تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۰۴۴۳۶
گزارشی از کلید خوردن انتخابات در حوزه انتخابیه گچساران و باشت:

شکست اصولگرایان گچساران و باشت در انتخابات مجلس قطعی است / تاکتیک جهانگیری و روحانی / عبور اصلاح‌طلبان از تاجگردون

۳۴
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
شکست اصولگرایان گچساران و باشت در انتخابات مجلس قطعی است / تاکتیک جهانگیری و روحانی / عبور اصلاح‌طلبان از تاجگردون
کبنا ؛انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عملاً با حضور کاندیداهای احتمالی در مراسمات فاتحه‌خوانی و همچنین دورهمی‌های فامیلی، طایفه‌ای و قومی در استان کلید خورده است.
حجت الاسلام قدرت الله خرم روز رئیس دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با کبنا نیوز با بیان اینکه ما تمام حرکات کاندیداهای احتمالی انتخابات را رصد می‌کنیم، افزود: بر اساس قانون تبلیغات زود هنگام تخلف است و کسانی که قصد دارند وارد کارزار انتخابات شوند با توجه به اینکه وظیفه اصلی مجلس قانون گذاری است، لذا می‌طلبد ابتدا خود پایبند به قانون باشد.
وی در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه شاهد تعدد کاندیداها در انتخابات آینده مجلس هستیم، نظر حضرتعالی پیرامون این موضوع چیست، اظهار کرد طبیعتاً ما از همه سلایق و گروه‌ها و افراد برای حضور در انتخابات استقبال می‌کنیم، افرادی که قصد حضور در رقابت انتخابات آینده مجلس دارند، باید تمام شرایط را برای خود بسنجند که آیا توانایی حضور در انتخابات و ورود به مجلس را دارند و یا خیر؟
رئیس دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس قانون فعالیت نیروهای سیاسی که احیاناً در آینده قصد نامزدی دارند را مورد رصد خواهیم کرد، دامن زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای توسط نامزدهای احتمالی انتخابات که باعث اختلافات در استان می‌شود را به طور دقیق رصد می‌کنیم و کسانی که به مسائل قومیتی دامن بزنند قطعاً رد صلاحیت خواهند شد چون کسی که خود قانونگذار است نمی‌تواند منشا اختلافات قومیتی باشد.
 در حوزه انتخابیه گچساران و باشت افرادی زیادی برای مارتن نفس گیر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قد علم کرده‌اند، اردلان زینل زاده، سید قدرت الله بیعت اصل، سید قدرت الله حسینی پور، علی فولادی وندا، علیمراد جعفری، یعقوب زارعت کیش، احمد خورشیدی و ... نامزدهای احتمالی انتخابات در این حوزه هستند، و همگی در دایره اصولگرایی به شمار می‌روند، زینل زاده این روزها تلاش زیادی می‌کند که علاوه بر سلفی انداختن، در اینستاگرام هم به موضوعات مختلف گچساران واکنش نشان دهد و البته حضور پررنگ او در مراسمات گوناگون هم آشکار است. قدرت الله بیعت اصل علاوه بر گفت و گویی که با رسانه‌ها انجام داده و اخیراً هم تصاویری از دیدارش با جوانان منتشر شد، چیز خاص دیگری از او دیده نشده است.
با همه اینها شرایط حوزه انتخابیه گچساران و باشت پیچیده و البته برای اصولگریان پیچیده‌تر است، چند صدایی در اردوگاه اصولگرایان گچساران و باشت، جزء ناامیدی، ثمره‌ای دیگری نداشته است، بزرگان اصولگرای گچساران و باشت همگرایی، وحدت و تک صدایی را تنها درمان می‌دانند، آن‌ها در صورتی می‌توانند نظر مردم را به خود جلب کنند که گزینه واحدی داشته باشند، موضوعی که تاکنون اتفاق نیفتاده، هر چند هم صفحاتی در فضای مجازی مبنی بر اتحاد اصولگرایان گچساران و باشت راه اندازی شده، اما تاکنون هیچ جلسه‌ای در گچساران نتوانسته این جریان را به هم نزدیک کند و هر روز هم صدای جدیدی از اردوگاه اصولگرایان بلند می‌شود که قصد پوشیدن ردای کاندیداتوری مجلس را دارد.
