تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۴۰۵۱۹۶
یادداشت سیاسی |

عالیجنابان جعفری و بیعت اصل؛ ماذا فازا!

حسین اکبری
۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
عالیجنابان جعفری و بیعت اصل؛ ماذا فازا!
کبنا ؛متن ارسالی: در این سیاهه واپسین شب‌های پاییز، ترسی مرا بر آن داشت که مبادا غبار روسیاهی این فَضای مشوش دلهایمان بر دامان نام من و امثال این حقیر نیز ثبت و به یادگار بماند، پس قلم را به احترام نام و عقیده تمامی بزرگان و مردان راستین فکر و اندیشه‌ام می‌فشارم و تاب نوشتنش را از ایزدمنان می ستانم.
نیک همگان می دانیم داستان اختلافات کهنه جریان اصولگرایی در گچساران و باشت نیاز به تفسیر چرایی پیرامون تحقق آن ندارد و سالهاست که بدنه اجتماعی این جریان در کنار بزرگان راستینش سرخورده از تداوم غیرمعقولانه آن هستند و در حالی که همه امیدوار به رفع آن.
حال که در شرایط فعلی این مطالبه برحق، تبدیل به یک ضرورت انکارناپذیر شده است شاهد برخی اظهارنظرهای شتاب زده از سوی آقایان جعفری و بیعت اصل بودیم. حال که تب آن نامه‌ها کمی فروکش کرده و از مدار احساسات آنی در آن زمان هم خارج شده‌ایم، دو واکنش پیرامون آن بسیار به دید آمد که هر دو نیز طبیعیست چرا که ازسویی با استقبال و خوشحالی زائدالوصف رسانه‌های حامی آقای تاجگردون نیز همراه شد و در گروههای فضای مجازی نیز از سوی حامیان منتسب به این طیف دست به دست می‌شد و از سوی دیگر شاهد تعجب و سردرگمی و یاسی هرچند مقطعی و گذرا در درون جریان اصولگرایی بودیم.
در مطالب منتشره از سوی این دو انسان شریف و بزرگوار به تشکیل جلسه‌ای مخفیانه در باشت که با حضور ۱۰ نفر برگزار شده بود اشاره شده است و در رسانه‌های طیف مخالف و حتی خودی نیز از آن به عنوان عامل نفاق و اختلاف یاد شد!!
این امر در حالیست که خبرهای منتشرشده از محتویات این جلسه حکایت از این دارد که در این جلسه هیچ حرفی از انتخابات و تعیین مصداق و کاندیدای نهایی!!! به میان نیامده است، حال مشخص نیست چرا این مواضع از سوی این دو بزرگوار اتخاذ شده است!! اما نکته‌ای که سبب تعجب می‌باشد ترکیب افراد حاضر در جلسه می‌باشد چرا که اکثریت آنها از لیدرهای آقای جعفری در باشت بوده‌اند که می‌توان به حضور آقایان (مرزبان، حاج نادر گرامی، و) اشاره نمود و لیدر آقای بیعت اصل که در برخی مراسمات نیز همراه ایشان می‌باشد یعنی آقای (سیدخلف موسوی) نیز در جلسه مورد اشاره حضور داشت.
حال فی الواقع مشخص نیست چرا شاهد این نامه ها و مطالب منتشرشده از سوی این عزیزان هستیم.
 جناب آقای جعفری و بیعت اصل افراد حاضر در این جلسه که اصلاً ربطی به انتخابات آتی نداشته و دستور کار آن اصلاً مساله دیگری بوده است، همگی از بزرگان و زحمت کشان و زخم خوردگان سالها استقامت بر روی اندیشه خویش می‌باشند و بی شک نادیده انگاشتن زحمات امثال مرزبان‌ها، گرامی‌ها، موسوی‌ها، و ... امکان پذیر نیست و به نظر می‌رسد انتشار این چنین مطالبی بیشتر بی حرمتی به این عزیزان باشد و مشخص نیست واقعاً چرا می‌بایستی در این مقطع حساس شاهد این چنین اظهارنظرهای نسنجیده باشیم؟
