تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۳
کد مطلب : ۴۰۴۴۰۸
یادداشت سیاسی در خطاب به رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران:

آقای پورالحسینی عنان کار را از دست حسودان و حاشیه سازان بگیر

ساسان امینی کمیه
۴۲
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای پورالحسینی عنان کار را از دست حسودان و حاشیه سازان بگیر
کبنا ؛یکی از خوانندگان سایت خبری کبنا نیوز متن زیر را در راستای وحدت حوزه گچساران و باشت مطلب زیر را در خطاب به پورالحسینی رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران برای این سایت خبری ارسال کرده که عیناً منتشر می‌شود.
این متن به شرح زیر است؛
جناب اقای پورالحسینی
با سلام و ادب صاحب قلم خود شاگرد و دانش آموخته خطه‌ی محروم شهرستان بهمئی است و هم اکنون در این شهرستان مشغول تدریس می‌باشد. از این رو منفعت شخصی برای این حقیر در بود یا نبود حضرتعالی بر مسند مدیریت آپ شهرستان گچساران نیست بلکه آن چیزی که مهم است نکوهش رفتار مدیر یا مدیرانی است که وقتی نوبت خداحافظی‌شان فرا می‌رسد با شیوه‌های منسوخی چون یارکشی طایفه‌ای و پرداختن‌های خارج از اخلاق در فضای مجازی جریانی که باید خیلی عادی جلوه دهند را غیر عادی جلوه می‌دهند.
سرور گرامی جناب آقای پورالحسینی
همانگونه که میدانیم افرادی که مدیر می‌شوند با دیدگاه‌ها، افکار و استعدادهایشان می‌آیند و همچنین تعهداتی با خود به همراه می‌آورند که از آنها جدا ناپذیرند و به خوبی میدانیم که یکی از آن تعهدات این است که تا وقتی می‌توانی خدمت کنی بمان. از اینرو باید آنچنان مطلوب و مفید واقع شده باشی تا وقتی نوبت به خداحافظی‌ات رسید از قبل برای آن اماده باشی چرا که تنها مدیران ضعیف هستند که می گویند: لطفاً به صندلی من دست نزنید.
جناب پورالحسینی این حقیر منکر آنکه حضرتعالی مدیری توانا و کارآمد هستید نیستم، البته بدون در نظر گرفتن اینکه شهرستان گچساران از نعمت نماینده‌ای برخوردار است که تعیین و تکلیف بودجه کل کشور به دستش رقم می‌خورد و بقول فرماندار محترم این شهرستان مدیر بودن در حوزه نمایندگی دکتر تاجگرون آنچنان دغدغه‌ای به لحاظ بودجه و...ایجاد نمی‌کند. از طرفی دیگر برای شناخت حاج زارع پور مدیرکل آپ لازم هست به‌مثابه مشت نمونه خروار است عمل کنیم و از کسر قابل توجه فرهنگیان استان و بقیه مراجعه کنندگانی که از نزدیک ملاقاتش کردند سوال بپرسیم تا به این نتیجه برسیم که آقای حاج زارع پور را مدیر کلی که همیشه لبخند بر لبانش تبسم بسته و مهتر آنکه به اخلاق مداری؛ کارآمدی و پاک دستی در رفتار و گفتارشان می‌شناسد.
جناب استاد راه دور نرویم که هدف از قلم فرسایی اینست: اگر من جای حضرتعالی بودم برای آنکه عنان کار را از دست حسودان و حاشیه سازان بگیرم بیانیه‌ای می‌دادم تا همه‌ی بدخواهان بدانند که چه پورالحسینی باشد چه نباشد، یکپارچگی حوزه گچساران و باشت زیر سایه دکتر تاجگردون حفظ خواهد شد و یقین بدانید این چیزی جز مرام اصلاح طلبی که از آن دم می‌زنیم نیست.
