تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۰۲۹۵۷
یادداشت:

امامت جمعه مظهر تعامل و سعه صدر

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
امامت جمعه مظهر تعامل و سعه صدر
کبنا ؛متن ارسالی
ای کاش کسانی که به نوعی زمام امور مردم به دستان آنها ست کمی بیشتر از خود سعه صدر نشان می‌دادند وبا تعامل وخوشرویی جوانان ناامید شده از خیلی دست اندر کاران را دوباره به آغوش پر رفائت اسلام بر می‌گرداندن وزمینه‌ی آشتی جوانان را با این مکتب انسان ساز مجدد مهیا می‌کردند، همین کاری که امام جمعه چرام جناب دکتر افشار با تمامی مشغلات وگرفتاریها از آن غافل نشده است.
نماز جمعه که از مهم‌ترین دست آوردهای انقلاب است گاهی با بی توجه ایی موجب رنجش کسانی می‌شود که دل در گرو انقلاب ورهبری دارند واگر نباشد کسی که بتواند موجب التیام این رنجشهاشود یقین بدانید پشت سر امام جمعه دیگر کسی نخواهد ماند که بتوان نماز جمعه و جماعت برگزار کرد.
از بدو ورود دکتر افشار به منطقه چرام همه یکسویه نگری ها وتنگ نظری‌ها کنار گذاشته شد وتعامل سازنده ومورد وثوق بزرگان دین مبین اسلام در دستور کار قرار گرفت و آنچنان در جامعه ومردم نشو ونمو پیدا کرد که دیگر کسی خودرا بیگانه با دین احساس نکند و به نوعی زمینه آشتی کسانی شد که مدتها بود ترک واجب نماز جمعه نموده بودند واکنون به یمن برخورد اصولی وبر مبنای سفارشات ائمه اطهار علیه السلام صف‌های طولانی در محل نماز جمعه تشکیل واین فریضه الهی با صلابت به پای خواهد شد.
بعضی متاسفانه از تولی وتبری فقط تبری را یاد گرفته‌اند در صورتیکه اسلام دین کامل در میان تمامی ادیان است و هر جوینده ایی در هر زمینه ایی کاووش نماید قطع به یقین جوابش را در میان آیات وروایات خواهد یافت وچیزی وجود ندارد که قرآن وبزرگان دین اسلام به آن نپرداخته باشند.
همه مردم ایران اسلامی مسلمان وپای بند به اعتقادات هستند وقرار نیست عده ایی معدود خودرا نماینده بلاغیر بدانند ومابقی مردم را به چوب تکفیر از آغوش پر مهر اسلام دور نمایند، در این میانه باید باشد کسی که جانب حق را گرفته ورای به عدالت دینی بدهد تا هیچ حقی بنام دین اسلام از کسی ضایع نگردد وچه کسی بهتر وا ولا تراز امام جمعه شهر که همه به صداقت وایمان وپاکدستی ومردم داری وی ایمان دارند.
حاج آقا افشار در همین مدت زمان کم که در جایگاه امام جمعه چرام سکنی گزیده است بانی رفع بسیاری از مشکلات مردم وبخصوص جوانان بوده است وجود ایشان در سایه توجهات ولی عصر ارواحنا روح فدا نقطه ثقلی برای دینداران ومومنان است باشد که مردم خدای جو ودیندار چرام قدر زحمات این مرد زحمتکش وبی ادعا را بدانند وبیهوده موجب رنجش وی را مهیا نکنند.
خداوند همه خدمت گذاران صادق و در راه رهبری را موفق بدارد. انشالله 
-----------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه نگار
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1