تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۴۰۵۰۲۰
یادداشت سیاسی |

پاسخی به نامه هدایت خواه به تاجگردون

جواد فروغی فر
۵۰
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به نامه هدایت خواه به تاجگردون
کبنا ؛متن ارسالی: جناب آقای هدایت خواه
با سلام و آرزوی هدایت شما به راه راست از سوی خداوند متعال
در نامه‌ای که به جناب تاجگردون نوشته‌اید در سراسر آن روح عصبیّت و عصبانیت و خروج از دایره‌ی اخلاق و انصاف موج می زند. لذا در مختصر کلامی به برخی از افاضات حضرتعالی پاسخ خواهم داد:
1-در ابتدای نامه‌تان صحبت کردن از شخصیت و سیره‌ی میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) را خارج از توان جناب تاجگردون دانسته‌اید، اولاً لطف نموده استدلال و استناد خود را از این ناتوانی وی به مردم بفرمایید ثانیاً آیا خود حضرتعالی توان شناخت و درک واقعی سیره و سلوک آن دو بزرگوار را دارید؟ و آیا اگر به چنین درجه‌ای از اجتهاد رسیده‌اید چرا بخش عمده‌ای از رفتار و گفتارتان در تضاد و تعارض با آن دو بزرگوار است؟ شما را برای سنجش رفتار و گفتارتان فقط به یک حدیث از نبی مکرم اسلام ارجاع می‌دهم تا به تعارض و فاصله خود پی ببرید: «برترین شما نیکوکارترین شما از لحاظ اخلاقی است، آنان که خود را آماده خدمت کرده و با دیگران با لفت و محبت زندگی می‌کنند». ثالثاً جناب تاجگردون در علم اقتصاد تحصیل نموده و قطعاً در آن حوزه صاحبنظرند و در مسائل دینی هم مثل همه ماها مقلد هستند و در حد عمومات فقهی آشنایی دارند و هیچگاه هم -برخلاف شما که خود را در همه مسایل صاحبنظر می دانید- ادعای دانایی در علوم دینی نداشته‌اند.
2-در یک سخن غیر مستند و برحسب وهمیات و تخیلات ذهنی خود تأمین هزینه‌ی برنامه جشن را از بیت المال دانسته‌اید. جناب استاد! مگر کسی عزیزتر از پیامبر اکرم (ص) در بین مسلمانان وجود دارد که حتی با پول بیت المال برای میلادش هزینه کنیم؟ لطف نموده اولاً مستندات خود را در خصوص هزینه‌های انجام شده از بیت المال ارائه نمایید و ثانیاً ایراد عقلی و شرعی جشن مذکور را حتی در صورت هزینه کرد از بیت المال بفرمایید؟ و ثالثاً لطف نموده مستندات لازم را در خصوص اتهام انتخاباتی و تبلیغاتی بودن جشن مذکور ارائه نمایید و آیا سخنرانی‌های بی وقفه شما انتخاباتی نیست؟ و رابعاً باید گفت جناب تاجگردون که نماینده مردم آن شهر است از نظر شما حق شرکت و سخنرانی در آن جشن را ندارد ولی حضرتعالی بدون داشتن هیچ جایگاه حقوقی ذیحق برای حضور و سخنرانی در هر کجای استان هستید برای این موضوع چه پاسخی دارید؟ آیا نه این است که شما دین و پیامبر (ص) و ...فقط متعلق به خودتان می دانید؟ خامساً آیا هزینه‌های برنامه‌های مستمر و متعدد سخنرانی شما که از نمایندگان مجلس و استاندار هم بیشتر هستند از جیب شخصی خودتان پرداخت می‌شود یا از بیت المال؟ اگر شخصاً هزینه‌ها را تقبل نموده‌اید اسناد آنها را منتشر کنید و گرنه امثال بنده حق داریم که شائبه‌ی استفاده ناروا را از بیت المال توسط شما را در ذهن خود تقویت کنیم.
