تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۴۰۳۰۲۳
یادداشت:

دفاع تمام قد «علی کامرانی» از استاندار کهگیلویه و بویراحمد / عَلمی که «احمدی» برداشت، پرهزینه است

علی کامرانی
۲۱
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
دفاع تمام قد «علی کامرانی» از استاندار کهگیلویه و بویراحمد / عَلمی که «احمدی» برداشت، پرهزینه است
کبنا ؛علی کامرانی

إِنّی لَمْ أَخْرُجْ أَشِرًا وَلا بَطَرًا وَلا مُفْسِدًا وَلا ظالِمًا وَإِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الاِْصْلاحِ فی أُمَّةِ جَدّی، أُریدُ أَنْ آمُرَ بِالْمَعْرُوفِ وَأَنْهی عَنِ الْمُنْکرِ وَأَسیرَ بِسیرَةِجَدّی وَأَبی عَلِی بْنِ أَبیطالِب»; یعنی: «من از روی خود خواهی و خوشگذرانی و یا برای فساد و ستمگری قیام نکردم، من فقط برای اصلاح در امّت جدّم از وطن خارج شدم.
 
سلام خدا بر حسین علیه السلام و یاران بی نظیرش، سلام بر حسین (ع) که تمام هستی‌اش را بر طبق اخلاص نهاد تا در درازنای تاریخ نه فقط در قلب شیعیان عالم بلکه در قلب تمام آزادی خواهان، اصلاح طلبان، حق طلبان، عدالت پیشگان و ظلم ستیزان خوش نشست و تا ابد بر تارک انسانیت می‌درخشد.
 واما بعد، به مناسبت یک سالگی سکان داری استاندار محترم خدمت گزار بر حسب وظیفه‌ی انسانی و اصلاحی‌ام و بنا به فرموده‌ی پیامبر اعظم اسلام (ص)"کلُّکم راعٍ وَ کلُّکم مسؤول عَنْ رَعیتِه» تمام افراد شما مسلمانان به منزله حافظ و نگهبان و شبان دیگران هستید و تمام شما نسبت به تمام خودتان مسؤولید. 
برای استاندار محترم جناب دکتر احمدی و مجموعه‌ی مدیرانی که در این مدت منصوب کردند آرزوی توفیق و سلامتی و خدمت روز افزون دارم. خدا قوت و خسته نباشید می گویم.
 استاندار محترم مدیری با تحصیلات آکادمیک در علم اقتصاد و صاحب نظر در این علم با درجه استادی در دانشگاه تهران که تجربه‌ی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را دارند. در همان اوان جلوس بر صندلی مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که با دید علمی و دانشگاهی ضعف‌ها و قوت‌ها را می‌شناسد و آمده تا درمانی بر ضعف‌ها و تقویتی بر قوت‌ها باشد.
خیلی سریع به مدیریت‌های جزیره‌ای و محفلی پی برد. عَلم برداشت تا این بدعتی که با روح انسانی و اسلامی و اصلاحی در تضاد است و سمّ مهلکی برای توسعه‌ی استان است برچیند.
گرچه کار فوق العاده سخت و پرهزینه‌ای بود و منافع طلبان به آسانی چنین اصلاحی را نمی‌پسندند و تن نمی‌دهند.
اما همت و اراده‌ای که بدون حب و بغض باشد و برای رضای حق و خدمت به هم نوعان باشد شدنی است.
الحمدالله این همت و اراده در رفتار اداری و سیاسی یکساله ایشان مشاهده می‌گردد.
 استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد در چینش معاونین و دیگر اتصاباتش، از نیروهای باتجربه و توانمند همراه و همسو با دولت استفاده کرده است که این صِدقی بر همراهی و همسویی استاندار دراجرای شعائر و اهداف ریاست محترم جمهوری محترم می‌باشد.
با خداقوت مجدد و تشکر از استاندار محترم و مجموعه‌ی همراهش در آبادانی و توسعه، امیدواریم جدیت و همت مضاعف نمایند تا پیشرفت رونق بیشتری بگیرد و کارنامه‌ی درخشان و ماندگار به یادگارگذارند.
 در ضمن می‌طلبد برای تسریع در روند امور از مدیران تازه نفس و با انگیزه‌ی همسو به ویژه در شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه بزرگ (چرام، دهدشت، لنده و بهمئی) استفاده کنند.
 