اقوام روزگار به اخلاق زنده‌اند
قومی که گشت فاقد اخلاق مردنی است
 -----------------------------
شاد و پیروز باشید
شاگرد شما
ساسان امینی کمیه
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
United States
جناب!اگر دانش آموخته بهمئی بودی و الان در این منطقه خدمت میکنی بهتر است به فکر بدبختیهای منطقه خودت باشی،گچسارانی ها در سالها. تاجگردون بر بودجه مملکت اینقدر از منابع اعتباری این استان را ب نفع خودشون مصادره کرده اند که بود یا نبود پورالحسینی تاثیری بر روند توسعه این شهر نخواهد داشت.
خدایا گناه جوانان تحصیلکرده و بیکار کهگیلویه بزرگ گردن کیست!؟
یادتان رفته است زمانی را که کل جامعه علمی و فرهنگی جنوب کشور زیر سایه پیشرفتهای حیرت آور جوانان کهگیلویه مات و مبهوت بودند حالا شما دم از زیر سایه دکتر تاجگردون زفتن میزنین و به آن افتخار می کنید
شما که این آقا مایه فخرتان است!لطفا ب ایشان بگوئید جهت تنویر افکار عمومی،مدرک دکترای خود را ارائه نمایند
اساسا وجود داشته باشد!
بهمئی
Romania
سلام به خبرگزاری وزین کبنا.
ما از بهمئی پیام میدیم .
خواستم بگوییم که دفاع از اندیشه و آزادی منحط به جغرافیا نمیشه .پس آقای امینی هم کارش درست بود
علی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ک. هم دست به قلم وابیی..خوب بی و ا.هم بدبختش کردیت.تیش ده مجلس نیبینه.حیف پورالحسینی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها فکر میکنندکه صندلی مدیریت ارثیه اجدادی هست نه بابا چند صباحی روی صندلی مدیریت نشستن نباید .
ند ونمک بخورد ونمکدان بشکند ا.گر من جای پور الحسینی بودم. چون نیروهایی مًثل علی پور ورضوانی داشتم
Iran, Islamic Republic of
مشکل آقای پوراحسینی کیروهای ضعیف و جاه طلبی مثل علی پور ها بود
Iran, Islamic Republic of
اول دلايل تعويض رو از زارع پور بپرس. بعد بيا متن بنويس.البته بودن در جلسه توديع و معارفه سيد،لياقت ميخوا.
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع پورباید پاسخگوی این عزل بی تدبرانه باشد.
همه وهمه ازآقای پورالحسینی راضی هستند خصوصا فرهنگیان.جای بسی تاسف است که موقع رای گیری مامردم ولی نعمتان مسئولین هستیم و وقتی ازما رای راگرفتن نه تنها فراموشمان میکنند بلکه التماسشون هم کنیم باسخگوی شبهات مانیستند .آقای زارع پور دانش آموزان اولیا واکثریت فرهنگیان ازشما پاسخ می خواهند.سئوال ما این است که تاجگردون ففط همین یک مدیر موفق راداشت این سخن نقل ما تنها نیست نقل احاد مردم است.پس چرا این مدیر خوش نام ودلسوز وکارا راعزل نمودید؟چه می شود اگر صبر پیشه می کردید تاچندماه دیگر تاهمزمان بابازنشسگی ایشان این تغییر وتحول صورت می گرفت.توکه گفته بودی باتدبیرکارمیکنم اگه این تدبیراست پس بی تدبیری چیست.