3-در بند یک سخنان خود سخنان جناب تاجگردون را به آیاتی از قرآن کریم ارجاع نموده‌اید. لذا جهت تنویر افکار عمومی عیناً ترجمه دو آیه مذکور ذکر می‌گردد و قضاوت را به مردم می‌سپاریم: آیه 63 سوره فرقان: «بندگان خاص خدای رحمان آنهایی هستند که بر روی زمین به تواضع و فروتنی راه روند و هرگاه مردم جاهل به آنها خطاب (عتابی) کنند با سلامت نفس و زبان خوش جواب دهند» آیه 55 سوره قصص: «و چون سخن لغوی (از دشمنان دین) بشنوید از آن اعراض کنند و گویند: اعمال ما از ما و اعمال شما از شما، بروید سلامت باشید که ما هرگز مردم (هرزه گوی) نادان را نمی‌طلبیم» لطفاً نوشتارخود را با این دو آیه شریفه بسنجید.
4-صحبت‌های جناب تاجگردون را به‌حساب بیماری ایشان گذاشته‌اید و برای ایشان طلب شفا و بهبودی نموده‌اید. برادر بزرگوار! بیماری جسمی که همه ماها به آن دچار خواهیم شد به مراتب بهتر و کم ضررتر از بیماری روحی است چرا که در بیماری جسمی فرد فقط خودش آزار می‌بیند ولی بیمار روحی علاوه بر خود به جامعه و دیگران نیز آسیب می‌رساند. لذا ما هم برای شما شفای عاجل و طلب بهبودی داریم تا بیش از پیش نه به امنیت و آرامش و وحدت جامعه و نه به دین آسیب نزنید.
5-شما به سبب همان رفتارتان، قای خاتمی را «باغی» نامیده‌اید. اگر این حرف از زبان یک شخص عامی بیرون می‌آمد جای تعجب نداشت ولی شما که خود را متخصص در دین و البته سیاست و اقتصاد و اجتماع می دانید ما را به یک نتیجه بیشتر نمی‌رساند و آن این است که از درک ابتدایی‌ترین احکام دینی هم فارغ هستید چرا که حم باغی در احکام دینی بسیار واضح است و سرپیچی از جهاد با آن نیز از گناهان کبیره است. لذا شما خود را به درجه‌ای از اجتهاد رسانیده‌اید که فتوی نیز می‌دهید.
6- شما جناب تاجگردون را بارها به لحاظ داشتن ریاست کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات از مسببان اصلی شرایط اقتصادی کشور می‌دانید در این که همه مسئولین در ایجاد این شرایط مقصر هستند شکی نیست ولی آیا ما این حق را نداریم از شما بپرسیم آیا شما به عنوان عضو مؤثر کمیسیون فرهنگی مجلس در 8 سال در ایجاد وضعیت نابسامان فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی متعدد مقصر نیستید؟ آیا شما به عنوان فعال فرهنگی که دارای امکانات و تریبون‌ها و مصونیت‌های فراوان هستید و دائم‌المنبر هم هستید چه کار فرهنگی مؤثر و قابل عرضه‌ای را انجام داده‌اید لطف آنها را منتشر کنید.
7- در بخشی از نوشتار خود به شاخص‌های انقلابی البته با معیارهای ذهنی خود پرداخته‌اید و حمایت از باغی را خلاف شاخص‌های انقلابی‌گری دانسته‌اید. برادر بزرگوار! با فرض پذیرش باغی آیا خاتمی باغی است یا احمدی‌نژاد که مستقیماً در برابر بعضی از ارکان نظام ایستاده و مخالف با نظرات رهبر انقلاب اقدام می‌نماید؟ آیا خاتمی باغی است یا کسانی که برخی ارکان اقتدار نظام را مورد هجمه قرار می‌دهند؟ خاتمی باغی است یا کسانی که به آراء مردم و و انتخاب مردم اهمیت نمی‌دهند؟ خاتمی باغی است یا کسانی چون جنابعالی که دائماً بر طبل اختلاف و تفرقه در میان مردم می‌کوبید؟ شما را ارجاع می‌دهم به 14 شاخص انقلابی‌گری در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت تطبیق خود با شاخص‌های انقلابی‌گری از جمله: دفاع از حقوق ملی- اعتقاد به مردم- صداقت و وفاداری- شجاعت در اقدام- برخورداری از سلامت اخلاقی- خدمت خالصانه و بدون منت- مبارزه واقعی با فقر و فساد و تبعیض.
8- برادر عزیز چنان از روی هوا و هوس و خشم صحبت کرده‌اید که جناب تاجگردون و جریان متبوعش را به تظاهرات علیه خدا و انتقاد از امام معصوم (ع) متهم نموده‌اید. لطف بفرمایید فقط یک نمونه از این اقدام را با ذکر مستندات به مردم ارائه نمایید تا بنده و امثال بنده در این که جناب تاجگردون در انقلابی بودن و انقلابی‌گری به مراتب از شماها جلوتر است بیش از پیش اعتقاد پیدا نکنیم.