انشاءالله شاهد پیشرفت روز افزون ایران عزیز و استان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر علی کامرانی
چره شاخص و اصلاح طلب اصیل کهگیلویه وبویراحمد
جواد
Iran, Islamic Republic of
سیاستم بچه بازی وابی ای روزگار
محمدی
Iran, Islamic Republic of
کامرانی سیاستمدارشده
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب ودرست فرموده ای ولی جای خالی برای استفاده ازشماوجودنداردوازاین بابت خیلی نارحتم
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب ودرست فرموده ای ولی جای خالی برای استفاده ازشماوجودنداردوازاین بابت خیلی نارحتم
تحلیل گر
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
استاندار محترم فردی فعال و دلسوز و با انگیزه ای است و دوست دارد که استان ما هم پیشرفت داشته باشد اما به غیر از شرایط خاص اقتصادی و کشور جای دیگر می لنگد که بنده به عنوان یک فرد دلسوز پیشنهاد های زیر را دارم: تغییر معاون سیاسی و مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر کل ارشاد و رابط استانداری با روحانیت که اتفافا هر چهار نفر افراد محترم و کاردانی بودند ولی متاسفانه کارآمد نبودند البته شاید سن بالا و خستگی و فرسودگی و عدم انگیزه از دلایل عدم کارآمدی آنها باشد و حال تک تک آنها را مورد بررسی قرار می دهیم معاون سیاسی آیینه استانداری است نتیجه عملکرد استانداری معاون سیاسی است که با ارتباط با مردم و شرکت در جلسات مختلف سیاست دولت و نظام را پیاده می کند که متاسفانه به دلایلی که قابل ذکر نیست و ایشان نمی تواند ار عهده ابن کار برآید مدیر کل آموزش و پرورش باید فردی ایده ئولوگ انقلاب و ایده پرداز فرهنگ و مسائل آموزش و پرورش باشد ولی متاسفانه اگر شما فقط به گزارشات ایشان در جلسات توجه فرمایید فقط از نظر کمی گزارش می دهد و اصلا گزارش کیفی نمی دهد سخنان ایشان پشتوانه عمیق از مسائل ندارد باید کسی مدیر کل آموزش و پرورش باشد که اهل نظر و ایده باشد تا بتواند یک پویایی در نسل جوان و قشر فرهنگی به وجود آورد تا قشر فرهنگی مشکلات اقتصادی خود را فراموش کرده وبا انگیزه فعالیت کند مدیرکل ارشاد باید فردی جوان با انگیزه ایدئولوگ اهل هنر باشد که بتواند با نسل جوان ارتباط برقرار کند و نشاط و امیدواری را در جامعه پیاده کند با کارهای فرهنگی مشکل جوانان را حل کند و اگر یک روحانی جوان خوش فکر این مسئولیت را به عهده بگیرد موفق خواهد بود اما رابط استاندار با روحانیت : ما باید بدانیم که نمی توانیم سهم روحانیت در اداره کشور و استان را نادیده بگیریم بنابراین فرد رابط باید کسی باشد که بتواند ایده و نظرات روحانیت را به استاندار برساند تا استاندار آن نظرات را به عمل برساند و نظرات دولت و استاندار را هم به روحانیت برساند و یک تعاملی برقرار شود تا انشاالله مشکلات مردم و نظام حل شود
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای .تشریف بیارید آبادی باهم بریم!!!! برادر من چه مدیریتی چه کشکی چه پشمی عزیزم، سیستم مدیریت استان کلا. باور کن باید رفت از احمدینژاد .خواهی کرد، عزیزم لابد شما کارتان فقط شده اشعار تخیلی شاهنامه یه سری بزن به ادارت محترم یه درخواست ساده ای تحویل بده یا یه روز کنار میز خدمت! نظاره گر باش تا ببینی ملت چه میکشن از دست این مدیریت. آقایان، همین قدر میدانم که دفتر سرمایه گذتری دولت احمدی نژاد معادل کل ادارات دولت روحانی کار میکرد ، باور کنید لزومی ندارد برای دیگران خدای نکرده خالی ببندیم ، این تعریف ادمو یاد این مداحان مراسمات خدمون میندازه که میت صد ساله را میگن مرگ ناگهانی و جوان پانزده ساله را میگن بزرگ مردی مردمدار و ستون طایفه و ایل!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
