تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۰
کد مطلب : ۴۰۵۲۱۰
جمعی از تشکل های دانشجویی اصلاح طلب به نامه عدل هاشمی پور واکنش نشان دادند

«سردار» از مشورت با کج اندیشان منحرف بپرهیز/ «دولت » را متهم به اموری که پایه گذار آن هستی نکن!

متن ارسالی
۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
«سردار» از مشورت با کج اندیشان منحرف بپرهیز/ «دولت » را متهم به اموری که پایه گذار آن هستی نکن!
کبنا ؛متن ارسالی
ما مجمع هماهنگی تشکل های اسلامی دانشجویان استان(مهتاد) متشکل از 10 تشکل اصلاح طلب دانشگاه‌های مختلف استان به نامه نماینده کهگیلویه بزرگ به استاندار واکنش نشان می دهیم و حمایت قاطع خود را از سیدعلی پرواز با ارسال جوابیه‌ای خطاب به عدل هاشمی پور ابراز می داریم.

بسم الله الرحمن الرحیم
هر انسانی که طعم شیرین عزت را بچشد ، هیچگاه به ننگ ذلت و خواری ، تن در نمی‌دهد.
 نماینده محترم مردم شریف شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام  و لنده در مجلس شورای اسلامی  سلام علیکم
بدون مقدمه و اطاله ی کلام ،نامه پر از بغض شما به جناب دکتر احمدی استاندار محترم راه را از بیراهه، و فکر و اندیشه را از فرافکنی و مظلوم نمایی ها تمیز و روشن ساخت.
کهگیلویه،امروز رنجورتر و بی قرارتر از هر زمانی آبستن حوادثی تلخ از جنس تفکرات مذموم و پلشت قومیت گرایی و سهم خواهی هایی‌ست که در تاریخ خود هرگز به این سبک و سیاق ندیده بود.
در حالی که این روزها برخی همقطاران شما با خود زنی و تفرقه افکنی تیغ نفاق را بر خودی و غیر خودی بسته اند این سبک سهم خواهی و تخریب نیروهای توانمند کهگیلویه ی مظلوم از همچون شمایی البته که دور از انتظار نبود.
نیک می دانیم در این آشفته بازار،شما نیز که به یمن برکات این نظام حساب و کتاب خوب می دانید باید با خود چنین بگویید که ما را هم باید از این نمد کلاهی باشد!
حق شما در جایگاه نمایندگی مردم برای حفظ وحدت و انسجام موجود در میان مردم و تلاش در جهت استحکام آن که در ابتدای نامه مورد بحث به آن اشاره نمودید محفوظ است منتهی جای بسی تعجب و حیرت است که در ادامه تمام تلاشتان معطوف به شکستن حرمت ها و بر هم زدن وحدت و انسجام مردم شده است.
جناب آقای هاشمی پور ، قصد ورود به همچین مباحثی نداشته ایم اما وقتی به وضوح شاهد انتخاباتی نمودن فضای جامعه در چنین روزهای حساسی از سوی شما و نزدیکان حضرتعالی هستیم بنا به رسالت خود لازم دانستیم به شما تذکر بدهیم که به جای پرداختن به مسائل احساسی و قومیتی،نیروهای خدوم و ارزشمند دولت را متهم به اموری که خود در این سالها سرمنشأ و پایه گذار آن بوده اید نکنید.
جناب آقای هاشمی پور،پر واضح است عملکرد ضعیف شما در مقام نمایندگی مردم ، بیش از هر زمان دیگری قلوب دوست داران و دلسوزان واقعی این خطه ی زر خیز و دارای استعدادهای ناب انسانی و اجتماعی اما محروم از تمامی ابعاد توسعه را به درد آورده است.
در بخشی از نامه پر از بغضتان خطاب به دکتر احمدی آمده است که :
« آگاه باشید اگر جناب پرواز آسمان ریسمان بافته،مغلطه و سفسطه نموده و در صدد توجیه عملکرد نادرستش برآید هرگز نباید مورد پذیرش واقع گردد زیرا هیچ مصلحتی، بالاتر از مصلحت مردم نیست.»
و این خود مصداق بارز آسمان ریسمان بافتن و نادیده گرفتن مصلحت مردم توسط کسی است که در مقام وکالت مردم اظهار فضل می کند!