9- در بند 9 سخنان خود گفته‌اید که جناب تاجگردون با روحانی به جهنم می‌رود و شما با آقای رئیسی به بهشت. ولی من فکر کنم شما با مریدتان جناب احمدی‌نژاد به جایی غیر از بهشت خواهید رفت. جناب تاجگردون را به مناظره دعوت کرده‌اید. جناب استاد شما نمی‌دانید یا نمی‌خواهید بدانید مناظره بین شما و جناب تاجگردون در انتخابات مجلس قبلی در محضر مردم برگزار شده و شما رفوزه شدید و افکار و اندیشه‌های جناب تاجگردون به مقبولیت 85 درصدی دست پیدا کرد و لذا نیازی به مناظره نیست چون روز به روز افکار واقعی شما برای مردم آشکار می‌شود و فوج فوج از شما برائت می‌جویند و بر محبوبیت و مقبولیت جناب تاجگردون افزوده‌تر می‌گردد.
بی صبرانه منتظر ارائه مستندالت ادعاها و اتهامات جنابعالی در نوشتارتان هستیم.
 اللهم اهدنا الصراة المستقیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بنظر من هدایت خواه میدونه مثل استادش احمدی نژاد محبوبیتی نداره میخواد با این حرفا خودنمایی کنه...
محمد
Iran, Islamic Republic of
چرا از مناظر دارین دست و پا میزنید
یه مناطرست دیگه
بعد. تاج گردون کسی شکی نداره
,,در آخر اینکه شما یه جای مردم صحبت میکنین جدیدا کجا مردم از دکتر هدایت خواه روی برگردوندن
لطفا تموم کنین بیان مناظره
روده بُر
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت که همه نویسنده و نقد کننده وابینه!
ببین اول. اسم دکتر هدایتخواه نه تلف بعد بیو نقدش کن...
خدایا شکرررررت....
هر که و ره رسیه یه نامه زیه داخل سایت که اگه وشو بگی موضوع حرفلت چ بیه؟ نیتره هم سر متن کو بخونه🤣🤣🤣
Russian Federation
درود خدا بر شما و خانوادتان
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خیلی ضعیف بود
حسن
Iran, Islamic Republic of
نامه این به اون نامه اون به این نامه طرفدار این به اون نامه طرفدار اون به این ..عزیز رب گوجه ۲۰ هزار میفهمی ۲۰ هزار
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
چیز های بخود گفتب
عدالت
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای فروغی بهتر هست یه کم مطالعه جامعه شناسی هم داشته باشید اونجایی که گفتید روح عصبیت و عصبانیت کاملا دو مقوله جداگانه هست روح عصبیت برای هر گروه لازم هست یعنی هر ان چیزی که باعث هم بستگی و تعلق افراد جامعه شود پس بدون مطالعه با کلمات بازی نفرمایید
گود
Romania
بابا جمع کن متنتو
Iran, Islamic Republic of
کی از تو نظر خواست ، داری برای تاجگردون
شیدا
Iran, Islamic Republic of
انصافا دست وپا زدن برای جواب دادن به حرف های حق جناب هدایتخواه کار سخت وطاقت فرسایی است.
