تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۴۰۵۴۳۹
یادداشت|

آقای هدایت‌خواه؛ آیا سفرهایتان به سایر شهرستان‌ها بی‌حرمتی به سایر نیروهای انقلابی نیست

محسن رحمانی پور
۱۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای هدایت‌خواه؛ آیا سفرهایتان به سایر شهرستان‌ها بی‌حرمتی به سایر نیروهای انقلابی نیست
کبنا ؛در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم انقلابی که با خون هزاران شهید و جانباز به پیروزی رسیده و استمرار آن مدیون ایثارگری شهدای دفاع مقدس «مدافع حرم و امنیت و حضور پرصلابت مردم در عرصه‌های مختلف می‌باشد مردمی که حاضرند از همه هستی خود بگذرند تا انقلاب بماند این مردم به تبعیت از امام و رهبری همواره از مسولین خدمتگذار حمایت و پشتیبانی نمودند در نظام مردم‌سالار دینی همواره این مردم‌اند که انتخاب می‌کنند در استان کهگیلویه و بویراحمد که یک استان ولایی و ارزشی است وعلیرغم خدمات نظام اسلامی اما به به دلیل عمق محرومیت جزء استانهای توسعه نیافته است وقسمتی از این توسعه نیافتگی درسایه بی تدبیری مسولین ونمایندگان منتخب مردم است نمایندگانی که خودرامدعی تمامی ارزش‌های انقلاب می‌دانستند واین روزها که هنوز قریب به ۱۶ ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است یکی از کاندیداهای ثابت مجلس شورای اسلامی ضمن تشکیل جلسات محفلی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد، خود را برای انتخابات آماده می‌کنند و این در حالی است که فضای کشور بیش از هر زمان نیازمند کار و تلاش جهادی است وشروع چنین جلساتی با هر نامی دقیقاً خلاف مشی رهبری و در تضاد با ادعای ارزشی بودن ایشان است -بله جناب دکتر هدایتخواه شما که فریاد وا اسلامتان گوش فلک را کر کرده و خود را تنها نماینده انقلاب اسلامی در این استان می دانید با خود خلوت کرده‌اید که سفرهایتان به شهرستان‌های که از قضا جز حوزه انتخابیه‌تان نیست و تشکیل. هسته‌های تحت عنوان جبهه انقلاب اسلامی اهانت به نیروهای انقلاب نیست؟ شما که مدعی هستید قصد تشکیل جبهه فراگیر انقلاب اسلامی را دارید و می خواهید نیروهای وفادار به جبهه انقلاب را جمع کنید و کسانی رابرای هسته‌های مرکزی این. جبهه انتخاب می‌کنید که عملاً به قول جنابعالی درستادهای پشتیبانی کاندیداهای مسبب فتنه ۸۸ حضورداشتند اکنون برای همه نیروهای ارزشی  وولایی این سؤال پیش می اید شاخص‌ها و معیارهای شما در فتنه ۸۸ چیست ما نمی‌دانیم و یا حداقل با این حرکت‌های ایذایی شما مشخص شده معیارخاصی در شناخت فتنه وجود ندارد جنابعالی که خود را چهره انقلابی و بصیر این استان می دانید به چند سؤال زیر پاسخ دهید؛ 1-حضرتعالی قرار است به روال معمول در حوزه بویراحمد ودنا خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهید علت دخالت جنابعالی در شهرستانهای دیگر استان و تشکیل جلسات محفلی باحضور و انتخاب افرادی خاص چیست؟ 2-معیار شما در شناخت فتنه ۸۸ چیست و اگر معتقدید معیار مسولیت وسپردن امور در همه مناصب کشور از ریز تا درشت باید تبری جستن از فتنه باشد چرا با انها جلسه می‌گذارید وبا انها عکس یادگاری می گیریید 3-جناب دکتر ایا حضور شما در شهرستانهای استان به منزله بی حرمتی به سایر کاندیداهای جبهه انقلاب اسلامی نیست؟ ایا دخالت در انتخاب مردم نیست؟ ایا حضور شما و تشکیل این جلسات شائبه تبلیغات زودرس انتخابات را در ذهن مردم متبادر نمی‌کند؟ 4-جناب دکتر مردم به خاطر بی تدبیری مسولین استان و دعواهای سیاسی گریان و زخم خورده‌اند حداقل شما به زخم انها نمک نپاشید 5-جناب دکتر سؤالات زیادی است که از شما بپرسم اما یک سؤال بیش از همه ذهنم را مشغول کرده که ارزش‌هایی که سال‌ها جنابعالی مروج انها بوده‌اید عوض شده‌اند یا جنابعالی که البته این روزها با حرکت‌های شما ثابت شده شما عوض شده‌اید نه ارزش‌ها-امیداست این مطالب که از طرف کسی که سالهاست مرید حضرتعالی بوده است نقددلسوزانه بدانید.
