کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی |

هدایت‌خواه و ترس از هدایت‌خواه

سید محمد صادق قائمی

15 آبان 1397 ساعت 15:10

از افتخارات استاد هدایتخواه که دلیلی بر بی رغبتی ایشان به مناصب دولتی و غیره است همین بس، که در همه دوره‌های انتخاباتی با اصرار و اکراه و اعمال فشار اطرافیان و بر اساس حس تکلیف ورود پیدا کرده است و مثل دوستان شما با هر وسیله‌ای از جمله زر و زور و تزویر و تقلب و پول و تطمیع و پست و ...حاضر به گرفتن پست یا منصبی نیست و نخواهد بود.


سید محمد صادق قائمی- این روزها که وضعیت اقتصادی مردم به دلیل تدبیر دولت امید به مرحله بحران رسیده است و بیش از پنج سال از فرصت‌های بی نظیر و داشته‌های به دست آمده با هزاران رنج و کوشش، را نابود شده در برابر خویش می‌بینند و در استانی که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری مردم در شش شهرستان آن به دولت فعلی رای نداده‌اند شاهد اظهار نظرهایی هستیم که به نظرم در وهله اول نیاز به پاسخگویی نداشت ولی به جهت پررویی برخی از طرفداران دولت که نمی‌دانیم با این وضعیت تورم و گرانی و بالا رفتن بی سابقه قیمت ارز و دلار، و نابودی صنایع پیشران مثل صنعت هسته‌ای و عقب گرد علمی که حتی برادران افغانی ما هم در حال فرار به افغانستان هستند ... باید چه نوع آب و صابونی به یاریم و رویشان را بشوییم چند نکته‌ای را یادآور می‌شویم:
1_ به راستی چرا با کوچکترین اظهار نظری از سوی استاد هدایتخواه شاهد هجمه‌ها و توهین‌ها و تهمت‌های بی سابقه‌ای از سوی جریان زر و زور و تزویر به ایشان هستیم؟؟؟؟
مگر آمدن هدایتخواه منافع چه کسانی را به خطر می‌اندازد؟؟؟ چرا از هدایتخوه می‌ترسید که چنین عجولانه حمله می‌کنید؟؟
2_ به نظر می‌رسد برخی دوستان از محبوبیت غیر قابل وصف استاد در جامعه با خبرند که هول برشان داشته و بی سابقه به ایشان می‌تازند.. و گرنه در صورت عدم صحت این واقعیت هیچ گاه خودشان را به زحمت نمی‌انداختند و این همه تهمت و تخریب روانه استاد نمی‌کردند...ولی بدانید که عزت دست خداست ولا غیر...
3_ زمانی که استاد در جوغوره خانه می‌ساختند بسیاری حتی نام این روستا را هم نمی‌دانستند.. انصاف هم خوب چیزی است.. اگر ایشان ذره‌ای به دنبال کاخ سازی بودند در همان زمان در کنار کاخ‌های ولی نعمتان شما به ساختن کاخ می‌پرداخت در حالیکه هنر آن است که در کسوت نمایندگی مجلس باشی و در روستایی محروم و فاقد حتی گاز شهری سکنی گزینی... و امروزه سرمایه استاد از یک هزارم سرمایه دوستان شما و کاخ‌هایشان در داخل و خارج هم کمتر است ولی با این وجود باز هم حاضریم همین به اصطلاح کاخ استاد را با نیمی از یکی از کوخ‌های شما عوض کنیم..
4_ ای عزیزانی که خدمات دل سوزانه استاد را در جبهه فرهنگی یا دفتر آستان قدس سیاسی می دانید و ترس از کارهای نکرده خودتان در خدمت به مردم به جانتان افتاده است بدانید که اولاً بسیاری از خدمات این دفاتر، استانی است و نه صرفاً در حوزه انتخاباتی محل سکونت استاد و ثانیاً این خدمات در روستاها و مردمی که هیچ گاه پایگاه رای استاد نبوده است و به احتمال زیاد نخواهد بود اگر بیشتر نباشد کمتر نیست و نخواهد بود..
5_از افتخارات استاد هدایتخواه که دلیلی بر بی رغبتی ایشان به مناصب دولتی و غیره است همین بس، که در همه دوره‌های انتخاباتی با اصرار و اکراه و اعمال فشار اطرافیان و بر اساس حس تکلیف ورود پیدا کرده است و مثل دوستان شما با هر وسیله‌ای از جمله زر و زور و تزویر و تقلب و پول و تطمیع و پست و ...حاضر به گرفتن پست یا منصبی نیست و نخواهد بود.
6_ و در کلام آخر اینکه کدام نماینده را قوی‌تر از هدایتخواه که به اذعان دوست و دشمن از افراد تاثیر گزار مجلس بوده است و خدمات زیادی را در حوزه‌های مختلف و محرومیت زدایی کرده است می‌توانید در حوزه بویراحمد و دنا مثال بزنید؟
آیا نماینده‌ای که قبیله گرایی را به سرحد آخر خویش رسانده و در بسیاری از ادارات به دنبال استخدام غیر قانونی اقوام خویش بوده است و در واگذاری طرح‌ها به آنها از هیچ کوششی دریغ نورزیده است شایستگی نمایندگی بر مردم شریف دارد؟
 
ما زنده برآنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست..
کوچک‌ترین شاگرد استاد هدایتخواه..

 


کد مطلب: 404366

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/404366/هدایت-خواه-ترس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1