کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

تخریب نیروهای ارزشی کهگیلویه و بویراحمد توسط همدیگر، مایه حسرت است

ولی‌الله شکوهی

24 شهريور 1397 ساعت 21:57

دست به دست هم دهیم و وحدت و انسجام را سر لوحه کارخودمان قرار دهیم و با اقدار در برابر همه مخالفین با ایستیم نه اینکه خودمان به جان همدیگر بیفتیم و در فضای مجازی همدیگر را نقد کنیم تا اینکه عده‌ای ناتوان از این موضوع سو استفاده کنند دست به قلم شوند و ازروی کدورت وبخاطر مسایل سیاسی علیه روحانی مبارز و بزرگ و برادر ایثار گر شهید پناهی و همه شما عزیزان قلم بزنند.


متن ارسالی
ولی‌الله شکوهی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت؛ حسرت می‌خورم وقتی خبرها و جوابیه‌های دوستان و بزرگان و هم فکرانم را درفضای مجازی علیه همدیگر مطالعه می‌کنم چرا که بزرگانی همچون پناهی‌ها و دهراب‌پورها، هدایت خواه و مبشری‌ها نباید علیه همدیگر دست به قلم شوند و فضا را برای مخالفین ما مهیا کنند ما دشمنان داخلی زیادی داریم اگر از دشمنان بیرون بدتر نباشند بهتر نیستند و چنین روزی را ارزو می‌کنند که ماها را علیه همدیگر ببینند نباید میدان تخریب را برای انها فراهم کنیم و به این گونه اختلافات دامن بزنیم، چنانچه اختلاف سلیقه‌ای داریم در فضای بسته به دور از دید مخالفین همدیگر را نقد کنیم با اتحاد و وحدت و همدلی برای اینده خودمان زمینه پیروزی را فراهم کنیم.
همانگونه که اتحاد، نخ تسبیحی است که مهره‌ها را در کنار هم نگه می‌دارد، و ارتباط منظمی بین آن‌ها برقرار می‌سازد، و آن‌ها را از پراکندگی و دورافتادگی و گم شدن حفظ می‌کند. اگر آن نخ پاره شود، انسجام مهره‌ها گسسته شده، و هر کدام به جایی فرو خواهد افتاد و امروز شما از عزیزانی هستید که در عرصه ولایت و تفکر سیاسی نقش نخ تسبیه را ایفا می‌کنید
وحدت عامل مهم حرکت بخش برای انقلاب‌ها بوده، و انسان‌ها را در گذر پیشرفت به سوی پیروزی‌ها، از دست اندازها و گردنه‌های صعب العبور، عبور می‌دهد، به ناتوانی‌ها توان بخشیده، و دشواری‌ها را آسان می‌کند و ناممکن‌ها را ممکن می‌سازد.
نقش سازنده و توان بخش اتحاد در پیروزی انقلاب اسلامی در حدی بود که برای همگان روشن گردید که در میان عوامل پیروزی، سه عامل در راس عوامل قرار داشت که عبارت‌اند از. اسلام ناب، مساله رهبری و مساله اتحاد. آری اهمیت وحدت و انسجام به قدری است که در کنار اسلام ناب، و مقام رهبری (ولایت) می‌درخشد، و از آن به عنوان عامل مهم پیروزی یاد می‌شود.
 اصولاً نمی‌توان بین اسلام و رهبری اسلامی با مساله وحدت، جدایی فرض کرد، چرا که اسلام منهای وحدت، و یا ولایت منهای وحدت، هم چون شیر مثنوی است که چنین شیری را خدا نیافریده است.
وحدت مسلمانان، توان آنان را در برابر دشمنان، صدها و هزارها برابر می‌کند، درست مانند سدهای بزرگی که در نقاط مختلف جهان ساخته شده و مبدا بزرگ‌ترین نیروهای صنعتی است، و سرزمین‌های وسیعی را زیر پوشش روشنایی و آبیاری قرار داده است، این قدرت عظیم چیزی جز نتیجه به هم پیوستن دانه‌های ناچیز باران نیست. بنابراین اتحاد و انسجام دانه‌های باران باعث ایجاد سدهای عظیم با آن همه توانایی‌ها شده است. وقتی که از دانه‌های باران در پرتو وحدت و به هم پیوستگی چنان آثار اعجازآمیز بروز کند، قطعاً اتحاد و انسجام مسلمانان آثار و برکات اعجاز آمیز بیش‌تری در پیشرفت اهداف عالی انسانی و جلوگیری از مقاصد غیر انسانی استعمار خواهد داشت و موجب سربلندی و عزت و اقتدار بی نظیر خواهد شد به‌عنوان برادر دلسوز و کوچک شما یاداوری می‌کنم دست به دست هم دهیم و وحدت و انسجام را سر لوحه کارخودمان قرار دهیم و با اقدار در برابر همه مخالفین با ایستیم نه اینکه خودمان به جان همدیگر بیفتیم و در فضای مجازی همدیگر را نقد کنیم تا اینکه عده‌ای ناتوان از این موضوع سو استفاده کنند دست به قلم شوند و ازروی کدورت وبخاطر مسایل سیاسی علیه روحانی مبارز و بزرگ و برادر ایثار گر شهید پناهی و همه شما عزیزان قلم بزنند. البته حواس‌تان هم به رسانه‌های که فقط به دنبال مسموم کردن این فضا هستند، باشید.
----------------------------------------------
ولی‌الله شکوهی


کد مطلب: 402999

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/402999/تخریب-نیروهای-ارزشی-کهگیلویه-بویراحمد-توسط-همدیگر-مایه-حسرت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1