تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۴۰۴۳۸۶
یادداشت سیاسی |

آقای هدایت‌خواه سری به مناطق محروم گچساران و باشت بزن، تا محبوبیت «تاجگردون» را بدانی

سید امین رضایی
۳۶
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای هدایت‌خواه سری به مناطق محروم گچساران و باشت بزن، تا محبوبیت «تاجگردون»  را بدانی
کبنا ؛قرار بود شاگرد درس اخلاق در دانشگاه باشیم و افتخار شاگردی شما را تجربه نماییم. منتظر حضور مبارکتان - که پیش از آن ذکر خیرتان را به فراوانی از افراد متعددی شنیدیم که بعدها بر ما عیان گشت که معرفان،  از انصار شما بزرگوار بوده و مریدان دوران نمایندگیتان می‌باشند - بودیم که ناگهان با متناقض‌هایی روبرو گشتیم که یک جا جمع شده بودند؛ هدایتخواه و چهره‌ای آرام و باوقار،  کلاه مخملی روشنفکری،  درس اخلاق و کت شلواری که نمی‌دانم این یک قلم چطور از قلم دوستانتان خارج شده و غربی نمی‌دانیدش. آن چنان پر شور و حرارت موازین اخلاقی و اعتقادی را برایمان تشریح نمودید که چنان در دریای معرفت غرق شدیم که همواره سعی در راه رفتن بر نوک انگشتان پا داشته تا خدایی ناکرده مورچگان را زیر لگدهایمان له نکنیم. زمان بگذشت همچنان که در حال و هوای خود سیر می‌نمودیم بر خلاف حرف‌های قشنگ و دلنشین،  مشاهدات پیرامونمان چنگی به دل نمی‌زند. و این بود مختصری از " ما وقع "ما و شما.
دوست و استاد بزرگوارم جناب آقای هدایتخواه،  پاره‌ای اوقات از آن زمان تا کنون مواضعی اتخاذ می‌نمایید که ما را بیش از پیش به یقین می‌رساند که حقا رسالت خود را در مقام شاگردی مکتب مصباحیون با درجه ممتازی اجرا می‌نمایید. عادت به زیر پا نهادن اخلاق نداشته و همیشه سعی در دیدن لیوان کامل،  شامل فضای پر و خالی هستم. اینکه بیان خوب و تسلط شایسته‌ای در بیان عناوین دارید شکی نیست،  در اینکه قدرت تحلیل بالایی در حوزه تخصصی تحصیلیتان دارید،  حقیر نیز مهر تایید می‌زنم. اینکه سرفصل‌های درس اخلاق را به صورت نظری خوب فراگرفته و انتقال می‌دهید که محشر بودید؛ اما در اینکه مبانی اعتقادی را آنگونه که می‌خواهید و اساتید معظم انتظار دارند را گلچین و تفسیر می‌نمایید هم شک و تردید نداریم.
چند روز پیش در یکی از برنامه‌های دانشجویی در پاسخ به اینکه ""نظرتان در خصوص جناب آقای تاجگردون چیست " جواب‌هایی دادید که در مخیله ما به هیچ وجه دور از انتظار نبود؛ چراکه اول شاگرد ممتاز مدرسه‌ای هستید که به خوبی انتظارات آن‌ها را برآورده می‌کنید و دوم اینکه در چنین شرایطی که اندک شانس بازگشت به سپهر سیاست و قدرت را روشن نمودن پروژه" عزت بویراحمد " و هجمه علیه بزرگی می دانید،  که در بستر نا خوش احوالی هم برای شما و دوستانتان خوف برانگیز است.
