تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۰۳۴۴۶
یادداشت |

مدیر در مرتبه کشوری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

صمد عزیزپور
۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مدیر در مرتبه کشوری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
کبنا ؛ متن ارسالی
رئیس محترم مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و به ویر احمد
دکتر پورانفرد عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی
 تغییر چهره و شناسنامه دار و هویت دار شدن اورژانس ۱۱۵ استان به برکت حضور و سایه دکتر پورانفرد بر اورژانس ۱۱۵
 استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استان در کشور می‌باشد که دارای دو پایگاه هوایی مجهز به دو بالگرد هوایی (آمبولانس هوایی) می‌باشد. این اقدام بی سابقه در در حوزه مدیریت کلان دانشگاه علوم پزشکی به پیوست رایزنی‌های گسترده و پرثمر و نتیجه بخش دکتر پورانفرد با مسئولین ذیربط کشوری از جمله وزیر بهداشت دکتر قاضی زاده هاشمی و رئیس اورژانس کشور دکتر کولیوند رنگ واقعیت به خود گرفت و قابل اتفاق شد.
 به نتیجه این دستاورد سترگ موجبات خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر خدمات درمانی از لحاظ کمی و کیفی چه در بعد زمانی و مسافت در تمام وسعت و جغرافیای این خطه و این سرزمین از دوردست‌ترین و محروم‌ترین نقطه تا مرکز شهر بنا به شرایط بحرانی و بد حال و وخیم بودن بیماران و مصدمین مقدور شد.
 برای اولین بار در سابقه تاسیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویر احمد 41 دستگاه آمبولانس پیشرفته مجهز به تجهیزات مدرن مطابق با استانداردهای جهانی بالغ بر اعتبار ۳۰۰ میلیارد به ناوگان‌های زمینی اورژانس استان کهگیلویه و به ویر احمد افزوده شد
  پایگاه‌های اورژانس شهری، جاده‌ای و هوایی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از به دوا تاسیس تا اکنون به تعداد ۴۵ مورد می‌باشد که نزدیک به ۱۷ پایگاه در دوره مدیریت دکتر پورانفرد افتتاح و به بهره برداری رسید و کلیه پایگاههای دارای سازه قدیمی در سطح کلیه شهرستان‌های استان، ترمیم و باز سازی شدند.
 ساختمان مرکزی و اداری اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در خیابان جمهوری شهر یاسوج افتتاح و به بهره برداری رسید
 ۲ مورد مرکز ارتباطات و دیسپج که نقش فرماندهی و هماهنگ کننده عملیات و ماموریت ها را دادند و اتاق مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی برای اولین بار در استان که پروژه درمان و خدمت رسانی را در تمام سطوح و مرتبه‌ها تحت پایش و نظارت دارد افتتاح و به بهره برداری رسید. 
متعاقب زلزله اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار در تاریخ استان بیمارستان صحرایی به پیگیر رایزنی و صحبت‌های دکتر پورانفرد با مسئولین کشوری ذیربط دایر گردید.
 در سانحه هوایی سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج دکتر پورانفرد نقش آفرینی داشتند و به‌عنوان فرمانده تیم اجرایی و عملیاتی فراتر از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ستاد بحران استان به عنوان نماینده وزیر اجرای طرح و برنامه داشتند و مورد تمجید وزیر قرار گرفتند.
 بالغ بر چند مورد تالیف و ترجمه کتب علمی مرتبط با درمان و آموزش پزشکی به قلم دکتر پورانفرد چاپ و در سطح کشوری نشر گردید.
 بنا به درخواست ریاست اورژانس کشور دکتر پورانفرد به صورت هفتگی تماماً در جلسات کشوری اورژانس کشوری حضور دارند و به عنوان تئوریسین ایفای نقش دارند
دکتر پورانفرد پیشنهاد سکانداری پست مدیریتی در اورژانس کشور و چند استان کشور را داشتند که خدمت شایسته به این سرزمین و دیار را در اولویت کاری قرار داده و به تمام این پیشنهادها جواب منفی داده است.
