تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : ۴۰۳۰۳۲
یادداشت:

دوئل کامرانی؛ منطقیان، گُسل در تفکر اصلاح طلبان

یعقوب درویشیان
۲۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
دوئل کامرانی؛ منطقیان، گُسل در تفکر اصلاح طلبان
کبنا ؛متن ارسالی 

این روزها، درحالی که مردم زیرفشار مشکلات اقتصادی لِه می‌شوند، در تامین معیشت خویش ومعاش خانواده درمانده‌اند، هیئت‌های عزاداری درسوگ پیشوای شیعیان سیاهپوش و سوگوارهستند، جامعه‌ی عوام باهمه‌ی نداری وفقر در تلاش برای آغاز "مِهر"، مهربانی به خرج می‌دهند، اما؛ جامعه‌ی خواص به سراشیب سقوط و انحطاط افتاده‌اند و همانند تمام سالیان گذشته با سلب آرامش روانی جامعه، برای به دست آوردن مطالباتِ بر زمین مانده‌شان و حتی انتقام گیری از همدیگر با وقاحت تمام به جدالی فرسایشی دست می‌زنند که این برخوردها و رفتارهای خواص جامعه، آنان را در چشم عموم و افکار عوام سَبُک و بی ارزش جلوه می‌دهد.
مردم به پای آرمانها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی‌شان باصلابت ایستاده‌اند، سختی هاراتحمل می‌کنند، با آنکه سفره‌ی معیشتشان روز به روز، نامرئی تر می‌شود اما باز هم بیشتراز عده‌ای به اصطلاح خواص می‌فهمند و درک می‌کنند، باشرافت سکوت کرده و با امیدبه آینده، آرامش عمومی را حفظ می‌کنند.. برعکس عوام؛ این روزها شاهدنابهنجاری ها و خشونت‌های کلامی، جبهه گیری‌های بی اساس و تزریق روحیه‌ی نفاق در سطح جامعه از سوی برخی خواص خوانده هستیم که علاوه بر روحیه‌ی مردم؛ به ارزش‌های نظام و انقلاب نیز خدشه وارد می‌کنند.
آدم‌هایی که پشت تریبونها از پایبندی به اصول و اخلاق مداری دم می‌زنند، خودشان با بی اخلاقی محض، در سایه‌ی دین و به نام ارزش‌ها " بی پاگری" می‌کنند.
قصد نکوهش و یامحکومیت خواص راندارم زیرا آنان با رفتارها و قلم‌هایشان، واژه‌ها و مطالباتشان ماهیت خویش را در انظارعمومی به نمایش گذاشته‌اند و مردم به عنوان داور وخداوند به عنوان ناظر بر اعمال و کردارشان قضاوت خواهند کرد.
موجِ بداخلاقی‌های سیاسی از هفته‌ی پیش در استان به اکران درآمده و اکنون بانمایش منطقیان کامرانی به نمایش‌های جدیدتری می‌رسیم.
بعداز حضور احمدی نژاددر بهمئی و جبهه گیری‌های طیفی و طایفه‌ای اصولگرایان، اینک اصلاح طلبان استان نیز وارد نزاع شده‌اند تا آنها که خویش را خواص می‌خوانند، ماهیتشان برای عوام معلوم گردد و مردم بدانند که باید و باید از اینان تبری بجویند و خودشان برای ساختن آینده‌ی جامعه دست به انتخابی دیگر بزنند.
احمدی نژاد و احمدی؛ دو گزینه‌ای هستند که باعث نزاع سیاسیون استان شده‌اند.
بعد از پناهی‌ها و مبشری‌ها، هدایتخواه و طیب خواه و سایراصولگرایانی که هفته‌ی گذشته‌ی با ادبیات خشن و متعفن سیاسی برای هم خط ونشان کشیدند تا مردم به ماهیت تفکرات مسولانه‌ی آنان پی ببرند، اینک نیز منطقیان وکامرانی با ایجاد یک گُسلِ جدید سیاسی، روزهای سیاهی را برای سیاست استان رقم می‌زنند.