خسته نباشی برادر
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت و درود بر قلمت
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
گپ نزن
Iran, Islamic Republic of
شما ي هستي
یاسوج،خطاب به جناب دکتر تاجگردون
United States
این پاسخ واقعا بجا و درخوره اقای کا ستار هدایت خواه بود.هدایت خواه امیدی به حمایت مردم و بیان عملکرد 8ساله خودش برای بدست اوردن کرسی مجلس ندارد،یعنی چیز خاصی نیست که بخاد روش مانور بده و صرفا میخاد با تخریب دیگران ،خصوصا تاجگردون ک در صدر سایر نمایندگان استان از لحاظ توانایی ومحبوبیت وعملکرد قرار دارد،خودش رو معرفی وجا بزنه.اگر اون دونماینده دیگر توانایی تاجگردون رو داشتند از قاعده تخریب هدایت مثتثنی نبودند.چرا زارعی ک رقیبش بوده ودو بار شکشتش داده رو تخریب نمیکنه؟.پس هدایت دو امید بیشتر نداره 1-تخریب تاجگردون2-جلب حمایت واعتماد نظام اونم از طریق متهم کردن بقیه با الفاظی چون انقلابی و....اما هدایت نمیدونه ک نظام حامی شخص یا جناح در انتخابات نمیشه وهدایت اگر درستتر فک کنه متوجه میشه ک دو دور قبل ک ب زارعی باخت نه دولت احمدی نژاد نجاتش داد ون.ل بی طرفی رو زیر پا میگذاره.وهیچ تاثیر ونتیجه ای بر ادعاهاش مبنی بر تقلب بوجود نیامد.ومملکت بعد از قبول نشدنش جایگاه خاص وبزرگی بهش نداد،چه اجرایی وچه سیاسی و...در انتخابات اتی با وجود دولت روحانی ب عنوان مجری انتخابات،.ت بازم بازنده است.هرچند دیگه نه پیمانکار و نه فارغ التحصیل بیکار اطراف هدایتخوا هست ونه هدایت خوا حتی یک شکلات در انتخابات گذشته هزینه کرده.فقط ی نفر بیکار مونده بود ک اونم اقا....بود که این اواخر در نمایندگی ...مشغول بکارش کرده.اینم بخاطر این بیکار مونده بود ک اگر از عوام کسی سراغ بگیره ،جوابش بدن ک هدایت خواه کار فرهنگی وعمرانی میکنه وکار شخصی نمیکنه ،مثل فلانی ک بیکاره هنوز!!! اما این رو هم میدونه ک خیلی از اون خواص ومریدهاش که کارهای بزرگی براشون کرد،بعد از خودش ،حامی وشفیق زارعی شدند حتی اونایی که معرفشون بود واستخدامشون کرد وحتی بهم معرفیشون کرد و به ازدواج رسوندشون .اقای هدایت خواه بیکار است ومهمترین دلیل این انرژی ایشان در فعالیت های رسانه ای و.. بیکار بودنشه.اونموقع که در مجلس بود که به این مجالس نمیرفت و چنین ادعاهایی نداشت.الله عالم الامور
مهر
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
Iran, Islamic Republic of
شکر خدا بو که همه قلم و دس وابینه!
کرو بره دنبال یه تکه نونی که خربزه اویه
Iran, Islamic Republic of
شکر خدا بو که همه قلم و دس وابینه!
کرو بره دنبال یه تکه نونی که خربزه اویه
Iran, Islamic Republic of
اقای نویسنده اولا شما انبوهی از شبهات و سخنان ناصواب را گزینش کرده ای و به چینش کلام تزیین نموده ای و. نموده ای که در ادبیات اسم خاصی دارد
ثانیا از باغی پرسیده ای در حالیکه بخشی از مستندات مختصر و مفیدش را در جوابیه استاد پر فروغ عرصه بصیرت و شجاعت قطعا خواندی و سر زیر برف نمودی ؟؟؟
ثالثا اگر مبنای توانمندی و عدم ان در حضور مناظره ای رای باشد پس می بایست درب همه مخافل دانشگاهی را بست و درب صندوق های رای پیشنهادی شما را باز نمود چراکه رای یک فرد حتی عامی بالاتر از نظرات تخصصی اندیشمندان است و خود می دانی قیاست باطل و در نتبجه سخنت ناصواب
رابعا از رسول مکرم و اهل بیتش حدیثی انتخاب کرده ای و نومن ببعضش شده ای و در مابقی که فرمودند که هنگام بروز شبههات اندیشمندان باید علمشان را اشکار کنند. ببعض گشته ای و چه شبهه ای بالاتر از اینکه .ا را لباس گل و گشاد انقلابی گری پوشیده ای در حالیکه بی سابقه ترین تورم در تاریخ ایران و انقلاب مال جناب مستطاب متخصص در مباحث سکه و ارز و دلار و اقتصاد است و دولت که از .ن هم در بازار و هم در ذهن پاره ای حباب ایحاد شده حباب ندیدن جیب پر از خالی جوانانی که زیر چرج زنحیری دلار از ده به بالا رقمی له شده اند
