کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ورزش/

تیم لیگ برتری «کهگیلویه » را دریابید / مساعدت همراه اول به فرازبام

24 مهر 1397 ساعت 18:34

به خوبی می دانیم لیگ برتر مستلزم هزینه‌های مالی زیادی است که یک سرمایه گذار (مجید پارسایی) به تنهایی نمی تواند پاسخ گوی هزینه های میلیاردی،ایاب ذهاب و...حضور در لیگ برتر باشد.


24 بهمن ماه 96 بود که تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت، به لیگ برتر صعود کرد و تمامی ورزش دوستان از اینکه این تیم توانسته روزی تاریخی در ورزش کهگیلویه رقم بزند به خود بالیدند.
در حالی که روزی بازی کردن در گچساران آروز و شکست بهبهان یک رویای دست نیافتنی برای کهگیلویه بود اما شاهدیم که آکادمی تخصصی فرازبام خائیز دهدشت با  برنامه ریزی منسجم ،و زور بازوی خویش توانست به لیگ برتر هندبال صعود کند و با 9 ملی پوش در هفته نخست سی و یکمین لیگ برتر هندبال آقایان،نائب قهرمان لیگ برتر هندبال کشور (تیم نیروی زمینی کازرون)را در خانه با شکست بدرقه کند!
در حالی که عدم حمایت مسولان ومشکلات مالی،فرزابام خائیز دهدشت را در آستانه انصراف از لیگ قرار داده بود اما با این حال پارسایی و شاگردانش با تفکر قهرمانی و برتر بودن در اولین دیدار خود در لیگ برتر ثابت کردند که شایسته اعتماد و حمایت  مسولان هستند.
حضور در لیگ برتر فضای کمی نیست،ظرفیت بسیار بالایی دارد اگر چه سالن تخصصی شهید باهنر دهدشت با هزینه شخصی ومساعدت استاندار ومدیر کل ورزش و جوانان به بهترین شکل به نحوی آماده شد که تعجب ناظر فدراسیون هندبال را برانگیخت ولی به خوبی می دانیم لیگ برتر مستلزم هزینه‌های مالی زیادی است که یک سرمایه گذار (مجید پارسایی) به تنهایی نمی تواند پاسخ گوی هزینه های میلیاردی،ایاب ذهاب و...حضور در لیگ برتر باشد لذا می طلبد تمامی مسولان ،فرهیختگان شهرستانی و استانی،خیرین به این باور برسند که تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت تیم استان است،وحمایت از فراز بام، در واقع حمایت از استان و شهرستان کهگیلویه است.
موفقیت های مجموعه فرازبام خائیز دهدشت مرهون تلاش ها ی شبانه روزی  خودشان است،اما بعد از حضور تیم بزرگسالان فرازبام در لیگ برتر هندبال قطعا هزینه های این تیم به مراتب افزایش چشم گیری داشته و در این میان حمایت های استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان،حمایت های مادی و معنوی نماینده کهگیلویه و دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش مهمی در ترغیب این مجموعه به تلاش بیشتر داشت.
همچنین،مساعدت وکمک  اپراتور همراه اول به تیم فرازبام با رایزنی و تلاش نجات نیا برای موفقیت ورزش شهرستان و استان است که لازم است با کار جمعی و حمایت سایر چهره ها این موفقیت ها تداوم داشته باشد.
در پایان باید گفت،همگان به خوبی شاهدند که این روزها کهگیلویه در آسیب های اجتماعی متعددی گرفتار آمده است که بدون شک حمایت و  تقویت آکادمی های تخصصی ورزشی چون فرازبام خائیز دهدشت نه تنها می تواند بسیاری از جوانان و نوجوانان را از آسیب های اجتماعی نجات دهد بلکه باعث پرورش و شناسایی استعدادهای هندبال در شهرستان کهگیلویه می شود همانگونه که مدیر عامل باشگاه فراز بام خائیز دهدشت،هدف خود را شناسایی و پرورش جوانان مستعد در این رشته و تربیت قهرمانان ملی و بین المللی عنوان کرده که می طلبد مسولان و فریختگان به یاری اش بشتابند.


کد مطلب: 403782

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/403782/تیم-لیگ-برتری-کهگیلویه-دریابید-مساعدت-همراه-اول-فرازبام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1