--------------------------------------------------------------
محسن رحمانی پور از فرهنگیان شهرستان لنده
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بابا دلت خوشه
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدا شکررررت که هر که و ره رسیه، یه متنی دانه دسش که بزنه داخل سایت...
کرو بره و زندگیت برس و داخل مسائلی ک وت مرتبط نیابو نظر نیه!
حتما باید. تو بین تا حالیتو وابو..
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
یقین دارم چنانچه یکی از متشخصین سیاسی دیگر از جمله روشنفکر , بهرامی و غیر .... امروز بجای هدایتخواه مسؤلیت دفتر استان قدس را بر عهده داشتند هدایتخواه و حامیاتش فریاد وامصیبتا سر میداند که اقایان اموال بیت المال را جهت مقاصد سیاسی هزینه میکنند.

اقای هدایتخواه بدانید با مسؤلیت فعلی چنانچه وارد کارزار انتخابات 98 شوید باعث ضربه مهلکی . میشوید و در قیامت. ان را خواهید داد
علی
Iran, Islamic Republic of
جلسه کجا بود.ایشان برای کنگره شهدا هرجایی دعوت شوند میروند.ازطرف .پاسداشت شهدارا ندارید .تحویل مردم ندهد. دور هم جمع شده ایدونامه مینویسید انتشار میدید
برزگر
Iran, Islamic Republic of
[جناب اقای رحمانی پور اگر عنایت و به قول خودت بصیرت بیشتری بخرج می دادی نیاز به این مطالب ابتدایی نبود من اصلا به عملکرد شخص برای اخرت اون کاری ندارم ولی سوال من این است خودتان بفرمایید هماهنگی نیروی های انقلاب !!!!!!!!!!!ای بابا اینا اقایان جمع شدنند چندین ادم مثل شما ها وماها را با هم اشتی بدنند اگر جزی این چتر باشیم تو داری اختلاف ایجاد میکنی ولی مجموعه یک عده ای جمع شدنند که بقیه هم باهم نزدیک بکنند این افراد بدون مزد و فی سبیل الله دارنند کار ی در راستای با اتحاد که عین خواسته مقام معظم رهبری را انجام میدهند این ضد ارزش است دیگه نمی دانم چی بگم لطفا بیشتر حواسمان را باید جمع بکنیم تا دراینده همه دور هم تحت فرمان ولی زمان قرار بگیریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اولا هر جا تشریف ببند حتما دعوت می شوند 2: ایشان چهره ای ملی است به خاطر رنجش احتمالی عده ای که نمی شود سفر نکرد و روشنگری ننمود3: چه توجیه غیر منطقی است که فلانی از این خط بیرون نرو چون عده ای دیگر هستند و دارند کارهایی می کنند اتاقا این سفرها در تقویت نیروهای اصیل انقلابی کمک می کند و اگر اصل بر هدایت است باید استقبال کرد چرا باید نارحت شد ... دلایل زیاد هست ولی واقعا نیازی به طرح نیست
United Kingdom
چهره ملی؟؟؟؟.یشون چهره در روستای خودش هم نیست چه برسه به ملی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بابای فرهنگی واقعا. اینم شدحرف شماداخل اون.ه فکرمیکنیددنیاروفتح کرده اید
خیلی
لرررر
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که یه متن تایپی .ک بزنی تو سایت و خودتم نمیتونی از روش بخونی...
صرفا جهت اطلاع!
چون انتخابات قراره استانی بشه پس همه کاندیدا باید در کل استان مقبولیت خودشونو داشته باشن و اینکه هر کسی کجا هست و چیکار میکنه ب خودش ربط داره!
