تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۶
کد مطلب : ۴۰۲۹۳۳
یادداشت:

نقدی بر اظهارات «دهراب‌پور» در خصوص شورا و شهردار یاسوج

محمد صادقی
۳۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نقدی بر اظهارات «دهراب‌پور» در خصوص شورا و شهردار یاسوج
کبنا ؛محمد رحیم دهراب‌پور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج و چهره‌های شاخص و معروف جریان اصولگرا که همواره در مناسبت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نقش‌های مهمی را ایفا کرده است، در گفت‌وگو با رسانه‌ها به موضوع انتخاب شهردار یاسوج پرداخت و همچنین به موضوع انتخاب هیئت رئیسه و تشکیل گروه اکثریت و اقلیت و سیاست‌زدگی در استان  گریزی زد و در باره نحوه انتخاب نسهتن مقدم و رفتن محمدعلی جاوید حرف‌های زد و به عملکرد شهردار و شورای شهر یاسوج نمره قبولی نداد.

یکی از مخاطبان کبنا نیوز متنی را در نقد محمدرحیم دهراب‌پور نوشت که این سایت خبری صرفاً در راستای تنویر افکار عمومی آن را منتشر می‌کند.
 
محمد صادقی نوشت؛
 یکی از اعضای شورای شهر یاسوج که به اعتراف خود اولین مبتکر انتخاب شهردار پیش از شروع بکار رسمی شوراها بود ولی نقشه‌هایش نقش برآب شد و ماجرا برعکسش شد، حالا بعد یکسال زبان باز کرده و همه را به باد انتقاد گرفته است.
 اعضای شورای شهر یاسوج که برخی از آنها حتی پیش از انتخابات قرابت‌های فکری و جناحی با دهراب پور داشتند، پس از انتخابات ابتدا مدتی با وی همراهی کردند اما به خاطر رفتارهای این مدعی سیاستمداری به وی بی اعتماد شدند و دقیقاً از همان راهی که دهراب پور قصد داشت به شهر یاسوج و شهرداری ضربه بزند، مقابلش ایستادند.
دهراب پور پس از انتخابات تلاش کرد تا اقلیت و اکثریت در شورا راه بیندازد و البته خود صراحتاً بارها به این موضوع اشاره کرده است، ولی اعضای منتخب پس از مشاهده رفتارهای زیاد خواهانه وی و البته بی اعتمادی به خاطر چرخش‌های سیاسی گذشته‌اش، دست رد به سینه‌اش زدند تا دهراب پور در دام خود گرفتار شود.
تمامیت خواهی، ناسیونالیسم و خود برتربینی؛ را شاید بتوان مهمترین خصوصیت‌های محمدرحیم دهراب پور دانست، اما بی شک چرخش در مواضع را باید بارزترین خصوصیت وی یاد کرد.
دهراب پور در حملاتش به شورای شهر و شهردار یاسوج جز کلی گویی هیچ حرفی نداشته و این در حالیست که اکنون شهر یاسوج با 25 پروژه عمرانی فعال بیشترین پروژه عمرانی را نسبت به همه سال‌های گذشته دارد.
در بحث‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری یاسوج کارنامه درخشانی در یکسال گذشته داشته است که به همین واسطه اکنون توانسته مجوز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را کسب کند.
اما عامل مخالفت دهراب پور و سنگ اندازی های وی را شاید بتوان در سه محور جستجو کرد.
1 – دهراب پور در وهله اول یک شکست خورده تمام عیار در شورای پنجم است و حتی شکست سنگین اش در انتخابات قبل را می‌توان بهتر از پیروزی در این دوره یاد کرد.
ناتوانی دهراب پور در رسیدن به کرسی ریاست شورا و تعیین شهردار دلخواهش باعث شده تا وی دقیقاً مشابه همان رفتاری که با هدایت خواه پس از ناکامی در رسیدن به صندلی استانداری در زمان مسعود حسینی انجام داد را بروز دهد و از این رو تاریخ برای دهراب پور گویی تکرار شده است.
2 – سیاست مدار بازنشسته و کهنه کار بویراحمدی که هرگز نتوانست در میان اصولگرایان استان و حتی شهرستان جایگاه قابلی برای خود دست و پا کند از مدت‌ها قبل با شهردار اختلاف داشت و علت آن مشخص نیست اما گفته می‌شود کینه دهراب پور از مقدم به خاطر شکست از وی و دست رد مقدم بر سینه دهراب پور در چندین سال قبل به خاطر یک مساله کاری و عدم همکاری مقدم با وی در آن مقطع است.
3 – عامل دیگری که باعث شده تا دهراب پور این روزها سوخته و برافروخته بنماید، شکست از اکبری در تشکیل تیم مدیریتی شورا و تعیین شهردار است که این موضوع برای دهراب پور که سابقه ریاست شورا را عهده دار بوده بسیار سنگین تمام شده است.