 اینکه بخواهید هر فردی را در جامعه مورد نقد قرار داده و به قول حضرتتان به‌صورت مبنایی در ورطه تحلیل قرار دهید از قضا جز اصلی‌ترین مطالبات عمومی ما نیز می‌باشد و یقین حاصل کنید از نحوه مواضع پایداری مابانه اخیرتان در خصوص نماینده محترم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی استقبال نموده تا آنجا که موجب گردید تا حقیر دست به قلم برده و با تکیه به مدعای حضرتتان به طور مبنایی در " مرقومه اول "- که قصد طولانی نمودن و تکدر خاطر خوانندگان محترم را از حیث طویل بودن ندارم - چند نکته‌ای را خدمت مبارکتان عرض نموده و امیدوارم همانگونه که خود آسوده مشغول به انتقادات هدف دار می‌باشید،  ظرفیت شنیدن را نیز داشته باشید و داشته باشند و ورود شاگردان تربیت یافته‌تان در مدرسه " شبه حقانی " یاسوج مسیر مثبت و امیدوارکننده موجود را با برخی جوابیه‌های قابل پیش بینی و مواضع " منجمد " منحرف نکند.
 استاد بزرگوارم،  علاقه داریم که قبل از هر چیز خود شما بزرگوار جایگاه حقیقی خود را در کلاس درس انقلاب مشخص نمایید تا بدانیم علت کوبیدن "چوب تنبیه معلم" توسط شما و دیگر دوستان ردیف آخر کلاس بر سر شاگردان ممتاز چیست؛ حال که حرف از انقلاب و مبانی آن شد قبل از عیب جویی دیگران بفرمایید به خود و دوستانتان نمره چند می‌دهید که اگر چند کلید واژه بصیرت،  استکبار،  انقلابی و.... را که گویا تنها تکیه بر معانی ظاهری آن تخصص شما بزرگوار و دوستانتان می‌باشد را از شما بگیرند،  چه رویه عملی و منطقی برای ارایه دارید. البته این به جز وظایف اعتقادی شخصی هر کسی است که ارتباطی به ما نداشته و مابین خود و خدای خود است.
 می‌فرمایید باید به روش علمی و فنی افراد را بر اساس مبانی انقلابی نقد و بدون تعارف به جامعه و خصوصاً جوانان معرفی نمود. درود بر شرافتتان.
اما استاد بزرگوارم اگر مرادتان در این زمینه تقواپیشگی و اخلاص راستین می‌باشد که باور بفرمایید نه حقیر توان تشخیص در جایگاه ذات اقدس الهی را دارم و نه شما این توان را به‌واسطه خواندن چند کتاب؛ و این جزیی از همان آفت‌های انقلاب اسلامی است که بسیاری از اندیشمندان دینی آن را گوشزد نموده و خوف از این داشته که نکند افراد خود را در جایگاه "قاضی تشخیص میزان تقوای خلق" قرار دهند؛ و همانگونه که استحضار دارید " ارزش ذاتی عمل به نیات درونی و حقیقی است " و تعیین کننده واقعی نیت افراد در خصوص تقواپیشگی نیز نه کار حقیر است و نه کار شما.
 اگر چنانچه مرادتان از انقلابی گری و آزمودن افراد،  بر اساس عملکرد باشد که باز هم درود بر شرافتتان چراکه ما نیز خواهان همین امر و ایجاد "فرهنگ تحلیل مبتنی بر عملکرد افراد" در سطح جامعه هستیم.
 استاد ارجمند اینکه در بررسی افراد طبق مبانی اصیل اعتقادی و انقلابی جامعه،  به مردود شدگان بسیاری بر سر کلاس درس انقلاب برمی خوریم امری است مشهود و محسوس. چرا که اگر غیر از آن بود و درس‌های انقلابی بدون تحریف و جهت دهی،  فراگرفته و در عمل گذرانده می‌شد که وضع کشور اسلامیمان بهتر از این‌ها و درشان ملت بود،  و نیک بدانید که خود شما و دوستانتان نیز می‌توانید جز رد شدگان خیلی از دروس این کلاس باشید.
