تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : ۴۰۴۹۲۰
یادداشت سیاسی |

پاکدل خطاب به تاجگردون؛ یادتان هست ...

غلامرضا پاکدل
۲۴
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاکدل خطاب به تاجگردون؛ یادتان هست ...
کبنا ؛جناب آقای تاجگردون
نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
با سلام و دعای خیر،
 خدا را سپاس که سلامتی خود را باز یافتید. از صمیم قلب از خداوند می‌خواهم سال‌های متمادی برای فرزندانتان پدری کنید و در امورات شخصی موفق باشید، ولی درخصوص فعالیت‌های سیاسی، اجرایی و هر آنچه به عموم مردم یا بخشی از آنها بر می‌گردد، از خدا می‌خواهم که این توفیق را به شما بدهد که کمی تأمل نموده و تجدید نظر نمایید. حداقل تا حدودی به آنچه می فرمائید یا شعار می‌دهید، در عمل پایبند باشید.
در راستای ناگفته‌ها و نقدهایم، دو نقد دیگر بود که می‌بایست، تقدیم محضر مردم و رسانه‌ها می-نمودم که وقتی دچار کسالت شدید، انتشار آنها را متوقف کردم و اکنون که الحمدلله والمِنَّه بهبودی یافته و به عرصه فعالیت برگشته‌اید، قصد داشتم یکی از آنها را منتشر نمایم ولی متن سخنرانی چهارم آذرماه نود و هفتِ شما سبب گردید تا قبل از آنها، فارغ از بحثی که بین جنابعالی و آقای هدایتخواه پیش آمده، که بهتر است توضیحات پیرامون منظورشان توسط خودشان ارائه شده و جنابعالی نیز از احساسات و تعصبات مردم سوء استفاده ننمایید، پاسخی درخصوص دو مورد از فرمایشاتتان درخصوص توجه به اصل بسیج و نیز استقبال از پیشنهادها، خدمتتان عرض کنم.
فرموده‌اید" وقتی می گوییم بسیجی، به ظواهر اوامر نرویم. من از دست اندرکاران هفته بسیج می‌خواهم عمق بسیج را نشان بدهید. " و پیشنهاد نموده‌اید که " در مراسمی از بسیجی با هشتاد ماه جبهه تجلیل شود و یک روز بسیجیان خاطره تعریف کنند." البته ابتدای فرمایشتان خیلی خوب است ولی با مَنِش و عملکرد شما نمی‌خواند. چون اگر به ظواهر بسیج پرداخته نشود و عمق بسیج دیده شود، آن وقت دیگر باید همه مردم را به یک چشم دید، بسیجی‌ها و جانباران و ایثارگران را حرمت کرد و در جایگاه‌ها و مسئولیت‌های در شأن و البته در تخصص و توانشان گمارد و آنها طبعاً با رانت، پارتی بازی، انحصار، دادن امتیازات و فرصت‌ها به افراد خاص مخالفند، آن گاه، آیا شما می‌توانید چنین وضعی را تحمل کنید؟ آن‌ها واقعاً به شعار "ٌزنده باد مخالف من" اعتقاد دارند و اصلاً مخالفی نمی-بینند. آن‌ها معقتد به بسیج هشتاد میلیونی هستند، ولی جنابعالی که ثابت کرده‌اید فقط شعار " زنده باد مخالف من " را سر می‌دهید ولی هیچ مخالفی را بر نمی‌تابید، آیا می‌توانید با این واقعیت بسیج کنار بیائید؟ قطعاً نه. به همین دلیل هم بلافاصله ادامه می‌دهید که از آنها تجلیل کنید و بگویید تا خاطره تعریف کنند، یعنی همان ظواهر! (البته بدون شک در کنار اصل و عمق بسیج، ظواهر آن هم عالیست). ولی جناب آقای تاجگردون: ازکوزه همان برون تراود که در اوست، شما بلافاصله حرف دلتان را زده‌اید، چون در عمل نشان داده‌اید که به عمق اندیشه و آرمان بسیج نمی‌اندیشید. فرموده‌اید: " من بعضی اوقات شک می‌کنم، نکند جبهه‌ای که ما رفتیم جبهه دیگری بود. اصلاً جنگ نبود، چیز دیگری بود. " دقیقاً!!