تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۴۰۵۶۱۷
نماینده گچساران و نمایندگان پارلمان محلی دوگنبدان مقابل هم:

حسینی: حرف‌های تاجگردون را اهانت می‌دانم / تاجگردون: از بازرسی و دیوان محاسبات اطلاعات را دریافت می‌کنم

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
حسینی: حرف‌های تاجگردون را اهانت می‌دانم / تاجگردون: از بازرسی و دیوان محاسبات اطلاعات را دریافت می‌کنم
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت با ارسال نامه‌ای خطاب به شهردار دوگنبدان نوشت: از آنجا که اطلاعات دقیق از سوی شهر دوگنبدان دریافت نمی‌شود، ناگزیر به درخواست اطلاعات از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات هستم.

به گزارش کبنا، سید ناصر حسینی رئیس شورای شهر دوگنبدان در نشست با خبرنگاران به اظهارات اینستاگرامی تاجگردون واکنش نشان داد و اظهار کرد: با توجه به انتشار پستی طی روزهای اخیر در پیج اینستاگرام نماینده گچساران و باشت و انتقاداتی که از اعضای شورای شهر دوگنبدان داشت و اینکه اعضای شورای شهر را به عنوان کم‌کار و خائن قلمداد کرد. باید بگویم این امر برای بنده به عنوان رئیس شورا قابل قبول نبوده و آن را اهانتی به همکاران می‌بینم.
 وی با بیان اینکه این موضوع را بی‌احترامی دانسته و آن را رد می‌کنم، افزود: امام کاظم (ع) فرموده است از خدا بترس و حق را بگو اگرچه موجب نابودی تو شود، هرکس باید وظیفه‌ای که در قالب رسالتی که بر عهده دارد انجام دهد و مواردی که متبط با وظیفه خود نیست به نوعی عنوان کند که به کسی اهانت نشود.
 رئیس شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد: اما من به عنوان رئیس شورا عرض می‌کنم هیچ مکاتبه‌ای نیست که شورا جواب نداده باشد شورا رسالت اصلی خود را انجام داده است آنچه امروز شورا در معرض این اهانت قرار گرفته در قالب همین مکاتبه به شهردار دوگنبدان نوشته‌ایم.
 حسینی بیان کرد: در این نامه در خصوص جذب اعتبارات و مطالبات شهرداری از سایر دستگاه‌های اجرایی و مصوبه شورا به شماره ۹/ش مورخه ۹۶/۰۱/۱۴ جهت هزینه اعتبارفوق در پروژه‌های تعریف شده در سطح شهر پیوست ارسال می‌گردد شایسته است گزارش پیشرفت فیزیکی و موانع اجرایی پروژه‌های فعال و نیمه فعال و دلایل توجیهی در خصوص عدم پیگیری و اجرایی نمودن پروژه‌های تعریف شده دیگر در این مصوبه را به این شورا ارسال نمایید.
 ضمناً عدم جذب اعتبار در موعد مقرر به ضرر و زیان شهرداری بوده با توجه به گرانی مصالح صلاح و صرفه شهرداری در نظر گرفته نشده است و عواقب این کار برعهده شخص شهردار و مجموعه شهرداری است.
 وی عنوان کرد: من از این موضوع همکاران خودم را تبرئه می‌کنم و این عزیزان هر ۷ نفر اعضای شورای شهر رسالت خود را در قبال مردم ادا کردند و کسانی که ضعف کاری از خود آنها بوده و قصد دارند از زیر برخی موارد شانه خالی کنند، بعضی حرف‌ها را می‌زنند از طرفی هیچ ارتباطی به اعضای شهر نداشته و بیایند بگویند کم‌کاری در چه زمینه‌ای بوده است.

اما بعد از نشست خبری رئیس شورای شهر دوگنبدان، تاجگردون نامه‌ی زیر را خطاب به شهردار دوگنبدان نوشت.

نام شما

آدرس ايميل شما

قشقایی
Iran, Islamic Republic of
حسینی خیلی مرده دمت گرم
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
حسینی خیلی مرده دمت گرم
جمال جلالی
Iran, Islamic Republic of
حکایت . مرابه یاد مثل" ..."می اندازد؛ همه میدانیم. مادامیکه که منافع خودش تامین نشود ویا کاری با اجازه ایشان نباشد؛ دنبال حسابرسی، استینکاف وبازخواست طرف مقابل هست، درحقیقت منافع منطقه ومردم برایش مهم نیست !! اگرراست میگوید چرا.. که درسالیان متمادی . انجام داده جوابگو نیست وحساب وکتاب ارائه نمی دهد؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1