تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۴۰۴۳۸۸
در پی اظهارات هدایت‌خواه در باره تاجگردون:

سطحی‌نگری‌ها، بنی‌صدر، هدایت‌خواه و تاجگردون

مصطفی جوزانی
۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سطحی‌نگری‌ها، بنی‌صدر، هدایت‌خواه و تاجگردون
کبنا ؛مصطفی جوزانی-مشکل از مرجعیت فکری سلبریتی ها نیست! مشکل از سطحی نگریهایی است که با کمک ابزار مجازی به مثابه راحت الحلقومی بر افکار و اطلاعات و سطح درک مردمان جامعه تاثیرگذاری می‌کند و باعث به وجود آمدن توهم عقل کل پنداری برای آنان می‌گردد. پس مشکل نه بحث مرجعیت سلبریتی هاست و نه به محاق رفتن صاحب نظران و متفکران، مشکل از توهم زا بودن مجازی است!
از نامه اخیر آیت الله یزدی به یکی مراجع بگذریم که قبل از روشن شدن اصل ماجرا و مواضع فقهای صاحب نظر و بعضاً موافق یا مخالف این نامه، شاهد هجوم وسیع لشکر مجازی بودیم که ناخواسته و یا خواسته و با ابزارقرار گرفتن در دست دیگران، این نامه را در حد اطلاعات سطحی خود به پایین تنزل داده و در آخر هم با برچسب سیاسی چند روزی را با آن موج سواری کردند!
قبل از آنکه بدانند و دانسته باشند که پویایی و زنده بودن فقه و خاصه فقه شیعه نشات گرفته از همین کری خواندن‌ها و گاه اختلافات عمیق است!
یا دیروز و امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد و در یک سخنرانی که توسط گروهی از دانشجویان برگزار شده بود دکتر هدایتخواه در پاسخ به سوال یکی از حاضران در جلسه، ملاک انقلابیگری را محبوبیت حداکثری ندانست و یزید را هم محبوب دانست! اصلاً چرا بنی صدر را نگوییم و راه دور برویم!
بلافاصله و قبل از مواضع صاحب نظران سیاسی مخالف و موافق که بیایند و از آنها خواسته شود در این مورد موضع بگیرند و یا تایید کنند و یا محکوم!
باز هم شاهد هجوم موج وسیع لشکر مجازی بودیم که ندانسته و یا ناآگاه از اطلاعات و سواد تاریخی که خود را محق در دخالت و نظردهی در هر موضوعی می‌دانند این بار هم خود را مکلف به گرفتن موضع کرده و اینگونه سخنان را توهین به نماینده شهر گچساران تلقی کردند!
قطعاً گردن نهادن به حکم قانون و محترم شمردن آرا اکثریت در هر انتخابی، شرط مهم انقلابیگری است و عصیان در مقابل رای آن‌ها و توهین به منتخب آرا آنها به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و این را کسی که استادی درس اخلاق و سیاست اخلاقی را یدک می‌کشد از آزمون پس داده‌های کنکور بی اخلاقی در بی احترامی به منتخب مردم در سال 88، بهتر درک می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب جوزانی استاد اخلاق.اعتقادیشان غفاری مشایی وبقایی است ودست پرورده اش همچون حضرتعالی ایست جز نشر . توقعی بی جاست اگر موضعگیری های الانش را بخواهی علیه احمدی نزاد برجسته کنید مثل معما چون حل شود آسان شود انچه عیان است چه حاجت به بیان است انقلابی گری که.لنز دوربین را. خود پندارد
متاسفانه. را عقل می دانند اما...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه .را عقل کل می دانند اما....!!
علی
Iran, Islamic Republic of
خیلی.
علیرضا
Canada
کاملا حرف شما صحیح ودرسته
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هدایت خواه
شکری
Iran, Islamic Republic of
.تورو چ ب این حرفااا...
ما که میدونیم این مطالب از خودت نیست و دادن دستت که بدی به سایت ها..
تو رو چ به کل کل با دکتر هدایتخواه..
واقعا...
Iran, Islamic Republic of
سلام مسعول محترم کبنا لطفا به حرمت امام رضا ول کن دست از نفرقه بردار هدف هدایت خواه تشبیه تاجگردون. چرا شما که ادم بزرگواری هستی مردم می شناسند خوبی خودت را در نظر مردم بد نکن تفرقه بین دو شهرستان یا ودوبرادر بد است وشایسته مردان شریفی همچون شما نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1