، از شما چه پنهان! ما هم از حرفها و عملکردِ شما شک کردیم، مگر این جانبازان قطع عضو، این فرماندهانِ دوران جنگ با سابقه سالها حضور در جبهه که با بی حرمتی و بدون دلیل و فقط به جرم رأی ندادن به شما برکنار شدند و مورد بی مهری قرار گرفتند و حتی بعضی از آنها را اجازه ندادید و ندادند که کنار زمین فوتبال بنشینند و روحیه بخش و الگوی جوانان باشند، یا آن جانبازی که زیر مشت و لگد قرار گرفت، و هنوز هم دست بردار نیستید و با تمام قوا شمشیر را از رو برایشان بسته‌اید و آخرینشان درنفت که مقداری عادی راه می‌رفت و احتمالاً دیر متوجه شدید که قطع عضو است و پای مصنوعی دارند!! را هم برکنار کردید، در جبهه دیگری می‌جنگیدند؟ فرماندهی گردانهای اجنبی بودند؟ اعضای بدنشان را در جای دیگری و برای دینی غیر از اسلام و انقلابی غیر از انقلاب اسلامی و مملکتی غیر از ایران از دست داده‌اند؟؟ و خیلی جالب است که امروز هم به همین راحتی چشم در چشم مردم اینگونه صحبت می‌کنید و متولیان هفته بسیج را هم زیر سوال می‌برید.
 در قسمت دیگری از فرمایشاتتان فرموده‌اید: " که اگر کسی ایده‌ای داشته باشد بخیل نیستم بیانش می‌کنم. " (زحمت می‌کشید که بیانش می‌کنید.!!) و فرموده‌اید: " اگر کسی ایده‌ای بدهد می گویم این شخص ایده داده و ایده‌اش از من بهتر است " و وانمود کرده‌اید که از پیشنهادها استقبال می‌کنید.
 حتماً خاطرتان هست وقتی که فرمودید، همین جانبازان، رزمندگان و بسیجیان را با افرادی که صرفاً فامیل جنابعالی یا لیدرهایتان بودند عوض نمایم، هر چند نشان می‌داد به اصل مهم تفکیک قوا اعتقادی ندارید، ولی بنده عرض می‌کردم در عملکردشان ضعفی هست؟ هیچ پاسخی نداشتید، فقط می‌فرمودید: " همسوی ما نبوده‌اند و به من رأی نداده‌اند. " پیشنهاد دادم به جای این تسویه حسابها، به فکر توسعه و عمران، تعریف و انجام پروژه‌ها و ایجاد فرصتهای شغلی باشید، بیکاری امان مردم را بریده است. عرض کردم ظرف این چند سال، از محل اعتبارات نفت، فرودگاه هواپیمای جت برای اولین بار در تاریخ استان، زیرگذر، دانشکده نفت، بیمارستان (بی‌بی حکیمه)، بیمارستان جدید نفت،، مجموعه ورزشی شهید فراز، مجموعه ورزشی شهید درخشان، زورخانه شهید نریموسی، زمین چمن و استخرِ انتهای بلوار بعثت، سالن ورزشی و استخر باشت، کاشت هزاران اصله درخت، و دهها پروژه بزرگ و کوچک دیگر انجام شده است، تیم فوتبال هم برای اولین بار به لیگ دسته یک صعود کرده است، یادواره بی سابقه تجلیل از کل رزمندگان استان و رزمایش تاریخی ده هزار نفره برگزار نیز برگزار شده است. حال پروژه‌ها و طرح‌هایی هست، بیایید بجای تسویه حسابهای شخصی و جناحی، آنهم اکثراً با جانبازان قطع عضو و فرماندهان بی‌ادعا و ناشناخته دوران دفاع مقدس و عمل نمودن به شعار " مرده باد مخالف من"، به فکر انجام چنین طرحها و ایجاد فرصتهای شغلی باشیم، نه تنها آن پیشنهاد را نپذیرفتید بلکه دقیقاً به نظر خودتان اصرار ورزیدید؟ که اتفاقاً آن را عملی هم کردید و نتایج اسفبارش را هم دیدید. اگر فقط همین یک پیشنهاد را پذیرقته بودید، امروز مجبور نبودید به‌عنوان بزرگترین دستاوردهای قریب به هفت سال وکالتتان آنهم در کسوت رییس کمیسیون برنامه و بودجه، فقط بهسازی بافت فرسوده و خیابان بلادیان را نام ببرید. البته پتروشیمی را قطعاً بر اساس عادت دیرینه به اشتباه به اسم خودتان مصادره کرده‌اید، چون طرح دوران شما نبوده است. (کمی دقت کنید چقدر دستتان خالی است. در عجبم! هنوز بعضی قلم به دستان جیره خوار، با چه رویی می گویند در بخش عمران و توسعه، عملکرد شما قابل دفاع است، در حالیکه خودتان بعد از نقد سوم بنده همه چیز را پذیرفتید.)