 چنان با حرارت بالایی به روشنگری و معرفی عاملان قصور مشکلات کشور می‌پردازید که گاهی اوقات احساس می‌نمایم که به تازگی پروازتان به زمین نشسته و وارد کشور ایران شده‌اید و از همان فرودگاه به تحلیل مسائل می‌پردازید. گویا فراموش کرده‌اید نقش شما و دوستانتان که سال‌ها زمامدار امور بوده در به وجود امدن وضع موجود پررنگ‌تر است.
 حرف از مشکلات اقتصادی و ریاست دکتر تاجگردون بر کمیسیون بودجه و جوابگو بودن ایشان نمودید؛ هیچ کس منکر وضع نامناسب موجود که ماحصل عوامل متعدد می‌باشد نخواهد بود (پرداختن به این موضوع را به زمان دیگری موکول)؛ اما بدانید که صاحبان اندیشه،  قلم،  بزرگان دین و سیاست جملگی بر اینکه عمق مشکلات فرهنگی در کشور بیش از سایر مشکلات و در ردیف قرار داشته اتفاق نظر دارند؛ حال شما بزرگوار که خود چندین سال نماینده مردم در مجلس و از قضا مخبر کمیسیون فرهنگی بوده‌اید،  چقدر خود را در ایجاد وضع فرهنگی موجود جامعه مقصر می دانید.
حداقل اجازه دهید این مدل مطالبه گری ها را ما جوانان در سطح جامعه انجام نموده که سالهاست مهمان سفره و دستپخت شما بزرگان هستیم.
 گرانمایه ارجمند، بدانید که مبانی انقلاب موضوعی ناقص و تک بعدی نیست که تنها با تمرکز بر چند مورد و هدفدار به روشنگری در جامعه بپردازید. بدیهی است لازمه تحلیل عملکردها بر اساس این مبانی اول نگاه جامع و عمیق به این مقوله بوده و دوم متجلی شدن آن در عمل می‌باشد.
 برای نمره دادن به نماینده محترم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز نیاز نیست متوسل به محبوبیت ایشان در صندوق‌های رای شویم که حقیر نیز با شما هم عقیده بوده و داشتن طرفداران زیاد ملاکی برای زدن مهر تایید بر افراد نیست. اما کافی است کمی زحمت را متحمل شده و سری به مناطق کمتر توسعه یافته،  محروم و دورافتاده این دوشهرستان بزنید و پای صحبت‌های مردمان آنجا نشسته تا واقعیت‌های راستین را لمس و متنبه شوید که "خدمت بی منت" آن هم برای محرومانی که بر اساس مبانی انقلابی ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب هستند،  ملاک اصلی و عینی گذراندن دروس این کلاس می‌باشد؛ همان موضوعی که بسیاری از واعظان و سخنرانان قهار از طعم شیرین آن محروم هستند.
 در پایان از این موضع گیریتان که به روشن‌تر شدن حقیقت و معرفی انقلابی گری های واقعی منجر شد کمال تشکر را داشته و توفیقی شدبرای اغاز نوشتن در زمینه‌ای که تا حدودی مغفول مانده است.
 ------------------------
و من الله التوفیق
سید امین رضایی _ آبان ماه سال یکهزاروسیصدونودوهفت
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Europe
احسنت.خیلی شیوا و دقیق بود.انقلاب وانقلابی گری گویا فقط خاصه اقای هدایت خواه است ولا غیر.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
این حضرات تا کم میارن خودشون رو حسینی و بقیه رو . مثل اینکه یادشون رفته زمان احمدی نژاد اون رو منجی بشریت و یاور.می دونستند و مخالف ایشون رو.ی و چه کتابها در مورد شخصیت این بشر جایز الخطا نوشتن و چه خطابه ها خوندند طوری که امر بر خود احمدی نژاد هم مشتبه شد حالا بعد از یک چند ساله باز اومدن به میدان به هوای اینکه مردم یادشون رفته. نخیر عزیر یادمون نرفته متاسفانه یا خوشبختانه ریز به ریز ش یادمونه
Iran, Islamic Republic of
آقای رضایی بنده طرفدار سنتی تاجگردون هستم ولی یقینا شما طرفدار اعتقادی ایشان نیستید و نخواهید بود آنچه در ذهن دارید برای نوشتن این مقالات محقق نخواهد شد و شناخته شده هستید
Iran, Islamic Republic of
یک متن زیبا و پخته نوشتن، از این متن لذت ببرید دیگه کاری به اینکه من بیشتر طرفدار فلان شخص هستم و اون نیست نداشته باشین. تمام زحمت های تاجگردون رو امثال شماها بر باد میدین که سعی دارین شخصیت اون رو به نفع خودتون مصادره کنید.
