تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۰۳۱۲۹
یادداشت:

ضرورت ورود استاندار و نمایندگان استان به قضیه مدیرکل بهبهانی راه در استان/ استاندار بهبهانی خوزستان شخصاً مانع حضور فرزندان استان در بهبهان شد

۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
ضرورت ورود استاندار و نمایندگان استان به قضیه مدیرکل بهبهانی راه در استان/ استاندار بهبهانی خوزستان شخصاً مانع حضور فرزندان استان در بهبهان شد
کبنا ؛در پی شایعه تغییر و تحول در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد و احتمال انتصاب یک بهبهانی به عنوان مدیرکل این اداره موج انتقادات و نارضایتی در استان بالا گرفت.
آنچه مسلم است استان کهگیلویه و بویراحمد دارای نیروهای مستعد، توانمند و مهندس تحصیلکرده و با تجربه در حوزه راه و شهرسازی است که انتصاب یک غیر بومی دهن کجی به مجموعه مهندسین و نیروهی توانمند استان است.
اما مهمتر از همه این است که در همین چند ماه اخیر بیش از 2 نفر از فرزندان استان در شهرستان بهبهان که حکم مسئولیت در دستگاه های اجرایی آن شهرستان گرفتند گرفتند که استاندار بهبهانی خوزستان شخصا مانع حضور آنها شد به طوری که در یک مورد آن به مدیرکل مربوطه تاکید کرد مانع انتصاب آن مسئول در بهبهان شود ، این در حالی بود که انها به استان خوزستان به لحاظ اداری متقل شده بودند.
در موضوع انتصاب فرزندان استان کهگیلویه وبویراحمد در شهرستان همجوار بهبهان که جمعیتی قابل توجهی از شهرستان بهمئی و کهگیلویه و لنده و سایر شهرستان های استان سکونت دارند نماینده فعلی بهبهان هم شخصا مانع حضور آنها شد و علی رغم حمایت بخش زیادی از کهگیلویه وبویراحمدی های مقیم بهبهان از وی در انتخابات گذشته مجلس، این نماینده تأکید جدی بر عدم مسئولیت دادان به غیر بهبهانی در این شهرستان شد.
با این حال باید دید استاندار کهگیلویه و بویراحمد که همواره بر مسائل مختلف استان تعصب خاصی دارند و همچنین نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نسبت به انتصاب این مدیرکل غیربومی که همواره در زادگاهش مانع انتصاب فرزندان استان می شوند چه موضعی خواهند گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
کاملا این موضوع واقعیت دارد ....
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیر محترم کبنا نیوز مطالب شما بیانگر این است که هیچ اطلاعی از اداره کل راه ندارید و فقط از طرف چند پیمانکار خاص مطلب می نویسید. مستند شما در خصوص ناراضایتی کارکنان راه از گزینه مطرح شده چیست؟ در طول سالهای اخیر کدام گزینه بومی موفق بوده کع شما اینچنین بدون مستند خبر می نویسید. مگر آقای جهانگیری که خیلی مورد تایید شماست حتی یک سال هم دوام اورد؟ لطفا مطلب بی محتوا ننویسید مدیران غیر بومی چون جوانب اصاف را رعایت میکنند همیشه از طرف پیمانکارانی معدود اما پر نفوذ تخریب می شوند. آقای نژادصفوی که شما هیچ شناختی ازش نداری انسانی وارسته، مجرب و با سواد فنی کامل و تمام نقاط استان را از شما بیشتر میشناسد. نژادصفوی زمانی در این استان کارکرده که هیچ جاده آسفالتی در این استان نبوده و بهترین گزینه برای بستن راه نفوذ پیمانکارانیکه خون اداره کل راه را مکیده اند همین آقای نژادصفوی است. لطفا اول تحقیق کنید بعد مطلب بنویسید. گزینه های بومی مورد نظر شما هیچکدامشا حتی توان چرخاندان معاونت تحت تصدی خودر ا ندارند تا چه رسد به مدیرکلی!!!
Iran, Islamic Republic of
حالا مدیر کل بومی نباشه خیلی بهتره چون تجربه نشان داده مدیران بومی واقعا عملکرد قابل دفاعی ندارند ولی با این رفتاری که استاندار خوزستان و نماینده بهبهان انجام دادند نباید اجازه داد از بهبهان کسی تو این استان مسئولیتی بدست بیاره .
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
احسنترررررر....
Iran, Islamic Republic of
کاملا راست می گویند
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
.!!
نیروهای توانمند بهمئی و بقیه مناطق گرمسیری استان همیشه قربانی تفکرات ناسیونالیستی و نژادپرستانه حضرات بویراحمدی و سردسیری ها بودند
. هم با سابقه روشنی که در نژادپرستی از خود به جای گذاشته، که جای خود دارد
مندنی
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار غیربومی بیاورید بهتر است ک. این استان نابود کرد اینهارا هم زودتر ناک اوت نمایید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1