یادتان هست، وقتی در خصوص مغازه‌های شرکت نفت که بنده و همکارانم پیگیرِ اخذ اجاره و نیز انجام فرایند مزایده بودیم، در حضور امام جمعه محترم، رئیس محترم وقت اداره اطلاعات و جانباز قطع عضو! و رییس روابط عمومی وقتِ شرکت، پیشنهاد گردید که از وزیر محترم نفت مجوز اختصاصِ مبالغ اجاره آنها در امورات قرآنی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی اخذ گردد، شما استقبال کردید که شخصاً آن مجوز را می‌گیرید ولی وقتی متوجه شدید بعضی از مغازه‌ها در اختیار افراد خاصی از نزدیکانتان هستند، نه تنها آن کار را نکردید، بلکه پیگیر بودید موضوغ اخذ اجاره نیز منتفی گردد؟
 جناب آقای تاجگردون: در نقدهای بنده خصوصاً اولین نامه، پیشنهادات قابل توجهی به شما شد ولی شما به هیچکدام از آنها توجهی نکردید و حتی پس از سه کامنت کاملاً محترمانه ولی منتقدانه، از سوی بنده، دسترسی حقیر را به صفحه اینستاگرامتان که عمومی بوده و حتی تروریسم و صهیونیسم به آن دسترسی دارند، قطع کردید تا نشان دهید چقدر با شنیدنِ صدای منتقدِ واقعی مخالفید. همه می‌دانند شما شیفته بله قربان گفتن و تعریف و تمجیدید. اولین پیشنهاد این است که با این عارضه، مبارزه کنید. (البته چون در تمام نوشته‌هایم سعی دارم انصاف را رعایت کنم، باید عرض کنم فقط بعد از مدتها و پس از ناگفته و نقد سوم، پذیرفتید که دیگر کمتر کارهای دیگران را به نام خودتان مصادره کنید و مدتی است از فرودگاه گچساران، زیرگذر، بیمارستان بی بی حکیمه، دانشکده نفت، آبیار برخی دشتها و بعضی پروژه‌های دیگر به‌عنوان عملکرد خودتان نام نمی‌برید، مثل آخرین گزارش تلویزیونی عملکردتان و همین سخنرانی‌تان، که جای شکر دارد. (البته اگر نام بردن پتروشیمی را اشتباهِ سهوی فرض کنیم). در خصوص توجه به نظرات مخالف و اخذ پیشنهادها، متأسفانه شما هنوز اندر خمِ یک کوچه‌اید. ابتدا شما با نفس خودتان مبارزاتی را شروع کنید.
