تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : ۴۰۳۴۶۹
یادداشت:

چرا عده‌ای می‌خواهند عرصه را بر استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنگ کنند

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
چرا عده‌ای می‌خواهند عرصه را بر استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنگ کنند
کبنا ؛متن ارسالی
جناب آقای استاندار در مسیر توسعه و پیشرفت استان گامهایت را مصمم بردار و برای تحقق شعارها و آرمانهایت قدمی عقب نگذار، تنها نیستی.
آقای دکتر احمدی چهره‌ای علمی، دانشگاهی، دارای مدرک تحصیلی دکترای اقتصادی، استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس که خدمت در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد را بر پایتخت نشینی ترجیح داد شایسته همراهی و حمایت است.
ایشان از بدو ورود به مدیریت استان با شعار (توسعه استان) با رعایت اصل شایسته سالاری درانتخاب وانتصاب مدیران البته از بین نیروهای حامی دولت ولحاظ کردن رتبه علمی، تعهد، تخصصی وتوانمندی و مبارزه با افت‌های قومی، طایفه‌ای و فردی که در مدیریت‌های قبل استان را از اتوبان ترقی وپیشرفت خارج کرده و حدود ۵۰ سال به سال به عقب انداخته و آثار شوم آن تا نسل‌های آینده در استان باقی خواهد ماند، آستین همت بالا زده تا با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در همه زمینه‌ها به خصوص نیروی انسانی توانمند استان را به سمت شاخص‌های توسعه وپیشرفت به جلو راند و درجه محرومیت استان را کاهش دهد
دراین مسیر سزاوار است همگان باچشم پوشی از خواسته‌های شخصی و فردی، ایشان و تیم مدیریتی وی را حمایت و همراهی کنند تا شاهد رشد و شکوفایی استان باشیم.
آیا به شورای معاونین استاندار توجه کرده‌اید؟
آیا در انتخاب و انتصاب مدیران کل، فرمانداران، بخشداران، و سایر مدیران ارشداستانی وشهرستانی اشکال وجوددارد؟
آیا دقت کرده‌اید مدیران انتخابی نیروهای همسو با دولت هستند؟
آیا اشکال اینجاست که در ابقا مدیران احمدی نژادی کوتاهی کرده است؟
چرا می‌خواهیم با تحمیل فشارها برای گذاشتن مهره‌های مورد نظر خود در شطرنج مدیریتی عرصه را بر استاندار تنگ کنیم؟
امروزه بر همگان تکلیف است نماینده عالی دولت در استان را حمایت کنند و بگذارند در اتوبان ترقی و پیشرفت به حرکت روبه جلو خود ادامه دهد.
دکتر احمدی آمد تا به منافع عمومی که از علائم احترام به قانون و مردم است ارج نهد که در این زمینه تمام تحلیل گران سیاسی به این نتیجه رسیده‌اند که راه نجات استان از وضعیت موجود همین است.
توصیه می‌شود اگر دلسوز مردم هستیم دراین شرایط نامساعد اقتصادی با وحدت و همدلی بگذاریم استاندار محترم با برنامه‌ریزی و آرامش خاطر به مشکلات مردم رسیدگی کنند واز استاندار محترم می‌خواهیم همچنان ارتباط نزدیک و مستمر خود با مردم به خصوص قشر ضعیف و آسیب پذیررا که بدون واسطه شمارا در نیل به اهدافتان یاری می‌کند در اولویت قرار دهید. البته آقای استاندار منتظر اقدامات بهترتان نیز هستیم.
باید رفتار بعضی از چهره‌های شاخص و پرچم داران اصلاحات که برای هیچ مدیری مزاحمت ایجاد نکرده و قریب به ۱۵ سال است که پایشان به استانداری باز نشد را ستود.
جناب آقای استاندار توده مردم شهید پرور استان به امید فردایی روشن همواره در کنار شما خواهند بود پس در مسیر توسعه و پیشرفت استان گام‌هایت را مصمم بردار و برای تحقق شعارها و آرمان‌هایت قدمی عقب نگذار. تنها نیستی.
--------------------------------------------------------- -
شهید نیک
رئیس ستاد دکتر روحانی در شهر قلعه رئیسی
-----------------------------------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1