علی
Canada
هیچ کس ار پورالحسینی راضی نبود. در دوره مدیریت ایشان موج می زد . مدیریت یک کلاس مدرسه را هم نداشتند چه رسد به مدیریت آموزش و پرورش مطمعن باشید پل سراط .ن را خیلی ها می گیرند
ایران
Romania
درود یر حاج زارع پور و دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم حتما شما روز تودیع ومعارفه حضور نداشتید که فرهنگیان ماتم زده را ببینید که اشک ریزان نزدیک .ر را ازدست دهند اگر اقای پورالحسینی جمعیت را به ارامش دعوت نمیکردن معلوم نبود که چه میشد خواهشمندم درمورد این سید بزرگوارقضاوت بیحا نکنید ،،ماخبر داریم که مردم همه به سید رو اوردن برا کاندید مجلس‌ولی اقای پورالحسینی قبول نکردن .حیف که قدر سید بزرگوار راندانستند
Iran, Islamic Republic of
همین حرفتون نشون میده که با احساستون حرف میزنید نه با منطق.خوب مگه نباید مدیری عزیل بشه؟؟
درود با زارع پور و درود بر تاحگردون
علی
Canada
تعدادی .پورالحسینی به قول شما اشک ریزان بودند اینها هم افرا. این نوع مدیریت درود یر زارع پور. پور الحسینی
سقلاتون. کی یوسفی
Iran, Islamic Republic of
میخوام بدونم پورالحسینی چه خطا یا قانون شکنی با عیب و ایرادی در شخصیت و کارش بود که باید اینچنین باهاش برخورد بشه!؟
یعنی تحمل ۱۰ ماه دیگر از خدمت ایشان برای این آقایان اینقدر سخت بود؟
راستی مگر در شهرستان گچساران و بخش مرکزی یا قشقایی و بویراحمد گرمسیر آدم نبود گه باید جانشین ایشون از باشت بیاد!
اهالی محترم پشت کوه باوی بفرمایند از جان دوگنبدان دگر په می حواهند؟
هرچه داشتیم %
علی
Canada
همه کاراش پر از عیب و ایراد بود
استاد دانشگاه گچساران
United Kingdom
در عجبم شما تحصیل کرده های منطقه بهمئی علیرغم ادعای روشنفکری تمام فکرتان را به پای آقای تاج گردون بسته اید ومردم گچساران را سیبل قرار داده اید عزیزان فرهنگی آقای تاج گردون دانش آموخته فرهنگ ناب گچسارانی هستند ولا غیر وهویت خودش را هم حفظ کرده وگچساران دهها تاج گردون در شاخه های مختلف علمی.فرهنگی.ورزشی تقدیم کرده یکی از این افراد آقای پورالحسینی بود با رفتن ایشان ورفتن آقای تاج گردون هیچ اتفاقی نمی افتد قبول .اما بحثی که هست آقای پورالحسینی تمام تجربیاتش را گذاشت برای رشد وترقی آموزش وپروش گچساران وروزهای شیرین درو با ناجوانمردی عزل شد..اما دوست من اگر آقای تاج گردون را هم بعنوان سرمایه شهر واستان بدانیم ومعتقدیم هر آمدنی هم رفتنی دارد واگر اعتقاد به شعار زنده باد مخالف من دارید چرا اگر کسی کوچکترین گلی به آقای تاج گردون گفت فریاد نابودی اصلاحات ومردم را سر می دهید .مردم اصیل این دیار خالی از مردان بزرگ نبوده ونخواهد بود ولی باید با بصیرت وآگاهی به آن نگاه کرد.پورالحسینی اگر توصیه پذیر بود سرنوشتش چیز دیگری بود.زنده باد آزادگی.
باران
Iran, Islamic Republic of
اقای پورالحسینی به واسطه همون یار کشی و قوم گرایی برکنار شدند.قربانی معزل افسار گسیخته طایفه گرایی و قوم گرایی در شهر شدند حالا بیان بیانیه هم صادر کنند !!!! ..عنان کار باید از عده ای اقلیت در ا پ گرفته میشد که قد علم کردند برای عزل ایشون و اقای مدیر کل لبخند به لب در برابر خواسته ان عده سر خم کرد و مصلحت اکثریت را به منفعت اقلیت ترجیح داد..در ثانی تغییر مدیر زمانی ضرورت داره که یا عملکرد ضعیف باشد یا مدیری موفق تر از وی به عنوان جایگزین مطرح باشد که هیچ کدوم از این دو مورد صدق نمیکرد..اقای تاجگردون هم باید هزینه عزل و نصب های نادرست و غیر حرفه ای که به خواست....انجام میشود را پرداخت کنند
وحید
France
اینکه شما قلم فرسایی نمودی ومطلب کوتاه نوشتی همه تمجید وتعریف و طرفداری از غلامرضاتاجگردون بود وبس . وقتی مدیری خوب باشد آن هم مثل مهندس پورالحسینی ومدیر اول کشوری باشد چرا باید توسط زارع پور که توسط تاجگردون بکار گماشته شده برکنار شود آن هم به سبب اینکه پورالحسینی بله قربان گوی آقایان نبوده ونیست.