فرهنگ علی زاده
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا .دوست و برادر وهمشهری عزیزم جناب سید امین رضایی ما دین و ولایت مداری خود را از هم جواری با سادات یاد گرفتیم اما همه ما منطق‌مان قرآن است قرآنی که ظلم بر مظلوم را بر نتابیده و جلوتر از نماز و رکوع در برابر خداوند فرمان به مقابله داده لذا من نمیدانم یا شما از سر نا نا آگهی این گونه از جانب مردم شریف باشت وگچساران حرف میزنید یا قصد که در دو حالت محکومیت امید است که با تحقیق مناسب میدانی نه سیگنالهای غلط جانب دارانه موجبات اعلام خبرهایی صحیح از این خطه شهید پرور و مظلوم که سرشار از منابع نفتی وغیره میباشد که همین امر باعث سیل غارتگری وفرصت طلبان بیت المال به این دیار شده است برادر عزیزم برا نمونه من به شما ادرس پیمانکاری های سطح شهرستان ها را میدهم ببیند نسبت های فامیلی را از استخدامی های سطح استان وعزل ونسب ها مدیران کل تا معلمآن مدارس روستاها برایت بگویم از وامهای کلان بگویم از تبعیض ها و نحوه مدیریت ضعیف مدیران دوست عزیزم اگر دوست دارید نظر دهید از جانب خودتان حرف بزنید نگویید مردم باشت و گچساران .انقلابی و انقلابیگری چنین نیست که شما عرض میکنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
بگویید اتفاقا، شما هم مثل این جوان عزیز همشهری که در مقاب. بزرگ هدایتخواه حرف زد، شما هم کمی جرات به خرج داده و بگویید این افراد و نام ببرید تا از شر فساد خلاص بشیم. از شر تبعیض خلاص بشیم و..
سید
Iran, Islamic Republic of
یک سال با موحد یک سال نبی زاده بعد جعفری بعد از جعفری سید قدرت حالا هم با تاج گردون هستید راستی با احمدی نژاد هم بودید و .... در زمان احمدی نژاد پست هم گرفت حالا هدایت خواه را می کوبید؟ خدایی شما چه رنگ و مسلکی دارین؟
تاد
Iran, Islamic Republic of
اگه ما گچسارانی هستیم مردم از این همه بی عدالتی می رنجنن
تاد
Iran, Islamic Republic of
اگه ما گچسارانی هستیم مردم از این همه بی عدالتی می رنجنن
باشت
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم این آقای رضایی. دورانهاست شما می دانید دکترهدایتخوا کیست شما می دانید دکتر هدایتخوا چه انسان بزرگ مخلصی است حیف حیف که هرکس برای خودش یک انشاء می نویسد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر هدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هدایت خواه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا. یادشون رفته ک قبلا درمدح احمدی نژاد ها و نمایندگان وقت چطور شعر سرایی میکردند ..
البته این آیین الان است ک دور فرد با نفوذ جمع شده و از او حمایت کنند، سبب شاباش و هدیه خود را قالب پست های سازمانی بگیرند...
واقعا جای ت.
اول. بعد دست ب نقد بقیه بزن..