اکبری در بازی باخت – باخت دهراب پور برای تعیین اقلیت و اکثریت شورا هوشمندانه و بدون هیچ حرکتی نظاره گر بود تا اینکه یاران دهراب پور فقط به واسطه رفتارهای خودش از وی جدا شدند و به اکبری پیوستند تا امروز بازنشسته داعیه دار سیاست بویراحمد تنها و بی اثر و بی اثر بماند و فریاد وامصیبتا سر دهد.
به نظر می‌رسد دهراب پور از تجربه ترک هدایت خواه و پیوستن به زارع و چرخش مجدد در این مسیر و همچنین ناکامی‌ها در دولتی که مسئول ستادش بود و سپس بعد از نرسیدن به منافعش (بخوانید صندلی استانداری) منتقدش گشت و بازهم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با بصیرت آب رفته‌اش به احمدی نژاد پیوست که البته با رد صلاحیت احمدی نژاد و توصیه‌های صریح رهبری عیار بصیرتش مشخص شد و نیز شکست سنگین در انتخابات شورای چهارم و ناتوانی در کسب نظر اصولگرایان برای معرفی به عنوان کاندیدای مجلس در دوره‌های پنجم و ششم، با شکست در این دوره‌ی شورا پرونده‌اش تکمیل خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چوب خطش پر شده اين هميشه بازنده
Iran, Islamic Republic of
همین را میدانم دهراب پور اهل معامله نیست اگر اهل معانله بود در دنیا به خیلی جاها میرسید
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور درست گفته شهردار یاسوج ضعیف است
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دهرابپور میتونست هم استاندار بشه هم هر پست دیگه ای رو بگیره چون نمیخواست معامله کنه نشد
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که از دهراب پور جدا شدند به دهراب پور بی اعتماد نشدند وقتی بوی پول و پست به مشامشان رسید از دهراب پور گذشتند
Iran, Islamic Republic of
مگه مواضع از طرف خدا وحی شده که قابل تغییر نباشد دهرابپور هم هر وقت نامردی و ضعف میدید لازم میدانست تغییر موضع دهد
Iran, Islamic Republic of
یه واقعیت هست شهرداری تعطیله و دهراب پور باید این تذکر رو میداد
یا ابا صالح المهدی
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور بخاطر اینکه ظاهر و باطن هزار رنگی دارد و همیشه سعی بر فریب مردم برای بدست آوردن جایگاه برای خودش هست هیچوقت پیشرفت نخواهد داشت مگر با توبه کردن و این اخرای سن را در گوشه ای از مسجد یا تکیه نشسته و با توکل به خدا و انجام فریضه الهی البته با دل نه ریا که
ان الله بکل شی علیم
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا معلومه که. اگه مو دهرابپور رو می شناسم اهل هیچ معامله ای نی فقط برای خدا کار ایکنه و تا جایی که و دستش بر ایره برای مشکلات مردم مه انجوم ایه اگه ایطوری نبی همیشه سربلند نبی فقط بره کاسته جم و جور کن عزیز دل اکبری ها و آشنا و احمدی کیش و زارع و هدایتخواه و مابقی حتما پول وت داینه که ای . اگه راست ایگی آدمه خوبیه کامنت بزار
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور هم میتونست با مردم بازی کند نخواست که مثل بعضیها بازی کند و به مردم دروغ بگوید
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور اگر محبوبیت نداشت این دور این همه رای نمیاورد
Iran, Islamic Republic of
وقتی دهرابپور بخواد واقعیت رو بگه بعضیها بدشون میاد چون منافعشون در خطره
Iran, Islamic Republic of
همه میدونند که اعضای شورا باهم و با شهردار تبانی کردند. حاج دهرابپور اگه اهل تبانی بود الان یه سمتی داشت ولی با همه این اوصاف مردم میدونند که تنها و تنها حاج دهرابپور به فکر مردم بوده که معامله گری نکرده.
احمد
Iran, Islamic Republic of
درب شورای شهر یاسوج را باید تخته کرد .
