تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۰۳۰۹۰
متن ارسالی

دعوت گزینشی مدیر آموزش و پرورش چرام از خبرنگاران / ترس از سؤالات چالشی یا سرپوشی بر ضعف‌ها

متن ارسالی
۵
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
دعوت گزینشی مدیر آموزش و پرورش چرام از خبرنگاران / ترس از سؤالات چالشی یا سرپوشی بر ضعف‌ها
کبنا ؛این روزها در فضای رسانه ای شهرستان چرام، بحث انتخاب گزینشی خبرنگاران برای حضور در نشست خبری مدیرانی که همسو با دولت و تیم مدیریتی استاندار جناب دکتر احمدی است ادامه دارد و خبرنگاران حامی دولت و استاندار و منتقدان این مدیران در نشست خبری اجازه ورود نخواهند داشت. صبح امروز مدیر آموزش و پرورش چرام نشست خبری با اصحاب رسانه داشتند که در این نشست از خبرنگاران منتقد وضعیت آموزش و. پرورش چرام و مدیران ناکارآمد دعوت بعمل نیامد تا از تیغ سؤالات چالشی رهایی یابند. دلیل انتخاب گزینشی ترس از افشای نقاط ضعف و پاسخگویی در برابر سؤالات چالشی است. چون که می‌خواهند نقاط ضعفشان دیده نشود و ناکارآمدی و نارسایی‌هایی که به لحاظ مدیریتی دارند افشا نشود. البته خبرنگاران باید در این مورد هوشیار باشند اگر اینگونه باشد از موضوع خبری خارج می‌شود، خبرنگار باید تریبون مردم و نظام باشد و واقعیت‌ها را ببیند، اما متاسفانه برخی از خبرنگاران  هم سوی این مدیران  و منافع شخصی همراه آقایان هستند  بیشتر در جایگاه یک روابط عمومی قرار گرفته‌اند تا در جایگاه یک خبرنگار. انتخاب گزینشی برخی از خبرنگاران به جلسات مدیرانی که همسو با دولت و استاندار نیستند در شهرستان چرام رسم شده، رسمی که فقط خبرنگارانی که انتقاد نمی‌کنند و همه چیز را در شهر آرام می‌بینند دعوت می‌شوند تا این اخبار را پوشش دهند.  گفتن حقیقت تلخ است و تحملش برای طرف مقابل بسیار سخت، پس این امر باعث شده تا برخی از مسئولان ناکارآمد شهرستان که در آخرین روزهای مدیریتی خود هستند تصمیم بگیرند به جای اینکه زیر سؤال بروند و بی نظارتی و کم کاری‌ها آن‌ها نمایان شود، بهتر است که اصلاً خبرنگاران منتقد به برخی از جلسات دعوت نشوند تا این اخبار منتشر نشود. این دستگاه‌ها و مدیران به نوعی سعی دارند تا با عدم دعوت برخی از رسانه‌ها در واقع آن‌ها را تحریم خبری کنند اما خبرنگاران تیزبین تر از آن هستند و همیشه در راستای انجام رسالت خود به بهترین شکل تلاش می‌کنند. برخی از مدیران  از گفتن و بیان کردن مشکلات اداره خود  هراس دارند و سعی می‌کنند با این کار خبرنگاران را متوجه کنند که خبرهای انتقادی نزنند و در خبرهای خود نشان دهند در دستگاه مربوطه  هیچ مشکلی نیست و همه چیز امن وامان است. که نمونه این اقدام نشست خبری (روزسه  شنبه صدرالله عزیزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام  می‌باشد که از خبرنگاران منتقد آموزش و پرورش چرام دعوت نکنند. این مدیران قوم گرا که با ورود استاندار علمی استان جناب دکتر احمدی، پایه مدیریتی چنین مدیران ضعیف و قوم گرا سست شده تلاش می‌کنند با عدم دعوت از خبرنگاران منتقد خود همه چیز را آرام جلوه دهند. نکته تأسف برانگیز در این میان آن است که رسانه‌های دعوت شده در گزارش‌های خود از برگزاری این نشست در جمع خبرنگاران خبر داده‌اند و این در حالی است که به لحاظ  اخلاقی چنین وضعیتی در دعوت  گزینشی قابل قبول نبوده است و شایسته بود این رسانه‌های گزینش شده  از عبارت برخی خبرنگاران  استفاده می‌کردند. لازم به ذکر است خبرنگارانی که به جلسه دعوت نشدند از خبرنگاران اصلاح طلب و حامی دولت و برنامه‌های توسعه ای استاندار می‌باشند با ورود دکتر هادی فتاحی اصل فرماندار علمی و کارآمد شهرستان چرام و تلاش برای تغییرات مدیریتی و انتخاب مدیران کارآمد در راستای توسعه همه جانبه شهرستان چرام انتظار می‌رود آنچه در شأن مردم شریف چرام هست تحقق یابد و رضایت حداکثری حاصل شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بی غرض چرام
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعیت این نیست حاشیه سازان خود پای کارنیستند این همه تخریب جاتب نیست باید حرمت نگه داشت دراین شرایط فعلی وکمبود منابع مالی ادارات خوب اداره می شوند این منطقی نیست که مدیریک اداره وقتی تشخیص می دهدبنابه کم کاری یک نیروی جابجابشودودرجای دیگری کارکند شروع به تخریب کنیم اگرواقعادغدغه کارداریم باید منطقی نظرات اصلاحی خودرا بدهیم انصافا دغدغه کاری مدیریت آموزش وپرورش چرام رابه عینا درک کردم خداوندعاقبت همه ماراختم به خیربکرداند / انشاالله
عدالت
Iran, Islamic Republic of
وقتی که فردی بدون سابقه و تجربه حتی یک روز مدیر یا معاونت یا حتی مدیر دروسی و حتی دفتر داری یک مدرسه حتی ابتدایی روستایی را هم در کارنامه نداشته و به یکباره .یک شهرستان می شود ، معلومه که میشه همون مثل که حاکم شهری که مرغابی بود ......... متاسفانه طی چند سال گذشته آموزش و پروش چرام از نظر آموزشی به صفر متمایل شده و اگر این روند ادامه داشته باشد .ه آنرا خواند..... پارتی بازی ، سیاسی کاری و قوم گرایی و عدم اختیار رئیس و تاثیری گذاری چند نفر از بیرون بر مدیریت این اداره . د آ
Iran, Islamic Republic of
. زمانی که به پایان عمر خود نزدیک میشود . و دیوار میخورد تا نهایت وسط می افتد و ا.!!!!!!!!!!!!!!!!!! پایان دوره مدیریت خودش را پیش بینی کرده!!!!!!!!!!!
Finland
معلومه چی میگی ؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش چرام ضعیف ترین دوره خودرا در تاریخ این اداره سپری می کند‌ضعف های آموزشی در نتایج کنکور سراسری کاملا مشهود است.آمارهای. شد موج اعتراضات را تشدید نموده.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1