انصاری
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران زیر سایه امام زمان هستند نه آقای تاجگردون. عملکرد قبیله ای آقای تاجگردون و فرماندار وحدت مردم گچساران را از بین برده است. این .. تصمیم گیری قبیله ای حتی نمی تواند مدیر توانمندی مثل پورالحسینی را تحمل کند و چند ماه قبل از بازنشستگی او را برکنار می کند در حال اضمحلال است.انشاءالله به زودی مردم گچساران از شر گروه تبعیض و بی عدالتی خلاص می شوند.
Iran, Islamic Republic of
آقای ساده اهل بهمئی تا حالا فکر کردی چرا یک مدیرکل از بهمئی انتخاب نمیشه؟رئیس آموزش وپروش گچساران وباشت هردو فامیل نزدیک تاجگردونن.یه بارم یه بهمئی بذاره.چون تاجگردون شماها رو فقط برای رایمیخواد.
آگاه
Iran, Islamic Republic of
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
آخ وبخت اصلاحات!!!
محمدی
Iran, Islamic Republic of
.ق خوب نیست.نویسنده محترم چرا نمی گویی آموزش وپرورش استان دچار هیجانات سیاسی و انحصار طلبی شده؟. چشم دیدن مخالفان را ندارد.کدام لبخند !!!!به روی کی می خنده!!!!
Netherlands
احسنت
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکترتاجگردون و حاج زارع پور.
عالی و متین نوشتین جناب امینی
Iran, Islamic Republic of
اقوام روزگار به اخلاق زنده اند...بله جناب ساسان امینی....چیزی که کمیاب شد. کسانیکه اصلا معنیش رو نمیدونن...روابط عمومی با این متن اوکی شد؟🙃
Iran, Islamic Republic of
شما را چه به گچساران.
مشکلات بهمئی را حل کن
Iran, Islamic Republic of
بچهای کهگیلویه بزرگ را بردی. با این متن ای که نوشتی.. حیف حیف . به اونا نسبت دادی... میتونی از تاج بپرسی چرا هیچ اهمیتی به کهگیلویه بزرگ نمیده. سن و سالت کفاف این سوالاتو نمیده. اما تا قبل از تاجگردون حداقل ۶ الی ۷ مدیر کهگیلویه ای در گچساران بودن. اما تاج همه را. بره یکم مطالعه کن بعد بنویس. عملکرد پورالحسینی سند حقانیت اوست.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کو بر
ف
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید اصلاح طلب واصولگرا رو،مرامی ما ندیدیم از هیچ کدوم
Iran, Islamic Republic of
عشق فقط تاجگردون و پورالحسینی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده خودت زیر سایه باشی برای بقیه کافیه مثل اینکه خبر نداری آقای پورالحسینی ۶ ماه دیگر بازنشسته میشدند و با بدترین بی احترامی کنارش گذاشتند
منطقی
Iran, Islamic Republic of
یکی از دلایل توسعه نیافتگی بهمئی امثال جنابعالی هستید که میگین حتما باید زیر سایه فلانی باشیم.متاسفم برای این قلم فرسایی که. چیزی نبود.حیف پورالحسینی که اسمش رو چند بار در این متن بی سروته آوردی.دوست عزیز مردم شریف گچساران الان دیگه خودشون بهتر میدونند چه کنند شما هم .مردم رشید بهمئی رو بردی با این نوشتنت
سبز
Europe
متاسفانه چیزی که در نظرات دوستان متجلی است روحیه ی تعصب شدید قوم گرایی است چرا یک بهمئی نمی تواند و نباید درباره ی گچساران یا تهران نظر بدهد یا به عکس یک گچسارانی درباره ی بهمئی
آقای تاج گردون افتخار استان و لر ها هستند و سرمایه ی بزرگی برای کشور هستند لابد دلتون برای نماینده های قبلی گچساران تنگ شده قبل از تاجگردون گچساران یه جاده ی درست و درمون نداشت
گچساران بام نفت
Iran, Islamic Republic of
سلام .
