کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

آقای تاجگردون مردم گچساران سال‌هاست که بیدارند /اینکه می گویند اعضای شورا، باج می‌خواهند دروغ است / واقعیت چیزی دیگری است

سید جواد علیزاده

25 شهريور 1397 ساعت 9:26

و پیشنهادی هم به آقای ظفری دارم برای آرامش شهر وقتی نماینده و برادرش اجازه نمی‌دهند که شما با آرامش کارکنید، بهتر است معاونت عمران را عوض کنید. ولی نه گزینه آنها باشد، بلکه بازهم گزینه خودتان باشد.. برای مردم شهرم حسن نیت خودتان را نشان بدهید، البته این پیشنهاد حقیر است چون دوست دارم شهرم در آرامش باشد.


متن ارسالی

مدتی است بحث روز گچساران، بحث شورا و شهردار شده است. به طوری که حتی حقیر که بیرون از شهرستان زندگی می‌کنم، برای آینده شهرم نگران شده‌ام.
همین دو روز پیش بود که مطلبی در هفته نامه توازن مطالعه کردم. در مطلب مذکور از سوی نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت اعلام شده و همین طور ماموریتی به سایت نزدیک خود هم داده است که زمینه حذف شورا و شهردار را فراهم کنند.
خواستم چند نکته را خدمت ایشان عرض کنم؛
 جناب آقای تاج گردون؛
  حقیر که ساکن شیراز هستم، به سادگی از چند نفر آگاه به مسائل روز شهرستان متوجه دلایل اختلاف شورا و شهردار شدم، حال شما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چطور متوجه این اختلافات نشدید؟ خدا بهتر می‌داند.....
 اینجانب وظیفه خود دانستم از طریق رسانه، تحت عنوان یک مطلب ساده برای حضرتعالی دلایل اختلافات را بگویم.
گفتم شاید مشغله کاری داشته باشید و وقت نکنید که از دلایل اختلافات سوال کنید. به همین دلیل، با اجازه حضرتعالی، حقیر این مسئولیت را پذیرفتم و با یک تحقیق میدانی ساده، متوجه شدم که اصلاً شورا در این اختلاف هیچ کاره هستند جناب آقای تاجگردون و عامل این اختلاف برادر حضرتعالی است.
اما چرا فلان فرد نزدیک به حضرتعالی؟
 گویا این فرد نزدیک به شما به آقای ظفری گفته معاونت عمران باید تغییر نکند و اگر بخواهد تغییر کند گزینه با هماهنگی بنده باشد. مثل اینکه آقای ظفری باتوجه به اینکه به تیم کاری اعتقاد دارد گفته است که من آقای مهندس قنبری را قبول دارم و ایشان را برای معاونت عنران انتخاب کرده‌ام. که با مخالفت جدی همان فرد نزدیک به شما مواجه شدند و از آن روز بود که شورا و شهرداری روز خوش ندیده است و اعضای مخالف هم به نوعی گرفتار فرد نزدیک به شما شدند. هر عضوی به هر طریقی بازی داده شده است، به طور مثال؛ به عضوی از شورای شهر دوگنبدان گفته بودند اگر کمک کنی ظفری برود، ماهم با توجه به اینکه قانون اجازه نداده است شما همزمان هم رئیس اینجا باشید هم رئیس آنجا، این را خودم درست می‌کنم که هر دوجا باشید.
 نفر دوم هم به دیگر عضو شورا گفته بود که گویا به ایشان گفته‌اند در جریان مشکل شما هستم که کارمند شهرداری هستید و قانون اجازه نمی‌دهد دوجا حقوق بگیرید، پس با وعده اینکه شما را داریم استخدام یک نهاد دیگر می‌کنیم، این فرد را هم در تیم مخالف ظفری حفظ کرده است.
و اما نفر بعدی این عضو شورا؛ ایشان را هم با فشار به ظفری که در ماه اول مسئول مالی که از اقوام نزدیک آقای عضو شورا بود را تغییر دادن و یک ترک زبان را جایگزین ایشان کردند و آقای عضو شورا هم کینه این تغییر را هنوز در دل دارد.
 اقای نظری هم از لحاظ فکری مطیع شما است.
 جناب نماینده عزیز؛
 یک تحقیق میدانی و آن هم از طریق تماس تلفنی، اصل ماجرا را برای من روشن کرد، حالا چرا شما نمی‌خواهید واقعیت را بگویید، خدا می‌داند..!!
ولی سخن آخر خطاب به مردم شهرم؛
 اعضای شورا هیچ تقصیری ندارند و این حرف‌ها که می گویند، باج می‌خواهند دروغ است، واقعیت چیزی دیگری است و اگر نماینده دنبال حل مشکلات شورا و شهردار است اجازه ندهد منزلی در منطقه کارکنان برای شورا و شهردار تصمیم بگیرد.
 در آخر آقای تاج گردون؛ خواستم به شما بگویم مردم سالها است که در گچساران بیدار هستند و خودشان همه چیز را می‌دانند و نیازی نیست به فیلم بازی کردن بعضی‌ها
و پیشنهادی هم به آقای ظفری دارم برای آرامش شهر وقتی نماینده و برادرش اجازه نمی‌دهند که شما با آرامش کارکنید، بهتر است معاونت عمران را عوض کنید. ولی نه گزینه آنها باشد، بلکه بازهم گزینه خودتان باشد.. برای مردم شهرم حسن نیت خودتان را نشان بدهید، البته این پیشنهاد حقیر است چون دوست دارم شهرم در آرامش باشد.
 -----------------------------
ارادتمند شما
سید جواد علیزاده
از اهالی گچساران
ساکن شیراز

این مقاله با اندکی تغییرات منتشر شده است که از نویسنده محترم پوزش می‌خواهیم.


کد مطلب: 403000

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/403000/آقای-تاجگردون-مردم-گچساران-سال-هاست-بیدارند-اینکه-می-گویند-اعضای-شورا-باج-می-خواهند-دروغ-واقعیت-چیزی-دیگری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1