 مهم‌ترین پیشنهادها بعد از مبارزه با نفس، توجه عملی به شایسته سالاری، شفافیت، تأمین امنیت سرمایه گذاری، اجرای ضابطه و رعایت عدالت نسبی و حتی‌الامکانی در جذبها، وام‌ها، فرصت‌ها و دادن حق به مستحق است که نیک می دانید، شما تاکنون خلاف آنها عمل نموده‌اید و بهترین پاسخ تئوریسنها و هوادارانتان این است که مگر فقط در دوره آقای تاجگردون بوده است؟ یعنی اینکه قبول دارند که در دوره جنابعالی اینگونه هست و سعی و تلاش و افتخارشان این است که مصداقی بیاورند که در دوره‌های قبل هم بوده است. پیشنهاد مهم دیگر توجه به نخبه‌هاست. نه هر کسی را دوست داشتید روی سکو آورده و نخبه معرفی کنید. جناب آقای تاجگردون: شما و مدیرانتان عمدی یا سهوی نخبه‌ها را کشته‌اید. در همین جشن اخیر نخبه‌ها، جای دکتر بهمن کشکولی، دوقلوهای خادم بشیری، بهرنگ اسدی و دهها صاحب رتبه تک رقمی و دو رقمی ونخبه دیگر که به دلیل عدم امکان ذکر نامشان از آنها خاضعانه پوزش می‌طلبم، خالی بود. آن‌هایی که به‌عنوان نخبه معرفی کردیدبه گردِّ پای اینها هم نمی‌رسیدند. بهترین عبارتی را که می‌شود بکار برد این است که شما در عمل و حتی به‌صورت نمادین جای نخبه‌ها را با پخمه‌ها جابجا کرده‌اید. متاسفانه وقتی پشت تریبون قرار می‌گیرید هر چه دلتان می‌خواهد می‌گویید به عبارتی حرفهای قشنگ و ایده‌آل می‌زنید ولی ذره‌ای به عملکردتان فکر نمی‌کنید و نمی‌دانم آیا واقعاً فکر می‌کنید مردم متوجه نیستند؟ لطفاً اگر کسی وسط سخرانیتان بلند نمی‌شود و اعتراض نمی‌کند آنرا به حساب متوجه نشدن مردم فهیم آن حوزه یا پذیرفتن و صحه گذاشتن بر فرمایشاتتان نگذارید، بلکه به‌حساب نجابتشان قرار دهید.
 در نهایت همانگونکه که در یکی از مرقومه‌های قبلی خدمتتان عرض کردم و در ابتدای این مرقومه نیز آورده‌ام، مؤکداً خواهش می‌کنم به این آیه شریفه بیش از پیش دقت فرمایید.
«یا ایهاالذینَ آمَنوُ لِمَ تَقُلونَ مالا تَفعَلون»
--------------------------------
  خیر خواهتان
  غلامرضا پاکدل
 5 /9/ 97
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیکار تحصیل کرده بدون پارتی
Iran, Islamic Republic of
واقعا به این. که تاجگردون و مدیران. واقوام سیری ناپذیرش به جوانان تحصیلکرده باشت و گچساران میکنن را به خدا به خدا وبه خدا واگذار میکنم.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون افتخار قوم‌لر
Iran, Islamic Republic of
اصلا قبول ندارم
علی
Iran, Islamic Republic of
در نوشته ها و مکاتبات آقای پاکدل ، نوجوانی و پرادعا معرفی میشود که شب و روزش گرفتار افکاری مغشوش شده و با تشک و پتو و بالش محل خوابش هم درگیر است . آقای پاکدل خدا وکیلی تاکنون از نزدیک یا دور ندیدمت و فقط از نوشته هایت با روحیه . آشنا شدم . حضرت عباسی مطالبت خیلی خیلی بی منطق و فاقد بنیاد فکری لازم است .
