تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۰۲۹۹۷
یادداشت:

«علی محمد احمدی» پرچم دار تخصص، تعهد و کاردانی / احمدی اثبات کرد، که اصلاح‌طلب‌تر است

متن ارسالی
۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
«علی محمد احمدی» پرچم دار تخصص، تعهد و کاردانی / احمدی اثبات کرد، که اصلاح‌طلب‌تر است
کبنا ؛متن ارسالی مخاطب
 
 سالیان دراز، استان نفت خیز و زرخیز و چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد این زاگرس نشین سراپا سیاسی و سیاست زده و کاملآ تهی از امیال و افکار اقتصادی، در غفلت و تعصبات کورکورانه روشنفکران عشیره‌ای و سطحی نگر سوخت و هرگاه دستی و مردی با تمام وجود ازخودگذشتگی کرد و برای خاموش کردن این آتش افسار گسیخته آستین بالا زد تا خود را سپر بلا بکند. دست که هیچ، پایش را هم نشانه گرفتند تا مبادا آتش کوته فکری و کوته نظری جمیع سیاسیون که سالها چون بختک بر جان این استان و جمیع نخبگانش انداخته بودند خاموش بشود.
موسی خادمی" فرزند اصیل استان و اسطوره اخلاق و ادب هر چه کرنش کرد، از اخلاقیات مایه گذاشت و از خود گذشت لیکن با همه بی مهری‌ها و زیاده خواهی ها، سوخت و ساخت و رفت.
با رآی هیئت محترم دولت و حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور " ۲۵ شهریورماه ۱۳۹۶ دکتر علی محمد احمدی با کوله باری از توانمندی، تخصص و تجربه پای به استان محروم ک.ب گذاشت و بی درنگ با عبرت قرار دادن دکتر موسی خادمی، بسی سخت گیرانه تر و بدون هیچ کرنش و تعارفی، با تمام وجود در برابر همه جدلها و بی مهری‌ها و زیاده خواهی ها عزم خود را جزم کرد و در مقابل روشنفکران سیاست زده چون کوه قد علم کرد تا ثابت بکند:
امپراطوری ها یک روزه ساخته نمی‌شوند، اسطوره‌ها خلق نمی‌گردند و عمران و آبادانی به دست نمی‌آید مگر در بستری از فهم، شعور، حمایت و همکاری اجتماعی.
بدون هیچ شک و غرضی باید گفت: دکتر علی محمد احمدی هم  چون دکتر موسی خادمی و استانداران گذشته، کما فی سابق میراث دار استان محروم و از قافله توسعه عقب مانده ک.ب و زیاده خواهی های چهار دهه‌ای جمیع سیاسیون از خود راضی و سیاست زده شده است.
سیاسیون محترمی که در طول سالیان دراز با پافشاری بر سیاست زدگی و سیستم مدور مدیریتی غلط در استان، به هیچ وجه حاضر به تن دادن در مقابل هیچ رنسانس و حتی تغییر کوچکی نشدند و شهامت میدان دادن به هیچ نیروی جوان، نخبه و توانمندی را نداشته و ندارند.
دکتر علی محمد احمدی به عنوان نماینده عالی دولت دوازدهم در استان، در طول یکسال گذشته به خوبی هم در حرف و هم در عمل ثابت کرده است که پست‌ها و صندلی‌ها میراث پدری و مادام العمر هیچ کس نیستند و تغییر جزء لاینفک مدیریت خرد و کلان در هر جامعه‌ای است.
فرهنگ غلط و تاریخ گذشته‌ای که گویا سیاسیون استان چه اصول گرا و چه اصلاحطلب، به هیچ وجه نمی‌خواهند یک بار برای همیشه بالاخره با آن کنار بیایند. و با شناسایی، میدان دادن  و نشاندن نیروهای جوان، نخبه، توانمند و مهم‌تر از همه باانگیزه در کرسی‌های مدیریتی قدمی در راه پبشرفت و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این استان سراسر محروم بردارند.
بدون شک جامعه‌ای که در آن قوت غالب عوام و خواص صرفآ بشود سیاست زدگی و سرسپردگی به بازیهای حزبی و جناحی و عشیره‌ای.
جامعه‌ای که در آن محاسبات و مناسبات و مناقشات علمی، اقتصادی، دانشگاهی، فرهنگی و اجتماعی صرفآ بشود معادلات سیاسی.
جامعه‌ای که در آن تعهد، شرافت و مدیریت بشود سرسپرده و قربانی محض مناقشات سیاسی.
و جامعه‌ای که در آن همه چیز در کفه ترازوی حزب و جناح و سیاست محاسبه بشود به یقین که سرانجامی جز نابودی نخواهد داشت و مادامی هم که زنده بماند به زندگی با ذلت تن داده است.
کهگیلویه و بویراحمد این نگین چهارفصل زاگرس مصداق بارز همین جامعه سیاست زده است که کمتر مدیری چون دکتر علی محمد احمدی در طول سالیان دراز پس از انقلاب اسلامی موفق به ایجاد تغییرات مدیریتی بنیادی و کلاسیک در آن شده است.
دکتر علی محمد احمدی را باصراحت تمام باید سنگ صبور روزهای  سخت کهگیلویه و بویراحمد و جدلها و حاشیه‌های تمام ناشدنی استان دانست.
مادامی که در بحبوحه برف و بوران دنا و سقوط غم انگیز هواپیمای مسافربری، با دستان خالی تمام امکانات و نیروهای استانی و کشوری را برای پس گرفتن عزیزانمان از سینه دنا بسیج می‌کرد. با اقدام به تغییرات گسترده مدیریتی در حوزه استانداری  و دیگر دستگاههای دولتی جهت خدمت و پیشبرد امورات مردم و استان. همزمان مورد خیل عظیم هجمه‌های بی سابقه چه از طرف برخی نمایندگان محترم مجلس و رسانه‌ها و چه از طرف اصلاح طلبان حامی دولت قرار گرفت. اما با کوله باری از تجربه مدیریتی در کمال آرامش، صبر و علی الخصوص سکوت با خط بطلان کشیدن بر حزب و جناح، فراجناحی عمل کرد و با اصرار و پافشاری بر مواضع خود، به هیچ وجه تسلیم فشارها، احساسات و سفارشات چپ و راست و طایفه‌ای در حوزه تحت مدیریت خود نشد.
 دکتر علی محمد احمدی" تعهد، تخصص و کاردانی را خط قرمز تغییرات مدیریتی خود قرار داد و علی رغم همه جوسازی‌ها  هر سه معاون خود را از اصلاحطلبان قدر حامی دولت دکتر روحانی قرار داد.
دکتر احمدی با اعتماد و میدان دادن به اصلاحطلبان جوان، کاردان و با انگیزه‌ای همچون وحید محمدی تبار، سید علی پرواز و هجیر افشون ثابت کرد که از بسیاری از اصلاح‌طلبان اصلاح‌طلب‌تر است. انتخاب اولین فرماندار زن، اعتماد به پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از بانوان حامی دولت و نمونه‌های دیگری هستند که می‌توان به آنها اشاره کرد.
دکتر احمدی همچنین با ابقآء برخی مدیران شایسته همچون سید محمد تقوی به عنوان مدیر کل روابط عمومی استانداری و محمود مومن نسب به عنوان مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در عمل و نه که در حرف، چارت سازمانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را تمام و کمال در دستان نیروهای اصیل و ریشه دار اصلاحات و اصلاحطلبان استان گذاشت و ثابت کرد مادامی که اهل تعامل با اصلاحطلبان متخصص و جوان هست. در عین حال به هیچ وجه اهل باج دادن به خودخواهی‌ها و زیاده خواهی ها نیست.
علی رغم چینشهای کاملآ اصلاحاتی دکتر احمدی در حوزه  استانداری و دیگر ادرات کل، حال این سوال پیش می‌آید که عزیزانی که استاندار محترم را محکوم به عدم تعامل با اصلاحطلبان و حامیان دولت در استان نموده و می‌نمایند دقیقآ از کدام عدم تعامل سخن گقته و میگویند.
مع ذالک جای بسی تامل است که اصلاحطلبانی که این همه سنگ حمایت از اصلاحات را بر سینه زدند و بر چارت کاملاً اصلاحاتی دکتر احمدی که خود از حامیان سرسخت دولت دکتر روحانی بوده و هست خرده گرفتند.
چطور و چگونه بیخ گوششان مراتب اعتراض خود را به انتصاب مشاور ویژه وزیر ارتباطات در امور مردمی که مخالف سرسخت دولت دوازدهم و حامی سرسخت ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ بوده و همچنان هم هست به مقامات بالاتر اعلام نکردند.
در پایان چه زیبا سرود وصف حال جامعه ما را بانو پروین اعتصامی:
 واعظی پرسید از فرزند خویش
هیچ میدانی مسلمانی به چیست؟
صدق و بی آزاری و خدمت به خلق
هم عبادت، هم کلید زندگیست...
گفت: "زین معیار اندر شهرما، یک مسلمان هست آن هم ارمنیست"!
نام شما