چرا می‌بایست خبر از برگزاری جلسه محرمانه دهید در حالی که اینگونه نبوده و خود بهتر از هر کس می دانید ربطی به مساله انتخابات نداشته است ولی این بستر را فراهم آوردید که از آن به عنوان جلسه نفاق و مرموزانه!!! تفسیر گردد.
مگر لیدرهای منتسب به شما عزیزان در آن جلسه حضور نداشتند پس چرا آن را مخفی نام نهادید و این ظلم را هم بر افراد حاضر در آن جمع و هم در حق بدنه اجتماعی جریان اصولگرا روا داشتید؟
گناه ما جوانان چیست که سال‌ها می‌بایست چوب این اختلافات کهنه و واهی را بخوریم؟ آیا فکر نمی‌کنید با آبروی آن افراد حاضر در جلسه که همگی تاج سر ما هستند بازی شده است؟
پرسش‌های از این دست بسیار می‌باشد و از حوصله من و این متن خارج، ولی همانطور که در پاسخ سوال دوست عزیزی که خسته و گلایه مند از فَضای تمسخر طیف مخالفین ما بود و عامیانه پرسید (ماذا فازا؟! یعنی فاز این دو بزرگوار الان چیست؟) چیزی برای پاسخ نداشتم، چرا که از خیلی‌ها هم پرسیدم برای رسیدن به پاسخی در این خصوص و در واقع نمی‌دانم و نمی‌دانیم که چه باید گفت وقتی عمر این اختلافات بیهوده بیش از یک دهه شده است و هیچ تغییری در نگرش و رفتار بزرگان نمی‌بینم.
پس نمی‌دانم در این روزها فاز جدید چیست! ماذا فازا؟!
------------------------------
حسین اکبری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حوف
Iran, Islamic Republic of
هنره هنع.یو چه بی .چه نوشتی برای خودت
کاشت مو
Iran, Islamic Republic of
حاجی فاز فاز صندلییه
فاز صندلیعه
Iran, Islamic Republic of
ی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
انصافا به آقای بیعت بگواول بروسرتنگ بیدک برای شورا ثبت نام کن اگررای اوردی بیا تاهمه اصولکریان به شمارای بدهند ایشان گماشته گروه تاجگردون برای ضربه زدن به اتحاد اصولگرایان واقای جعفری هم دوره قبل پشت اصولگرایان راخالی کرد ورفت باتاجگردون دوتاروی هم 500رای نمی اورند انشالله در اتحاد نیروهای انقلاب هردو هضم وحذف میشوند
عدالت گچساران وروستاهای تابعه
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد بختیاری اصفهانی بهبهانی گشین نان احمد سادات بزرگ باشت گچساران میرسای دولیاری عرب ترک لر از پل خیراباد تا پل زهره پل نازمکان لیشتر باباکلان دانشجو یک صدا میگویند ما کاندید پاک وبی ریا میخواهیم ان علی مراد جعفری میباشد که تا حالا هیچ گونه کار خلافی انجام نداده است پاک پاک پاک
Iran, Islamic Republic of
جلسات محرمانه از سوی این جریان و دور زدن هم جناحیها سر دراز داشته و کاملا طبیعیست!
مهره های سوخته همیشه به دنبال احیاء خود بوده و به هر طریقی میخواهند خود رو به جریان قالب کنند که باید گفت ماذا فاذا؟!
شما زیاد حرس نخور برادر!باید دید حضور آقایان زیر آبی چه منفعتی برای شما داشته و دارد که حرف بزرگتر از خودت میزنی!!
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج جعفری وسردار بیعت
ناصر
Iran, Islamic Republic of

با چه زرنگی با نام اخلاق بر طبل حسینی میکوبی
اما وقتی استادتان.رو از تاریخ بیرون کشید از شما هم ن عجیب
Iran, Islamic Republic of
آقای جعفری یک انسان مومن واخلاق مداری بود انصافا فقط امسال یک مقداری از دایره انصاف خارج شد ودر حق حاج بهرام بی انصافی کرد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1