کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی در خطاب به رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران:

آقای پورالحسینی عنان کار را از دست حسودان و حاشیه سازان بگیر

ساسان امینی کمیه

18 آبان 1397 ساعت 1:53

اگر من جای حضرتعالی بودم برای آنکه عنان کار را از دست حسودان و حاشیه سازان بگیرم بیانیه‌ای می‌دادم تا همه‌ی بدخواهان بدانند که چه پورالحسینی باشد چه نباشد، یکپارچگی حوزه گچساران و باشت زیر سایه دکتر تاجگردون حفظ خواهد شد و یقین بدانید این چیزی جز مرام اصلاح طلبی که از آن دم می‌زنیم نیست.


یکی از خوانندگان سایت خبری کبنانیوز متن زیر را در راستای وحدت حوزه گچساران و باشت مطلب زیر را در خطاب به پورالحسینی رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران برای این سایت خبری ارسال کرده که عیناً منتشر می‌شود.
این متن به شرح زیر است؛
جناب اقای پورالحسینی
با سلام و ادب صاحب قلم خود شاگرد و دانش آموخته خطه‌ی محروم شهرستان بهمئی است و هم اکنون در این شهرستان مشغول تدریس می‌باشد. از این رو منفعت شخصی برای این حقیر در بود یا نبود حضرتعالی بر مسند مدیریت آپ شهرستان گچساران نیست بلکه آن چیزی که مهم است نکوهش رفتار مدیر یا مدیرانی است که وقتی نوبت خداحافظی‌شان فرا می‌رسد با شیوه‌های منسوخی چون یارکشی طایفه‌ای و پرداختن‌های خارج از اخلاق در فضای مجازی جریانی که باید خیلی عادی جلوه دهند را غیر عادی جلوه می‌دهند.
سرور گرامی جناب آقای پورالحسینی
همانگونه که میدانیم افرادی که مدیر می‌شوند با دیدگاه‌ها، افکار و استعدادهایشان می‌آیند و همچنین تعهداتی با خود به همراه می‌آورند که از آنها جدا ناپذیرند و به خوبی میدانیم که یکی از آن تعهدات این است که تا وقتی می‌توانی خدمت کنی بمان. از اینرو باید آنچنان مطلوب و مفید واقع شده باشی تا وقتی نوبت به خداحافظی‌ات رسید از قبل برای آن اماده باشی چرا که تنها مدیران ضعیف هستند که می گویند: لطفاً به صندلی من دست نزنید.
جناب پورالحسینی این حقیر منکر آنکه حضرتعالی مدیری توانا و کارآمد هستید نیستم، البته بدون در نظر گرفتن اینکه شهرستان گچساران از نعمت نماینده‌ای برخوردار است که تعیین و تکلیف بودجه کل کشور به دستش رقم می‌خورد و بقول فرماندار محترم این شهرستان مدیر بودن در حوزه نمایندگی دکتر تاجگرون آنچنان دغدغه‌ای به لحاظ بودجه و...ایجاد نمی‌کند. از طرفی دیگر برای شناخت حاج زارع پور مدیرکل آپ لازم هست به‌مثابه مشت نمونه خروار است عمل کنیم و از کسر قابل توجه فرهنگیان استان و بقیه مراجعه کنندگانی که از نزدیک ملاقاتش کردند سوال بپرسیم تا به این نتیجه برسیم که آقای حاج زارع پور را مدیر کلی که همیشه لبخند بر لبانش تبسم بسته و مهتر آنکه به اخلاق مداری؛ کارآمدی و پاک دستی در رفتار و گفتارشان می‌شناسد.
جناب استاد راه دور نرویم که هدف از قلم فرسایی اینست: اگر من جای حضرتعالی بودم برای آنکه عنان کار را از دست حسودان و حاشیه سازان بگیرم بیانیه‌ای می‌دادم تا همه‌ی بدخواهان بدانند که چه پورالحسینی باشد چه نباشد، یکپارچگی حوزه گچساران و باشت زیر سایه دکتر تاجگردون حفظ خواهد شد و یقین بدانید این چیزی جز مرام اصلاح طلبی که از آن دم می‌زنیم نیست.
اقوام روزگار به اخلاق زنده‌اند
قومی که گشت فاقد اخلاق مردنی است
 -----------------------------
شاد و پیروز باشید
شاگرد شما
ساسان امینی کمیه
 


کد مطلب: 404408

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/404408/آقای-پورالحسینی-عنان-کار-دست-حسودان-حاشیه-سازان-بگیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1