صداقت سنج
Iran, Islamic Republic of
جناب صادقی با شکست دهرابپور و پیروزی اکبری ها مشکلات شهر یاسوج کاملا حل شده ویاسوج میرود تا جای ژنو را در وسط آلپ بگیرد احتمالا مقر اروپایی اوپک وسازمان ملل وبرگزاری صدها نشست بین المللی در ژنو واحتمالا وین را بخاطر عملکرد یکساله شورای اکبری هاوشهردار به یاسوج انتقال خواهد داد به به به به به این ریخت و وضعیت شهر یاسوج مبارک باشد برشما برادر
محصایقی
Iran, Islamic Republic of
مقدم واقعا شهر رو متحول کرده و واقعا انسان پاکدست و درستکاریه و این حرفای دهراب پور بدرد خودش میخوره و پرونده اش اضافه میشه
علی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی .مدیریت شهری را همئ نمیداند بنده خدا باید 20 سال دیگه توی شهرداری کار بکنه تا فقط نیرو های کارامد رو بشناسه ایشان از افرادی در مسعولیت ها استفاده کرده که دو.ز را تشخیص نمیدن چه برسه به شهر
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخ
چه تحولی
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر اکبری
Iran, Islamic Republic of
اینها که اقهی صادقی نوشته درست می باشد ووهقعیت دارد لطفا سوابق اقای دهراب پور را در موارد باتا بررسی کنید
هادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج دهرابپور
مینا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مقدم از پاکدست ترین و منصف ترین ادم هاست. اگر دین ندارین لااقل ازاده باشین. تو را بخدا به ادما ندیده و نشنیده تهمت نزنین یعنی چی اهل تبانی و معامله هست!؟ ادم_باشیم
Iran, Islamic Republic of
.همیشه دنبال رئیسی وپست بوده با گذشته ای که داره اولش میخواست رئیس بشه وجاوید قبول نداشت میخواشت شهردار بیاره اما تا اون خواست کاری کنه پیشوا با طرحی که پیاده کرد شهردار اوردرییسی رو هم اکبری برد دهراب پور فکر میکرد سالهای قبله که خودش و ی عده ای که ریس بودن وهمه کاره هم جناه ومثل اون احترامشو داره میزاره که حرف بزنه والا قبول نمیشود بهتر بود اصلا هم خودش هم نگین تاجی هم خوبانی هرچه رای اوردن اندازه ی.چیزی تو دستشون نیست بعد شهردار هم ادم خوبیه شهرداری که حقوق کارمنداش رو بده فکر کنید چه کاری انجوم داده دیگه خرابی ودزدی کمتر میشه دیگه بقیشو دوستان تحقیق کنن هرچه گفتم جز حق چیزی نبود
Denmark
سوالات خیلی ساده. دکتر نگین تاجی اول شد و دهراب پور دوم شد. چرا به رای مردم دهن کجی شد و این دو نفر به حاشیه کشیده شدن؟ اگه رای مردم مهم هست چرا اینجوری افرادی رو بالاترین رای مردم یاسوج رو داشتن رو به اقلیت بردن؟ الان که یه سال هست همه چی تو دست گروه شما منتقدین دهراب پور هست یاسوج چی شده؟ شهرداریش خیلی اوکیه؟
دوم اینکه مواضع اقای دهراب پور رو به هیچ وجه نمیپسندم. حدود 30سال هست ایشون رو میشناسم. با اصول سیاسیش و معیارهاش اصلا نمیتونم کنار بیام و نظرم کاملا نقطه مخالف ایشون هست. ولی در سالم و شریف بودن این ادم شکی ندارم
Iran, Islamic Republic of
وای از این همه دروغ و تهمت نسبت به حاج دهرابپور
Iran, Islamic Republic of
حالا شهردار ضعیفه حاج دهرابپور نباید چیزی بگه
Iran, Islamic Republic of
هیج شکی نیست این شورا بدون حاج دهرابپور جیزی بارش نیست
Iran, Islamic Republic of
حسینی هم ضعیفترین استاندار استان بود
Iran, Islamic Republic of
هیج کس در شورا به اندازه دهراب پور دغدغه مردم رو نداره بقیه .....
Iran, Islamic Republic of
خدا دنیا رو ببین دهرابپور پاکدست رو با جه کسانی مقایسه میکنن
Germany
دهرابپور و همه میشناسن صداقت و پاکدستیش ورو زبان هاست .اونی که بعد از انتخابات . بیش نبودن
یاشار
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ این . رو برای کسانی بسراید که بویی از سیاست نبرده اند و یا در جریان تحولات استان و بویراحمد نیستند
.که دهراب پور به روز حسینی و هدایت خواه آورد تا سال‌های سال از اذهان پاک نمیشه
هر چه دل تنگت میخواهد بگو
هرکول
Iran, Islamic Republic of
. دلتون رو با این . خالی کنید
همه مردم بویژه خواص دهراب پور رو می شناسند و این. فقط تسکینی برای خودتونه
قبادی
Iran, Islamic Republic of
جالبترین و.مضحکه ترین عبارتی که در این. نامه دیدم اون جمله ای ست که گفته
«« ....... اما گفته می‌شود کینه دهراب پور از مقدم به خاطر شکست از وی و دست رد مقدم بر سینه دهراب پور در چندین سال قبل به خاطر یک مساله کاری و عدم همکاری مقدم با وی در آن مقطع است »»
اصلا آقای مقدم کجا بوده و چه جایگاهی داشته که دهراب پور بخواد ازش درخواستی داشته باشه بنظر عقلا این خنده دار و مضحکه نیست
آقای مقدم قبل از انتخاب و بعد از شهردار شدن بیش از هزار واسطه پی.که هر کاری بخواد براش انجام میده فقط دهراب پور .
