تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۴۰۵۲۰۱
یادداشت سیاسی |

جوابیه‌ای به نقد نامه‌ی جمعی از اصلاح طلبان در واکنش به نامه «عدل هاشمی‌پور»

۱۳
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جوابیه‌ای به نقد نامه‌ی جمعی از اصلاح طلبان در واکنش به نامه «عدل هاشمی‌پور»
کبنا ؛متن ارسالی: بسیار تعجب برانگیز است که اصلاح طلبان از یکسو در ابتدای مرقومه ارسالی [کلیک کنید] ذکر می‌کنند: همه فعالان سیاسی، دولتمردان و اقشار مختلف مردم مستحضر هستند دولت دکتر حسن روحانی برآمده از خواست و رای اصلاح طلبان و جریان‌های سیاسی همسوی با خط و مشی اصلاح طلبی بوده است از سویی دیگر پروژه عبور از روحانی را کلید می‌زنند و بزرگان اصلاح طلب داد بر می‌آورند که روحانی از ابتدا اصلاح طلب نبوده و دولت او دولت اصلاح طلب نیست و در ادامه مرقومه ذکر می‌کنند که موفقیت دولت یازدهم و عمل به شعارهای خود در تغییر وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باعث شد مردم به روحانی رای بدهند این در حالیست که دولت آقای روحانی به هیچکدام از وعده‌های خود عمل نکرده بود و نکرده است و اینکه در دور دوم رای آوردند نشان از عملکردن به وعده‌ها نبود بلکه وقت دادن به آقای روحانی برای عمل به وعده‌ها بود که متاسفانه نه تنها عمل نکردند بلکه وضع را بدتر از بدتر کردند بطوریکه سلبریتی ها ندای پشیمانیم پشیمانیم سر دادند و مصداق این شعر از طلا گشتن پشیمان گشته‌ایم /مرحمت فرما و ما را مس کنید وضع کنونی دولت و اعتماد به اصلاح طلبانی است که در مجلس وزیری سه بار استیضاح می‌شود و رأی اعتماد می‌گیرد یا وزیری استیضاح می‌شود و دوباره وزیر بخش دیگری میشودو همین گروه حتی حاضر نشدند لایحه شفافیت آراء را تصویب کنند، پس زمان قمپوز در کردن تمام شده است و بهتر است بدانیم مردم از هر کسی قضاوت می‌کنند.
۲-ایهام در رفتار و عمل شما آنجا معلوم می‌شود که زمانیکه اقای تاجگردون به مدیران و ائمه جمعه استان و شهرستان می‌تازد و در گچساران مدیری اجازه انتقاد از ایشان را ندارد و تمام ادارات در روز غیر تعطیل برای ورود ایشان تعطیل می‌شوند وکار مردم لنگ زمین می‌ماند شما به این رفتار میگویید مدیریت، جذبه، کاریزمای سیاسی، اما زمانیکه آقای عدل هاشمی پور نقدی می‌کنند می‌شود حمله تند وتیز.
۳-اگر قرار باشد هر عزل و نصبی در استان صورت می‌گیرد و مدیری در حد استانی برای دلجویی از گروه مخالف با فرد عزل شده دیدار کند آقای پرواز باید تمام وقت خود را در در دلجویی از اصولگران بگذراند و اینکار از لحاظ حرفه ایی و دید مسئولیتی بسیار واکنش برانگیز بود و جای دفاع ندارد لهذا برای اینکه دیگر مسئولان استانداری خود را به زحمت نیندازند اعلام کنند دیگر هیچ مدیر اصلاح طلبی در استان تغییر نمی‌کند تا دیگر نیازی به دلجویی نباشد.
۴-نوشته‌اید توجه به جوانان و گردش نخبگان در شهرستان کهگیلویه بزرگ از طرف استاندار از دلایل عصبانیت آقای هاشمی پور است که بسیار و نشانه نقد غیرمنصفانه آن جنابان است. از آنجا که آقای هاشمی پور فرزند همین شهرستان است و بزرگ شده همین شهرستان.. ازآنجا که در دور اول نمایندگی توانستند لااقل به وعده‌های داده شده از جمله اتصال خط لوله گاز به قلعه رئیسی، ساخت نیروگاه برق، شروع کردن عملیات اجرایی پتروشیمی، ایجاد طرح‌های اقتصادی در لنده و بهمئی، و.. عمل کنند و از رشد تمام نخبگان در شهرستان بلکه در استان حمایت کردند و می‌کنند.
۵-در مورد این نکته که ذکر کرده‌اید جناب آقای هاشمی به دلیل پیش بینی ریزش آرای خود در شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام به سبب افزایش نارضایتی مردم این چهار شهرستان از عملکرد خویش، نگران انتخابات سال 98 هستند باید بگویم آنکه نگران انتخابات سال 98 باید باشد دولت و حزب موافق دولت است که آینده اقتصاد، قدرت خرید و ارزش پول مردم حتی آب خوردن مردم را به ریش برجام گره زدند و هیچ چیزی نه تنها عاید مردم نشد بلکه روز به روز اوضاع بدتر شد.
در پایان از خداوند به را خود و آنجنابان بصیرت و روحیه بسیجی وار که ایرانی می‌تواند را مسئلت دارم.
باتشکر
سیداسماعیل محمدی مهر
 
