تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۰۲۹۳۶
نقدی بر صحبت‌های «شیخ صفدر پناهی» در مورد استقبال مردم بهمئی از «احمدی نژاد»

اشتباهات فاحش و غیرمنطقی «شیخ صفدر پناهی»

سینا سبحانی نیکو
۱۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اشتباهات فاحش و غیرمنطقی «شیخ صفدر پناهی»
کبنا ؛متن ارسالی
ایشان چندین اشتباه فاحش، غیرمنطقی، غیر دینی و غیر انقلابی را در بیاناتشان به صورت متوالی مرتکب شده‌اند که انسان را به شک وا می‌دارد که آیا آقایان در دنباله روی از جریان‌ها و اشراف دینی واقعاً اینقدر تهی از معارف شده‌اند؟
من به چند مورد از سخنان ایشان اشاره می‌کنم.
1- (دعوت از دکتر احمدی نژاد در شهرستان بهمئی به نفع دولت تمام می‌شود)، حاج آقای پناهی واقعاً جای سوال است آیا شما از نفع دولت مستقر جمهوری اسلامی ایران نگران می‌شوید؟ آیا این نگاه شما سنخیتی با قانون اساسی جمهوری اسلامی و تایید های مستمر رهبری و شورای نگهبان دارد؟
2-(در استقبال از احمدی نژاد سه دسته حضور داشتند)، استاد آیا شما نمی‌دانید که تفکیک و دسته بندی مردم عملی شیطانی و شرک آلود و ناقض جهان بینی توحیدی است؟ چگونه خود را در قد و قواره‌ی دیوار انداختن بین مردم می دانید و مردم را سیاسی کار و سیاست زده می دانید؟
3- (دعوت کنندگان با بصیرت عمل نکردند)، آقای پناهی شما مگر معیار سنجش بصیرت هستید که هرکسی را بخواهید بی بصیرت و هرکه را بخواهید با بصیرت می‌نامید؟
4-(دولت فعلی محصول لج بازی‌های دولت دهم است)، شما چگونه دولت تأیید شده‌ی شورای نگهبان که اعضای این شورا سوگند مدیر و مدبر و صادق بودن آنها را یاد کرده است و با رأی 23 میلیونی سرکار آمده است حاصل لج بازی‌ها می دانید؟ آیا شما شورای نگهبان را هم لج باز می دانید؟
5-(مدارکی جدیداً به دست آمده که جاسوس بودن آقای مشایی را اثبات می‌کند، این استقبال خدمت به جریان انحرافی بود)، حجت الاسلام، این اسناد قوه‌ی قضاییه که می‌فرمایید چگونه به دست شما رسیده است و از آن اطلاع دارید؟ آیا شما مسئولیت قضایی در دادگاه آقای مشایی دارید؟ شما که واژه‌ی انحراف را از پیش به کار می‌برید در کدام دادگاه آن را اثبات کردید؟ آیا این تهمت و افترا در قالب اخلاق شیطانی نیست؟ شما به چه حقی شکوه حضور مستضعفین را انحرافی می‌نامید؟ آیا مادران شهدا را با عکس‌های فرزندانشان در این استقبال دیده‌اید، حضور این عزیزان را با کدام استدلال توجیه می‌کنید؟
6-(احمدی نژاد به هیج وجه در راستای جریان ولایت نیست)، آقای پناهی شما واژه‌ی جریان ولایت را از کجا تولید کرده‌اید؟ ممکن است اشاره بفرمایید حضرت امام خمینی(ره) در کدام قسمت از صحیفه چنین جریانی را معرفی کرده است؟ لازم است به شما یاداوری کنیم که ولایت متعلق به آحاد ملت است و جریان ساختن از آن مفهوم عمیق، ظلم به ملت و ظلم به ولی فقیه است.
7- (جریان اصولگرایی از درگیری بپرهیزد)، نقطه‌ی واقعی نگاه و اندیشه شما اینجاست، گویا کینه‌ای شده است برای شما، حذف این جریان چپاولگر توسط مردم، به راستی خدمت به جریان‌های چپ و راست از تریبون رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه‌ی جمعه چه معنا و مفهومی دارد؟
8-(آقایان مبشری و هدایت خواه را دوستان خود دانستید)، شکی وجود ندارد که دقیق‌ترین حرف شما همین بود، در واقع نگاه هر سه نگاهی ارباب و رعیتی به مردم است و در حقیقت دچار اشرافیت معرفتی_مذهبی شدیدی هستید.

متن صحبت‌‍های حجت‌الاسلام پناهی را اینجا بخوانید.
------------------------------------------------------------------
سینا سبحانی نیکو دانشجوی مدیریت دانشگاه تهران
نام شما

آدرس ايميل شما

بنی هاشمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده.متن بسیار عالی بود
Romania
درود
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز. دنبال منافع خاصی هستند. میکنه ک به اون منافع برسه
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت
کاش از هاله ی نور و تمجید .مینوشتی.
اولین نفری که احمدی نژاد را رجایی دوران خواند.
Romania
درود بر نویسنده
محمدرضا حميدي
United States
اقاي. كه خواندم،توهيني كه به خيل عظيمي از راي دهندگان به دكتر احمدي نژاد راي داده بودند را به حساب .کسی میگذارم که در زمانی خاص. است
علی
Iran, Islamic Republic of
احسن قشنگ مطالب نوشتی
نجات
Iran, Islamic Republic of
ک.ه بره بی کارت
Iran, Islamic Republic of
الان شما خودتان از نشر این مطلب دنبال چه بودید. شما که در آخر مقاله همه ر.خواندید. یعنی شما که. را برتر از همه این ها معرفی کردید متکبر نیستید؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر جوان خوش قلم و عدالتخواه
عالی جوابش دادید ریز به ریز
کاش ایشون هم برای اتهاماتش به مردم استقبال کننده و باغیرت بهمئی و همچنین تهمت به خادم ملت به شهرستان بهمئی شهر لیکک سفری داشته باشند و از همون م..صادره اش کرد یا برای اتهاماتش ریز به ریز سند ومدرک برای مردم رو کند یا اگر ندارد با شجاعت تمام عذرخواهی کند
صنم خانوم
United Kingdom
آفرین به این قلم و بصیرت
کاش سر سوزنی از بصیرت و آگاهی این جوان رو به . ما میداد
United States
درود بر این استدلال و منطق
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس سینا خوب حق مطلب را ادا فرمودی .ه را پایین آوردند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1