دورهمی بیعت اصل با جمعی از جوانان حوزه انتخابیه گچساران و باشت، حضور پررنگ زینل زاده در مراسمات مذهبی، ملی و فاتحه خوانی و همچنین تردد بیش از گذشته علیمراد جعفری به منطقه دیل و بیانیه‌ای که برخی از چهره‌های ناشناخته اصولگرایی در زمان‌های مختلف صادر می‌کنند، همه و همه نشان دهنده این است که هیچ صدایی مبنی بر اتحاد و وحدت از درون اصولگرایان بلند نمی‌شود.
آن طرف قضیه اصلاح طلبان استان و گچساران و باشت پروژه عبور از تاجگردون را کلید نزده‌اند و بعید هم هست که دست به همچنین کاری بزنند، هر چند غلامرضا تاجگردون هیچ وقت بهایی به سران اصلاح طلب استان و شهرستان‌های گچساران و باشت نداد و در تصمیم گیری‌های کلان از جمله انتخاب استاندار با هیچ کدام از اصلاح طلبان هم صدا نشد.
تاجگردون در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با محسن رضایی دیدار کرد، نگاهی هم به ولایتی داشت و هنگام پیروزی انتخابات به میان هواداران روحانی آمد و در تهران عضو فراکسیون امید می‌شود و با لاریجانی بنشین و برخاست دارد و نارضایتی جوانان اصلاح طلب گچساران و باشت نیز روز به روز نسبت به او افزایش داده می‌شود. موج نارضایتی جوان بیکار و سوخته از تبعیض‌های ناروا در گچساران و باشت رفته رفته همه گیر خواهد شد. میثم‌های بیکار و جوانان دیل قطعاً خشم خود را در روزهای انتخابات پنهان نخواهند کرد. علاوه بر این‌ها استخدام بی ضابطه نورچشمی‌ها و سفارشی را مردم باوی، گچساران، جوانان رادک و کیامرثی، آرو، فتح می‌دانند و داستان وام‌های کلان نورچشمی‌ها را هم شنیده‌اند. روزهای آتی پرده از استخدام‌های بیمارستان 32 تختخوابی باشت و بی‌بی‌ حکیمه(سلام الله علیها) برداشته می‌شود.
اصولگرایان ابرای رسیدن به وحدت نهایی باید خیلی‌ها را ببینند، کاری که آسان هم به نظر نمی‌رسد، هر چند پارازیت‌های همگون و ناهمگون هم وجود دارد، جلسات شبانه اصولگرایان بیشتر و منظم‌تر شده است. می‌گویند که اصولگرایان با تاکتیک حسن روحانی و اسحاق جهانگیری پیروز نهایی می‌شوند. لذا آنان باید برای آوردن یک کاندیدای قدر از قشقایی‌ها و یک کاندیدای لر همزمان تلاش کنند و این دو با هم به رقابت با تاجگردون بپردازند و در سخنرانی‌هایشان آنقدر روشنگری و حرف بزنند که مردم بدانند که چگونه عمل کنند.. قشقایی‌ها در دوران غلامرضا تاجگردون چندان به نظر نمی‌رسد مورد توجه قرار گرفته باشند و همین مسئله موجبات دلسردی این ایل بزرگ را رقم زده است، صدای فاصله گرفتن برخی از بزرگان قشقایی از تاجگردون در رسانه‌ها هم شنیده شد. بدون شک اگر دست کاندیدای قشقایی و لر به هم گره بخورد، شانس پیروزی برای آنان دوچندان خواهد شد.
باوی ها و باوی نشینان برای همراهی تاجگردون در انتخابات شور و هیجان گذشته را ندارند، در باشت هیچ پروژه بزرگ، کارخانه و یا طرح بزرگ سرمایه گذاری و اشتغال زایی فعالیت ندارد، کارخانه لاستیک سازی در همان ابتدای چرخیدن، متوقف شد. جوانان بیکار داد پدران و مادران را هم در آورده است، فرزند فلانی به واسطه تاجگردون رفته سر کار، اما پسر من نرفته است.
