کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

دفاع تمام قد «علی کامرانی» از استاندار کهگیلویه و بویراحمد / عَلمی که «احمدی» برداشت، پرهزینه است

علی کامرانی

25 شهريور 1397 ساعت 13:16

خیلی سریع به مدیریت‌های جزیره‌ای و محفلی پی برد. عَلم برداشت تا این بدعتی که با روح انسانی و اسلامی و اصلاحی در تضاد است و سمّ مهلکی برای توسعه‌ی استان است برچیند.


علی کامرانی

إِنّی لَمْ أَخْرُجْ أَشِرًا وَلا بَطَرًا وَلا مُفْسِدًا وَلا ظالِمًا وَإِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الاِْصْلاحِ فی أُمَّةِ جَدّی، أُریدُ أَنْ آمُرَ بِالْمَعْرُوفِ وَأَنْهی عَنِ الْمُنْکرِ وَأَسیرَ بِسیرَةِجَدّی وَأَبی عَلِی بْنِ أَبیطالِب»; یعنی: «من از روی خود خواهی و خوشگذرانی و یا برای فساد و ستمگری قیام نکردم، من فقط برای اصلاح در امّت جدّم از وطن خارج شدم.
 
سلام خدا بر حسین علیه السلام و یاران بی نظیرش، سلام بر حسین (ع) که تمام هستی‌اش را بر طبق اخلاص نهاد تا در درازنای تاریخ نه فقط در قلب شیعیان عالم بلکه در قلب تمام آزادی خواهان، اصلاح طلبان، حق طلبان، عدالت پیشگان و ظلم ستیزان خوش نشست و تا ابد بر تارک انسانیت می‌درخشد.
 واما بعد، به مناسبت یک سالگی سکان داری استاندار محترم خدمت گزار بر حسب وظیفه‌ی انسانی و اصلاحی‌ام و بنا به فرموده‌ی پیامبر اعظم اسلام (ص)"کلُّکم راعٍ وَ کلُّکم مسؤول عَنْ رَعیتِه» تمام افراد شما مسلمانان به منزله حافظ و نگهبان و شبان دیگران هستید و تمام شما نسبت به تمام خودتان مسؤولید. 
برای استاندار محترم جناب دکتر احمدی و مجموعه‌ی مدیرانی که در این مدت منصوب کردند آرزوی توفیق و سلامتی و خدمت روز افزون دارم. خدا قوت و خسته نباشید می گویم.
 استاندار محترم مدیری با تحصیلات آکادمیک در علم اقتصاد و صاحب نظر در این علم با درجه استادی در دانشگاه تهران که تجربه‌ی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را دارند. در همان اوان جلوس بر صندلی مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که با دید علمی و دانشگاهی ضعف‌ها و قوت‌ها را می‌شناسد و آمده تا درمانی بر ضعف‌ها و تقویتی بر قوت‌ها باشد.
خیلی سریع به مدیریت‌های جزیره‌ای و محفلی پی برد. عَلم برداشت تا این بدعتی که با روح انسانی و اسلامی و اصلاحی در تضاد است و سمّ مهلکی برای توسعه‌ی استان است برچیند.
گرچه کار فوق العاده سخت و پرهزینه‌ای بود و منافع طلبان به آسانی چنین اصلاحی را نمی‌پسندند و تن نمی‌دهند.
اما همت و اراده‌ای که بدون حب و بغض باشد و برای رضای حق و خدمت به هم نوعان باشد شدنی است.
الحمدالله این همت و اراده در رفتار اداری و سیاسی یکساله ایشان مشاهده می‌گردد.
 استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد در چینش معاونین و دیگر اتصاباتش، از نیروهای باتجربه و توانمند همراه و همسو با دولت استفاده کرده است که این صِدقی بر همراهی و همسویی استاندار دراجرای شعائر و اهداف ریاست محترم جمهوری محترم می‌باشد.
با خداقوت مجدد و تشکر از استاندار محترم و مجموعه‌ی همراهش در آبادانی و توسعه، امیدواریم جدیت و همت مضاعف نمایند تا پیشرفت رونق بیشتری بگیرد و کارنامه‌ی درخشان و ماندگار به یادگارگذارند.
 در ضمن می‌طلبد برای تسریع در روند امور از مدیران تازه نفس و با انگیزه‌ی همسو به ویژه در شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه بزرگ (چرام، دهدشت، لنده و بهمئی) استفاده کنند.
 
انشاءالله شاهد پیشرفت روز افزون ایران عزیز و استان باشیم.


کد مطلب: 403023

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/403023/دفاع-تمام-قد-علی-کامرانی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-ع-لمی-احمدی-برداشت-پرهزینه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1