دقیقا در جریان هستم و بودم که حرف آقای دهراب پور این بوده که جناب مقدم تو نمیتونی شهردار موفقی باشی و بخصوص اینکه گرفتار اکبری ها و اون دو نفر باشی و اگه صلاح میدونی هم خودت و هم ما و هم شهروندان را نجات بده و قید این شهردار شدن رو بزن و خارج از مجموعه شهرداری من در خدمت شما هستم
شنیدم که بعدا آقای دهراب پور به مقدم گفته اگه برام ثابت شد که برنامه کاری داری و خودت رو نشون دادی با تمام قدرت ازت حمایت میکنم و اگه بعد ازیک سال خودت رو نشون ندادی قطعا.و همه چیز رو به مردم.خواهم گفت
بحث خوبی شروع شد ، جناب آقای مقدم باید پاسخگوی این باشند که حاج دهراب پور کی و کجا ازشون درخواستی داشتند یا باید ثابت کنند و یا پاسخگوی این .رگ سال باشند
دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
به والله قسم اگه حاج دهرابپور اهل معامله بود الان رییس شورا بود
Iran, Islamic Republic of
همین یه هفته پیش که بحث ریاست شورا و انتخاب هییت ریسه بود جناب هدایت اکبری پیشنهاداتی داشت که با مخالفت سریع حاج دهراب پور مواجه شد
امیر
Iran, Islamic Republic of
این که نقد نیست
بیشتر . میمونه
دهراب پور شهردار و شورا رو نقد کرده شما نیز جواب حرفاش رو بدین
ایشون هر چه در خصوص شهردار و شورا گفته عین حقیقته و یک کلام دروغ یا سیاه نمایی توش نیست
بهتره دنبال پرتقال فروش نگردید و خودتون رو به اون راه نزنید
سابقه و عملکرد حاج دهرابپور مثل روز روشنه و این قصه ها کوچکترین خللی در ادامه راهش بوجود نمیاره و چیزی از ارزشاش کم نمیکنه
اگه دنبال بزرگ کردن افرادی مثل آشنا هستید بهتره یه حدی براش نگهدارین
Iran, Islamic Republic of
ما آدم هایِ خوب را منزوی کردیم !
ما نسلِ عقلانیت و شعور را به انقراض کشاندیم !
ما به آدم هایِ پست و بی ارزش ، "میدان دادیم" ...
انگار خوشمان می آید ، حرص بخوریم ...
انگار به سکون و آرامش ، عادت نداریم !
حتما باید زخمیِ مان کنند ، تا "آدم" حسابشان کنیم ،
حتما باید بی محلیِ مان کنند تا دنبالشان برویم ،
و حتما باید بی رحم و زورگو باشند ، تا حرف هایشان را بپذیریم !
این انتخابِ ماست !!!
ما خودمان خواسته ایم که حال و روزمان ، این باشد !
ما دچارِ یک خود آزاریِ مُزمنیم ...
درود بر شرف دهراب پور
منتقد ، منتقد
Iran, Islamic Republic of
بنام حقانیت خداوند
پاسخی بر نقد اظهارات "دهراب پور"
جناب آقای محمد صادقی برادر محترم
نوشته ی شما را خواندم ابتدا اهمیتی ندادم اما چون در خصوص انسانی پاک و ارزشمند و دلسوز و بزرگوار و شایسته سخن رانده بو. و خود اظهاری چیزی .خطور نکرده بود ، درصدد برامدم تا ذه.اک نمایم.
البته سخن گفتن در خصوص جناب حاج دهراب پور از حوصله ی این بحث خارج است و حکایت یک مثنوی و هفتاد من کاغذ است
جناب اقای محمد صادقی همین ابتدای امر خدمتتان عرض کنم که اسم مستعاری که برای خودتان انتخاب فرموده اید خودش دال بر شیطنت و نفاق است و منظوری جز زیر سوال بردن و بدنام کردن طایفه شریف جناب اقای حاج دهراب پور در سر نداشته اید و خواسته اید به نوعی ذهن مخاطبان و خوانندگان را معطوف به طایفه محمد صادقی نمایید و نوعی بدبینی بوجود اورید .این در صورتیست که در همین انتخابات سال گذشته اهالی شریف دولت اباد با همه ی تهدیدها و تمتیع ها حسن نیت خودشان را به منصه ظهور گذاشتن و با حمایت از جناب حاج دهراب پور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان کوبیدند .
و اما در خصوص نقدی که داشته اید البته ن.ی که مرقوم فرموده اید و سراسر کینه و عداوت . فرضیه سازی و بهتان و در مجموع داستان سرایست به اطلاع برسانم که شما هیچ نقدی نکرده اید و اگر قرار بر نقد بود شما باید به خودتان اجازه میدادید و فقط این حق را داشتید که از عملکرد شهردار و شورا( 4 نفر ) در پاسخ به سخنان بحق اقای دهراب پور دفاع نمایید و پاسخ دهید و این طور که مشخصه شما بهانه ای گیر اورده که درصدد. شخصیت جناب دهراب پور برایید و انتقام بگیرید .
لیکن در جواب . شما و در دفاع از حقانیت و مظلومیت اقای دهراب پور به عنوان یک شهروند و کسی که سالهای سال در جوار مبارک ایشان بوده و هستم و از نزدیک در اعم مسایل بیشتر سیاسی و اجتماعی ایشان هستم مطالبی را عرضه کنم .
