تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۰۴۳۶۶
یادداشت سیاسی |

هدایت‌خواه و ترس از هدایت‌خواه

سید محمد صادق قائمی
۱۸
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
هدایت‌خواه و ترس از هدایت‌خواه
کبنا ؛سید محمد صادق قائمی- این روزها که وضعیت اقتصادی مردم به دلیل تدبیر دولت امید به مرحله بحران رسیده است و بیش از پنج سال از فرصت‌های بی نظیر و داشته‌های به دست آمده با هزاران رنج و کوشش، را نابود شده در برابر خویش می‌بینند و در استانی که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری مردم در شش شهرستان آن به دولت فعلی رای نداده‌اند شاهد اظهار نظرهایی هستیم که به نظرم در وهله اول نیاز به پاسخگویی نداشت ولی به جهت پررویی برخی از طرفداران دولت که نمی‌دانیم با این وضعیت تورم و گرانی و بالا رفتن بی سابقه قیمت ارز و دلار، و نابودی صنایع پیشران مثل صنعت هسته‌ای و عقب گرد علمی که حتی برادران افغانی ما هم در حال فرار به افغانستان هستند ... باید چه نوع آب و صابونی به یاریم و رویشان را بشوییم چند نکته‌ای را یادآور می‌شویم:
1_ به راستی چرا با کوچکترین اظهار نظری از سوی استاد هدایتخواه شاهد هجمه‌ها و توهین‌ها و تهمت‌های بی سابقه‌ای از سوی جریان زر و زور و تزویر به ایشان هستیم؟؟؟؟
مگر آمدن هدایتخواه منافع چه کسانی را به خطر می‌اندازد؟؟؟ چرا از هدایتخوه می‌ترسید که چنین عجولانه حمله می‌کنید؟؟
2_ به نظر می‌رسد برخی دوستان از محبوبیت غیر قابل وصف استاد در جامعه با خبرند که هول برشان داشته و بی سابقه به ایشان می‌تازند.. و گرنه در صورت عدم صحت این واقعیت هیچ گاه خودشان را به زحمت نمی‌انداختند و این همه تهمت و تخریب روانه استاد نمی‌کردند...ولی بدانید که عزت دست خداست ولا غیر...
3_ زمانی که استاد در جوغوره خانه می‌ساختند بسیاری حتی نام این روستا را هم نمی‌دانستند.. انصاف هم خوب چیزی است.. اگر ایشان ذره‌ای به دنبال کاخ سازی بودند در همان زمان در کنار کاخ‌های ولی نعمتان شما به ساختن کاخ می‌پرداخت در حالیکه هنر آن است که در کسوت نمایندگی مجلس باشی و در روستایی محروم و فاقد حتی گاز شهری سکنی گزینی... و امروزه سرمایه استاد از یک هزارم سرمایه دوستان شما و کاخ‌هایشان در داخل و خارج هم کمتر است ولی با این وجود باز هم حاضریم همین به اصطلاح کاخ استاد را با نیمی از یکی از کوخ‌های شما عوض کنیم..
4_ ای عزیزانی که خدمات دل سوزانه استاد را در جبهه فرهنگی یا دفتر آستان قدس سیاسی می دانید و ترس از کارهای نکرده خودتان در خدمت به مردم به جانتان افتاده است بدانید که اولاً بسیاری از خدمات این دفاتر، استانی است و نه صرفاً در حوزه انتخاباتی محل سکونت استاد و ثانیاً این خدمات در روستاها و مردمی که هیچ گاه پایگاه رای استاد نبوده است و به احتمال زیاد نخواهد بود اگر بیشتر نباشد کمتر نیست و نخواهد بود..
5_از افتخارات استاد هدایتخواه که دلیلی بر بی رغبتی ایشان به مناصب دولتی و غیره است همین بس، که در همه دوره‌های انتخاباتی با اصرار و اکراه و اعمال فشار اطرافیان و بر اساس حس تکلیف ورود پیدا کرده است و مثل دوستان شما با هر وسیله‌ای از جمله زر و زور و تزویر و تقلب و پول و تطمیع و پست و ...حاضر به گرفتن پست یا منصبی نیست و نخواهد بود.
6_ و در کلام آخر اینکه کدام نماینده را قوی‌تر از هدایتخواه که به اذعان دوست و دشمن از افراد تاثیر گزار مجلس بوده است و خدمات زیادی را در حوزه‌های مختلف و محرومیت زدایی کرده است می‌توانید در حوزه بویراحمد و دنا مثال بزنید؟
آیا نماینده‌ای که قبیله گرایی را به سرحد آخر خویش رسانده و در بسیاری از ادارات به دنبال استخدام غیر قانونی اقوام خویش بوده است و در واگذاری طرح‌ها به آنها از هیچ کوششی دریغ نورزیده است شایستگی نمایندگی بر مردم شریف دارد؟
 
ما زنده برآنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست..
کوچک‌ترین شاگرد استاد هدایتخواه..