بابکان
Romania
طرف اسم خود را می نهد ..خوشا آنان که شرافتمندانه زندگی میکنند...انسان نباید به هر قیمتی زندگی کند...بلکه باید قیمتی زندگی کند...
عاشق ولایت
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد هدایت خواه
عاشق ولایت
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد هدایت خواه
علی
Canada
ببنید اقای رضایی نمیدونم چرا تاب وتوان شنیدن حقیقت را ندارید.اقای هدایت خواه مبنایی صحبت کردند وهیچ قضاوتی هم نکردند.ایشون چیزی گفتند که حقیقت محض بوده الان شما دارید ازاب گل الود ماهی میگیرید.درمثال. همین رو بس که کاملا انسانی ناسیونالیست میباشد ومردم شهرستانهای کهگیلویه وشهرستانهای بویراحمد اصلا براش مهم نیست وقدمی برایشان برنمیدارد.انقلابب بودن به معرفت همگانیه وکار همگانیه نه فقط برای گروهی خاص.ایشون هرجا توانسته جلوی پیشرفت بچه های یاسوج دهدشت وبهمیی رو گرفته.حالا شما بیا کاسه داغتراز اش بشو
هم کلاسی رضایی
Iran, Islamic Republic of
امین رضایی لیسانس تغذیه است هیچ جایی کار گیرش . آقای رضایی تقاضایت راببر و از نماینده کمک بخواه دیگر لازم نیست آسمان و ریسمان ببافید
حسینی - تغذیه
Iran, Islamic Republic of
دوست بزرگوار، مشخص هست حس. بزرگی نسبت به این شخصیت بزرگوار دارید. اگر نمی دانید، بدانید که جناب آقای استاد رضایی کارشناسی ارشد تغذیه بالینی داشته و پرسنل رسمی وزارت بهداشت که در بیمارستان تخصصی مشغول به کار می باشد. در ضمن ایشان ریاست انجمن تغذیه استان رو عهده دار هستند که ما از تجارب ارزندشون در کسب علوم همیشه استفاده می کنیم. البته ایشان کلینیک شخصی نیز دارند که چند بار شیراز رفتم وضع کاری و درآمد شون رو هم مشاهده کردم. همیشه به ایشان می گوییم که اگرچه برای شفاف سازی حرف می زند، ولی وارد سیاست نشود تا افرا. برانگیخته بشه. وای بر ما
همکلاسی دوم رضایی
Iran, Islamic Republic of
استاد رضایی.....ریس بیمارستان ..کلنیک. وای بر خودت مردم از.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
از سطح تفکر . جناب رضایی از نخبگان این مرز و بوم,نویسنده چندین کتاب و مقاله, از همکاران خوب حوزه بهداشت و درمان, که اینده خوبی برایشان متصورم, البته مشروط بر اینکه کمی از این سیاست بازی های. فاصله بگیرد, هر چند هدف خیری دارد.
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی. تصمیم گیر هستند تاج گردون روز به روز در سراشیبی سقوط بیشتر عدول می کند و بدانید اگر انتخابات شود تاج گردون چهل هزار رای هم ندارد و بسیاری از طرفداران گذشته ایشان سکوت معناداری کرده اند و تاج گردون می ماند و ظفری و رحمانی و..
Iran, Islamic Republic of
در هیچ‌زمانی به اندازه امروز هدایت خواه محبوب نبوده. اونم به دلیل رو شدن عملکرد منفعت طلبانه و گروهی و فامیلی مخالفان وی بوده. گرایش عجیبی به وی هست. نمونه رای اول رئیسی در بویراحمد. دنا و باشت. که هدایت خواه پرچمدار اول ستاد او در استان بود
دوست و فامیل و همکار.
