تاریخ انتشار
شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۰۳۳۲۱
عملکرد یک‌ساله استاندار از شعار تا عمل

آقای «احمدی» با شعار نمی‌شود استان را اداره کرد/ چقدر در استان حضور دارید؟ چقدر از وقتتون را برای استان صرف می‌کنید؟

سید نعمت خادمی
۱۶
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای «احمدی» با شعار نمی‌شود استان را اداره کرد/ چقدر در استان حضور دارید؟ چقدر از وقتتون را برای استان صرف می‌کنید؟
کبنا ؛متن ارسالی
 به نام خدای که هستی بی‌کران از آن اوست
 در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری یعنی انتخابات ۹۶ که دکتر روحانی مجدد با شعار اعتدال به ریاست جمهوری رسید مرز بین اصلاحات و اصول‌گرایان با حضور جناب رئیسی کاملاً مشخص گردید و سبد رأی اصلاح‌طلبی در استان از جبهه اصول‌گرایی سبقت گرفت که این درسی برای سیاست‌مداران و افقی روشن برای اهل فکر بود.
اما متأسفانه دولت برخلاف رأی مردم برای استان نماینده خود را از طیف مخالف انتخاب کرد بااینکه اصلاح‌طلبان استان و ستاد دکتر روحانی و زحمات و هزینه‌های پرداخت‌شده نادیده گرفته شدند اما با خردورزی در برابر انتخاب دولت نجابت به خرج داده و منتظر اقدامات جناب استاندار شدند در روزهای اولیه ورود استاندار به استان، جناب استاندار شعارهای زیبایی مطرح فرمودند ازجمله شایسته‌سالاری، حذف قوم‌گرایی، رسیدگی به مشکلات استان، تسریع پیشرفت کارهای عمرانی، رفع مشکلات بیکاری، توجه به جوانان، تحول در مدیریت‌ها، آینده‌ای نوین برای استان ترسیم نمودند. تا جایی که در جلسات اداری و مصاحبه‌های خود مسئولین قبلی استان را موردحمله شدید قرار دادند و طی سناریویی اقتدار خود را بر جلسات اداری در قالب شعارهای فوق الاشاره و بعضاً تحقیر مدیران استان اعلام نمودند و البته بعضی از مردم استان امید داشتند که با حضور ایشان و شعارهایش قرار است در استان تحول جدیدی صورت بگیرد؛ اما بعد از گذشت یک سال می‌بینیم استان پیشرفتی که نداشت هیچ تا حدودی از قافله هم عقب ماند و شعارهای استاندار محترم فقط در همان چهاردیواری مسکوت ماند و «مانند کلید دکتر روحانی که قفل را که باز نکرد ظاهراً حتی کلید داخل قفل‌شکسته شد » شعارهای ایشون هم مسدود گردید. شاید دلیل اصلی آن نداشتن برنامه مدون و عدم شناخت ایشان از نیروهای توانمند فکری و مدیریتی استان برای حوزه‌های مختلف و هم‌چنین انتخاب مدیران برخلاف رأی مردم در معامله با نمایندگان استان که نوعی تجارت است و خسارت و زیان آن به مردم کاملاً نمایان است.
اما جناب دکتر احمدی؛ انصافاً در حوزه عمرانی چه‌کاری برای استان صورت گرفته است؟ چه تحولی در این‌یک سال در استان صورت گرفته است؟ به‌عنوان نمونه بر اساس برنامه دولت قرار بود شهریور ۹۷ جاده پاتاوه دهدشت افتتاح گردد آیا شد؟ جاده بین استانی دهدشت یاسوج که طرح ملی بود عملاً تعطیل گردیده و اگر نیمه‌نفسی می‌کشد از همت پیمانکار بوده، آیا از نیمه تعطیلی آن اطلاع دارید؟ طبیعت و منابع ملی هرروز در گوشه‌ای از استان در آتش می‌سوزد و نابود می‌شود آیا چه چاره‌ای اندیشیده‌اید؟ امسال در پایتخت طبیعت یاسوج گاهی دو شبانه‌روز آب آشامیدن نبود مجموعه این دستگاه اجرایی مداوم موردنقد و تحت‌فشار قرار دارند آیا چاره‌ای اندیشیدید؟ الآن در مغازه‌ها هر کس هر طوری دوست دارد و در این شرایط سخت به هر قیمتی جنس به مردم می‌فروشد آیا برای مبارزه با آن حتی جلسه‌ای هم تشکیل دادید؟
در استخدام‌های شرکتی که برخی مدیران فقط فامیلی استخدام می‌کنند و جوانان تحصیل‌کرده استان یا خودکشی می‌کنند یا معتاد می‌شوند آیا نظارتی دارید؟ و ده‌ها البته که صدها پروژه مهم دیگر استان که روبه تعطیلی‌اند و یا مسکوت ماندند.