زمزمه حضور شاهین عبدالخانی از چهره‌های جوان اصلاح طلب، وکیل پایه یک دادگستری و مسوولان ستاد حسن روحانی و دکتر کورش حبیبی که از پزشکان حاذق نیز می‌باشند، شنیده می‌شود. در باره این دو و تاثیر آنان بر انتخابات آینده مجلس و رأی باوی‌ها بیشتر خواهیم نوشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
شاهین؟!!!!؟؟؟؟
خخخخخخخخ
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این یه تحلیله چرا همشهری خودت رو مسخره میکنی؟؟؟؟
فقط اسمی از ایشون اومده.
شما با آقای عبدالخانی ارتباط داری یا ایشان رو میشناسی که داری مسخره میکنی؟؟
اتفاقا" از بین همه ی اینها با غیرت ترین وخاکی ترین شخص عبدالخانیه.
البته مطمئنم که ایشون چنین نظر وتنگیزه ای ندارند.
چون از قدین الایام یکی از پروپا قرص ترین طرفداران تاجگردون بوده و آقای تاجگردون هم روی ایشان خیلی حساب میکنند.
باشت
Germany
حضور هر شخص باشتی و باوی در انتخابات آتی؛کار را برای تاجگردون مشکل خواهد کرد.
ریزش آراء تاجگردون در بین مردم باشت به شدت مشهود است.
تاجگردون بارهای بار اذعان نموده که باشتی نیست؛ به نظر میرسد حمایت مردم باشت از ایشان به هیچ وجه همانند گذشته نباشد.
در چینش و انتخاب مدیران تا کنون از هیچ مدیر یا مسئول باشتی استفاده نشده است که این موضوع نیز می تواند یکی از دلایل عدم حمایت باشتی ها از تاجگردون باشد.
احتمال عدم حضور تاجگردون در انتخابات آتی به دلایل مختلف روز به روز قوت و شدت بیشتری به خود می گیرد همین موضوع نیز میتواند یکی از دلایل رویگردانی از تاجگردون باشد.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون حمایت مردم گچساران رو داشته باشه براش کافیه.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران خصوصا قشقایی ها و بویراحمدی ها و اصفهانی ها و بهبهانی ها و بختیاری ها و بندری ها و کهگیلویه ای ها و بقیه اقوام و باوی های ساکن گچساران هم از بی عدالتی پارتی بازی و فامیل بازی و پنهان کاریها و تغییرات نا عادلانه و وضع گرانی و بیکاری و...خشونت وخصوصا تبعیض قومی بشدت ناراحت و قطعا به تاجگردون رای نخواهند داد. هم این نکته را میداند که به یاسوجی ها متوصل شده است
سپهدارعلیزاده
Iran, Islamic Republic of
احمدخورشیدی چرا بنظرم دوستان راهنماییش کنید نیاد اخه دورای قبل بدون ازخداحافظی ازطرفداراش رفت چطور بازمیخوادبیاد وبنظرم تاج بین ترک زبانان محبوب ترباشه
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون برای همیشه می ماند
Iran, Islamic Republic of
تراخدا چطوردلتون میاد تاجگردوم سرمایه وآبرو وارزش این استان راباخردها وریزها قیاس کنید
Iran, Islamic Republic of
چرا نویسنده حرچه میاد سر زبانت مینویسی من یک گرمسیریم قول بهت میدم تو گرمسیر بیشتر از باشت رای میاره این خط و اینم نشون
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض ادب خدمت خوانندگان این نظر!!
معروض داریم منطقه باش وباوی اهرم فشار وپیرزی وهمچنین نردبان عروج نمایندگان در هر دروره ای از تاریخ انتخابات بوده وهست .مردم خونگرم باوی با اقتدار کافی ووافی درسنوات ماضی نشان دادند هر گاه خواستار پیروزی ویاشکست موافقین ویا مخالفیت ایده خود شوند ،به طور صریح وسریع موفقیت خود را به همه اعلام نمودنده اند .
اما در این فصل از زمان ناجوانمردی عده ای از حواریون و لیدر های نمایندگان درس عبرتی استادانه فرا گرفته اند که هیچ مکتب ومذهبی توانایی انصراف وانحراف عقیده ی آنان را ندارد ونخواهد داشت.