برادر مثلا محمد صادقی :
جناب دهراب پور از صراحت بیان و جسارت کلام شهره ی عام و خاصند و برای اولین بار به قول شما زبان باز نکرده و عده ای را به باد انتقاد گرفته ، زبان اقای دهراب پور در دفاع از مردم و محرومین همیشه باز بوده است و خواهد بود . جناب حاج دهراب پور هر لحظه و هر موقع که اقتضا میکرد و بکند و احساس میکرد و میکند که فقط به مردم خیانت شده یا ظلمی در حق کسی روا شده یا میخواهد بشود سینه سپر کرده و زبان باز نمده است و در دفاع از مردم و حق و حقوق انها حتی گاها از حق طبیعی خود و خانواده اش گذشته و هزینه داده است
جناب محمد صادقی :
اگر منظورتان از قرابت فکری و جناحی برخی از اعضاء شورای شهر با جناب دهراب پور آقای اشنا هستند باید به عرض شما برسانم که اگر من نوعی سالهای سال جناب اشنا را تحت عنوان پیمانکار و کارخانه دا م. داشتند و نه پرستیژ سیاسی و یا جناحی . ایشان فقط بنا بر اقتضا و رسم و رسوم ایلی در استان خودمان و بر خلاف میلش مدافع و اسپانسر جناب اقای هدایت خواه در انتخابات نهم بوده اند و هیچ سابقه و شناسنامه ای دال بر اینکه سیاسی و جناحی باشند را ندارد و بهترین سند و مدرک به جای مانده از ایشان در این خصوص جدایی و تقابل با اقای دهراب پور در این دوره از شورا بوده است و اگر کوچکترین شمه ای از تعصب تشکیلاتی داشتند قطعا تحت هیچ شرایطی از اقای دهراب پور جدا نمیشدند اما متاسفانه و متاسفانه بنام اصول گرا و جریان اصولگرا و لیست اصولگرا خودش و ان یکی دوستش بهترین بهره را بردند
جناب محمد صادقی :
جناب اقای اشنا ابتدا بر این باور بودند که در کنار اقای دهراب پور به انچه که در ذهنش خطور کرده بود و پرورش داده بود و شاید هم ارزویش را داشته خواهد رسید و خودشان شخصا به ان اعتراف نمودند و خواص خوب میدانند و در جریان هستند . اما غافل از اینکه دهراب پور از اون تو بمیری ها نیست و وقتی سایه خود را در کنار سایه حاج دهراب پور خیلی تار و تاریک دیدند وبه این مهم رسید که نای و ظرفیت در کنار دهراب پور را ندارند و صدردصد برایش افتاد که ماندن در کنار دهراب پور هیچ منفعت شخصی و یا گروهی و حتی ایلی و قبیله ای ندارد و سازه ی دهراب آهن و میلگرد هایش و تار پود و مبنایش فقط خدمتگزاری به مردم و توسعه شهری و در دفاع از حق مردم و توام با قانونمندی میباشد عطایش را به لقایش بخشید .
جناب محمد صادقی دوست عزیز :
اگر رفتار های جناب دهراب پور مبهم و به زعم شما در صدد ضربه زدن به شورا و شهر بودند چرا منخب اول و تخصصی ترین فرد شورا که ارا ماخوذه ایشان سه برابر ارای اقای اشنا و اون یکی دیگر بوده و در یک نگاه ، منتخب همه ی احاد مردم بوده است یعنی جناب اقای دکتر نگین تاجی و همچنین دکتر خوبانی که دقیقا منتخب اکثریت گروها و ایالات و حتی افراد خاصی بودند و به نوعی جریان و جناح مقابل اقای دهراب پور بودند نه تنها از ایشان جدا نشدند بلکه تا اخر و تا کنون در کنار ایشان مانده اند و هیچ احساس خطری هم نکردند . ایا این مهم و این ایستادن جای تامل ندارد .
جناب اقای محمدصادقی :
ما زیاد به جزیات کاری نداریم و اگر بنا بر گفتمن باشد به موقع همه چیز را خواهیم گفت اما فقط به این نکته اشاره داشته باشم که ما معتقد و بر این باوریم که در کنار مسایل شخصی اقای اشنا افراد خاصی از جمله (م –ح ) (خ – خ) ( ش ص پ ) (الف – چ ) و اقای معروف( پ ) که احساسشان بر اینه که جریان اصولگرایی فقط مختص انهاست و میراث خوار ان شده اند و شاید از ابتدا تا کنون روی هم 200 هزار تومن هزینه نکرده اند و در کمال تاسف همیشه هم تصمیم و هم تصمیم ساز بوده اندو بخاطر انتقام از مجلس پنجم ، شورای سوم و جریان سیاسی استان در دور اول احمدی نژاد از این فرصت استفاده کرده و حاضذر شدند ک.ن بیافتد اما به دست محرم ترین و وفادارترین فرد به انقلاب و مردم نیافتد .