تازه جناب استاندار خیلی از طرح‌ها که فعال بودند در حال حاضر خبری از فعالیت آن‌ها نیست. با تعطیلی و رکود پروژه‌ها بیکاری از حد نرم کشوری خیلی بالاتر رفته است چه کسی پاسخگوی این مشکلات است؟ جناب استاندار چرا درب اتاق را به روی مردم بسته‌اید؟ حضرت‌عالی چقدر در استان حضور دارید؟ چقدر از وقتتون را برای استان صرف می‌کنید؟
چرا نظارت بر عملکرد مدیران ندارید؟ دستگاه‌های مختلف استان رهاشده‌اند و با برخوردهای تحقیرآمیز شما نیز انگیزه‌ها به سمت صفر میل کرده است.
چرا در حوزه‌های متفاوت استان مدیران مخالف دولت و فعال در ستاد جناب رئیسی حضور دارند و به ریش حامیان دولت می‌خندند و جنابعالی نظاره‌گر آن‌ها هستید؟
جناب استاندار؛
مگر گناه این مردم چیست؟ مگر این مردم به انقلاب و آرمان‌های انقلاب وفادار نیستند؟ مگر گناه این مردم این است که سبد رأی دکتر روحانی را در استان برخلاف سال‌های قبل بالابرده‌اند؟
جناب استاندار چرا به ستاد انتخاباتی دکتر روحانی اهمیت نمی‌دهید؟ جناب استاندار چرا به اصلاح‌طلبان استان که مظهر اقتدار این دولت بوده‌اند اهمیتی نمی‌دهید؟
جناب استاندار معامله با نمایندگان تجارتی است که ضرر آن قبلاً متوجه این مردم شریف شده است. چرا از این معاملهٔ زیان‌بار برنمی‌گردید خودتان تحصیلات عالی اقتصادی دارید و به منحنی درجه دوم با ضریب مثبت فقط می‌نگرید یک‌بار که شده به ضریب منفی آن توجه کنید شاید سود آن به مردم برسد.
جناب آقای احمدی با شعار که استان اداره نمی‌شود. اگر مدیری توانست اختلاف عمل تا شعار را به صفر میل دهد مدیر است اما الآن این اختلاف در استان داره به بی‌نهایت نزدیک می‌شود که مصیبت بزرگی برای استان خواهد شد و کارنامه خوبی از جنابعالی به یادگار نخواهد گذاشت.