نام شما

آدرس ايميل شما

طاها
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این قلم..
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ما در مورد انتخابات مجلس اگر بخواهیم به گزینه خود رای ندیم صددرصد به حاج موحد رای میدیم تا موحد هست ما هم هستیم کار نداریم که گزینه داشته باشیم یا نه در ضمن نیروهای قلیلی از ما الآن در ادارات مختلف دارند برا ی عدل هاشمی کار میکنند و دارند. با ایشون که همین مورد خودش برگ برنده ای است برای حاج موحد
مونیخ
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یکی پیدا شد ی حرف درست زد تواستان..دروووووود
احمد
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت سید اساعیل...نقد منصفانه یعنی این
علی یار
Iran, Islamic Republic of
افرین به آقای مهندس هاشمی پور انصافا خوب نوشتند . مدیری تغییر کرد بلای آسمانی که نازل نشد.
آآآآآ
Iran, Islamic Republic of
.اصلاحطلب ها رو...
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
تشکر تشکر سید با بصیرت
خلیلی دوست
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این تفسیر و موضعی گیری با بصیرت و درو خدا بر عمار و یاسران زمان
Denmark
معلوم نیست چی نوشتی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حاج هاشمى به خيلى از وعده هايش على رغم غير همسو بودن خط فكرى با دولت روحانى خوب جامه عمل پوشاند
اما متأسفانه دولت ونماينده ارشدش آقاى احمد ومديران انتصابيش در استان هيچ حركتى كه نشان از پيشرفت يا حداقل تحولى در شهرستان كهگيلويه بزرگ باشد انجام نداده اند مطمئن باشيد
كه به واسطه بحران اقتصادى ،و اجتماعى كه معيشت مردم را هدف قرارداده وفقر مطلق وفلاكت را براى مردم به ارمغان آورده ،باعث بى اعتمادى كامل مردم از مسؤلين گشته
واگر قرار باشد در سبد آرا كسى ريزش و تغيراتى حاصل شود
بى شك سبد راى هاشمى پور نبوده بلكه متعلق به كسانى است كه ژست همراهى با دولت را داشته اند پس بى جهت تنور تفرقه ونفاق ودسته بندى را از سر ترس ودلهره ناشى ازپوچى عملكرد و كارنامه نا كارامدخودتان روشن وگرم نكنند
بگذاريد مردم قضاوت كنند!!!!!
حنا
Iran, Islamic Republic of
در جواب اقایی که نوشتن معلوم نیست چی نوشتن باید بگم دید سیاسی لازم برای دیدن و معلوم شدن..دیدت رو ببر بالا تا بدونی چی نوشتن..
Iran, Islamic Republic of
یعنی شماها فکر کردید موحد هاشمی بزرگواری و امثال این فرقی باهم دارند؟ به پیر به پیغمبر اینها هیچ دردی را دوا نخواهند کرد.دوستان مشکل این افراد نیست اینها فقط برای سرگرمی و دو دستگی و اختلافات سیاسی و طایف ای بین مردمه.به خود بیاییم و برای یکبار که شده واقعیتها را ببینیم.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ماجمع کثیری ازاصلاح طلبان به دلیل لیاقت وشایستگی وتوانمندی بالا ونگاه فراگیر به تمامی جناهها واقوام وگروهها به حاج آقا موحدرای میدهیم به خدای تبارک وتعالی من اصلاح طلب هستم شما هرتفسیری انجام دهیدتاثیری برما نمی گزارد اقبال عمومی به طرف ایشان است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1