 شایستگی و لیاقت سکانداری در مرتبه کلان مدیریتی چه در سطح کشوری و استانی را دکتر پورانفرد بنا به توانمندی و عملکرد رادارند.
اجرکم عند الله
-----------------------
صمد عزیزپور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
صمد
درودگرنژاد
Iran, Islamic Republic of
خانواده پورانفر همه تحصیکرده با استعداد ودرخدمت مردم بوده اند وخواهندبود خصوصا دایی های ایشان که ازجانباران وایثارگران بوده ودرسطح کلان کشوری ازمدیران توانمند بودن که باوجود اینکه چندسال پیش ازبین ما رفتندو اسمانی شدندهنوز خدماتشان دراذهان عموم ماندگاراست روحشان شاد
پرسنل
United States
اینکه اقای پوران فر توانمندن شکی نیست ولی شما اقای صمدپور تا پارسال پریارسال مخالف سیستم بودید روشن میکنید چی شد که الان تعریف می کنید یا قراره بعدا چی بشید؟!مجیزگویی کار خوبی نیست
پرسنل
United States
اینکه اقای پوران فر توانمندن شکی نیست ولی شما اقای صمدپور تا پارسال پریارسال مخالف سیستم بودید روشن میکنید چی شد که الان تعریف می کنید یا قراره بعدا چی بشید؟!مجیزگویی کار خوبی نیست
کیا
Iran, Islamic Republic of
ایطات
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
ای ککا.ر بود و علم اقتصاد داشت نمیرفت پایگاه های جاده ای تازه تاسیس که خودش نمای قشنگ اجر سه سانتیه زرده رو رنگ سفید بزنه هم زشت و کهنه به نظر بیاد هم پول هارو مفت خرج کنه،بجای این ولخرجی ها مطالبات پرسنل رو بده
بویراحمد
United States
خدایی به دور از حب و بغض عملکرد بسیار قابل قبولی داشته
خدایی من پرسنل اورژانسم میدونم تنها استانی که دو تا هلیکوپتر داره استان ماست یعنی چی
یعنی فارس یکی داره اما استان ما دو تا
گچساران
United States
برادران پوران فرد هم دکتر هاشم دکتر رسول . دکتر جلال مایه افتخار گچساران و مایه مباهات ب.یراحمد گرمسیر هستند
رضا جعفری
Netherlands
ضرورت دارد به پاسداشت حرمت کلام جاوید معصوم علیه الاف تحیت الینا، سپاس خود و همه عزیزان غیور استان نخبه پرور کهگیلویه و بویراحمد را به محضر شریف دکتر پورانفرد و همه خدمتگزاران به ایران اسلامی ابلاغ نماید.
اگرچه حماسه سازان عرصه خدمت در پهنه استان کم نیستند ،لیکن گستره خدمات ودانش و بینش استاد پورانفرد این انگیزه را تقویت می کند که ما به عزیزان غیور و ‌وظیفه شناس ،زاده شده در استان افتخار ویژه نماییم.
نظام جمهوری اسلامی زمینه رشد و نو جوانان را فراهم نموده است.
از رهگذر زمان قابلیت پیشرفت و داشتن استعدادهایی درخشان نظیر دکتر جلال پورانفرد ،انسان را به وجد میآورد.
درود خداوند به روان پاک بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی که عزت و آبروی جوانان ما را در دنیا شکوفا کرد.
سلام ما خدمت رهبر معظم انقلاب که در سخنان امروز صبح خود توجه خاص به جوانان مملکت را سرلوحه کار خود قرار دادند.
درود خدا به روان پاک شهدای این مرز و بوم که با نثار جان شیرین خود زمینه ساز شکفتن استعدادهای فراوانی نظیر دکتر پورانفرد شدند.
آن تنصرالله ینصرکم ویثبتآقا امام.
شیراز رضا جعفری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1