جناب استاندار با پوزش از محضر شما هر جای ضرر برگردید نفع است این‌یک اصل است. جناب استاندار واژه شربت را در ادبیات سیاسی استان این حقیر وارد کرده‌ام شاید شنیده باشید متأسفانه در دولت اول دکتر روحانی برخی از مدیران استان شربت خورده بودند و امید داشتیم حضرت‌عالی تغییر دهید اما تغییرات جنابعالی بر مبنای مدیران شربت ساز انجام گرفت که مصیبت آن بالاتر از شربت خورده‌هاست. مشابه آن در حوزه معاونت‌های استاندار از نیروهای شربت نوشیده در سیاست استفاده نمودید و شربت بر شایسته‌سالاری ترجیح داده شد؛ اما شعار حذف قوم‌گرایی دادید شعار بسیار زیبایی بود که عموم مردم طرفدار این شعار هستند در این‌یک سال انصافاً چقدر به آن عمل کردید به نظر می‌آید که با شلیک و حمله به یک طایفه نجیب و سرآمد استان و اصالت دار از حوزه مدیریتی و حذف آن‌ها به‌صورت متوالی شعار قوم‌گرایی را تعریف نمودید اما هر انسان عاقلی می‌دانند که این خود بر اساس مشاوره‌های تحریک‌آمیز قومی و قوم‌گرایی حضرت‌عالی با بعضی افراد عصبانی و قوم‌گراست و به‌نوعی انتقام از دیگران بوده است، بنابراین قوم‌گرایی را رواج دادید نه اینکه با آن برخورد کردید. جناب استاندار ازجمله کارهای درخشان! جنابعالی در حوزه سیاسی استان به‌ویژه حوزه بویراحمد و دنا و حوزه کهگیلویه بزرگ انشقاق اصلاح‌طلبان بود چراکه با انتصاب فرمانداران اصول‌گرا و شربت ساز در بویراحمد و چرام و کهگیلویه و البته با زد و بند سیاسی با نمایندگان اصول‌گرای بویراحمد و کهگیلویه بزرگ انشقاق اصلاح‌طلبان را به تعمیق بخشیدید و این انشقاق در کارنامه حضرت‌عالی ثبت سیاسی گردید. جناب دکتر احمدی اصلاح‌طلبان استان و ستاد دکتر روحانی این‌یک سال حوصله به خرج دادند اما بدانید آگه روند به همین صورت ادامه پیدا کند اصلاح‌طلبان سکوت را خواهند شکست. چنانچه برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب بانفوذ (و مؤثر در حمایت از رئیس‌جمهور) بابیان اعلامیه و یادداشت‌های متعددی در سایت‌ها تذکرات لازم را به حضرت‌عالی گوشزد نمودند امید است که تا وقت نگذشته و اوضاع بحرانی‌تر نشده است تجدیدنظر فرمایید. امید است در آینده شاهد شکوفایی استان باشیم و نیاز مجدد به نوشتن مقالات نباشد. در پایان آرزوی توفیق برای جناب استاندار را از خداوند متعال طلب می‌نمایم.
 ---------------------------------------------------------------------
سید نعمت خادمی فعال سیاسی اصلاح‌طلبان استان
معاون سیاسی ستاد انتخابات حسن روحانی در بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
.كه كله پا ش چه باشد
Iran, Islamic Republic of
نعمت جان برو انتگرالتو درس بده. بزار چند روزی هم این استان از دست ش.ه. خدایی اگه شما عموهای جناب. ا زش دفاع نکنید و به احمدی نتازید پس کی باید قدردان دیدگاه طایفه گرایی باشه.. بابا اصلا حطلبی تو هم مثل استادت منطقیانه که یادته تو کهگیلویه از عدل دفاع کرد و از یاسوج نیروها را هدایت می کرد
ریاضی
Romania
جناب خادمی سلام
عمل کرد جناب استاندار در مجموع مطلوب نیست ولی آیا شما عملکرد مدیرانی را که طرفدار دکتر روحانی بوده اند تائید می کنید؟
خانه از پای بست ویران است
خواجه در فکر نقش ایوان است.
مشکل آن تعداد معدود مدیران طرفدار آقای رئیسی (البته به زعم شما) نیست بلکه مشکل کلی تر از این است .
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر استاد بزرگ،
ستاد مرکزی اصلاحات کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در زمان مدیریت احمدی نه تنها استان پیشرفتی نکرد بلکه پسرفت هم کرد و استان داره استان ایلام میشه.

درود بر شرفت خادمی.