خامسا او که کارنامه اش در فرهنگ روشن است در اقتصاد هم وضعیت را بسنج و مقایسه کن همو که صندلی سبز مجلس اخر در انتظارش روزهای خوبی خواهد داشت
سادسا خلاصه بگم ای جناب
حال پخته درنیابد هیچ خام
پس سخن کوتاه باید والسلام
ارش
Iran, Islamic Republic of
احسنت.درود.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
مشکل ما معیشتی بی کاری جوانان ومسائل اقتصادی است نه هدایتخواه می تواند درست کند ونه تاجگردون برنامه ریز زیرا 40سال است ای برنامه ها نا موفق بوده اند درد مردم ما بیکاری گرانی فقر و... است نه بحث هدایت وتاج بابا دست از سر این ملت بیچاره بردارید هر 8سال هم اصلاح طلب وهم اصولگرایش.کردند راه ملت ما این نیست .راه سوم است.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هم هدایتخواه وهم تاجگردون باید محاکمه شوند واگر نشوند در پیشگاه افراد روشنفکر ومردم مستضعف این استان ولشکر بیکاران وجوانان پسران ودختران دم بخت ناتوان از ازداوج محکومند با با از این افراد بت نسازید .هیچکدام هنری برای استان نکردند هرکسی آمد تیم وتبارش را مدیر کل ومعاون استاندار کرد . ارزشمندان ونخبگان هم چنان بی کسند
رضا
Iran, Islamic Republic of
چی بهت بگم اخه.هیشکی تورو نشناسه.ی وچکاره ای.اینهمه خودتر کشتی مطلب زدی که نامه دکتر رو زبر سوال ببری؟انشالله بزودی جوابتو توهمین سایت میدم.مردم رو چی فرض کردی؟
فرهنگی
Netherlands Antilles
احسن‌ودرود،هدایت‌خواه‌وطرفدارانش‌.
علی
Iran, Islamic Republic of
که بی صبرانه منتظری تازه از خواب بیدار شدی اول
صادق
Iran, Islamic Republic of
یک پروند هنوز نتوانست. حالا آمده می خواهد اظهار نظر بدهد آخ وبختم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با سلام
الحق و انصاف خیلی گویا و رسا و شیوا جواب دادی ..
جوابی کوبنده تر از این نخوندم تا حال....
اقای هدایتخواه واقعا مقدار کم محبوبیتی ازش مونده ادامه ندهد با این کاراش...هدایت خواه عین احمدی نژاد شده ... ....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درسته که خودش مریضه ولی میتونه صحبت کنه پس وکیل نمی خواد
Iran, Islamic Republic of
ای بابا بروید .ه تاج گردون تاج گردون.
نانا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً حرفهای بجا و سنجیده ای رو بیان کردی.کسی که فقط. رو متعلق به خودش و هم خطیاش می دونه و بقیه رو ..
تاجگردون مرد عمله نه مرد حرف زدن و عمل نکردن نه مرد تریبون رفتن و سخنرانی های ....
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ...... . خدا را شکر که همه نویسنده شدند . اولا شما از این دست به قلم های ، صاحب جا و مکان نخواهی شد . و به قول شاعر . میان دو کس جنگ چون آتش است .و .......... . ففط اینه بدون که روزی به خاطر همین نوشته ات احساس خواهی کرد . ای کاش بیشتر مطالب را مطالعه میکردی و جواب میدادی . مثلا در بند 9 پاسخ شما، مگه کی بود که گفت من حاضرم با فلانی به جهنم بروم اما با فلانی نه؟ ان شاءالله در اظهارات بعدی ات، بیشتر تفکر را پیشه نمایی .
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ...... . خدا را شکر که همه نویسنده شدند . اولا شما از این دست به قلم های ، صاحب جا و مکان نخواهی شد . و به قول شاعر . میان دو کس جنگ چون آتش است .و .......... . ففط اینه بدون که روزی به خاطر همین نوشته ات خواهی کرد . ای کاش بیشتر مطالب را مطالعه میکردی و جواب میدادی . مثلا در بند 9 پاسخ شما، مگه کی بود که گفت من حاضرم با فلانی به جهنم بروم اما با فلانی نه؟ ان شاءالله در اظهارات بعدی ات، بیشتر تفکر را پیشه نمایی .
