تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۰۴۲۶۲
یادداشت|

شایعات و تخریب علیه استاندار توسط چه کسانی مدیریت می‌شود

میلاد باشنگ
۱۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
شایعات و تخریب علیه استاندار توسط چه کسانی مدیریت می‌شود
کبنا ؛متن ارسالی

به گواه اکثر مردم و فعالین سیاسی و رسانه‌های مستقل در یک سال حضور علی محمد احمدی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد وی نمره قابل قبولی از خود به جا گذاشته است. حجم انبوهی از مشکلات و گرفتاری‌ها در حوزه‌های مختلف میراثی بود که به احمدی رسید و او در حالی کار خود را آغاز کرد که برخی موارد ابتدایی همچنین نحوه پاسخگویی مدیران و حضور انها در جلسات نیز جنبه تفنن به خود گرفته بود و فاجعه‌ای به نام قوم گرایی با مدیریت از بالا دمار از روزگار استان درآورده بود.
خیلی‌ها تلاش کردند از ابتدا خود را صاحب استاندار جدید جلوه دهند و این بار آنان عنان مدیریت استان را به دست بگیرند و مسائل بسیار دیگر که پرداختن به همه مجال مفصل‌تری می‌طلبد.
اما احمدی راه خودش را انتخاب کرده بود و همان راه را پیش رفت و مردم نیز بارها به طرق مختلف اعلام کرده‌اند که از احمدی و این مسیر حمایت می‌کنند.
مدیریت قاطع، عدم باج دهی به سیاسیون همیشه طلبکار، نگاه یکسان به همه رسانه‌های مستقل و عدم اجازه به کسانی که قصد دارند با سوءاستفاده از نام رسانه خود را داعیه دار جا بزنند و .... سبب کینه و عقده چرکین برخی‌ها از احمدی شده است.
آن‌ها مدت‌هاست به تکاپو افتاده‌اند تا در جلوی ریل توسعه مانع تراشی کنند؛ یک روز علیه وی بیانیه جمعی جعل می‌کنند، نشست و سخنرانی طلبکارانه برگزار می‌کنند و در آخر نیز شایعه پراکنی می‌کنند.
شایعه رفتن احمدی از استان آخرین مورد از حربه‌های مخالفین توسعه استان و کسانی است که به دردانه بودن عادت کرده‌اند و قانون مداری و قاطعیت تیم احمدی آنان را خوش نمی‌آید.
سخت نیست کسانی را که در پشت این گونه شایعات و تخریب‌های همیشگی قرار دارند بشناسیم آنان یا سیاسیون و مدیران تنبلی هستند که احمدی قانون و مطالبه مردم را در مورد آنها اجرایی کرده است و یا صاحبان برخی تریبون‌هاست که به همین صاحبان قدرت نزدیک هستند و یا خود خواسته‌ای دارند که آن خواسته‌ی غیر منطقی در دوران مدیریت علمی احمدی حاصل نشده است. پس دو حرکت انجام می‌شود اول تخریب و تخریب با ابزارها و به طرق مختلف انجام می‌شود هر اتفاقی حتی اگر ریشه‌ای پنجاه ساله داشته باشد باز احمدی باید پاسخگوی آن باشد و دوم شایعه و جعل خبر است.
البته شایعه سازان که همزمان قصد تخریب احمدی را داشتند یک نکته را فراموش کردند که چگونه است اگر احمدی ضعیف است و رضایت تهران را به دست نیاورده است پس چگونه می‌خواهد در جایگاه دیگری به کار گرفته شود. از همین جاست که مشخص می‌شود آنها تنها دوست ندارند احمدی در استان باشد و می‌دانند در این فرصت رفتن جمعی از استانداران و احتمال جابجایی بهترین بخت آنهاست تا با هیاهو موجی ایجاد کنند تا تنها احمدی از اینجا برود.
احمدی بعید است به این زودی از این استان برود برنامه‌های وی بلند مدت هستند و اتفاقاً باید رسانه‌ها کمک کنند با ایجاد فضای مناسب به ماندن احمدی کمک کنند تا شاید اتفاقی هر چند کوچک در مسیر توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد رخ دهد.
نکته پایانی آنکه احمدی نه امروز و امسال که در نهایت خواهد رفت ولی ایا زمان به خود آمدن و دل سوختن برای وضعیت استان نیست که ما تمام وقت آنرا صرف درگیری‌های بی حاصل و دونشان مردم کرده‌ایم و به سهم خود و نزدیکی به این و آن دلخوش باشیم. و پرسید تا کی باید بر تداوم این وضع راضی بود و مدیران ضعیف را حمایت کرد؟؟