Iran, Islamic Republic of
اقای خادمی شما .قلم فرسایی کرده اید از طرف به روحانی می تازید و کلیدش شکسته می دانید از طرف دیگر به استاندار مقتدر استان حمله می کنید معلومه از
نیروهای قبلی هستید که اعتقادی به اصلاحات ندارید فقط. اومدید ی حکمی از ستاد روحانی گرفتید شاید از طریق موسی خادمی به نوایی برسزد
United States
گل سرسبد مدیران جناب استاندار
ع.. بوده که الحمدلله آبرو برای ما و استان نذاشتن با حاشیه هاشون اونوخت استاندار چپ و راست. دیگه شعار دادن بسه استاندار باید مدیران حاشیه دار و مورد دار را از دامان استان دور کنه
سیدعادل
Romania
باتشکرازسایت محترم کبناوجناب مهندس کمایی عزیز.نویسنده متن ازابتدای نوشتارخود نوعی عمل میکند که هر خواننده بیطرفی راهم متوجه نیت وهدف تخریبی استاندار محترم میکند نویسنده عزیز به مساله قوم گرایی اشاره کردید اگه کمی انصاف راچاشنی نوشته خودمیکردید بایدمتوجه این موضوع هم میشدید که دردوران استاندارمحترم جناب مهندس خادمی نگاه گزینشی وچیدمانی مدیران ارشد استان فقط به یک طایفه خاصی بوده که دراین میان انتخاب حدود 18 مدیر ازطایفه خاص این ذهنیت راحتی در افرادخارج ازاستان به سوی قومگرایی وطایفه گرایی سوق میدهد چه رسد به افراد وطوایف داخل استان.مگر در حوزه مدیریتی استان چند مدیرارشدداریم که این همه مدیرا طایفه خاص دران جاخوش کنند برادرعزیز مگرقحط الرجال درمیان دیگرطوایف بوده
Iran, Islamic Republic of
جناب خادمی اصلاح طلبی حضرت عالی همانند اصلاح طلبی استاندار سلبق هست که اصلاح طلبان را در استان نابود کرد و به قول شما قومگرایی را رواج داد! کاش تکلیفت با خودت روش بود . در نوشته به روحانی حمله کردی ! سپس بعنوان معاون ستاد دفاع میکنی!!!!!!! به استاندار حمله کردی! بعد موافق مبارزه با قومگرایی ایشان شدی ! سپس ادعا میفرمایید چرا یک قوم را از مدیریتها کنار گذاشتی! جناب کل نوشته جنابعالی پر از تضاد هست! سیاست به شما نمی اید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ن
United States
جمعش کن معاون ستاد.
این همه بهم بافتید که استاندار سهم تان را نمی دهد؟
درد شما چیز دیگری است . حرف از شایسته سالاری می زنید اما اصل حرفتان قبیله ای است .
واقعا با این عملکرد کلید شکسته ها که معترف به آن هستید رویتان می شود حرف از اصلاح طلبان و ستاد روحانی بزنید؟ این محصول فکر و نظر خودتان است . حالا زمان پاسخگویی است نه طلبکار بودن .
مدیران طرفدار رئیسی کجا هستند که آنها را نشان استاندار می خواهید بدهید . شعار شایسته سالاریتان کجا و طرفدار فلان و بهمان کجا ؟
Iran, Islamic Republic of
این استاندار. بیش از دو ساله تکلیف کتابخانه های عمومی استان را که خودش به عنوان دبیر می باشد انتخاب کند .
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای سید نعمت خادمی شما که ساداتی و از فامیل اقای خادمی استاندار اسبق هستید.از خودت بپریس چرا بویر احمد علیا و سفلی و دوگنبدان و باشت وچرام وطیبی و بهمیی و دشمن زیاری و...همه از دکتر احمدی به خوبی یاد میکنند فقط شما چند تا ساداتی دارید سر و صدا میکنید.دکتر احمدی فردی فهمیده ودوراندیش و واقعنگر و مدبر و قانونمند و توسعه گراست.
حمید
Iran, Islamic Republic of
خدایی عملکرداحمدی خیلی بهتراز خادمی بود.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم شما بفرمائید کدوم مدیر آقای روحانی خوب کار کرده و سالم.
اکثر مدیران این دولت یا ضعیف هستند یا غیرمتخصص و بعضی هم غیر متعهد.
این همه دزدی و فساد و رانت و..... از کجاست.
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
از فامیلیت مشخصه ساداتیه،انوقت که مدیرکلل اصولگرای ساداتی در زمان موسی سرکار بیرن سیچه ای گپله نیزیری،.........جمع کن کازه کوزه ته..........خادمی ای استانه نابود کرد
Iran, Islamic Republic of
مرز نیم درصدی اون هم . استاندار وقت افتخاری نداره اقا سید امام زاده علی
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1