مگه تاجگردون توی یاسوج و دهدشت میره بقول خودش سرکشی( اما شما بخوانید تبلیغ انتخابات) کسی گفته نرو ؟؟
از طرفی چرا با معرفی کردن خودت بعنوان شاگرد دکتر هدایتخواه؛ قصد. ایشونو داری؟؟؟
اقلا .و بگو حامی تاجگردونم مثل بقیه و متن بزار تو سایت، ن اینکه خودتو پت اسم دکتر هدایتخواه. و علیه خودش متن بزاری!!
دیگه.
این حنا دیگه رنگی نداره...
Iran, Islamic Republic of
هدايت خواه دكتر نيست،همين يك كلمه ك خودش باعثش شده نمونه اي هست
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
جناب رحمان پور. از این که مطالبتان را در کمال ادب و احترام، بیان کردید، از شما تشکر می کنم. اما ای کاش سوالات خودتون رو حضوری از خود استاد می پرسیدید که یقینا جوابی در خور و قانع کننده می گرفتید. همچنین، برادر عزیز، حضور استاد، در شهرستان های دیگر، به دعوت عزیزانی از اون شهرستان ها، انجام میشه که نه خلاف قانونه و نه خلاف موازین انقلاب و استان و شهرستان ها. امیدوارم کسانی که به شایعه سفرهای تبلیغاتی و انتخاباتی استاد هدایتخواه، دامن می زنند، هر چه زودتر از خواب غفلت بیدار بشن.
جوان انقلابی
Iran, Islamic Republic of
برادر فرهنگی بزرگوار؛
این مسأله ای که شما به آن اشاره کردید سالهاست برای مردم بویراحمد و دنا جای سؤال بوده و استخوانی در گلویشان!
برادر عزیز تنها کاندیدی که چند دور هست که خود را به مردم تحمیل کرده و عرصه را بر نخبگان .نموده خود را تنها مرد عرصه دانسته و در عین حال گذشته شان را مثبت میداند!
مردم دو دور به ایشان نه معنادار گفته اند اما ظاهرا دست بردار نیستند و بدون شک ای .ایشان تمامی ندارد!
برادر عزیز،اقای هدایتخواه( که البته مدرک.علیرغم نظر اکثر دوستان اصولگرایشان که عملکرد ایشان را قابل قبول نمیدانند هر بار با یک سری سیاستها پا روی دیگر کاندیدای جریانشان گذاشته و در اخرین لحظات ثبتنام پاتک . زده و سرکوبشان میکنند،که البته این مسأله نقل تمام محافل سیاسی شده است!
جناب رحمانی،ایشان اهمیتی برای نظر دیگران و انتقادها قائل نیستند و راه به سوی ناکجاآبادشان را با زیرکی تمام میپیمایند و متأسفانه خرد جمعی نزد ایشان خرد(کوچک)مینماید!
نقد و نصیحت شما را به فال نیک میگیریم و امیدواریم ایشان به خودشان بیایند و دست از این حرکات بردارند و بگذارند افقی تازه در مسیر حرکت مداوم نیروهای انقلابی استانمان به چشم بخورد تا اصل گردش نخبگان نادیده گرفته نشود،انشاالله.
برادر کمایی لطفا نشر دهید.امید است زبان عامه مردم باشید و مطالبات عمومی را بازگو بفرمایید. با تشکر.
Iran, Islamic Republic of
ید الله فوق ایدیهم دست خدا بالاترین دستهاست امیدوارم از خداوند تبارک تعالی به حرمت خون شهدایی که جز خدا هیچ کس وهیچ چیزی را ندیدند دست فقتنه گران عالم الخصوص فتنه گران ۸۸ برای این مردم روشود ومردم هم خوب میدانند فتنه گر اصلی طراحان وبرنامه ریزان جلسه وگردهمایی خیابان فاطمی وکسانی که مردم را ..وشخص .از عاملین ومسببین اصلی فتنه ۸۸ است همیشه ماه پشت ابر نمی ماند وخدا خودش ضامن انقلاب وحافظ خون پاک شهداست اینهایی که از اسلام جلوتر یا عقب تر است در دینشان شک کنید اسلام دین معرفت دین اول خودشناسی بعد خدا شناسی است خدا لعنت کند فتنه گران سال ۸۸ را که مست ومغرور مردم را به خیابانها کشاند بعد مردم را خار وخاشاک خواندند امیدوارم که خداوند به این مردم بصیرت وآگاهی وشناخت سره از ناسره به همه ما عنایت فرماد وگول انقلابی نما وشیطان صفتان را نخوریم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1