تاریخ انتشار
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۴۰۴۰۴۶
یادداشت|

تحریک جوانان توسط شبه حزب‌های سیاسی

حسین رهی
۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تحریک جوانان توسط شبه حزب‌های سیاسی
کبنا ؛متن ارسالی 

شاید ملتهب کردن فضای عمومی و دامن زدن به سیاست بازی خوشایند و مطلوب عده‌ای باشد که موجودیت و شاید آینده‌ی خود را در لوای وجود سیاست شبه احزاب می‌پندارند و به همین خاطر دنیای مجازی را بهترین جولانگاه دانسته و به زعم باطل، سیاست گذاری خود را با تکیه و تحریک احساسات جوانان که بیشترین قشر کاربر و مخاطب این دنیای تأثیر گذار هستند، می‌گذارند و گهگاهی که فرصتی یابند در فضای حقیقی نیز.
بی شک وجود احزاب به شکل رسمی و شناسنامه دار، لازمه‌ی پویایی جامعه است و کسی با این اصل مدنی مخالفتی ندارد اما شرایط امروز جامعه ما، غالب شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی و هجمه سیاست‌های برون مرزی در قالب‌های گوناگون و مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست به گونه‌ای که نیازی به نفی و اثبات ندارند.
محور بحث، حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ است جایی که سردار عدل هاشمی پور به مکرر و در مجامع داخلی و تریبون‌های مختلف به آن پرداخته است.
 ماحصل کلامش این است: «چپ و راست کهگیلویه را نه تنها به بهشت نمی‌برند بلکه عامل پسرفت و عقب ماندگی آن نیز بوده‌اند.»
موضوعی که نماینده دور هشتم و نهم کهگیلویه در مجلس نیز به آن اذعان نمود.
در سفر دوره‌ای استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستانهای دهدشت و چرام  این موضوع نیز به صورت تلویحی و غیر رسمی اما ملموس، محور جلسه شورای اداری کهگیلویه قرار گرفت.
 جائیکه نماینده شورای اداری کهگیلویه در سخنانش محکم به آن پرداخت و بیان خدمات از زبان نماینده‌های مردم در مجلس اعتراض نمود و دست به دامان نماینده عالی دولت شد.
پس از او نماینده کهگیلویه پشت تریبون رفت و ضمن اصرار بر مواضع قبلی و اصل دانستن خدمت به مردم، همه دولت‌ها را متعلق به نظام جمهوری اسلامی دانست، و پرهیز از این مباحث و  محور قرار دادن اندیشه خدمتگزاری خصوصاً در نگاه مسئولان، توصیه‌ی اکید نمود.
مهندس هاشمی پور نقش خود در ارائه خدمات به مردم را رایزنی، تعامل، تلاش و پشتیبانی دانست و خود را پل ارتباطی مدیران اجرایی استان با وزارتخانه‌ها و مدیران بالا دستی در ارائه خدمت رسانی به مردم عنوان نمود.
اذهان و نگاه‌ها خود به خود منتظر دیدگاه‌های دکتر احمدی ماند تا اینکه رشته سخن را در دست گرفت و شاید بر خلاف انتظار عده‌ای گفت: هدف اصلی خدمت به مردم است و مهم نیست چه کسی کار می‌کند، مهم رضایت مردم است.
دکتر احمدی افزود: از تنگ نظری، طیف بندی و نگاه‌های سیاسی بپرهیزید و با تغییر طرز فکر خود، نگاه را از دایره‌های تنگ عبور دهید.
نماینده عالی دولت از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و خدمات حاج عدل هاشمی پور و همراهی وی با مسئولان اجرایی در خدمتگزاری به مردم تشکر و قدردانی نمود و گریزی به نیروگاه 750 مگاواتی سیکل ترکیبی  دهدشت زد و افزود: برای همه مایه‌ی تعجب است که این طرح در مدت یک سال به سرعت در حال پیشرفت است و به آن افتخار می‌کنیم.
دکتر احمدی در پایان گفت: به فهم مردم کهگیلویه ایمان دارم و این مردم فهیم تحولات را به خوبی رصد و آنالیز می‌کنند.
به امید روزی که خدمت به عموم مردم و جلب رضایت آنان بر هر شخص و گروه و قوم و حزبی ارجح دانسته شود، چراکه رضایت مردم، مقدمه و لازمه‌ی جلب رضایت پروردگار است.
--------------------------------------------------
 سید حسین رهی
--------------------------------------------------

                                            
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استاندار حرف زيردستشو تاييدكرد شما متوجه نشديد حاجي خودشو ميندازه رو كارهاي دولت تانگن.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1