تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب : ۴۰۴۵۳۷
یادداشت

تیز کردن دندان طمع و بدنامی «کهگیلویه»!

۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تیز کردن دندان طمع و بدنامی «کهگیلویه»!
کبنا ؛ در هفته ششم از رقابت های سی و یکمین لیگ برتر هندبال آقایان فرزابام خائیز دهدشت میزبان نائب قهرمان و قهرمان چندین دوره از لیگ برتر یعنی ذوب آهن اصفهان است.
 اگرچه وجود تیم های خوب در لیگ برتر امری اجتناب ناپذیر است و حضور تیم های  قدرتمند در لیگ مساله ای نیست که آنرا مورد نقد قرار دهیم،بلکه حضور چنین تیم هایی در کنار تیم های خوبی چون فرازبام خائیز دهدشت که توان رقابت تن به تن با آنها را دارند بسیار هم خوب است که به جذابیت لیگ نیز می افزاید.
 در شرایط فعلی تیم فرازبام خائیز دهدشت به شخصیت لازم رسیده است، از لحاظ فنی و مدیریتی کم از مدعیان قهرمانی ندارد که هیچ بلکه حسن های زیادی نیز نسبت به این تیم ها دارد.،فرازبام خائیز دهدشت با تماشاگران پرتعداد و پرشورش،با جوانان و استعدادهای نابش با مدیریت و نظم خاص خود توانسته خود را در هندبال  ایران به اثبات برساند...
در حالی که پارسایی و شاگردانش با تفکر قهرمانی و برتر بودن از آغاز لیگ برتر ثابت کردند که شایسته اعتماد طرفدارن و تماشاگران خود هستند و همچنین می تواند با حضور در لیگ برتر،فرهنگ غنی کهگیلویه را بیش از پیش معرفی کند ولی متاسفانه شاهدیم در پی گردن کلفتی و گران فروشی میلیونی یک هتل در دهدشت نتوانسته است رضایت مربیان وبازیکنان یک تیم مهمان و به تبع آن دیگر تیم ها را جلب کند!
آنچه مایه تاثر بیشتر است این است که تخلف این هتل با عث شدکهگیلویه که چشمانش برای اولین بار  به جمال لیگ برتر روشن شده بود در بین تیم های عضو لیگ بیشتر به گران فروشی مشهورشود نه شهر هفت گنبد با داشتن آثار باستانی!
این بدنامی تا بدان جاست که تیم های لیگ برتر تصمیم گرفته اند در هر بار میزبانی فرازبام خائیز دهدشت،روز قبل از بازی به هتل های بهبهان یا گچسارن بروند!
 همانگونه که اکنون نیز تیم ذوب آهن اصفهان استراحت در هتل های بهبهان را به خالی شدن جیب خود در دهدشت ترجیح داده اند،که البته با این هزینه های سنگین لیگ کاملا هم حق دارند!
 متاسفانه گردن کلفتی این هتل ،دیگر بار ضعف بازرسان بازار کهگیلویه را بیش از پیش بر همگان آشکار کرد چرا که اگر پیشتر با متخلفان برخورد جدی تری می شد ،هرگز نمی توانستند دندان طمع تیزکنند تا هم به تیم مهمان ظلم کنند هم به کهگیلویه!
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1