Iran, Islamic Republic of
.در جریان عاشورا هم دقیقا مثل تو دنبال پست و مقام و وام بودند و برای اجرای طرحت در زمینه تغذیه و کسب درآمد راه های دیگر هم وجود دارد. راکه اون شب با حضور تاجگردون تو سالن بود دیدی الان روی تخت بیمارستان است عبرت بگیر دنیا ارزش این کارها را ندارد مردم خصوصا مردم گچساران و باشت هر روز و هر ساعت اوضاع اقتصادی و اجتماعی و تبعیض ها و بی عدالتی ها را میبینند برای رسیدن به هدفت راه خدا پسندانه تری را انتخاب کن
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به نظر همه عزیزان همانطور که استحضار دارید انگ غیره انقلابی آقای هدایت خواه به تاج گردون در باره کار وتصمیمهای ایشان است جناب هدایت خواه هشت سال زبان گویای احمدی نژاد وهمچنین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس وسخنگوی این کمیسیون بودند چه تصمیم وحرکت انقلابی کرد چه دسته گلی به سر فرهنگ کشور زد همین استادهای فلسفه . بوجود آوردن خرافه ها را ترویج دادند من قبول دارم رئیس کمیسیون برنامه وبودجه با کمیسیون به تاراج رفته فرهنگی زمین وآسمان تفاوت دارد علت این همه حمله وحجمه علیه تاج گردون همینه توقع از نمایندگان را بالا برده از عمل کار براید به سخن راندن نیست بله تواناییها وتخصص بالا ی آقای تاج گردون تمام اساتید دینی وپرورشی . را هم باتوان وتخصصش وهم با اخلاق ورفتار نیک وحسنه اش عصبی ونابود کرده استاد میفرمایید من استاد اخلاقم تاجگردون اخلاقمداری میکنه باعمل درس اخلاق میده نه توهین میکنه نه افترا میبنده باید ناراحت باشه چون واقعا تاج گردون باعملکرد کاری وعملکرد اخلاقی استاد وامثال استاد را از مدار خارج کرده واستاد داره مستهلک میشه خرده به آقای رضایی نگیرید چون کمکمکی به واقعیت نزدیک است حرف استاد از سراستیلای خود ایشان است اخلاق را فراموش کرد خودش را جای .ر داد ومعیار سنج شده
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به نظر همه عزیزان همانطور که استحضار دارید انگ غیره انقلابی آقای هدایت خواه به تاج گردون در باره کار وتصمیمهای ایشان است جناب هدایت خواه هشت سال زبان گویای احمدی نژاد وهمچنین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس وسخنگوی این کمیسیون بودند چه تصمیم وحرکت انقلابی کرد چه دسته گلی به سر فرهنگ کشور زد همین استادهای. خرافه ها را ترویج دادند من قبول دارم رئیس کمیسیون برنامه وبودجه با کمیسیون. فرهنگی زمین وآسمان تفاوت دارد علت این همه حمله وحجمه علیه تاج گردون همینه توقع از نمایندگان را بالا برده از عمل کار براید به سخن راندن نیست بله تواناییها وتخصص بالا ی آقای تاج گردون تمام اساتید دینی وپرورش.را هم باتوان وتخصصش وهم با اخلاق ورفتار نیک وحسنه اش عصبی ونابود کرده استاد میفرمایید من استاد اخلاقم تاجگردون اخلاقمداری میکنه باعمل درس اخلاق میده نه توهین میکنه نه افترا میبنده باید ناراحت باشه چون واقعا تاج گردون باعملکرد کاری وعملکرد اخلاقی استاد وامثال استاد را از مدار خارج کرده واستاد داره مستهلک میشه خرده به آقای رضایی نگیرید چون کمکمکی به واقعیت نزدیک است حرف استاد از سراستیلای خود ایشان است اخلاق را فراموش کرد خودش .قرار داد ومعیار سنج شده
Iran, Islamic Republic of
براد تو تاجگردونی
احمد
Iran, Islamic Republic of
شک نکن. است مکرو مکر الله الله خیرو الماکرین
یا مهدی
Romania
شاهنامه آخرش خوش است ، کار باید برای رضای خدا باشه .