اگر به طور صادقانه وخالی از هرگونه جناح وسیاستی به خدمات نمایندگان در مناطق باشت باوی بنگریم مشاهده خواهیم نمود که جز دروغ وخلف وعده هیچ یک از نمایندگان ادای وظیفه ننموده اند که این امر باعث فروپاشی اندیشه های این مردم مقتدر درسیاست شده است .
آن زمان که خروس قندی می دادند وطلا می‌گرفتند گذشته است.
آن‌وقت که روباه بامکاید خویش طعمه ی پنیری را از دهان کلاغ می ربود گذشت امروز به قدرت لایزال الهی مردم هشیارانه درصحنه های انتخابات وعرصه های سیاسی واجتماعی با درایت هرچه تمامتر شرکت دارند وبه خوبی توانایی تجزیه وتحلیل دارند.
حال چنانچه عزیزی قصد نامزدی در انتخابات آتی رادارد به نظر میرسد خوب باید درایت نماید وخواسته های مردم باشت وباوی را درک وبراورده نمایند.
اگر مقداری خوش بینانه به عرایض بنده نگاه کنید متوجه این حقیقت تلخ خواهید شد .
بی مهری وکم لطفی وخلف وعده به این مردم فهیم چنان اوج گرفته که جایی برای گفتن ندارد.
به عنوان مثال از باشت به طرف مناطق روستای تا مرز چرام خوب بنگرید ، چه خدمتی به این مردم درطول گذشت ۴۰سال از این انقلاب شده است؟ می دانم الان عده ی سودجو و کوته فکری حداقل امکانات وکمترین نظر را مهره می کنند وپاسخی غیر معقول دارند ولی لیاقت این عزیزان فراتر از این بود که تکدی گری وزبان تظلم خواهی ودست استعانت به سوی مسولین ونمایندگان دراز نمایند .درکمال احترام سکوت کردند وصدای اعتراضشان بالا نیامد.
واما در این زمان حساس باتوجه به اینکه عده ای از افراد شروع به فریب عامه وخاصه مردم کرده اند وبا قرائت فاتحه و...سعی بر همدردی وهم اندیشی با این مردم را دارند ،این مردم بیدار دیگر اجازه خیانت واجحاف را نخواهند داد تا بیش از پیش مورد تعدی وظلم قرار گیرند.
بنابراین این مردم مهرسکوت را از لبانشان پاک کرده اند وبا زبان فصیح اعلام می دارند
""ما امتیازاتمان را قبل از شروع انتخاباتمان خواستاریم نه وعده های سرخرمنی""
پس آن دسته از عزیزانی که قصد فاتحه دارند، ابتدا خدمات اجتماعی را پیش کش کنید نیاز به فاتحه ی شمانیست.
فاتحه ما را نخوانید نوایمان دهید.
درویش نیاز به توشه دارد نه بوسه
مرا بوسه گفتا به تصحیف ده
که درویش را توشه از بوسه به
فرهنگیی از جنس نارگ موسی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مردی است که هرگز تکرار تخواهدشد ،،عمربسیار بباید پدر پیر فلک را ،،قابل قیاس با دیگران نیست و جوانان هم به این درجه از درایت رسیده اند که بیکاری ربطی به نماینده نداره واین یک معضل ملی است
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مردی است که هرگز تکرار تخواهدشد ،،عمربسیار بباید پدر پیر فلک را ،،قابل قیاس با دیگران نیست و جوانان هم به این درجه از درایت رسیده اند که بیکاری ربطی به نماینده نداره واین یک معضل ملی است
Iran, Islamic Republic of
هنوز برای انتخابات زود است
ح ز
Iran, Islamic Republic of
صد نار بده اش. به همین خیال باش
اصول گرایان هم خودشون را قبول ندارند چطور میخواهندباهم کنار بیایند ودر یک کاسه اش بخورند دبل قدرت که میگن. زینل زادهوفولادی وخورشیدی وپاکدل که این روزه. زراعت کیش جعفریوباقری را چطور در شطرنج خواهید چید.ولی تاجگردون مرد دوران سخت مًل یک ستاره در شب تار در این بازی اسان باز برنده خواهد بود وخواهد مانددر بهارستان.
