کنند، البته تاجگردون تاکنون تمایلی برای سخنرانی در همچنین روزی از خود نشان نداده و بعید به نظر می‌رسد که او از این موضوع استقبالی نماید. در هر صورت رسانه‌ها اینگونه بیان کرده‌اند که «اکنون در آستانه یوم الله ۹ دی ماه که یادآور حماسه بزرگ ملت بصیر و بیدار ایران علیه فتنه گران در محرم سال ۸۸ است خواهشمندم بنا به شرایط خاص کشور و لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های فکری و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی جهت تحقق خواسته فوق از طیف موسوم به اصلاحات در اجرای برنامه‌های این روز و همینطور نماینده محترم شهرمان جهت ایراد سخنرانی دعوت به عمل آورید. با توجه به اتفاقات هفته‌های اخیر در شهرستان این اقدام نیک از سوی آن شورای محترم می‌تواند به آرام شدن فضای سیاسی شهرستان و همینطور رسیدن به بلوغ فکری جریانات سیاسی کمک نماید. بی شک این اتفاق نقطه عطفی در تاریخ شهرستان خواهد بود و مورد قبول نخبگان فکری و سیاسی قرار خواهد گرفت.»
اما جمعی از اصلاح‌طلبان با انتشار متنی مخالفت شدید خود را برای سخنرانی تاجگردون اعلام داشتند و در بخشی از این متن آمده است؛ «گذشته از گفته‌های به حق سعید حجاریان و مصطفی تاج زاده، کلیت جریان اصلاحات و جنبش تاریخی دوم خرداد دلیل و توجیهی که از ظهور لیست امید و از آن سو حمایت از آنان در گذشته و قبل از گند به بار آوردن نمایندگان این لیست داشته، عدم تایید صلاحیت اصلاح طلبان واقعی بود.
بنابراین جناب آقای خواجوی برادر محترم و بزرگوار با این تفاسیر، خود شاهد و اعتقاد دارید جریان اصلاح طلب سالیان درازی است که با محکم و استوار ایستادن بر مرام و مسلک خود در حال دادن هزینه‌های مادی و معنوی و گاهی فردی است.
آنها در بخش دیگری از متن خود آورده‌اند که «جناب حاج رحیمی از شما خواهشمندیم به عنوان چهره‌ای استوار بر مدار اندیشه اصلاح طلبی و عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اگر چه رسمی دعوتی از تاجگردون برای این مراسم نشده است اما تلاش نمایید این دعوت و فکر این دعوت ملغی گردد. نه برای تثبیت وجهه این نماینده ظاهراً اصلاحاتی! بلکه برای عدم خدشه وارد آمدن به صورت جریان استوار اصلاح طلبی در استان کهگیلویه و بویراحمد!
آنها همچنین در ادامه بیانیه‌ی خود آورده‌اند؛ اعضای شورای هماهنگی اصلاحات تا دیر نشده، این صندلی که جایگاه مردان بزرگی همچون حاج بهرام‌ها و اندیشه‌های بزرگ است را از این فرد پس بگیرند.
هر چند افکار عمومی سخنرانی تاجگردون را در این مراسم بعید می‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جمال جلالی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون نه اصلاح طلب است ونه اصول گرا؛ .از احساسات مردم اصلاح طلب وارد مجلس شدو از فرصت بدست آمده برای جلوه خود بهره برداری نمود! درحقیقت. که اعتباری برای خویش درست کرده است وبه مقتضای موقعیت ؛ امیدوارم مردم فهیم و آگاه منطقه واستان این دوره.و هوشیارانه فرد باوجدان ودلسوز صادق را انتخاب نمایند./
اصولگرا یان وانقلابیون
Iran, Islamic Republic of
باید کس باشد که ذجر کشیده انقلاب باشد مثل دکتر عبدااه صابری یا دکتر شمخانی یا اقای ملک حسینی
Iran, Islamic Republic of
اولا شما اگر دانشجو بودید هر روز هر نقطه هر مکان هر زمان هر جلسه هر مجلسی که گفتماندبصیرت در آن باشد سخنرانی باشد چه مخالف چه موافق باید مردم را دعوت کنید به حضور تشویق کنید جهت شنیدن صحبتها از میان همین صحبتها ست که مردم راه و روش خود را انتخاب میکنند از میان همین ضد ونقیض ها مرام ومسلکها نمایان میشود مثلا اگر سخنرانیهای اخیر فردی که به تازگیها در مجالس سخنرانی میکند نبود شاید آن هیچ زمان برای مردم آشکار نمیشد الان اکثر قریب به اتفاق مردم آن را شناختند.تم خلاصه کرده احاد مردم متوج ایشان شده اند متوجه شدند.در کدام میدان بازی میکند دانشجو پژوهشگر دانشجو باید هم شنونده وهم گوینده باشد
حبیبی
Iran, Islamic Republic of
سلام
تاجگردون بیاید بگوید من 9 دی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب (.) و اصولگرا(.) دورانشون تمام شده . دوران انقلابی-ست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1