جناب آقای سردار هاشمی پور،اکیدا به شما توصیه می شود بنا به فرمایش خودتان مبنی بر نداشتن مشاور و پیشرفت در امور مختلف،از مشورت با افراد کج اندیش و منحرف بپرهیزید و اختیار خود را به دست و قلم این قبیل افراد ندهید،چرا که به وضوح برای عموم مردم روشن و مشخص است که این قبیل متون و بیانیه ها از ناحیه چه افرادی و با چه نیتی به رشته تحریر درآمده است.
 برای مردمی که بزرگ‌ترین سرمایه های ادبی و فرهنگی را پرورش داده اند تلخ است که کسی در جایگاه وکالتشان چنین ادبیاتی به کار برده و تلخ تر از آن که چنین متونی نه از جانب شخص حضرتعالی که توسط دیگران و به فرمان شما به رشته تحریر درآمده است.
جناب سردار هاشمی پور،«اِنّ خیرَ الْمالِ ما اَوْرَثَکَ ذُخْرا و ذِکْرا و اَکْسَبَکَ حَمْدا و اَجْرا؛» نیکوترین مال آن است که ذخیره آخرت و نام نیک آورد و ستایش و پاداش در پی داشته باشد و البته که «المالُ یَعْسُوبُ الفُجّارِ؛»مال و ثروت فرمانروای بدکاران است‌.
جناب آقای سردار هاشمی پور،همگان نیک می دانیم که پیروزی پر حرف و حدیث شما در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و کسب اکثریت آراء مردم نه از باب خط و مشی سیاسی و پایگاه اجتماعی شما و کاملا خارج از دایره ی سیاسی و جناحی خاصی بود که خود را بدان نسبت می دهید!
کم تحرکی و بی انگیزگی شما در امور سیاسی و دامن زدن به مباحث قومیتی و دشمن تراشی های فرضی به خوبی برای مردم آشکار است.
پر واضح است عملکرد و کارنامه ی شما در تمامی این سالها خود به نوعی است که این روزها همقطاران شما در دایره ی اصولگرایی نیز از شما برایت جسته اند.
و اما تلخ تر از هرچیز سبک زندگی اشرافی و میزان دارایی هایی است که هرگز برای هیچکس روشن و مشخص نشده دقیقا از کدام منابع و با کدام اصول قانونی یا لابی گری با مدیران بدست آمده اند.
گواه این مدعا در مخالفت شما با تمام طرح هایی‌ست که خواهان شفافیت مالی است یا عدم باج دهی آقای دولتخواه یکی از مدیران ناب اصلاح طلبی به شما طبق بیانات خودشان در روز تودیع از بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه.
این روزها قرار گرفتن برخی چهره ها که سالهاست نقاب های مختلف سیاسی به چهره ی بشدت قوم گرا و تمامیت خواه خود زده اند در فضای رسانه ای منطقه ای کاملا مشهود و روشن است و همگی هدفی واحد را دنبال کرده که همانا تخریب مدیریت ارشد استان و مدیران توانمند،دلسوز و آگاه دولت تدبیر و امید در استان است.
این وحدت و انسجام کاذب و هجمه های پی در پی قطعا در پی سهم خواهی و تمامیت خواهی های قومیتی خاصی است که پسندیده،زیبنده و مورد تایید هیچکدام از دلسوزان واقعی کهگیلویه ی مظلوم نبوده و نیست.
ما در مجمع هماهنگی تشکل‌های اسلامی دانشجویان استان ( مَهتاد ) فارغ از مرزبندی های جغرافیایی و قومیتی و با افتخار به تفکر اصیل و ناب اصلاح طلبی ضمن احترام به اندیشه ها و گفتمان های مختلف و مخالف،پدیده شوم و نامیمون قومیت گرایی و تمامیت خواهی از جانب هرکدام از فعالین سیاسی،دولتی و علی الخصوص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از هر طیف و جناح سیاسی و موکدا آقای سردار عدل هاشمی پور را بشدت محکوم نموده و نسبت به تکرار این قبیل اقدامات به شدت هشدار می‌دهیم چرا که تکرار این سری اقدامات بالاخص توسط جنابعالی واکنش قاطع تر مجمع هماهنگی تشکل‌های اسلامی دانشجویان استان را به دنبال خواهد داشت.