احسان
Iran, Islamic Republic of
اين نوشتار به غير از هدف گرفتان اينده مردم منطقه به واسطه عقده هاي سياسي هيچ هدف ديگري ندارد.دم از بيكاري و نبود پروژه در باشت ميزند و هم زمان قصد افشا در بكار گيري نيرو دارد.ياداوري اعتراض برنامه ريزي شده ديلي ها را ميكند و پتروشيمي گچساران را فراموش ميكند.به مردم گچساران خيانت نكنيد.اگر چه حجم اعتبارات بوي كباب به مشامتان رسانده اما شك نكنيد با انتخاب مردم همه انچه رشته ايد پنبه خواهد شد.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بنظر می رسد شما از رای بالای بویرها در حوزه باشت وگچساران ترسیده اید که در کنار نام باوی وقشقایی نامی از ان به میان نیاورده اید ،اما لپ کلام اینست مردم از هرقشری که باشند از بی عدالتی رنج می برند ،به همین دلیل ،تاجگردون رای بسیاری از مردم بویراحمد،قشقایی وباوی را از دست داده است.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بنظر می رسد شما از رای بالای بویرها در حوزه باشت وگچساران ترسیده اید که در کنار نام باوی وقشقایی نامی از ان به میان نیاورده اید ،اما لپ کلام اینست مردم از هرقشری که باشند از بی عدالتی رنج می برند ،به همین دلیل ،تاجگردون رای بسیاری از مردم بویراحمد،قشقایی وباوی را از دست داده است.
Iran, Islamic Republic of
انتخابات مجلس هم بچه بازی شده.به نظرمن کاندیدای شورااصلح ترازکاندیدای مجلس هستن.بعضی ازاین کاندیدهایی که برامجلس اومدن براشوراهم رای نمیارن چه برسه به مجلس.براشهرم گچساران و باشت بایدگریست.
ایل باوی
Iran, Islamic Republic of
همانطور ک مدیر سایت محترم نوشتند، ما از تاجگردون ها و اندیشه های تاجگردونی خسته شده ایم!
وقتی برای ما که ۹۰ درصد آرای دور قبل او را جمع کردیم هیچ منبع اشتغالی ایجاد نکرده، جوانان مان بیکار و در انتظار کمکی هستند؛ با چ رویی انتظار حمایت مجدد از خود را دارد؟؟
ما حاضریم از جناب زینل زاده یا خروجی اصول گرایان حمایت همه جانبه خود را ابراز کنیم اما زیر این ننگ نرویم ک دوباره تاجگردون انتخاب شود و آش همان آش و کاسه همان کاسه باشد!
خدا میداند ک دل همه ی ما از او خون است!
منصوراباد
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ
خود گویی و خود خندی به به چه هنرمندی
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه تبلیغ مرموزی می کنند برا خودشون
مردم باوی شکلاتی نیستیند که مادام که شکلات بهشون میدن با تاجگردون بمانند. مردم باوی با غیرت خود پشت تاجگردون هستند نه مثل دیگران که از ریسات کنار رفتن اومدن میخان رقیب تاجگردون بشن
بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
از استخدام جدید نیروهای شرکتی در بیمارستان شهید رچایی هم باید پرده برداشت
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اقای حاج پورالحسینی بایدوارد میدان شود چون عملکرد وپاکدستی ایشان برای همه عیان شد وی مدیری بسیار توانمند وزحمتکش ومردمی بودن به همین دلیل تاجگردونا از قدرت ومحبوبیت ایشون بین مردم . وبرکنارش کردن هرچند که به این سید بزرگوار از همه اقشار پیشنهاد دادن ولی حیف ایشون قبول نمی کنند که‌وارد میدان بشن.