جناب محمد صادقی :
دهراب پور هیچ اقلیت و اکثریتی در شورا راه نیانداخت و ابتدا ان دو نفر معروف و بجا مانده از دور قبل بودند که بنای اقلیت و اکثریت را راه انداختند . ان دو نفری کمه عملا و علنا اعلام بر ماندن جاوید کردند و این دقیقا نه به مردم و پشت پا زدن به ارا مردم بوده . چرا ؟؟؟؟
چون 80/ مردم خواهان رفتن جاوید و حتی حذف 11 نفر شورای چهارم بودند که متاسفانه به دلای. ان دو نفر اصلی مجددا ورود پیدا کردند و همین قضیه شروع اقلیت و اکثریت را در شورا جرقه زد که باعث بوجود امدن ان گروه 5 نفره شد و حاج دهراب پور هیچ نقشی در تشکیل ان نداست وتشکیل آن بر اساس انچه بیان شد و اقتضا بود بوجود آمد . که متاسفانه سیاسیون منفعت طلب بخاطر انتقام از گذشته و تقابل با دهراب پور و به زعم خودشان تحقیر و تضعیف ایشان ان اتفاق شوم را رقم زدند .
البته دوست عزیزمان جناب اقای محمد صادقی خودش به موقع از چرخشها و گذشته جناب دهراب پور که فقط بخاطر مردم و در جهت منافع و خدمت به مردم و گاها پشت پا زدن به ارا مردم از طرف افراد خاص بوده اشاره و اعتراف نموده اند و ما ان را به فال نیک میگیریم زیرا جدایی و چرخش حاج دهراب پور فقط در راستای منافع مردم بوده است .
و اما جناب محمد صادقی :
تنها واژه ای که به جناب اقای دهراب پور نمیچسبد واژه ناسیونالیسم است !!!!!!!!!
چرا آن موقع که جناب دهراب پور در مقابل ایل بزرگ و شایسته خود قد علم کردند ناسونالیسم نبودند حتی به همین خاطر هزینه های معنوی زیادی را هم خود و هم خانواده اش متحمل شدند .
چرا ان موقع که جناب دهراب پور یک فرد خاص (هدایت خواه در انتخابات هفتم ) را مقابل ایل خود و نزدیکترین فرد خاص و منتسب به خود( حاج زارع ) قرار دادند و در جهت اهداف و ارمانهای خود به ایل پشت کردند و زمینه ای را فراهم نمودند که خود اولین قربانی ان شد ناسیونالیسم نبودند . اما حالا ناسیونالیسم شدند . اینجاست که باید گفت اگر دین ندارید لااقل ازاده مرد باشید .
چناب برادر :
حرف به حرف و سطر به سطرصحبت ها وسخنان جناب دهراب پور حقیقت و مستدلند و هیچ کلی گویی نیست به قول معروف انچه عیان است چه حاجت به بیان است و این شماها هستید که برای دو روز سواستفاده و منفعت طلبی ان دنیای خود را به این دنیا فانی و چند روزه فروخته اید
تا جایی که در جریان هستم هیچ پروژه عمرانی که منتسب به شهرداری باشد و یا فعال باشد وجود ندارد و تنها یک پروژه را در بوق کرنا گذاشتید که با مخالفت معرضین نیز مسکوت ماند و آب پاکی روی دستتان ریختند .
سرکشی به اماکن ورزشی ، فوتبال بازی کردن ،رفتن در جمع ورزشکاران و حضور بر سر سفره ی افطاری که کار فرهنگی نیست باید جواب بدهید که بر سر تیم فوتبال شهرداری چه اوردید که افتخاری برای استان و حتی کشور بود؟؟؟؟؟
بروید کار فرهنگی را از شورای دوم و سوم یاد بگیرید !!!!!!!!!
جناب اقای محترم :
چطور به خودتان اجازه میدهید که نفر دوم شورا را که با همه ی کارشکنی های ساسی و اجتماعی که در حق ایشان روا داشتند باز هم مورد وثوق احاد مردم اعم از فرهنگی ، متخصصین ، اهل فهم ، دلسوزان و معتمدین محلی و ریشسفیدان ، اندیشمندان ،دانشجویان و تحصیل کردها و اهل فرهنگ و هنر و بازاریان و کارمندان و از همه مهمتر قشر محروم و مظلوم کارگرا قرار میگیرند را شکست خورده بدانید ؟؟؟
ایا این توهین به شعور مردم و پشت پا زدن به ارا مردم و خواسته ها و مطالبات انها نیست !!!!!!
در د.بود که با برگزاری یک .ی و چینش افراد خاص در صندوقهای خاص . را فرا گرفت ،مردم و شهر را از نعمت وجود جناب اقای دهراب پور محروم نمودید و این در صورتی بود که در همان دور اقای دهراب پور اگر نفر اول نبودند قطعا و حتما نفر دوم یا سوم بودند ..
ایا بیاد ندارید که جناب اقای هدایت خواه بوسیله نردبام جناب دهراب پور کرسی مجلس هفتم را تصاحب نمودند . چرا این طور فراموش کار شده اید ؟؟؟
قطعا این فراموشکاری ناشی از .