دانشجویان دهدشتی دانشگاه شیراز
Russian Federation
درود بر تاجگردون انقلابی
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه زنبور بی عسل به چه ماند به عالم بی عمل

تاجگردون مرد عمل است . عمل است فقط بلده حرف بزنه
از بس الکی
Iran, Islamic Republic of
از بس الکی کامنت طرفداری از تاجگردون میزارید چشم بسته اصلا نگاه نکردی که اقای پاکدل است نه هدایت خواه این خودش خیلی چیز ها را ثابت میکند
رسول
Iran, Islamic Republic of
احسنت
ولی جناب آقای پاکدل شما زمان ریاست خودت یادت بیاد ک یه نفر از فامیلت و ایل و تبارت بیکار نموند
با سیکل و دیپلم تا فوق لیسانسش همه رو با .گذاشتی سرکار
منم یه فوق لیسانس بیکار ک از خدا میخوام جواب خودت و کاراتو خودش بده
تو هم اگه تاجگردون کنارت نزاشته بود الان داشتی به به چه چه میکردی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای پاکدل با این مطالب بی ارزش و بچگانه شما به این نتیجه رسیدم که چقد سطح شما پایین بوده و شده بودی رئیس شرکت نفت گچساران!!!!!
هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
کسی باید از تاج گردون انتقاد کند که خودش بدلیل بیعدالتی درانتصابات اش برکنار نشده باشد.

انتصابات.ه در زمان پاکدل نقطه تاریک صنعت نفت گچساران در تاریخ خواهد بود.
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جای بسی تعجب است که چرا وزارت نفت شخص بنام اقای پاکدل را گذاشته بود رئیس شرکت نفت
اقای پاکدل عزیز لطفا بفرمایید که در ان مدتی که شما مسئولیت شرکت نفت را داشتید چه کار مفیدی برای مردم انجام دادید
فقط فامیلهای خودتو مشغول بکار کردید
اقای پاکدل عزیز حنای شما دیگه رنگی نداره و به دستور امام و مقام معظم رهبری همه مردم ایران بسیجی هستند و لطفا از کلمه بسیج و بسیجی سو استقاده نکنید
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل حضرتعالی بعنوان مدیر نفت گچساران از پوزه سرنا وعرب خاکک گرفته این همهنیرو بکار گرفتی همه اش از بستگان درجه یک خود اگر انصاف داشتی از اعرابی که فامیل درجه یکت نبودند بکار میگرفتی باورمان میشد که قدمی برای خدا برمیداری اگر نمینشستید با مدیران زمان خودت در اتاقهای دربسته ردیفهای اشتغال را تقسیم نمی کردی کسی باور میشد آقای پاکدل ادم به شهر عوض کردن پاکدل نمی شود به فامیلی عوض کردن هدایت نمیشه حضرتعالی وهدایت خواه به خاطر از دست دادن جایگاه دنیوی خود آخرتتان را هم بر . آقای پاکدل خدا کنم که خدا شمارا پاکدل کند از این کینه های که به دل دارید وآقای هدایت خواه را هدایت مطمئن باشد مرگ حتمی وقیامت جزا پرپا خواهد شد شاید فرصت توبه پیدا کنید چون دلبستگی از دنیا ثم بکم عمیم فهم لا یبصرونتون کرده
Iran, Islamic Republic of
جناب پاکدل خداوکیلی اگر تاجگردون ازشما در پست های رده اول استان استفاده میکرد اینچنین نقددلسوزانه به قول خودتون میکردید.....خدا بهتر میداند
Iran, Islamic Republic of
واقعا درد جگر سوزی داری جناب پاکدل کاری از دستم برنمیاد فقط ابراز همدردی میکنم و از آقای تاجگردون میخوام اگه راهی داره در خصوص جناب پاکدل تجدید نظر بشه پست خوبی بهش بده،شاید به خیل هواداران بپیونده ان شا الله
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
به اطلاع عموم مردم میرساند به این دعواهای سیاسی بی اعتنا باشند بازهم میخواهند مردم را تحریک کنند به ان ها رای دهند .ولی یک چیز در صحبت های پاکدل به خوبی موج میزنه وآن اینکه چون ازطرف تاجگردون برکنارشده خیلی عصبی به نظر میرسد قطعا اگر تاجگردون به آن پست تعرف میکرد مطمئن باشید الآن طرفدار جدی تاجگردون بود .حرف از بسیج زدن قفط برای مردم است ورسیدن خود به قدرت تا باردیگر فک وفامیل خودرا درشرکت نفت بکار گیرد
فرهنگی
Romania
آقای پاکدل من گچسارانی نیستم ولی از قدیم تا حالا تاجگردونی بوده ام و هستم خدا وکیلی خودت میدونی چه می نویسی همه نوشته هات فقط. میده، متاسفم برای یک مدیر. تو چه چیزی را میخواهی ثابت کنی فکر کنم هم دعوا داری...