منطقیان و کامرانی، جدالی را آغاز کرده‌اند که در روزهای آینده شاهد سونامی نوشتارها و گفتارهای طیفی و طایفه‌ای در رسانه‌ها و افکارعمومی خواهیم بود.
منطقیان به بهانه‌ی اولین سال حضوراحمدی بر کرسی استانداری استان، ایشان رابه باد انتقاد گرفته و استاندار را شخصی خودرای و خودبین خوانده؛ معتقد است که احمدی با تمایز بین افراد باعث انشقاق حامیان دولت در استان شده و دور بودن استاندار ازگفتمان ومشورت؛ آسیب بزرگی را برپیکره‌ی اصلاحات استان وارد می‌کند.
منطقیان در ادامه، بابیان اینکه عملکرد احمدی باعث شده تا روح انگیزه و نشاط کاری درمیان حامیان دولت از بین برود از بی توجهی به فعالان اصلاح طلب گلایه داشته و عملکرد استاندار را غیر قابل قبول می‌خواند.
آنچه منطقیان بیان کرده را دربوته نقدوقضاوت نمی‌گذارم زیرا واکنش کامرانی را جوابی می‌بینم بر تمام ناکامی‌ها و خشم‌ها و رنجش‌های این خواصِ مطالبه گر.
کامرانی به جای نقد و بیان مواضع و دیدگاهش در موردافراد وعقاید آنان؛ به منطقیان می‌تازد و بابیان اینکه استاندار باتشخیص مدیریت‌های جزیره‌ای و محفلی ومبارزه با بدعتی که با روح انسانی و اسلامی و اصلاحی درتضاد است (کنایه به منطقیان و سیطره‌اش بر مهره چینی‌ها) دردی بزرگ را مداوا کرده است، عملاً به منطقیان حمله ور شده است و تلاش می‌کند تادر برابر محمود صف آرایی نماید.
منطقیان عملکرداستاندار را غیرقابل قبول می‌خواند ومعتقداست که رفتار احمدی با اصلاح طلبان باعث دلسردی حامیان دولت شده است اما کامرانی در نقطه‌ی عکس میبیندو می‌نویسد: عملکرد استاندارهمسو باسیاست‌های دولت می‌باشد.
منطقیان انتصابات استاندار را باعث هدررفت زحمات اصلاح طلبان می‌خواند وکامرانی معتقداست این انتصابات صدق برهمسویی بارئیس جمهورمیباشد.
منطقیان اخرین توصیه‌اش رفتن استاندار است تا خیرش به جمع کثیرتری برسد، کامرانی اما ماندن احمدی را چاره می‌داند!!!!
موارد برای قیاس بسیار است اما واقعیت چیست؟
آیا دعوای منطقیان و کامرانی، نگرانی برای بقای اصلاح طلبی است یا مطالبات شخصی؟
آیا دوئل این دو نفر به سود کهگیلویه است یا به زیان آن؟
ابتدا منطقیان باید بداند که: آنان که باید مطالبه گرباشند مردم هستند نه شما که سهمتان را از هراتفاقی در سبد دارید. مردم باید بخواهند و راضی باشند نه شما که مدیرتان منصوب که نشده بلکه معزول هم شده است.
اما کامرانی:
با نوشتن چندسطر بزرگ نمی‌شوی زیرا خود شما محصول همان تفکر جزیره‌ای و محفل قسم و قرآنی هستی که همه می‌دانند. شما نیز نه به صدق بلکه به خشم و رنجش از عدم حمایت منطقیان در انتخابات ۹۴ ازشما موضع گرفته‌ای و قلم می‌زنی. شما برای جوانان اصلاح طلب درمان نیستی زیرا با چنگ انداختن با برخی از سران اصلاح طلب استان، جایگاه آنان را تصعیف کرده‌اید. شناخت جامعه از شما به دوسال نمی‌رسد و هنوز مناظرات شمادر دانشگاه‌های استان در یادمان هست، بهتر آنکه کسی برای اصلاحات دل بسوزاند که مادر باشد نه دایه.
