تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۰۴۳۷۷
متن ارسالی:

نقدی بر نامه‌ی نماینده کهگیلویه برای بکارگیری 7 نفر

۷
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نقدی بر نامه‌ی نماینده کهگیلویه برای بکارگیری 7 نفر
کبنا ؛یکی از مخاطبان کبنا نیوز، متن زیر را برای این سایت خبری ارسال کرده که در راستای رسالت خبری آن را منتشر می‌کنیم.
جناب عدل هاشمی پور
نماینده محترم شهرستان کهگیلویه بزرگ
سلام علیکم
بااحترام و آرزوی موفقیت برای جنابعالی؛ البته بنده خیلی از سیاست اطلاعاتی ندارم وبه فکرش هم نبوده و نیستم اما به عنوان یک معلم نامه شما را در شبکه‌های اجتماعی که دست به دست می‌شد و گوشی به گوشی در پیام رسانه‌ای عمومی انتقال می‌یافت دیدم وخواندم. لازم دانستم به عنوان یک موکل مطالبی را خدمتتان عرض نمایم.
 وقتی که نامه شما به دکتر صدر السادات را خواندم و اصلاح شده‌اش را دیدم. بسیار نگران شدم. البته نگرانی من به عنوان یک معلم با نگرانی دیگران قطعاً تفاوت معنا داری دارد. من کاری به این ندارم که این نامه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مصداق «پارتی بازی» هست یا نه؟ من به دنبال این نیستم که آیا این نامه عملاً تبعیض و تفاوت انگاری است یا نه؟! من توجهی به این ندارم که این نامه یک توصیه خلاف وظیفه نماینده هست یا نه؟! من برام مهم نیست که اسم فرزند فلان شخص تاثیرگذار ضمیمه نامه شما هست یانه؟ علاقمند به این نمی‌باشم که بدانم این مکاتبه برای پشت پرده یا پیش پرده انتخابات مجلس آینده هست یا مربوط به بدهکاری دوره قبل هست! خیلی توجه به این ندارم که این یادداشت برای به‌کارگیری هست یا سر کار گذاشتن اونا! ممکن هست برام مهم باشد که آیا در انتخاب این افراد حق و عدالت رعایت شده است یا نه! اما نکته اساسی برای من معلم این است که متوجه شدم ما معلمان نتوانستیم شما را خوب آموزش بدیم تا حروف الفبا را به خوبی یاد بگیری و صحیح بنویسی.
جناب مهندس:
بدون شک باید نخبه‌های علمی -سیاسی در مجلس شورای اسلامی باشند. به تعبیر بهرام تاجگردون عزیز در نطق انتخاباتی مجلس سوم گفتند که در مجلس باید «غول‌های سیاسی باشند». هاشمی عزیز و بزرگوار وقتی دستخط نماینده‌ام را با اون غلط‌های املایی ونحوه نگارشش دیدم؛ جدا شرمنده شدم. و وقتی تمسخرش را در شبکه‌های اجتماعی مرور کردم؛ احساس حقارت اجتماعی کردم و دلم به حال افراد صاحب ذوق و خوش فکری که پشت سرشما حرکت می‌کردند، می‌سوخت. نماینده محترم وبزرگوار ممکن هست شما «غول مالی» باشید اما غول علمی وسیاسی نیستی. یادم میاد که بهرام دلها تاج سرافراز وقتی به رقبایش می تاخت به شعر حافظ شیرازی تمسک می‌جست و می‌گفت «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست /عرض خود می‌بری و زحمت ما می ندازی».
نماینده محترم:
کهگیلویه بزرگ به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی چهرهای علمی وسیاسی فراوانی دارد. سعی کن حرمت اونا را نگه دار تا در سطح کلان مورد طعن و نیشخند قرار نگیرند. و به تعبیر قیصر امین پور" سراپا اگر زرد و پژ مرده‌ایم /ولی دل به پاییز نسپرده‌ایم.
-----------------------------------------------------
 محمدی راد
از فرهنگیان شهرستان کهگیلویه بزرگ
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حیف که.معلمی.....
باران
Iran, Islamic Republic of
باسلام. آقای عدل هاشمی نماینده
ا. فهم سیاسی...
مرد فقط موحد. موحد وتاجگردون...
ایشون بره کنار به نفعش هست...
جوانی از شهرستان لنده هست که شنیدیم مدارک وکلیپهای جالبی داره... درمورد سوگند. در جلسات محرمانه ی قبل ازانتخابات... منتظریم سوگندهای دوباره بشنویم.
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این معلم دلسوز بخدا خودم کسی بودم که شبانه روز یراش زحمت کشیدم ولی پشمانم وپشیمانم وپشیمانم ان شا الله عمری باقی باشد حتما خواهی دید که چه شکستی در انتظارش هست
بئاتریس
Iran, Islamic Republic of
بهرام تاجگردون هم یک دبیر زیست شناسی بیشتر نبود. چرا ما باید یکی را بکوبیم تا از یکی قهرمان بسازیم.؟؟این چه عادت زشتی است؟؟
بئاتریس
Iran, Islamic Republic of
تو هم که خودت شعر حافظ را خراب کردی. عرض خود می بری و زحمت ما میداری . می ندازی را از کجا آوردی؟؟؟؟
سوقی
Iran, Islamic Republic of
دلت بحال .بسوزه ؟؟؟؟حاجی هیچ کم وکسری نداره وحالا حالاها نماینده کهگیلویه بزرگ هست
جاورده
Iran, Islamic Republic of
هرکس متن تو را بخونه ؟؟؟ باید هم ؟؟ فعلا. به اندازه یه رای خودت نظریه بده بقیه مردم خودشون اگاهند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1