احسنت آقای دکتر بیشتر باید حمایت بشه
خردمتد
Iran, Islamic Republic of
کامرانی دیگر کیست ؟؟؟
بدبخت به اصلاحات کهگیلویه بررگ که این آقا کاتدیدش شد... حیف از مرداتگی مگر احمدی اصول گرا نیست شما تا دیروز می گفیتد فقط اندیشه...
سید صالح
Iran, Islamic Republic of
شما به خاطر پست بخشداری . ومنافع شخصیتون از استاندار حمایت کردین ، ا. دیگه هیچ جایگاهی نزد اصلاح طلبان ندارین
دهدشت
Romania
زنده باد دكتر كامراني
الحق حرفهاي درستي بود
ستوده
Iran, Islamic Republic of
خوب شده که جناب کامرانی که کاندیدای بخشی ازاصلاح طلبان کهگیلویه بودبادفاع به قولی تمام قدازیک استانداراصول گراوآن هم به امیداینکه درانتصابها نصیبی ببرددست خودش را رو کرد.درشرایطی که روسای ستادهای
استان وشهرستانهاوچهره های سابقه دارسیاسی استان
روش وکارآقای احمدی راموردنقدجدی قرارداده اند
ازآقای کامرانی بایدپرسیدکه دراین مدیریت جزیره ای چه کسی شمارابه مدیریت مرکزایران شناسی منصوب کرد
مگرآقای موساخادمی این کاررانکرد.چه کسی آقایان
محنایی،کریمی نژاد،مرادی،دهبانی،داربام،فتاحی،دکترعزیزی،عسکری،فرمانداران وبخشداران بهمئی،بخشداردیشموک ،قلعه رئیسی،مدیرکلان،امورآب،فرآورده های نفتی،مخابرات،( همه ازحوزه ثلاث )و...راروی کارآوردوهمین طوردرزمان مدیریت اومدیران آموزش وپرورش به تناسب منطقه واقوام که اکثرا از حوزه محترم ثلاث بودندپست گرفتند.
آیامعنی مدیریت جزیره ای رامی دانید.جناب کامرانی برای این دفاع وحمایتی که کردی چه پاداشی وچه وعده ای گرفتی.؟شماچه پیشینه ای درجریان اصلاح طلبی دارید.شماباکاندیداشدنتان درکهگیلویه مرتبه جریان رابه آخررساندید.وامروزمی خواهیدبه پشتوانه این رای ناچیز
وآخرشدن میدان داری کنید.؟این همه آظهارنظرونقددرباره آقای احمدی نشان ازضعف وناکارآمدی اونیست؟آیاتاحلاشده آقای احمدی یک انسان ضعیف ودردمندی رابه اتاق خودراه دهد؟شماتاآقای خادمی که اصلاح طلب بودسرکاربودهرروزعلی اوراه می افتادی وبه او. اماامروزازیک آقای اصول گراکه سبب اختلاف وضعف درجریان اصلاح طلبی شده تمام قدحمایت می کنیددرودبرشمابااین وار. وهوش سیاسی؟!!!!!
به خاطرداشته باش که رفتارانسانهادرجریان سیاسی
ثبت می شود.مافکرنمی کردیم که شما که روزی هرچندباآرایی ناچیزکاندیادای بخشی ازاصلاح طلبان بودی مرتکب این خطای سیاسی شوید؟!!!!!
آقای احمدی به هوای نمایندگی دهلران ایلام می روداما کارشمادرخاطره هامی ماند.اگرهنوزبه فکرنمایندگی مجلس هستیدبداین کاربه صلاحتان نبود.خداحفظتان کند.
انعکاس
Iran, Islamic Republic of
همین گواهی ناحق دادن و تاییدکورکورانه موجب زوال و افت کهگیلویه و مردمانش شده کاش این اقای کامرانی ب کهگیلویه شناختی داشت و مشکلات رو میدید و ضعف ای..چطورحق مردم کهگیلویه را زیر
ٔ.ه میشد البته این روزا تعریف و تمجید بی قیمت دنیست و شاید ای.ن نوای قبای رنگارنگی در سر دارد
Iran, Islamic Republic of
کامرانی جان تواصلاح طلب نیستی بلکه اصولگرایی منطقیان اینومیدونست که حمایتت نکردوبنابراین نااهلان بدونندکه منطقیان حق داشت شمارابه عنوان اصلاح طلبی نپذیرد
عادل
Iran, Islamic Republic of
درود براستادکامرانی .مدیران فله ای وجزیره ای وقومیتی حاصل کاراستاندارقبلی بود
Iran, Islamic Republic of
اى.
United Kingdom
ک.
اصلا سایز و ژنتیک و فنوتیپ سیاستمداره
تو هم ب
Iran, Islamic Republic of
یه کم
Iran, Islamic Republic of
خودت هم میدونی اینکاره نیستی
Iran, Islamic Republic of
خودت هم میدونی اینکاره نیستی
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر دکتر کامرانی عزیز🙌🌷
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1