هر چه بیشتر بنویسی تاجگردون محبوب تر میشه
Iran, Islamic Republic of
نگو تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
ای خومی تو شاهد باش
بيطرف
Iran, Islamic Republic of
جناب پاكدل عزيز باباجون مردم عاقلند مردم هوشيارند مردم اين مسائل را بعد از گذشت نزديك چهل سال از انقلاب خيلي خوب مي فهمند و تجزيه و تحليل ميكنند من طرفدار خودم هستم اين را گفتم كه اين مطلب من را هيچ كس مصادره به مطلوب نكند اما بيني و بين الله قاطبه مردم خصوصا و بويژه آن دسته از مردمي كه بي طرف و مستقل هستند و معني اين حرف هاي جنابعالي و آقاي هدايت خواه را درك مي كنند و تشخيص مي دهند دقيق ، خوب و شيرين مي فهمند كه طرح اينگونه مطالب چه بصورت كتبي و شفاهي فقط و فقط جنگ هاي زرگري سياسي است و اگر غير از اين بود مي بايست شما جناب آقاي هدايت خواه جناب آقاي تاجگردون و همه ي سياسيون و كساني كه تواني ، دانشي و جايگاهي در مملكت دارند و داعيه دلسوزي مردم و توسعه ، تعالي و ترقي استان و شهرستان محروممان را در عالم واقع در سر مي پرورانند !!!!!! ؟؟؟؟ گوش شيطون كر ، اگر راست مي گويند و صادقانه و مخلصانه برخورد مي كنند . حرف مي زنند و مطلب مي نويسند و پشت صحنه و پشت پرده حرف هاشون موضوعات باندي و گروهي و...نيست مدت چهار سالي كه با راي مردم كه خوب تشخيص مي دهند كسي را به عنوان وكيل و خدمتگذار خود انتخاب كردند همه ي سياسيون ، متنفذين ،دانشگاهيون ، حوزويون مديران كارمندان همه وهمه بايد به راي و نظر مردم اگر دمكراسي و مردم سالاري را در عمل نه حرف وشعار قبول دارند با تمام توان خود منتخب مردم را صميمانه و عاشقانه كمك كنند تا پيشرفت استان و تسهيل در كار مردم استان سامان بگيرد و چهار ماه آخر دوره نمايندگي را براي تصاحب كرسي نمايندگي و كسب قدرت هرجه مي خواهند هم ديگر را ...... كه آنهم دور از شأن و شئونات كساني است كه دم از دين و ديانت و اسلام و مردم و ملت و ... مي زنند مي باشد
جناب پاكدل عزيز در بخشي از نوشته هايت فرمودي آقاي تاجگردون در بخش عمران و توسعه عملكرد شما قابل دفاع نيست آيا مي شود شما به عنوان كسي كه ادعاي دلسوزي مردم و پيشرفت استان را داريد بفرماييد در اجراي اين ديدگاه ارزشمند چه كمك فكري ، مشورتي و يا پيشنهاد و يا ايده و نظري را به نماينده و وكيل مردم داده اي و يا مي شود بفرماييد چند بار از نماينده و ديگر افراد صاحب نظر شهرستانمان براي بررسي و تجزيه و تحليل چگونگي پيشرفت و توسعه شهرستان و استان دعوت فرموديد كه در يك فضاي دوستانه و رفاقتي و نه تخريبي و رقابتي بنشينيد و با هم گفتكو و مباحثه كنيد البته اگر مباحثات شما در ابتدا موضوعات اقتصادي اجتماعي و پيشرفت استان نباشد و در انتها طبق عادات متداول به دعواهاي سياسي خودكامه نه مردم كامه مبدل نشود
برادر عزيزم بنده به همه برادران عزيز هم استاني كه صادقانه براي پيشرفت استان دل مي سوزانند ارادت خاص و ويژه دارم اما مطمئن باش و از اين برادر كوچكت بپذير كه در مقاطع كنوني و شرايطي كه از جميع جهات شاهد آن هستيم طرح اينگونه مطالب نه فقط خوشايند مردم نيست بلكه از اين باند بازي ها ، گروه بندي ها . جناح بازي ها و اين حركات زشت و ناپسند به شدت خسته بيزار و از طراحان آن هم به شدت متنفر مي شوند
شما را به خدا قسم بس كنيد و به خداوند بزرگ پناه ببريد و از اين بازي هاي سياسي كه فقط دودش مستقيما به چشم اين مردم بي پناه استان كه كمتر يار و ياوري در كشور دارند ميرود دست برداريد و ظرفيت هاي كوچك و بزرگي را كه متاسفانه بصورت اندك و قليل داريم بجاي انسجام وحدت و يكپارچگي و همفكري و هم افزايي آنها را تخريب و تضعيف نكنيم اگر با مردم صادق و روراست هستيم .