نه منطقیان و نه کامرانی و نه سایر آقایانی که خود را پدرخوانده‌ی اصلاحات کهگیلویه می‌دانند به جوانان کهگیلویه بگوئید که بعد از حاج بهرام تاجگردون، محصول عملگرایی شما در عرصه‌ی اجتماعی وسیاسی چه و یا که بوده است؟
سرمایه‌ی جاودانتان در اصلاح طلبی شهرستان چه بوده است؟
بگذارید اصلاحات نفس بکشد، تغییر کند، رشد کند. دیگر سرمایه‌های اصلاحات را قربانی خواهش‌های نفسانی و مناسبات خانوادگی‌تان نکنید.
حقتان محفوظ، تلاش‌هایتان قابل تقدیر اما فصل، فصل کوچ است. شما منفعت طلبان در جزیره‌هایتان بمانید و بگذارید پرنده‌های جوان طیف اصلاحات سیمرغ بشوند.
آقایان منطقیان و کامرانی و.... گندم ری و خرمای بغداد باهم نمی‌رسند. چای نباتتان راکه میل فرمودید، به همان که دارید قانع باشید و جوانان اصلاح طلب را به مسلخ نفرستید.
 -------------------------
یعقوب درویشیان
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کی به شمااجازه تعیین تکلیف داده شماچه سهمی درانتخاب روحانی داشته ایدکه برای دیگران وافرادصاحب حق تعیین تکلیف میکنی اول حقوق خودتوبشناس وبعددرموردحقوق دیگران نظربده
پادرگان
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم من یک اصولگرا هستم ولی اگر نه آقای منطقیان بود دیگر خبری از اصلاحات درکهگیلویه نبود نکنید نمک نشناس نشوید منطقیان تمام عمرش را فدای اصلاحات کرد حالا تازه به دوران رسیدها آمدند به بر علیه ایشان موزه گرفتند خدای منطقیان هم هست
Iran, Islamic Republic of
بله .ی که بسوی اصولگرایان داشت ! اصلاحات را زنده نگه داشت!!!!!!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
ما را چه به اینهمه کشش های سیاسی
والله که در الفبای سیاست مانداه ایم و سیاسیون مرکز نشین می خورند و می برند و می درند وما همچنان اندر خم کوچه جابجایی کدام مدیریم
اساتید، بزرگواران، اهل تریبون و سخن دلتان به حال این مخروبه ای کا نامش را کهگیلویه نهاده اند بسوزد
کنار بروید، اینقدر برایمان تعیین تکلیف نکنید. شما که هستید که برای ما و شهرستانمان تصمیم بگیرید!!!
ای جامه را که بر تن شما کرده که خود را در مقام تصمیم ساز و تصمیم گیر می بینید
ما را به حال خودمان واگذارید با محرومیتمان
محمد
Iran, Islamic Republic of
. که با منطقیان مقایسه شود منطقیان بنیاد واساس واصول اصلاح طلبی هست وریشه در عمق خاک دارد که رویشش در هرزمان و مکانی امکان دارد در عوض. ناشناس است که از بارش باران.ست
United States
احسنت ، واقعا که. که گفتی خقشونه
جلیلی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز،شما چکاره اصلاحات هستید؟منطقیان و کامرانی که با همدیگر بحثی نداشته اند.یک نفرشان استاندار را نقد کرده و دیگری از استاندار حمایت کرده.کامرانی بخاطر اینکه از آینده حضور در انتخابات کهگیلویه مایوس است بدنبال کسب یک جایگاه مدیریتی است.شما هم از عدل هاشمی حمایت کن و ادامه بده .
Iran, Islamic Republic of
نويسنده چهار.
تو تا نره من .نينويسى .