ایا به یاد ندارید که جناب دهراب پور در دور اول احمدی نژاد چه داغی بر دلتان گذاشت
ایا بیاد ندارید که استانداری را برایتان. در صورتی که باید گلستانتان میبود
ایا بیاد ندارید که حلاوت و شیرینی مدیریت کلان استان را در کامتان زهر مار کرد
البته نباید از شما خرده گرفت شماها همان بی انصاف های هستید که کل اسم و رسم ، تاخت تازهای سیاسیتان ، آبرو و عزتتون ناشی ازریاست جمهوری احمدی نزاد و دولت احمدی نژاد بود اما به خاطر عدم اعتقاد و ایمان به مبانی و در راستای منافع و بهره برداری های سیاسیتان همین چند روز پیش از حضور احمدی نژاد در استان چنان براشفته شدید که به ناچار حرف دلتون را ابراز و خودتان را لو دادید . و رسوا کردید .
درست است که با کارشکنی های نمایندگان وقت حق مسلم حاج دهراب پور دراستان غصب و لگد مال شد اما هیچی از ارزشهای ایشان نزد دولت وقت کم نشد و دولتمردان و خود احمدی نژاد چنان اعتبار و اعتمادی به حاج دهراب پور بخشیده بودند که حتی در مسایل کلان کشوری از اظهار نظرات و پیشنهادات ایشان استفاده میشد و عزل و نصب کل مدیران استان از راس تا پایین باید به تاییدیه ایشان میرسید .
خوب است که بدانید و قطعا هم در جریان هستید که در دولتهای نهم و دهم از استانداری استانهای ایلام ، بوشهر تا سفارت ایران در بعضی کشورها و چندین مدیر کلان کشوری و ملی و حتی مسولیت در نهاد ریاست جمهوری و معاونت در وزارت خانه ها پیشنهادهایی بودند که به ایشان دادند اما جناب دهراب پور در کنار مردم بودن و کار درشورا برای خدمت گذاری به مردم و دفاع از حق و حقوق مردم را بر همه ی انها ترجیح دادند و اگر ایشان امروز محبوب همه ی احاد مردم از همه قشر و گروه و جریانات سیاسی هستند همین در کنار مردم بودن ایشان بوده است
اگر ا. به بهانه بعضی تحرکات و صحبتهای احمدی نژاد داییه مهربان تر از مادر شده اند و به بهانه امتیاراتی که بعد از احمدی نژاد و از طرف کاندیداهای ریاست جمهوری کسب کرده اند و احمدی نژاد را. سیاسی میپندارند اما جناب حاج دهراب پور در همان دولت اول در خصوص پاره ای مسایل به ایشان گوشزد کردند و حتی جاههای مقابل ایشان ایستاند و هزینه هم دادند و حتی نامه نگاری هم کردند که در صورت لزوم اطلاع رسانی خواهد شد
بر هیچ کس پوشیده نیست که جناب دهراب پور حتی به اذعان گروهای مخالف محبوب ترین ،وفادارترین ،فعالترین ،دلسوزترین ،متعهد ترین و با صداقترین و حتی انعطاف پذیرترین اصولگرا در استان بوده که مورد وثوق همه جریانات سیاسی بویژه جریان چپ یا اصلاح طلب نیز می باشد و پل ارتباطی همه ی اصولگران در استان میباشند و مسایل سیاسی استان را به هم پیوند میدهد
اما شماها کجا هستید ؟
یا در تهران و شیراز دنبال کسب منافعتان هستید یا در خانه هایتان خفته اید
ای کاش روزی انتخابات استانی میشد و همه زنده بودند تا وزن همه ی اونایی که امروزه میراث خوار و داییه دار هستند مشخص میشد
جناب اقی محمد صادقی :
من قبول دارم که حاج دهراب پور سوخته و برافروخته است اما چرا ؟
چه ظلمها و چه آلامی که دوستان شما نه اکنون بلکه در ادوار گذشته به بارش نکرده اند !!!!
چه تهمتهایی که به ایشان نزدیدید و چه دروغهایی که به ایبشان وصله نزدید و چه فحشهایی که نثار خودش وپدرو مادرشهید داده اش نکردین و حتی به برادر شهیدش که اسوه معرفت و دین و اخلاق و شهید شاخص کشوری بودند نیز رحم نکردین و هر چه دلتان خواست نثارش کردید .
بله !!! جناب دهراب پور براشفته است زیرا ظلم مضاعفی که شماها به خودش و در حق مردم و شهر یاسوج و حتی انقلاب و نظام نمودید و روا داشتید نه تنها دهراب پور بلکه دل هر انسان ازاده ای را بدرد میاورد .
بخاطر رفتار.و حساد. که نتیجه اش چیزی جز سپردن ا. به دست نا اهلان و نا محرمان نیست
براشفتگی و برافروختگی ایشان ماحصل ظلم و اجحاف بزرگیست که شماها بر مردم روا داشته و برای شهریست که رها شده است .
جناب محمد صادقی :
دهراب پور از اکبری شکست نخورده !!!! از دورویی ، خباثت ،کینه توزی ، حسادت ،نا رفیقی ، انتقام جویی وعمق کینه ها و دشمنی و از همه مهمتر و بیشتر از خیانتی که . در حقش روا داشتید تنها مانده است اما تنهایی در کنار دکتر نگین تاجی و دکتر مهربان و شایسته جناب اقای خوبانی خودش عالمی دارد .