آدرس ايميل شما

دلاور
Iran, Islamic Republic of
چ. همش!.، فراوان
علوی
Iran, Islamic Republic of
یک مسلمان هست آن همه احمدی است ....
احسنت
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
در مورد دکتر احمدی خوب نوشتی اما در مورد تقوی اصلا درست نیست عزیزم ایشان یکی از ضعیف ترین مدیران استانداری است
تخصص
Iran, Islamic Republic of
آخه این چه تخصصی است که افشون وکاظمی دارند ولی دکتر عزیزی متخصص در حوزه برنامه ریزی شهرسازی نداردبهتر می فرمودی هر کس صحاب دارد پست میگیرد وهرکس صحاب ندارد باید پست راتحویل بدهد حقیر معتقد به تغییر وتحویل هستم اما نه اینکه دکتری برنامه ریزی شهرسازی را عزل کنن. .. است استاندار بیشتر....
کاردان
Iran, Islamic Republic of
محمدی تبار سفارشی تاج و افشون سفارشی زارع . حداقل اسمت را می نوشتی بعد.
حمید
Iran, Islamic Republic of
عرض ادب واحترام خدمت نویسنده محترم چه زیبانگاشتی چیزهای که ماندیدیم ونمیبینیم چه زیباازاصلاحطلبان گفتی ولی کدوم اصلاح طلب.چه زیباازتوانمندی استاندار وتخصصش گفتی امابفرما کارنامه اش دراین مدت چه نقطه روشنی برای استان محروممان داشت؟ازحادثه کوه دناگفتی وداغها راتازه کردی.نمیدانم شغلت چیه اماپیشنهادمیدم سری به بانکها وادارات استان بزن واون وقت باانصاف ازمدیریت استان دفاع کن. امیدوارم که حداقل استانداربه درد خودت خورده باشدکه ازنظرمن همین کافیه که مشکل یکی ازهم استانیهایم حل شده باشد
Iran, Islamic Republic of
. گرفتی
خودتو
مظفری
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار وقتی یک نفر با تحصیلات ادبیات فارسی را .مترین شهرستان یعنی بویراحمد میکنه باید .تخصص و کاردانی را خواند
اقای احمدی ایا می دانید اقای کناری فرماندار چه تخصص و کاردانی دارد؟؟
Iran, Islamic Republic of
الان چی می گویید ؟!!! خخخخخ
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1