تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : ۴۰۴۳۹۲
با ارسال متنی مطرح شد

توضیحات بخشدار سرفاریاب در باره یک کلیپ جنجالی

۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
توضیحات بخشدار سرفاریاب در باره یک کلیپ جنجالی
کبنا ؛بخشدار سرفاریاب در باره کلیپ درگیری مأمورین منابع طبیعی با فردی توضیحاتی داد.
متن این توضیحات به شرح زیر است؛
در پی انتشار کلیپی از درگیری مامورین منابع طبیعی بخش سرفاریاب با آقای (ع. خ) در فضاهای مجازی لازم میدانم چند نکته را به استحضار مردم عزیز برسانم.
اول: بنده معتقدم ضبط کلیپ به هر منظوری حتی برای مستندات توسط هرکسی در چنین صحنه‌هایی کار خوب و پسندیده‌ای نیست و برای مستندسازی راه‌های قانونی دیگری وجود دارد که توصیه می‌کنم مامورین محترم ادارات در چنین صحنه‌هایی از آن‌راه ها استفاده کنند.
دوم: انتشار کلیپ توسط هرکسی بوده به نظر حقیر کار مذموم و غیراخلاقی بوده و به شدت آن را محکوم می‌کنم.
سوم: براساس وظایف قانونی‌ام وظیفه دارم مدیران زیرمجموعه خویش را نظارت کرده و به موقع تشویق و تنبیه نمایم کما اینکه در دهه فجر سال گذشته آقای عبدمحمد کشاورز مسعول منابع طبیعی بخش سرفاریاب را مدیر نمونه بخش معرفی کردم. امسال نیز بنا به دلایلی انتقاداتی داشتم که با مدیران منابع طبیعی شهرستان و استان مطرح کرده و در حال پیگیری از طریق مجاری قانونی است لذا هیچ لزومی به انتشار کلیپ در فضاهای مجازی نبوده و اگر تخلفی از مدیران بخش سرفاریاب سر زده باشد هم شجاعت پیگیری‌اش را دارم هم قدرت قانونی کافی برای پیگیری دارم.
چهارم: ضمن اینکه قویاً اعلام می‌کنم هیچگونه نقشی در انتشار کلیپ نداشته‌ام از نماینده حقوقی منابع طبیعی انتظار دارم موضوع را از طریق مدیران گروه‌هایی که کلیپ در آن‌ها منتشر شده پیگیری و اولین منتشر کننده را به مقامات قضایی معرفی کنند تا با عاملین و مسببین این اقدام زشت برخورد قاطع و قانونی لازم به عمل آید.
پنجم: هرکسی به‌عنوان مسعول یا حتی کارمند در منابع طبیعی سرفاریاب مشغول شود در راستای حفاظت و حراست از منابع طبیعی بخش زادگاهم را با تمام توان و امکانات حمایت نموده و لحظه‌ای از حفاظت و حراست از طبیعت دست نخواهم کشید و توصیه می‌کنم مامورین محترم منابع طبیعی با تخریب کنندگان طبعیت و البته با رعایت حفظ حرمت و کرامت انسانی آنها در چهارچوب قانون اقدامات لازم را به عمل آورند و چنانچه در بین متخلفین از بستگان بنده هم وجود داشت با سخت گیری بیشتری ماموریت خویش را به انجام رسانند.
ششم: از مردم به‌ویژه معتمدین، فرهنگیان، خبرنگاران، دهیاران و شوراهای بخش خواهان همکاری با مامورین منابع طبیعی و حفاظت از طبیعت بکر سرفاریاب هستم.
 ------------------------------
آتش سودا
بخشدار سرفاریاب
۱۵ آبانماه ۱۳۹۷
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1