تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۵۱۳۴
یادداشت:

هیچکدام انقلابی نیستند

امیر محبی‌فر
۹
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
هیچکدام انقلابی نیستند
کبنا ؛سیاسیونی که به طمع قدرت به همدیگر چنگ می‌اندازند هیچکدام انقلابی نیستند:
انقلاب محصول جانفشانی و از خود گذشتگی کسانی هست که نه به طمع نان و نام بلکه به خاطر دفاع از شرف، ناموس، دین و میهن خود و رهایی از یوغ طاغوت، استعمار، استبکار و استبداد از هستی خود گذشتند و زندگی عزت مندانه را بر اشرافیگری در سایه ذلت، ظلم و ستم ترجیح دادند.
انقلاب محصول فریادهای فروخورده پابرهنگان، مستضعفین، بیغوله نشینان، کپرنشینان و محرومینی بود که جزء خدمت به خلق الله و رضایت خداوند نیتی نداشتند، نه کیسه ای برای اندوختن دوخته بودند و نه خود را مهیای گرفتن سهم خود از سفره انقلاب نموده بودند، نه ولع خودنمایی داشتند و تنشه ی قدرت و مکنت بودند، نه اهل تظاهر بودند و نه اهل تفاخر، ترجیح می‌دادند گمنام باشند تا اینکه دنبال شهرت و قدرت، در کردار و گفتار خود خلوص نیت داشتند و بیزار از هر گونه ریا و تزویر و در یک کلام عزت اسلام و سربلندی میهن شعارشان بود و بس.
سیاسیونی که امروز از هر تریبونی و در هر محفل و متینگی با زیر پا گذاشتن همه موازین اخلاقی، دینی و اسلامی زبان به تخریب همدیگر می‌گشایند و برای نیل به قدرت از هر ابزاری استفاده می‌کنند در هر دسته و گروهی که باشند چه چپ و چه راست، چه اصلاح طلب و چه اصول گرا به هیچ وجه انقلابی نبوده و نیستند چرا که چنین رفتاری هیچ سنخیتی با انقلابیون و انقلابی گری نداشته و ندارد.
انقلابی کسانی بودند و هستند که گذشت زمان و تغییر شرایط هیچ تغییری در سلوک و مرامشان نداده و کماکان انقلاب را عطیه ای الهی برای خدمت به خلق الله و رضایت خداوند می‌دانند ولاغیر.
انقلابیون نه آن‌هایی هستند که چهره خود را در پشت نقاب دین و مذهب مخفی کرده و نه آن‌هایی که انجام وظیفه خود را در قبال مردم دست آویز تفاخر و برتری طلبی قرار داده‌اند.
آن‌هایی که بخواهند دین و مذهب و ادای وظیفه خود در مقابل مردم را نردبانی برای رسیدن به قدرت و ثروت قرار دهند دیر یا زود سقوطی مرگبار خواهند داشت و به صفحات خاک خورده تاریخ خواهند پیوست.
امیر محبی فر
۱۲/آذر ماه/۹۷
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اسلام
Iran, Islamic Republic of
این حرفا را نوشتی یعنی چه؟...
..............این حرفا به شما نمیاد.......
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
درجواب اقای ایر محبی فر بایتب بگم کی این مطلب بر ات نوشته
همکار شما در دبستان های شهر
Russian Federation
جناب دوست عزیزم
شما لطف کن یه شام دیگه همه مونو تو تالار دعوت کن و یه بار از رو نوشته ات بخون شاید بقول چیذری جواب داد.
تشکر
Iran, Islamic Republic of
انقلاب متعلق به خانواده محترم شهداست انقلابی خانواده شهداست که جگر گوشه های خود را جهت بقاء دین مبین اسلام تقدیم نمودند نه آنهایی که ..وانسانیت انجام دادند وکی بود کی بود میکردند وامکان ندارد خدا آنها را به جزای اعمالشان نرساند اینها غافل از قدرت لایزال الهی خود را در قدر پوشالی بشر غرق کرده اند غافل از اینکه این قدرتهای پوشالی فرو خواهد ریخت واز لانه عنکبوت هم سست تر است زیر تکیه بر غیر از خدا قابل فرو ریخت وفنا پذیر خواهد بود کشتی انقلاب در تخسیر عده ای که هیچ دغدغه برای اصل انقلاب ندارند دچار تلاطم شد ولی خدا خود لنگر انداز این انقلاب وحافظ خون شهدا خواهد بود
حیدر
Iran, Islamic Republic of
.م وقتی ازشما مطلبی می بینم
Iran, Islamic Republic of
جالب بود
شهروند یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کاش یه مرجع نظارت و فیلترینگی میذاشتن که هر کی از راه میرسه، یه متنی نزاره تو سایت ک بخواد باهاش اسم در کنه!
از انقلاب و انقلابی گری چی یاد گرفتی که الان بقیه رو ب انقلابی نبودن متهم کردی؟😂😂
.
.از راه رسیده، داده براش از کافی نت یه چن خط متن آماده کردن دادن دستش؛ ب اسم خودش گذاشته سایت و . کمالات فاضله و بزرگی میکنه!
افسوس برای رسانه ها که هر کی از راه رسیده رو بهش اجازه انتشار مطلب دادن..
ههههههههه
United Arab Emirates
شما نقلابي هستيد؟
Iran, Islamic Republic of
امروز انقلابی کسانی هستند علمی، عاری از فساد و پارتی بازی، صادق و بی ریا یعنی عملکرد آنها عالمانه عادلانه و بروز باشند و توانایی استفاده از همه نخبگان از هر طیفی را داشته باشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1