Iran, Islamic Republic of
برادر تازه قلم به دست گرفته
منظورتان از صاحب نظری در علم اقتصاد چیست ایا صاحب نظر بودن به این است که مملکت. و صاحب نظرت
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تاسف میخورم به حال خودمون که یه عده ای بخاطر حزب گرایی و باندبازی مشکلات مردم یادشون رفته و نطق شون هیچ دردی از دردهای مردم دوا و رفع نمیکنه . این بحث های سیاسی پوچ بذارید کنار
برزگر
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای فروغی عزیز سلام مواردزیر در خصوص اثبات و غیر واقعی بودن مطالب جنابعالی میباشد :اولا دکتر هدایت خواه را در سال هایی که در مجلس و چقدر تاثیر گذار بودنند 1-به مصاحبه چند نماینده در ادوار مختلف در خصوص عملکرد ایشان و تاثیر مثبت بر اقبال چند درصدی نماینده ها بر موضوعات مورد نظر ایشون رهنمود میکنم (اگر واقعیت پسندی در صورتیکه که با این مطالب متوجه شدم بعید است یکی همکلاس های بنده اهل میبد یزد بودنند اون موقع بمن زنگ زد گفت با دکتر هدایت خواه نماینده شما برای حل مشکلم صحبت بکن بعد من بش گفتم فلانی نماینده شما خیلی فعال است گفت رفتم صندلی انتظار مجلس دیدم قریب به خیلی نماینده ها فقط می بینند هدایت خواه موافق طرح یا مخالف بعد در همون جهت ایشون موافقت یا مخالفت خود را اعلام میکردنند رای میدادنند )3-اینکه هدایت گفتند هزینه میلاد پیامبر مکرم اسلام ازبیت المال است تا اینجا مخالفتی نداشته فقط کج کردن سر انتهای جشن و رفتن بسمت استفاده سیاسی و انتخاباتی واینکه اقای تاج گردون توی همه جلسات صحبت از رای مردم و رنگ و بوی سیاسی داره هدف بود من پارسال خود گچساران شاهد بودم لوله های انتقال اب خان احمد از تریلی اوردنند افتتاح اون برنامه بود همه ماشین های تریلی از ورودی بهبهان بسمت مرکز شهر مانور پشت سرهم این معنی همهون صحبت دکتر هدایت خواه که ایشان نماینده است و ظیفه ایشون خدمت به مردماست ولی این کار ایشون منت به دوش مردم است اکثر کار هاش رنگ بوی سیاسی و انتخاباتی دارد کلیپش موجود است ما عکس و فیلم گرفتیم اون تریلی ها ورودش به شهر حتی یک موردش ممنوع است تا برسد به اون تعداد 4-در موضوع انقلابی و شاخص های ان مردم بهتر از من تو می فهمنند قضاوت با خودشون است 5-بحث باغی که این عین هو تاییدیه فتنه ومسببین فتنه در سال 88 توسط همه بزرگان و رهبری حکیم انقلاب هم بوده 6- حد و اندازه دو طرف در خصوص شناخت سیره شناختی معصومین وعمل به اون هم کاملا مردم خودشون میدانند 6-اقای هدایت خواه به خشم و غضب عمل میکند من رفتم مجلس برای تقاضایی . مراجعه کردم ازقبلش از نگهبان ورودی نماینده ها به مجلس سراغ ایشون گرفتم وقتی امد با یک رفتاری بسیار بد من را مورد خطاب قرار داد که در شان یک نماینده نبود منم جوابش دادم تو نماینده کل ملتی بمن گفت حق ندارید سراغ ما را بگیری از این حرفا و در اخر فقط رفع تکیف برای من یک نامه ای نوشت که یک ریال ارزش نداشت وفهمیدم از روی خشم و رفع تکیف است و .....دراخر جناب اقای فروغی بعنوان یک برادر دینی به تو سفارش میکنم خودت باش ادم خودت باش منم چیزی نوشتم تکیفم بمن دستور این جواب داد بعد دفاع حقانیت کردم نه شخص حقیقی هدایت خواه را
دلاور
Iran, Islamic Republic of
همگی شما سر . مجیزگویی این برای آن!!! دعوای این با آن!!! جمع کنی را!
و خودنمایی ها و منیت ها درحالیکه مردم تحت فشار هستند.
همه شماها و برای رضای خدا حرف نمیزنید
Iran, Islamic Republic of
مدیر ارزشی و محترم سایت سلام نقد زده شده را بزن احسن بر شما
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
راست گفتی
عشایر
Iran, Islamic Republic of
اظهارات شما را خواندم توصیه میکنم بروید مطالعه بیشتر بفرمایید تا بدانید اکثریت جملات استاد هدایتخواه مستند هست و این القاب که استاد در باب خاتمی و تاجگردون و روحانی به کار بردند نظر استاد نیست و ازجمله خود تاجگردون گفتند حاضرم با روحانی به جهنم بروم و لفظ باغی ا..نسبت دادندو.... بیشتر مطالعه کنید استاد هدایتخواه این قدر شاگرد پرورش داده اند که نیاز نیست با تاجگردون مناظره کنند بلکه یکی از شاگردان ایشان را به مناظره میفرستیم ...
