کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بوی بد «استخدام‌های فله‌ای» دور از چشم استاندار در کهگیلویه و بویراحمد بلند شد

28 مهر 1397 ساعت 10:31

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در اوایل کار خود استخدام‌های فله‌ای را به شدت محکوم می‌کرد و می‌گفت: در دوره بنده دیگر امکان همچنین چیزی وجود ندارد و بنده با استخدام‌های فله‌ای مقابله می‌کنم.


بوی بد بکارگیری نیروهای بی‌ضابطه و غیر اصولی دو باره در ادارات و نهادهای استان کهگیلویه و بویراحمد دولتی بلند شده است، اگر چه تاکنون عملاً با بعضی از مدیرانی که اقدام به بکارگیری نیروهای فله‌ای کرده‌اند، برخوردی انجام نگرفته است. اما این روزهای شنیده می‌شود که بعضی از دستگاه‌های بزرگ استان، از جمله در یکی از دانشگاه‌ها و برخی شهرداری‌های بزرگ افرادی را تحت پوشش نیروهای شرکتی (برای فرار از قانون) اما با پول بیت‌المال وارد بدنه اداری کرده‌اند و کسی نیست که از آنها سووال کند، وقتی با پول بیت‌المال حقوق این نیروها را پرداخت می‌کنی. پس این فرصت را برابر در اختیار همه جوانان این دیار بدهید.
بعضی از اعضای شوراهای اسلامی خورزو، هم‌طایفه‌ای، پسر دایی، پسر خاله‌ و فرزندان افراد سیاسی را بدون حساب و کتاب و بدون اینکه فرصت خدمت در نظام اداری را برای همه یکسان بدانند، را به بدنه نحیف اداری شهرداری‌ها تحمیل کرده اند.
«علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در اوایل کار خود استخدام‌های فله‌ای را به شدت محکوم می‌کرد و می‌گفت: در دوره بنده دیگر امکان همچنین چیزی وجود ندارد و بنده با استخدام‌های فله‌ای مقابله می‌کنم.» اما اکنون دور از چشمان احمدی برخی بستگان، فامیل‌های سببی و نسبی خود را در ادارات به کار گرفته‌اند و بعضی مدیران و صاحبان قدرت و نفوذ نیز به دنبال این هستند.
البته احمدی علی رغم شعارهایی که داد، هیچ وقت نتوانست به بکارگیری نیروهای سازمان مدیریت، شرکت برق، دانشگاه یاسوج و ... ورود کند چرا که مدیران این دستگاه‌ها پشت‌شان گرم بود و هست.
کبنانیوز به زودی لیست تا مدیرانی که در سال 97 و 96 دست به بکارگیری بستگان، قوم و خویش و هم‌طایفه‌ای خود زده‌اند را منتشر می‌کند. خوانندگان گرامی می‌تواند هر گونه اطلاعاتی که در این رابطه دارند را در اختیار ما بگذارند.
 


کد مطلب: 403798

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/403798/بوی-بد-استخدام-های-فله-ای-دور-چشم-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-بلند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1