----------------------------------------
میلاد باشنگ
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
///درغگویی بیش نیست . کبنا اینو بزن اگه راست میگی
Russian Federation
. بلکه عده افرادی خاصی که از دیرباز معمولا عادت به سهم خواهی و سوء استفاده از هر مسئول بومی و غیر بومی جهت نیل به اهدافشون بوده اند و هر وقت به در بسته خورده اند شروع به تهمت ، شایعه و تخریب وجهه آن فرد کرده اند و حکایت امروز نیست و متاسفانه تا بوده همین بوده و همین. این استان پر از استعداد و پتانسیل را خورده اند و اتفاقا آقای دکتر احمدی شاید یکی از معدود استاندارانی است که با وجود غیر بومی بودن (البته از خطه پرافتخار زاگرس است) ، دارای قاطعیت در برخورد با منفعت طلبان و محبوب بسیاری از قشر تحصیلکرده و جوانان است و همچنین سواد بالای آکادمیک ایشان خود نعمتی والا جهت رفع مشکلات استانمان است .

با تشکر
Iran, Islamic Republic of
طرفداران استاندار. و طایفه . و بازنشستگان و نیروهای تنبل استانداری و مدیرکل های تنبل
جوان
Iran, Islamic Republic of
این شایعات را.ر که ادعای استانداری می کرد انجام میده و این را بداند که استاندار تا چهار سال هست و زمان به عقب بر نمی گرد. که در سال قبل در استانداری بوجود آوردند
اصلاح
Iran, Islamic Republic of
افرادی امثال ر.. و کم ظرفیت اینگونه مباحث را مطرح می کنند فکر کرد با بودن . همکاره شد در صورتیکه اینقدر کرد تا به واسطه دکتر تاجگردون ریس ستاد شد و آنوقت فکر کرد دیگه ریس جمهور شده و شروع به تخریب تاجگردون کرد و فکر میکرد که خودش استاندار می شود
Iran, Islamic Republic of
چیزی که عیان است مدیریت ضعیف ایشان است
خضوعی
Iran, Islamic Republic of
احمدی چ کار کرده، تا کی؟
Iran, Islamic Republic of
کدوم نمره قابل قبول بینی وبین الله بگین تو این مدت چکار کرده تا الان فقط حرف زده
امین
Iran, Islamic Republic of
اقای باشنگ یه کم انصاف هم خوبه. استان ما را. کرده. نیازی به این همه تعریف و تمجید عمدتا .اقای احمدی چیکار کرده که ماندگار باشه. شما بر چه اساس و معیاری ار مردم حرف میزنی بر اساس کدام سنجش و معیار میگی مردم از ایشان راضی هستند‌. اولا مدیرانی که ایشان گذاشته گماشته و حاصل بده بستان با نمایندگان است یه چند نفر دیگه هم از ایلام آمدند. ایشان. ادم های مقتدر را در میاره. اگه واقعا لیاقت داشت دوباره نماینده شهر خودش میشد. سعی کنیم همیشه هم نقد منصفانه باشه و هم تعریف و تمجید از دیگران. به خود نگیرد. در ضمن پیشنهاد میکنم یه سری به سایت های خبری استان لرستان بزن ببین از زمان رفتن دکتر خادمی چند وزیر و مسول کشوری به لرستان رفتند و از زمان امدن اقای احمدی به استان چند وزیر به استان آمده. اقای کمایی لطفا یا کامنت ها را نذار یا اکه میذاری کامل بذار. لطفا سانسور نکن چون توهین تو مطالب نیست. متشکرم
Iran, Islamic Republic of
چرا اگر راه خودش را میرود در عزل و نصب ها .
دنا
Iran, Islamic Republic of
شایعه توسط کسانی که منافعشان در خطره پخش شده
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای استاندار چرا تکلیف مدیر کل کتابخانه های استان مشخص نمیشود
Iran, Islamic Republic of
ا.ی تاجگردون هست
Iran, Islamic Republic of
ادلین خبر رو. کار کرد. مشخصه این کار از کجا آب می خورد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1