Iran, Islamic Republic of
نوشته ی بجایی است جریان فکری هدایت خواه را باید بسبک خودشان تهاجمی پاسخ داد تا گمان نکنند به خدا و معصومین (ع)قرابت و نزدیکی بیشتری دارند .جوری پایداریها حرف میزنند انگار شجره همه آنان .میرسد و شجره مخالفین فکری شان به !!!با معیارهای مادی و دنیوی ساختار مملکت را گزینشی کرده اند و آیه ی لاتزر و.اخری را بر زبان دارند!مفاسد دوران دولت معجزه را پوشاندند و همواره دم از مبارزه با فساد میزنند !درود بر نویسنده محترم.
امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام
طرفداری از اقای تاجگردون برای لیدرها و اشخاصی که از ایشان نفعی برده اند کار عجیبی نیست! شماطایفه گرایی کار مثبت دیگری دیده اید؟ ازشمامیپرسم کارکمیسیون فرهنگی مجلس چیه؟ دوست عزیز قبل از قلم زدن اول خودت رو بسنج بعد بقیه رو مورد تهاجم قرار بده!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بهتره اول بری یک دکتر. بعد هم یه سری به چشم پزشک هم بزنی
چریک انقلابی.اراتمند شهدا و رهرو مقام عظمای ولایت
Iran, Islamic Republic of
هدایت خوا فک میکنه با این الفاظ ونوع اتهام ها میتونه در نظام جایگاه خاص پیدا کنه و در انتخابات با این روش مشروعیت خود را اثبات و درجهت جلب ارا مردم قدم برداره
اما بنظر من نتیجه نمیگیره.چون هدایت خواه خیلی دیر به جریان . در دولت احمدی نژاد پشت کرد و در خط تقابل مقابل جریان منحرف خیلی دیر موضع گرفت و بنظر میرسد تا زمانی ک خود دولت احمدی نژاد پشت نکرده بود،هدایت خواه همچنان در خط دولت باقی میموند
یعنی در اواخر ان دولت وزمانی ک دولت احمدی نژاد دیگر امتیاز نداد و امثال اقایان مسعودی اصل را جایی براشون محیا نکرد و استاندار ک ب اقای صابری را مستقلا و برخلاف نظر اقای هدایت خوا براین سمت گذاشت و......موضعش را از دولت بسمت نظام تغییر داد ولی خیلی دیر شده بود
الانم شاید میخاد با معیار های انقلابی بودن و...حضور وفعالیت در نهاد مقدس استان قدس رضوی (ع)به جایگاه سابق برگرده .وخودش را جمله خواص منضمم کنه،ولی
ولی بنظرم خیلی سخته و دور از انتظار
چون مرد سخت میخواهد و واقعا بزرگ مرد میخواهد که در راه نظام و رهبری معظم ،راست قامت بدون تغییر وباقی ماند و بدون تاثیر وتغییرجناحی وسیاسی و..ونگرشی و بی طرفی باقی ماند.چون خیلی از....قوی تر نتوانستند مستقل و بدون تزلزل ومنفعت طلبی و فعالیت های انتخاباتی در راه منویات رهبری باقی بمانندبنظر من انقلابی بودن وماندن ،یکی از ایتم هاش همین استقلال واستواری در خط رهبری است وبخاطر منافع از خط رهبری فاصله نگرفتن وامتیاز نگرفتن از جریان انحرافی بود.
.نتیجه دیر برگشتن ایشان از حمایت وگرفتن امتیاز از دولت احمدی نژاد،قبول نشدنش در دور اول رقابت با زارعی بود
من ب عنوان یک مخاطب کاری ب اتهام های ایشان ب تاجگردون ندارم چون تاجگردون مورد انتقاد یا حمایت من نیست.میخام بگم باید مردانه وعادلانه نقد کرد
.نمیشه ونباید ملاک های اصلی تعهد به نظام وانقلاب و منویات رهبری را سپری قرار داد برای استحصال منافع واهداف شخصی و محکوم کردن هرکسی که باهاش اختلاف نظر یا حتی دشمنی شخصی داشت.
