کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از انتشار خبری مبنی بر «کهگیلویه و بویراحمدی‌های ژن خوب حاضر در شستا و صندوق‌های بازنشستگی»:

توضیحات «جهان‌فکر» پیرامون نامش در لیست‌هایی که وزیر کار منتشر کرد

17 آبان 1397 ساعت 2:54

گفتنی است اینجانب در حال حاضر در هیچ هلدینگ، شرکت، وزارتخانه، سازمان، بانک و.... عضو هیئت مدیره (موظف و غیر موظف) و یا مشاور نبوده و هرگونه مطلبی را در این خصوص قویاً تکذیب می‌نمایم.


در پی انتشار خبر کبنا در تاریخ ۱۴ آبانماه ۹۷ با موضوع «کهگیلویه و بویراحمدی‌های ژن خوب حاضر در شستا و صندوق‌های بازنشستگی»[کلیک کنید]، اکبر جهان فکر یکی از کسانی که نام او در لیست‌های منتشر شده از سوی وزارت کار وجود داشت نسبت به خبر فوق واکنش نشان دادند و نامه‌ای را خطاب به این پایگاه خبری ارسال کردند که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
متن نامه ارسالی ایشان بدین شرح است:
 
مدیریت محترم سایت خبری تحلیلی کبنا
 سلام علیکم
 احتراماً، هماهنگونه که مستحضرید در تاریخ ۱۴ آبانماه ۹۷ در اقدامی پسندیده و در راستای نیل به اصل مهم شفافیت و آگاهی بخشی آحاد جامعه به دستور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی لیست اعضای هیئت مدیره (موظف و غیر موظف) هلدینگ ها و شرکت‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت این وزارت خانه منتشر و در دسترس همگان قرار گرفت.
 ساعتی پس از انتشار خبر فوق، آن رسانه (کبنا) با اقدام به درج نام و نام خانوادگی اینجانب در ذیل خبر منظور (کهگیلویه و بویراحمدی‌های ژن خوب حاضر در شستا و صندوق‌های بازنشستگی) اقدام به انتشار لینک وزارت فوق نموده و به استناد مطلب منتشره وزارت مدعی حضور اینجانب در عضویت هیئت مدیره غیرموظف شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران شد.
 به عرض می‌رساند اینجانب در اسفندماه ۹۶ استعفای خود را تقدیم نموده‌ام و طبق اصلاحیه و تغییراتی که ابتدائا در سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعمال نگردیده بود و ذکر این مهم که ردیف توضیحات حاوی کلمه " مستعفی " در ستون آخر فایل منتشره درج نگردیده بود در تاریخ ۱۵ آبانماه ۹۷ با دستور مقام عالی وزارت فوق الذکر اصلاحیه‌های نهایی اعمال و هم اکنون نیز کلمه " مستعفی " در ستون ۲۱ شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ آتیه صبا در ردیف مربوط به اینجانب قابل مشاهده است.
 گفتنی است اینجانب در حال حاضر در هیچ هلدینگ، شرکت، وزارتخانه، سازمان، بانک و.... عضو هیئت مدیره (موظف و غیر موظف) و یا مشاور نبوده و هرگونه مطلبی را در این خصوص قویاً تکذیب می‌نمایم.
 
با احترام
اکبرجهان فکر
۱۶ آبانماه
 


کد مطلب: 404393

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/404393/توضیحات-جهان-فکر-پیرامون-نامش-لیست-هایی-وزیر-کار-منتشر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1