از ان‌جایکه مدت های زیادی افتخار شاگردی حاج زارع پور را داشتم بنظرم قضاوت های نابجای راجع به ایشون شکل گرفته که با هیچ متر و معیاری سازگاری ندارد
دوستان عزیز مگر چون اقای پورالحسینی اصلاح طلب بود باید تا وقتی زنده هست مدیر باشد؟؟
این کجای اصلاح طلبی هست که وقتی مدیر می خواهد تودیع شود کار به گرو کشی خیابانی و طایفه ای کشیده میشود؟؟با فرض اینکه ان فرد هم بهترین مدیر باشد.
اقایون همونطور که روزی اومدی الان برو.این سختیش کجاست؟؟؟؟
شماه به همین قانون‌منع بکارگیری بازنشستگی کنید .ببیند چقد زشت و وقیح کسایی که۴۰سال مدیر هستند هنوز هم راضی به دل کندن ندارند.
این چه محلی از اعراب دارد؟؟
دیشموکی
United Kingdom
درود بر اقایی امینی خوش فکر..واقعا زیبا و به جا نوشتید ممنونم از شما.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
از لیکک
Iran, Islamic Republic of
برو جمع کن برای خودت .کجای روزگاری .مکه سالهای گذشته یادت رفته برادر
باشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا خخخخخخخخ
شهروندان گچساران
Iran, Islamic Republic of
شما دم از اخلاق و تصمیم غیر احساسی میزنید ، اما متن خودتون بیش از اندازه احساسی و طرفدار طایفه و باند و باند بازی هست. گچساران به اندازه کافی مردان بزرگ دارد. احتیاجی نیست که مردم شریف لر و قشقایی گچساران را به زیر سایه یک نفر دیگر دعوت کنی. یکی به میخ میکوبی و یکی به نعل. اگر انسان خیرخواهی هستی باید بدانی که مردم گچساران خودشون خیر خودشون رو بهتر میفهمن. این همه تعریف از تاجگردون، چه سودی برای شما دارد خدا میداند، ولی گچساران و باشت دنبال سود نبستند، انسان پاک دست میخواهند که بدون باند و باند بازی و قوم و خویش، کار انجام دهد. شما اگر برای کسی میخواهید رای جمع کنید، دست به دامن مردم هشیار گچساران و باشت شوید در صورت امکان. مهندس پورالحسینی با تکریم رفت و ماندگار ماند. لطفا جای دیگری چتر خود را پهن کنید
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
اقای پرالحسینی که نمیتواند جواب کارهای سربه هوای مدیران بالا دستی رابدهد!هرکس خربزه خورد پای لرزش هم باید بشینه!وقتی خود مدیران بالا دستی میل ندارند یکپارچگی باشت وگچساران پابرجا بماند چه کاریه که پورالحسینی جور انها را بکشد!پورالحسینی هم کم کم لطفی ازانان ندید که حالا بخواد یکپارچگی انهاراحفظ کند وگمانم نیازی به اینکارنیست!
محمد
Iran, Islamic Republic of
بدون شک اگر در انتخابات پیش رو از سوی قشر آگاه ، تحصیل کرده و فهمیده گچساران و باشت حرکتی انقلابی علیه گروه. صورت نگیرد باز هم باید منتظر پیامدهای فاجعه بار بیشتر مدیریتی و.ه آقایون بر زندگی مردم گچساران باشیم .
معلم
Iran, Islamic Republic of
اگر مدیریت آموزش وپرورش ومعاونت آموزشی باشت را اخراج نکنید تاجگردون وآقای زارع پور کارش درباشت تمام است .هرچه سریع تر نظری وسلیمانی را بردارید این خواسته همه اصلاح طلبان فرهنگی باشتی است .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1