تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب : ۴۰۵۲۷۶
با ارسال متنی انجام گرفت

پاسخی به نامه‌ای جمعی از «جوانان حامی دولت در حمایت از مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد»

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به نامه‌ای جمعی از «جوانان حامی دولت در حمایت از مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد»
کبنا ؛متن ارسالی:
(مثل [کار] او همچون قطعه سنگی است که بر آن قشر نازکی از خاک باشد [و بذرهائی در آن افشانده شود] و رگبار باران بر آن فرود آید [و همه خاکها و بذرها را با خود بشوید و با خود ببرد] و آن را صاف [و خالی از همه چیز] رها سازد)؛ «فَمَثَلُهُ کَمَثَلِ صَفْوان عَلَیْهِ تُرابٌ فَاَصابَهُ وَابِلٌ فَتَرَکَهُ صَلْداً».
آیه‌ی ۲۶۴ سوره‌ی بقره
اخیراً و به تعبیری بهتر از سال گذشته در فضای رسانه‌ای استان رویه‌ای ریاکارانه و منفعت طلبانه در پیش گرفته شده است که به هر شخصی اجازه می‌دهد خرِ لنگ خویش را در میدان آشفته‌ی سیاسی استان بچرخاند و آن رشد قارچ واری از توهین نامه‌ها و دستورنامه‌هایی به مسولین استانی با عنوان جمعی از فلان گرایان و گروهی از بهمان طلبان یا انجمن عمرو و زید و قس علی هذا است.
اما روی سخن با نامه‌ای توهین آمیز است که تحت عنوان جمعی از جوانان اصلاح طلب حامی دولت به مهندس هاشمی پور وکیل مردم شریف کهگیلویه‌ی بزرگ منتشر شده است. [کلیک کنید]
اولاً اگر ادعایتان درست است و واقعاً نامه‌تان که مشخصاً ادبیاتی فردی و تک نویس دارد نامه‌ی جمعی است چرا نامتان را قید نکرده‌اید؟ مگر نه آنکه یا کیل جمعی بودنتان کم است و یا کیال وجود حقیقی داشتنتان؟
عرف چنین است بدون ترس از دست دادن منافع احتمالی باید اسمتان را در پایان نامه قید می‌کردید هرچند محتوای نامه نشان می‌دهد احتمالاً نویسنده به علاوه‌ی توهین‌هایش تشکیل جمع داده‌اند.
دوما شما خود را در چه جایگاهی تصور فرموده‌اید که نماینده‌ای که وظیفه‌ی ذاتی و قانونی خویش را انجام داده است و آن نامه‌اش هم در واقع تلاشی برای حق خواهی کهگیلویه‌ی بزرگ بودهاست را تخطئه می‌کنید؟
سوما مهندس هاشمی پور در کانال رسمی خویش این نامه را منتشر کرد و دست برقضا استانداری محترم هم پاسخ دادند به مطالبه گری به‌حق و مسولانه‌ی ایشان و این طبعاً یک عرف اداری و جاری می‌باشد.
چهارما شما در این نامه بیشتر تلاش داشته‌اید شعارهای تحقق یافته‌ی هاشمی پور را نشانه بروید در حالی که *أنت لا تری أو تسمع* احتمالاً شما نه می‌بینید و نه می‌شنوید.
در آخر توصیه می‌کنم زین پس اولاً هویت خویش را معلوم دارید و پس از آن اگر انتقادی داشتید آن را دلسوزانه و در جهت اصلاح امور مطرح کنید و بدانید انتقاد اگر سازنده باشد و اصلاحگرانه قابل قبول و شنیدنی و اگر ریاکارنه باشد و توجه طلبانه، به آن هیچ ترتیب اثری داده نخواهد شد.
دیگر بار وقعی به ...شما داده نخواهد شد اگر دارای هویتی پنهان باشید.
فقر هویت نوعی دردناک از فقر است.
----------------------------------------------
جوانی از جغرافیای کهگیلویه‌ی بزرگ
سید رحمت الله خادمی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1