در پایان از خداوند منان برای خدمتگزاران خدوم مردم در مدیریت ارشد استان جناب دکتر احمدی استاندار محترم و جناب مهندس پرواز مدیرکل سیاسی و انتخابات استان و همه ی آنها که دل در گرو عمران ،آبادی ، اصلاح و سربلندی استان عزیزمان را دارند آرزوی توفیق و بهروزی داریم ، باشد که در ادامه ی این مسیر به پشتوانه ی بزرگ مردم محکم تر از گذشته ادامه این راه خطیر را به سلامت بپیمایند.

والسلام
-----------------------------------------------------------------------------
مجمع هماهنگی تشکل‌های اسلامی دانشجویان استان ( مَهتاد )
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اصلا شما که معلوم نیست. چند نفر بیشتر نیستید، به خود می دهید که . از طرف مردم حرف بزنید اونهم به نماینده مردم که از نظر حقوقی و قانونی اجازه اظهار نظر کامل و مصونیت پارلمانی دارد.
همه چیز . شده،
اتفاقا باید .ا تذکر داد که باب میل سیاسیون که شرف خود را در گرو احزاب و باند های سیاسی ونه مردم معامله کرده اند حرف .
و مطالب آنها را به اسم مردم و دانشجو یا تشکلی که تعداد اونها شاید به انگشت یک دست نرسد
منتشر نکنید
شما در این نامه پا را از قانون فراتر گذاشته و خط نشان گونه به نماینده مردم تاخته اید و انتخابات و انتخاب اونها را زیر سوال برده اید. و دور از ادب و اخلاق سیاسی درموردی که ارتباطی به شما ندارد . و یک تنه هم نماینده مردم هم . وهم مردم را زیر سوال برده اید

تعجب میکنم از سعه صدر و تحمل نماینده و اطرافیان حقوق دان ایشان که چطور اینگونه تحرکات و حرفها و. که حتی به دارایی شخصی ایشون هم ربط داده اند تحمل می کنند.
شاید در بعضی از موارد کوتاه آمدن و با لطافت رفتار کردن شما بعضی کرده ک. که الفبای دین و سیاست را نمی دانند اینط.چنین اظهار نظرهایی به خود بدهند.
در آخر هم به این رسانه عزیز که با دو خط به رنگ قرمز سعی در مبرا کردن خود از پاسخگویی آورده به خیال اینکه دیگر کسی اورا شماتت نکند
این را بگویم که هر مطلب فاقد ارزش و مخالف قانونی را نباید نشر داد
و در صورت پیگیری از مجامع رسیدگی،شما نیز باید پاسخگو باشید در دادگاه فرهنگ و رسانه
چون برای جذب دو مخاطب بیشتر نباید به وکیل ملت که عصاره چند شهرستان هست
اینطور بی ادبانه و ناجوانمردانه وبرای خوش باش بعضی از سیاسیون بتازند.
بفکر حرمت خود و رسالت رسانه که صداقت است در خدمتگزاری به مردم باشید.
اینکه نماینده مردم را بدون عقبه فکری و جایگاهی معرفی کنند و از طرف اون مردم بدون هیچ گونه وجاهت و به صرف اینکه اسم دانشگاه را یدک می کشند حرف بزنند بر علیه منتخب همان مردم
در تناقض صریح هست.
خود این نویسنده طبق کدام جایگاه و عقبه و مقبولیت مردمی اینطور پر چانگی کرده ؟
هرکس که آمد . که نباید مطلبش را منتشر کرد
همه این حرفها مردم را مصمم تر خواهد کرد در انتخاب مجدد مهندس سردار عدل هاشمی .
چون مردم به خوبی میدانند تنها کسی که می‌تواند در این وانفسا کاری برایشان بکند خود ایشان است
چون خیلی ها مدعی اند و در حرف زدن استاد اند ولی به هنگام عمل لنگ می‌زنند.
دو صد گفته را نیم کردار نیست.
این تشکل بگوید تا بحال برای همین مردم که از طرفش اینطور به نماینده تاخته چکار کرده
توانسته سنگی روی سنگی بگذارد.