در اقلیت ماندن ان هم در کنار نگین تاجی و خوبانی میرزد به هزاران اکثریتی که فقط بوی معامله و خیانت میدهد .
دهراب پور نه تنها شکست نخورد بلکه سر افراز ماند و خواهد ماند و این را عامه ی مردم میگویند نه چند نفر که از حاج دهراب پور همیشه شکست خوردند.
البته حیفم آمد که به این نکته اشاره ای نداشته باشم که جناب آقای هدایت اکبری واقعا مرد هستند وبه هیچ وجه قابل مقایسه با خیلی ها که دم از اصول و انقلاب میزنند نیست و ایشان دارای شخصیت و رفتارهای معقول و قابل تحسینی هستند .
خوب است که اونایی که دم از ضد اخلاقی و رفتارهای نا متعارف اقی دهراب پور میزنند از همین اقای اکبری که مخالف و نقطه اصلی و اول ایشان در شورا هستند استعلام بگیرند و بعد قضاوت نمایند .ایشان حتی به اذعان خودشان گرفتار و شیفته ی شخصیت اقای دهراب پور شده اند
جناب اقی محمد صادقی :
اگر جناب اقای دهراب پور بازنشسته و داعیه دار سیاست بی اثر و تنها هستند چرا این همه وقت خودتان را صرف تخریب و تضعیف و تحقیر ایشان نموده اید و از سخنان و افشاگری های بحق ایشان آشفته و پریشان شده اید و در حال دست پا زدن و نجات خود از این معرکه شده اید .
جناب اقای برادر :
چرخش جناب دهراب پور همیشه و در هر زمانی به قول شماها فقط درون جناحی و گروهی بوده است و هیبچ وقت مثل خیلی از شماها که بخاطر منافعتان چرخش 180 درجه ای داشتند نبوده و فقط بنا بر اقتضا و در راستای تحقق ارمانها و اصولی بوده که به ان اعتقاد داشته و خواهد داشت بوده است .
ایا فراموش کردین که خیلی از دوستان شما که حتی حاضر نبودند دکمه یقه خودشان را د.رفتند و اعلام برایت کردند و در دولت اصلاحات و تا همین چند وقت پیش مسولیت کلان داشتند
چرخش دهراب پور فقط و فقط در راستای دفاع از مردم و مطالبات و خواسته های انان بوده که دوستان شما فقط از انان سواری میخواستند و اما بعد از پیروزی کاذب و فصلی پشت سرشان را هم نگاه نکردند و گرفتار حب دنیا و دوستانشان و اقوام و ایل تبارشان شدند .
در مقطعه ای ترک افراد و حمایت انان بنا بر اقتضا بوده است .هدایت خواه و زارع که. .تا زمانی که در جهت منافع نظام و انقلاب ( دوره هفتم و دهم مجلس ) و مردم (دورهشتم و نهم ) حرکت و سخرانی داشته اند مورد حمایت و تا زمانی که تسلیم خواسته های درونی و تابع تصمیمات گروهی اقلیتی سود جو باشند و قدمشان را در راستای اهداف شخصی و گروهی بردارند نیز مورد بی مهری و عدم حمایت قرار گرفته و میگیرند و این عین مردانگی و شرافت است نه چرخشی که شماها ان را چوب لای آستین کرده اید .
دیدگاه جناب دهراب پور بر این اصل استوار و براین باور است که منافع مردم بر هر گروه ، ایل و هر شخصی ارجحیت دارد ، خواه ان فرد زارع یا هدایت خواه باشد یا ان گروه اصولگرایان یا کسانی دیگر باشند
و اما جناب اقای محمد صادقی هم پایان کلام و هم یه مطلب مهم :
به مسیله ای اشاره نموده اید که در عین حال هم خنده دار است و هم از تمام مطالبی که بیان فرموده اید مهمتر !!!
اینکه اذعان داشته اید دشمنی و خصومت آقای دهراب پور با اقای مقدم سابقه ای دیرنه دارد !!! مثل اینکه جناب اقای دهراب پور از اقای مقدم خواسته ای داشته اند که جناب مقدم دست رد بر سینه اقای دهراب پور گذاشته اند و اما جواب خیلی کوتاه و مختصر ؟؟
به عرض شما برسا. که جناب اقای دهراب پور از ایشان درخواستی داشته باشد و همین طور آقای آشنا
من نوعی که کاملا الف بای سیاست از اول انقلاب تا به امروز را خوب میداتنم و شناخت کافی دارم اولین باری که اسم اقای مقدم را شنیدم همین یکی دو ستال اخیر بوده است
بنظرم در هر برهه ای از نظام و انقلاب و طی این چند سال جناب حاج دهراب پور در جایگاههای بوده اند که حداقل درخواستی از اقای مقدم نداشته باشد و ا.
البته شنیدم که ایشان در شرکتهای آب خاک ، سد تنگ سرخ و موسسه کوثر مشغول بوده و نه تنها مانع توسعه انها شده بلکه باعث ورشکستگی و منجر به تعطیلی انها نیز شده است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1