Iran, Islamic Republic of
خواب دیری خیرباشه خخخخخخخ
احمدی
Iran, Islamic Republic of
تحلیل جامع وکاملی نبودهمه میدانندانتخابات وحضوردران پیچیدگی های خاصی داردکه تحلیل وپیش بینی ان کارساده ای نیست وهرکسی ازپس ان برنمی ایدامادرتکمیل این تحلیل انچه مبرهن است انتخابات درگچساران وباشت دورقیب کهنه کاروسنتی داردتاجگردون وسیدقدرت این دوره نیزرقابت حول محوراین دومیچرخدچراکه تجارب سالهای متمادی میگویدتکلیف انتخابات دراین حوزه راباشت مشخص میکندکه ارای ان بین حسینی وتاجگردون تقسیم میشودودیگرکاندیدهاسهم بسیارناچیزی ازان دارندمثلابیعت اصل یازراعت کیش وزینل زاده وقشقایی ها روی هم 5درصدرای درباشت نخواهندداشت این تحلیل اولیه هست بیش ازیکسال مانده تاانتخابات تابعدچه خواهدشد
Iran, Islamic Republic of
چرا پرده از نیروهایی که طی دو هفته اخیر بدون هیچ قانونی وارد بیمارستان رجایی شدن حرفی نزدید.اقای قلندری شما دم از عدالت میزنید پس چرا افشاگری نمیکنید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
چرا می نویسی. بدبخت میگه سولُم نمیرسه وّ ای گّپ
جوان گچسارانی
دیگه باید قبول کنید که . به پایان رسیده.پارتی بازی و قوم گرایی به شدیدترین وجه ممکن رسیده.در طول این چند .شاید بیش از هزار نفر نیرو جذب شده ولی حتی یک نفرشان هم بر اساس آزمون نبوده و فقط .حکم فرما بوده.همه طرحهای تاجگردون هم که حاصل دسترنج نماینده گان قبلی بوده که. به اسم خودش تمامش میکند.بهتره تاجگردون اصلا دیگه حتی ثبت نام هم نکنه چون به هیچ وجه رآی نخواهد آورد.در قشقایی ها اکثر آرا را از دست داده.در باشت و باوی هم همینطور و در بویراحمد گرمسیر هم که بیش از ۹۰ درصد طرفدارانش از ایشان جدا شده اند.به امید اینکه شاهد پیاده شدن عدل و انصاف در شهرمان باشیم .برچیده شود.
Iran, Islamic Republic of
مردم به اصلاح طلب و اصول گراش ديگه كار ندارند.كور هم نيستن، اتفاقا خوب ميبينن كه توي اين همه سال كي براشون كار كرده كي فقط حرف زده.تا الان هيچ نماينده اي هم به اندازه تاجگردون به درد اين استان نخورده.بريد همتون
باشت وباوی
Iran, Islamic Republic of
اگر ملاک رای باشت وباوی باشه که باید عبدالخانی و حبیبی رای بیشتری نسبت به بقیه داشته باشند.
ولی نمیتوان گفت ملاک کلی آراء باشت وباوی ست.
البته بعید میدانم هیچ یک از این دونفر با حضور تاجگردون پا به این عرصه بگذارند.
هم همفکر وهم خط هستند هم فامیل نزدیک.
حبیبی و عبدالخانی پسر دایی و پسر عمه هستند و هر دو با تاجگردون نسبت نزدیک فامیلی دارند.
شک نکنید هر دو نیروی تاجگردون هستند.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
یکی از دلسوزترین افراد برای شهرستانهای باشت وگچساران آقای عبدالخانی هستند.
همین دیروز باایشان صحبت کردم.
ضمن بی اطلاعی از این موضوع اظهار داشتند که الان شرایط به نحوی ست که باید تاجگردون را بیش از پیش حمایت کنیم.
و اینکه باشت وگچساران نیازمند کار اقتصادی بیشتری هستند که این موضوع به دست توانای تاجگردون قابل گره گشایی ست.
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خوب چیزی نوشتید پارتی بازی داد مردم را درآورده است . حتی جواب سلام کسی را نمی دهد . گرمسیر هم دیگه بهش رای نمی دهند چون کاری نکرده . هیچ کس را سر کار نبرده و مشکل هیچ کس را هم حل ننموده است .
رضا
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که تفکر اصول گرایی و اصلاح طلبی در این جامعه رایج باشه همین آش و همین کاسه است. 40 سال گذشت و از این تفکرات خسته نشدید؟ چی نصیبتون شد؟ دوستان و هم تباران عزیزم به خودتون بیایید و اجازه ندیم ما 95 درصد جمعیت ایران فریب حرفای 5 درصد زوردار جامعه (امثال سید قدرت حسینی، تاجگردون، فولادی و همه اونایی که اسمشون توی این مقاله قید شده) رو بخوریم.به خودتون بیایین
Russian Federation
. شده ، مورچه چه که کله پاچه اش چی باشه ، بعضی ها رو الکی بزرگ نبکتید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1