Iran, Islamic Republic of
کامرانی کیه؟
Iran, Islamic Republic of
کامرانی کیه؟
کامرانی همون کاندید یه هفته اییه که شب انتخابات با موحد تماس گرفت گفت من اشتباه کردم کاندید شدم باید به نفع شما کنار می رفتم.
نمدار
Iran, Islamic Republic of
درود بر کامرانی.کامرانی حمایتت می کنیم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای کامرانی سواد سیاسی فوق العاده ای دارد و حرف حساب را می زند.
عابدی
Iran, Islamic Republic of
احنسنت بر جناب درویشی حق را گفتی و حق نوشتی و حرف های نهفته در سینه های سرد اصلاح طلبان را به رشته تقریر دراوردی...خدا پدر و مادرت را بیامرزاد..!منطقیان یادش رفته چهار سا. به بار اورده ..و چه که بر سر نیروهای اصیل اصلاح طلب نیاورد در واقع باید عملکرد کاملا طایفه گرایانه و منفعت طلبانه صرف جناب منطقیان و خادمی را ک. به اصلاحات کاری نکرد(حمایت از عدل هاشمی پور) را. سیاسی قرن استان خاصه کهگیلویه ی بزرگ نامید و صد بدتر از او الان کامرانی با تک روی صرف و حرکات نمایشی و کودکانه و حمایت متعصبانه و بدون شناخت به سبک حزب بعث از ناحیه لاهوتی را خط پایانی بر حیاط جریان اصلاح طلبی اصیل دانست ....و تو خود حدیث مفصل و غمبار بخوان از این مجمل....
علی
Iran, Islamic Republic of
ان چیزی که مبرهن است این است که آقای منطقیان زمانی دست به کاغذ می برد و انتقاد می کند که اوضاع بر وفق مراد خودش و اطرافیانش نباشد! تا زمانی که رییس اموزش و پرورش و فرمانداری و معاونت فرمانداری از افراد وابسته و از اقوام ایشان بوده است همه چی خوب بوده از زمانی که این ها را از دست داده لب به شکواییه گشوده است. پس این عالیجناب هیچگونه دغدغه حزبی و همسو بودن با دولت و .... ندارد.
بازیچه شد.
United Kingdom
خودش هم میدونه در این حد نیست.
و بازبچه شد.
کار خوبی کرد به موحد زنگ زد و اظهار پشیمانی کرد.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
سپاس اقای درویشیان
Iran, Islamic Republic of
اینا کی باشن
پلو
Iran, Islamic Republic of
هم کامرانی هم منطقیان هر دو .د. ستاد روحانی. چند؟ استانداران هیچی نقشی در انتخاب روحانی نداشته اند وتوسط وزیر کشور اصولگرا انتصاب میشوند.
دهدشتیان
Iran, Islamic Republic of
گپ کامرانی را نیخو بزنی--هروقت سی .تشییع جنازه و خاکسپاری وابین و کپرشون زن و خرماشون رو مردم خوردن اصلاحات نفس تازه ای ایکشه و جانی تازه ایگره
Iran, Islamic Republic of
آقای کامرانی جلودار افرادی شده که مدتهاست در فضای عمومی جامعه حرفی برای گفتن ندارند و چهره ی واقعی انها که اصلاح طلبی.ت برای همه ی مردم کهگیلویه بزرگ مشخص شده است.آقای کامرانی یک بار کاندید شده. اصلاح طلبی اولی به اش دست داده.
البته تقصیر نداره یه کسایی ایشان را برای منافع خود جلو انداخته اند
Iran, Islamic Republic of
.درويشيان
اصلاح
Iran, Islamic Republic of
جناب درویشیان به شما چه ربطی دارد؟ شما. ؟ نسبت شما با اصلاحات چیست؟؟؟؟؟؟؟؟ نون .؟؟؟ بروید در حمایت از جبهه ی پایداری مطلب بنویسید! این قضاوتها به شما نیامده است!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1