بنظرم این روش اجحاف به نظام وانقلاب است
و به هدایت خواه پیشنهاد میدهم که با این روش وبهانه کسی رو برای شکست تخریب نکن که روزی خواهد امد که با همین روش خودت ممکن است تخریب شوی
حضرت امیر(ع):وای برانان ک بخاطر اسیب ب دیگری ،خنجر را به پهلوی خویش انداخته تااز پهلوی دیگر خارج شود به نیتی که در پهلوی دیگری بنشیند
Iran, Islamic Republic of
اولا این چریک انقلاب و ارادتمند به رهبری که بصیرت نسبت به موضع گیری رهبری در خصوص شناخت به راه و روش انقلابی گری را تجربه و شناخت اصولی و واقعی پیدا .ه نمی دانم باز چه قصه دیگری که من از فهم ان عاجزم
Iran, Islamic Republic of
مدیریت محترم کبنانیوز سلام عنایت بفرمایید نقد نظریه اقای فروغی منتشر بفرمایید ..با تشکر
Iran, Islamic Republic of
مدیریت محترم توکه انقلابی سریع می زدی .با تشکر
آگین
United States
به نام خدا
ضمن سلام و تحیت به محضر همه عزیزان؛
هر چند بنده نیز علاقمند به مناظه افراد اندیشمند از گفتمان های مختلف هستم، اما آیا زیبنده است ما بعنوان ملتی که ادعای مسلمانی و تمدن چند هزار ساله داریم، هنوز به این درک نرسبده باشیم که در روزگاری که فقر و نداری و بیکاری امان از این ملت مظلوم را بریده ،در روزگاری که میلیونها جوان در اثر فقر و بیکاری به هزاران درد و مرض و مفسده و بیچارگی مبتلا شده اند، در روزگاری که در اثر فقر و ناتوانی در اداره زندگی بنیان خانواده ها از هم گسیخته و پدران شرمنده خانواده های خود می باشند، در روزگاری که جوانان نجیب ما هیچ افق روشنی برای آینده کاری،اجتماعی و سیاسی خود متصور نیستند و بدین سبب قاطبه شان افسرده و دلمرده شده اند و تجرد و تنهایی آنان را به گوشه خانه های پدری، یا در دالان ها و بنده های زندان، یا سرگشته و پریشان.... شده اند، در روزگاری که خیلی از هموطنانمان در اثر فشار زندگی و نداشتن هزینه های بیماری و درمان خود و خانواده شان هزاران بار آرزوی مرگ میکنند و ......
چه وقت این فرمایشات و مجادلات می باشد
کاش تا دیرتر نشده اندکی به خود بیاییم و به رنجها و مصائب این ملت بزرگ و بی نظیر پایان دهیم و جوانان مستعد و دانشمندمان را از این زندگی رقت بار نجات دهیم
کاش زمان شناس باشیم
کاش به جای جدل کردن بی فایده، حرمت شکن و تفرقه انگیز؛ وحدت و برادری و مهربانی پیشه کنیم
کاش هرگز با نام خدا و ائمه(ص) و اهل بیت(علیهم السلام) که همگی در اوج رأفت و رحمت و گذشت می باشند مردم را در عسر و حرج و تنگنا قرار ندهیم
کاش اندکی انسان باشیم
کاش یک هزارم کسانیکه دم از ولایتمداری و اسلام و انقلاب می زنند و در پیشگاه حضرت آقا(مدظله) فریاد جان نثاریشان در راه ولایت گوش فلک را کر می کندبه یک میلیونم فرمایشات آن رهبر عزیز و فرزانه عمل می کردند
کاش من نیز بجای نوشتن و حرف زدن در حد وسعم غمخوار مردم خوب سرزمینم باشم
کاش و کاش و کاش.........
ان شاءالله تعالی که همگان سربلند و پیروز باشید.
Iran, Islamic Republic of
بازم دکتر؟گرفته؟
Iran, Islamic Republic of
نامه این به آن...آن به این...هو به هذا...ما به آنها..آنها به اینها...او به وی ...وی به او..... واقعا محروم و بدبختیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
شماشدیدمدافع آقای تاجگردون ودلسوزملت،اولااگه ادب داشتیدچنین حرفهاواراجیف رابه زبان نمی اوردی،شماهاازکجامیسوزیدکه اینچنین بی ادبانه سخن میگی،
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1