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسن بر دکتر هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
افرین
United States
تمام حرفهات. نه شیفته خدمت .هدایت خواه نیست که کسی ازش واهمه داشته باشه چون ایشون حتی در بین اصولگرایان هم مقبولیتی نداره چه برسه به مردم .ایشون فقط برا احمدی نژاد.د و فقط برای بچه های مسجد امام حسین خوب بود که همه با مدرک سیکل و دیپلم رفتن سر کار زمان ایشون .هدایت خواه .......
Europe
تو بورسیه کجایی وکجا بورس شدی؟یا کجا کارمیکنی ومعرف ت کی بوده؟
......
Iran, Islamic Republic of
.و خوت هم نونی چ ایگی...خخخخ
مهندس
Iran, Islamic Republic of
آقای قائمی فقط یک سوال از شما دارم که امیدورام جواب بدید؟
قبلا فامیلیت چی بوده که الان قائمی شده!؟
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
ولی دوست عزیز هدایت خواه شما دو بار شکست خورده باز هم شکست میخوره شک نکنید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این متن ودکتر هدایتخواه
محمد
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه توی مجلس تاثیر گذار بوده نه توی بویراحمد
به خاطر اصولگراییش قبولش دارم اما رای من روشنفکر هست.
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر قائمی عزیز ، سلام بر استاد عزیز
Firooz nasiri
Iran, Islamic Republic of
کشور. و سرمایه های انسانی و نیروهای متخصص رو خونه نشین کردندو تو دل پیشرفت بتن ریختن ، اینا طلبکارن ، مقصر وضع موجود کیه؟اونایی هستن که دخیلشونو به در خونه. دلسوز مردم ایران بستن .
برجام نافرجام و ftf و ... عشق است ! بنازم قزوین و سنگ پایش رو!
لوداب
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزمن جواب کامل گفتی دارم فقط نظرشمابه بندی که ازاستخدام فله ای نماینده گچساران گفتی معطوف میدارم.عزیزم وقتی استخدام فله ای وغیره تخصصی در.. استان زمان جاودان سیرت ودانشگاه یاسوج زمان ارژنگ وآموزش وپرورش زمان دانشی وهلال احمرزمان محمدحسینی رابررسی کنی خواهی فهمیدکه زمان هدایتخواه چقدربه جوانان این استان...برادرجان چه کسی جرات میکردزمان شمامخالف شماباشدودراداره راحت کارکند..عزیزتاجگردون یک نیروی ملی هست حسادت نکنید.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
تو هم کم از هدایتخواه بهت نرسیده وگرنه.میگرفتی!
بیچاره ملت که فقط نظاره گر جدال بین .دو نماینده حال و سابق برای مانندن و برگشتن بر مسند قدرت و ادامه.
دوره شما دو گروه با هشیاری مردم به سر خواهد آمد و دیگر صابون به شکم نزنید؛
مردم حافظه قوی دارند در دوره ای که هر چه بود فقط بین امثال تو تقسیم میشد و مابقی جوانان تحصیل کرده،متخصص و به حقیقت انقلابی در کنج خانه شان مانند شیران.بود!!
چهره تو برای همه آشناست!استادت فقط برای امثال تو استاد است و دیگران عالم.!
ترس ملت از بازگشت دوره . و تبعیض است نه قدر بودن استاد تو جناب همه کاره!
بدان که امثال تو هیچگاه رنگ و بوی قدرت را حس نخواهید کرد؛انشاالله
ت.ر
Iran, Islamic Republic of
برادر قائمی
باید هم تعریف و تمجید کنی از آقای هدایت خواه چون به کمک دوستش آقای ارژنگ تو را در دانشگاه یاسوج مشغول به کار کرد و این اواخر هم داشت براتون بورس دکترا می گرفت که شانستون نگفت و دولت هم عوض شد..‌‌
خیلی ها که دکتراشون تمام و اواخر دوره بودند پذیرفته نمی شدند ولی شما ها که نور چشمی بودید مورد رحمت این آقایون بودین...
چویل
United States
.جنابعالی هم به لطف همین آقا در دانشگاه به کار گرفته شدی امروزه و در کل این جهان پهناور دولت وظیفه نظم و امنیت را دارد و این سرمایه داران و سرمایه گذاران هستند که به اقتصاد رونق میدهند برو اقاصاد را مطالعه کن و ببین که اقتصاد چند وجهیه و بهترین مدل اقتصادی کدام مدل میباشد بعد بیا اظهار نظر کن
Iran, Islamic Republic of
آقای قائمیدتوبزرگترینی شاگردزرنگ کلاس استاد راه مرحوم.راداری ادامه میدی؟یاراه رقبای سرسخت اورادمعلومه. کسی با تملق به جایی نرسیده که تو دومیش باشی درباتلاق گیرمیکنی شمارا. به اینجا رسوندمگرخردی فراموش کردی که درشتی میکنی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت نویسنده آزاده و غیور
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1