جهانتاب دهدشت
Iran, Islamic Republic of
با سلام / سالیان سال عمرمان رو در پی اصلاح طلبها به هدر دادیم و جز حرفهای گنده و دهن پر کن هیچ از اصلاح طلبها ندیدیم/ بنده خدا رو گواه میگیرم که همیشه بدون از ذره ای چشمداشت و فقط بر اساس عقیده اصلاح طلبی و بدون از تظاهر و تملق به تفکرات و کاندیداهای اصلاح طلب رای دادم جز در دور گذشته که واقعا گزینه ی اجماع گزینه ی مناسبی نبود و سوگند که به اقای هاشمی رای ندادم/ هیچگاه اون شور و حال سال 76 و پیروزی سید اصلاحات رو از یاد نخواهم برد و شک ندارم که دیگر تکرار نخواهد شد/ هیچگاه از رای دادن. پشیمان نیستم چرا که به ایمان و تعهد و صداقت و پیرو حسین(ع) بودن و ..ایشان ایمان داشته و دارم/ در سطح انتخابات منطقه ای ؟؟ دوستانی که حاجی عدل رو به سهمخواهی و قومیت گرایی متهم می کنید..جز استاد منطقیان و حاج کرامت الله کریمی و جناب دارا کریمی و مهندس رستاد تا حدودی در این طیف کدامیک دنبال سهمخواهی نبودن؟ جناب لاهوتی در همین اجماع مغرضانه دنبال چه هدفی بودن؟ مگر حذف بزرگانی چون حاجی کریمی به اون روش توام با تحقیر کار بنده بوده یا احمدی بی خبر از هرجا؟؟؟ عملکرد ضیا رضا توفیقی مگر یادتون رفته ؟؟؟ مستندات ایشون در اداره ارشاد وجود دارد ..اصولگراهای محضی که ایشان در دوره قدرت خود بر اساس نسبتهای فامیلی بکار گرفتند..تاجگردون که حسابش مشخصه...که معلوم نیست حسنیه یا حسینی..بنظر شما سید باقر موسوی عملکرد جالب توجهی داشته؟ یا همان بهرام تاجگردون که فقط حرفهای تند وآتشین و تحریک آمیز جهت اخذ آرا می زد و تنها چیزی که سید کمال دولتخواه از ایشان به ارث برده .. تند روی محض ایشون که هیچگونه سنخیتی با اندیشه هی اصلاحطلبی و منطق ندارد..تا بوده نفاق و چند دستگی بین اصلاح طلبها بوده و ایکاش لا اقل دو دستگی بود.. هاشمی از همه جا نا امید شد و همین سبب شد که به سراغ اصلاحاتی ها بیاید..همانکه دشمن قسم خورده اصلاحات بود و کمر اصلاحات رو شکست و ما حصل پیوستن ایشان این همه مدیر اصولگرا هستش که نشات گرفته از عدم تفکر اصلاحطلبی حسن روحانی می باشد..برادر من خانه از پای بست ویران است..هر غریبه ای که میاد کهگیلویه از ما سوال میپرسه که بابا ما هر که را در کهگیلویه می بینیم میگه اصلاح طلب هستم ولی تا بوده اصولگراها از این دیار برنده انتخابات بودند ..آیا از خود پرسیده اید چرا؟؟ بخاطر عدم اتحاد و عدم وجود اندیشه های اصلاح طلبی ناب و عذر میخواهم. اصلاح طلبها و سهم خواهی های بسیار ناچیز ...ما زودتر از انتخابات ریاست جمهوری در زمان آقای محقق این اشتباه رو مرتکب شدیم و دست به دامان اصولگراها شدیم در صورتی که اگر آن زمان انتخابات رو تحریم میکردیم الان چنین وضع اسفناکی نداشتیم...در پایان از صداقت، پاکی و بی آلایشی و عدم سهمخواهی و استواری و ثابت قدمی استاد ارجمند جناب منطقیان تشکر می کنم..مردی که با این همه حمله های تند خودی ها واصلاح طلبها و نیش و کنایه ها همچنان صبور و ثابت قدم به راه خود ادامه می دهند...به امید آینده ای روشن
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1