اس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اصلا میدونه مناطق محروم کجاست...؟؟تاجگردون.چ برسه ب اینکه بیاد مناطق محروم..بالانشین تهران منم حتما
Iran, Islamic Republic of
این خود از عجایب روزگار است که هیچ کس در این گیرو دار سئوال نمی کند که ؟
۱- تمام نمایندگان و حتی اغلب نامزدهای نمایندگی ادوار مجلس استان ،چرا در استان ساکن نیستند و دقیقا در کدام کلان شهر حضور دارند؟ و چگونه است که از برگشت هدایتخواه به روستا می پرسند؟

۲-چرا همه نمایندگان ادوار مجلس استان و حتی از نمایندگان فعلی مردم ما ،الان در شرکت های بزرگ اقتصادی که کمترینشان شرکت نفت هست ،شاغل شدند و هستند ؟ و هدایت خواه نشده است ،نه خودش و نه خانواده اش ؟

۳-چرا کسی سئوال نمی کند که فرزندان نمایندگان ادوار و حال فعلی مجلس کجا هستند و چه شرکت های خصوصی و دولتی و پیمانکاری در اختیار دارند ؟ولی فرزندان هدایت خواه بیکار هستند.

۴-چرا کسی حداقل ۴نفر از بستگان و هم طایفه ای های هدایت خواه را نمی تواند برشمارد که در زمان ۸سال نمایندگی اش به نان و نوایی رسیده باشند ؟

۵- چرا کسی سئوال نمی کند ،قصه استخدام های فله ای طایفه ای در مرکز استان و یکی دیگر از شهرستان ها ،در چه زمانی و از طایفه کدام نمایندگان بودند و هستند ؟ چرا کسی نمی پرسد که کلیه مدیران استانی و شهرستانی در همه ادارات و حتی ارگان و نهاد ها از کدام طایفه و نزدیکان کدام نمایندگان حال و سابق استان هستند ؟

۶-چرا کسی از ژن های خوب استان در شرکت شستا و دیگر شرکت های خصوصی نمی گوید که از کدام جریان و با کدام.ا بوده است ؟
Iran, Islamic Republic of
شما هم دارید تندروی می کنید برادر
این طور ها هم که می فرمایید نیست!
مملکت یک بام ودو هوایی داریم ما
انشاالله خیر ملت در این باشد
دکتر موسوی پور
Iran, Islamic Republic of
مطلب شما را کامل خواندم، بسیار تحلیل زیبایی بود که تا کنون کسی از این دریچه به جریانات نگاه نکرده (به دلایل مختلف ) . جناب آقای هدایتخواه هموراه به قول خودشان مبنایی حرف می زنن و با تکیه بر اخلاص و تقوا، که فکر میکنم این مقاله به بهترین شکل ممکن پاسخگو بود.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جناب رضایی بزرگوار، استاد بنده. از این مواضع شفافتان سپاس، و از اینکه فرمودید این نوع مطالبه گری ها در کشور حق ما جوانان بوده نه کسانی که خود آشپز هستند بسیار بسیار سپاسگزارم. حرق به حق و دلچسبی بود.
سپهدارعلیزاده
Iran, Islamic Republic of
توراخدا این عکس کنارتاج شهرمون بردار اصلاا. دادن هم نیست . تاجگردون یک چهره ملی ودوست داشتنیست انشالا دوست داشتنش بارای قاطع این دوربازهم
موسی محمدی
Iran, Islamic Republic of
دوست بزرگوار و استاد عزیز، جناب اقای رضایی. هر کس نداند شما خوب نیک می دانی که هدایتخواه از طرفداران سنتی و متعصب و پرورش یافته در مدرسه ای که به زیبایی تشبیه نمودی برخوردار است. پس چرا مثل خیلی ها تو هم سکوت نمیکنی تا به نام نوایی خوش تر از حال برسی. سکوت کن.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1