باز تكرار مي كنم مردم خوب مي فهمند و از اين بازي هاي بي معني سياسي و جناحي به شدت متنفرند و لذا اين تذهبون حواستون را جمع كنيد كه خيلي زود دير مي شود و فرصت هاي طلايي را از دست ندهيم بخاطر رضاي خدا و مردم با هم مهربانتر باشيد
خداوند انشاءالله دل و قلب همه ي ما را از از كينه و حسد پاك بگرداند و دوستي صفا و صنيميت را جايگزين آن فرمايد
و من شر حاسد اذا حسد
دانش محمودي محمود ابادي
Romania
جناب پاكدل وقت خودم را حروم كردم و نوشته شما رو خواندم اول خدمت شما عرض كنم كه خود رو كجا ديدي كه بخواهي در مورد شخصيت و عملكرد دكتر تاجگردون در موضوع سياسي و اقتصادي لب به سخن بگشايي چرا كه در اين . دوم اينكه صحبت هاي شما از اول تا اخر فقط نشان از غرض هاي تعداد اندكي كه براي همه ديگر اثبات شده و اين حناي شما ديگر رنگي ندارد را ميبينم سوم اينكه اگر شما به اين باور نرسيدين كه گچساران و باشت از لحاظ پروژه عمراني تبديل به كل فازهاي عسلويه شده خواهشن از تمامي ادرات ليست تمام پروژه ها رو استعلام فرماييد تا شايد وجدان شما و دوستان تنگ نظرتان بيدار شد .ولي خواهش ميكنم فقط در خلوت مطالعه فرماييد جهت بيدار شدن وجدان خودت زيرا كه مردم شريف هر روز تمامي اين پروژه ها با چشم بينا نظاره گر هستند و دعاي خير همين مردم بدرقه حال بيماري بوده كه شما امروز نگران حال خوش ايشان هستين
و در اخر به سهم حضورتان مي رسانم تمامي ليست پروژها به دستت رسيد در خصوص تامين اعتبار هم اماري بگير كه همگي تامين اعتبار شده و هيچ بدهي ندارند و همچون پروژه هاي دوستان احمدي نژادي ات فقط كلنگ زده نشده .
انشالا خدا از سر تقصيرت بگذرد و روزي وجداني از شما بيدار شد كه از گفته هايتان پشيمان شويد .وسلام دانش محمودي
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا همه گیر دادن ب تاجگردون ..بخدا شما دشمن ملتید ..بزارید دکتر کارشو بکنه زشته والا زشته ..درود بر تاجگردون
محمودی
United States
قطعا همینقدر که کنار گذاشته شدی.کاملا معلومه که چیزی از دست دادی!از کوزه همان بیرون طراود که در اوست.از حرفات معلومه که چقد غرض داری.دکتر تاجگردون برای این استان یه برکت بزرگه.درود بر شخصیت و اصالت ایشان
رضا
Iran, Islamic Republic of
پاکدل تو خودت. و هستی.... خودت صحبت کن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1