تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۰۲۹۳۱
واکنش آزاده جنگ تحمیلی به اتفاقات سفر «احمدی‌نژاد»؛

سزاوار نیست به مردم بهمئی انگ انحراف یا عدم بصیرت زده شود

شعبان بهمئی
۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سزاوار نیست به مردم بهمئی انگ انحراف یا عدم بصیرت زده شود
کبنا ؛متن ارسالی

 اگر مردم ولایت مدار بهمئی پای سخنرانی احمدی نژاد آمدند هدفشان زاویه گرفتن با نظام وانقلاب نبود من در میان مردم گشت و گزاری زدم حتی دعوت کنندگان احساسشان این نیست که احمدی نژاد با انقلاب و رهبری زاویه دارد حتی در بین مردم بهمئی شایعه شده بود که وقتی شورای تامین اجازه حضور احمدی نژاد را صادر نکرد تیم حفاظتی ایشان حاضر شدند و با دفتر رهبری هماهنگ شده و شورای تامین عقب نشینی کرد و دعوت کنندگان در حضور خود بنده به مردم اعلام کردند: که احمدی نزاد امروز اولین سخنشان در پیروی از ولایت است و مردم هم می‌بینند احمدی نژاد ازادانه سفر می‌کند ازادانه سخنرانی می‌کند و حرف دعوت کنندگان را باور می‌کنند
 خوب خیلی از مردم حتی به عشق ولایت امدند و خیلی از مردم دوست دارند حرف سیاسیون پر طمتراق را بشنوند خیلی‌ها از سر کنجکاوی امدند سزاوار نیست به مردم ولایتمدار بهمئی انگ انحراف یا عدم بصیرت زده شود بنده قول میدم اگر ولایت اشاره‌ای کند مردم بهمئی تا پای جان ایستاده‌اند.
 بعضی‌ها واقعاً درد دلشان که گرانی و بیکاری و تورم را از هر زبانی بشنوند حرف دل خود می‌دانند و در شرایط عادی کشور از ان استقبال می‌کنند. 
مسئولین محترم دارای صلاحیت اگر احمدی نژاد مشکل دارد چرا به او اجازه داده می‌شود که تریبون سخنرانی ایجاد کند چرا جلوی او را نمی‌گیرید تا بچه‌های انقلابی را به جان هم بیندازید و عده‌ای دیگر بابت سرزنش از حضور دلسرد شده و خانه نشین شوند
 من هیچ انگی را که عدم پیروی از ولایت باشد را نسبت به مردم بهمئی نمی‌پذیرم چون در میان انها زندگی می‌کنم حس انقلابی انها را درک می‌کنم هر چند که این حس ولایتمداری نباید باعث غفلت از مشکلات مردم باشد.
 هر چند بنده انتقاداتی را از دعوت کنندگان داشتم اما برایم زجر اورست که بچه‌های انقلابی در همه جناح‌ها به دسته‌های مختلف تقسیم و بر سرهم بکوبند.
 گذشته گدشت از همه برادران انقلابی و مردم عزیز و استان و کشور میخوام همانگونه که امام (ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تابه مملکت اسیبی نرسد اتحاد و همدلی خود را حول محور ولایت حفظ کرده اون هم براساس اعتقادات دینی نه شخص پرستی و براساس قانون اساسی و مذهب شیعه گوش به فرمان حضرت ایت الله العظمی خامنه‌ای حفظ الله تعالی باشیم و دیگران را فقط در چارچوب قانون و مصلحت نظام برایشان احترامی قائل شویم.
 ----------------------------------------
شعبان بهمئی
آزاده جنگ تحمیلی
عضو مجلس ایثارگران و شورای اسلامی استا کهگیلویه و بویراحمد
عضو شورای شهر لیکک
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد و درود بر مردم عیور بهمئی
اگ کسی چیزی میگه برا منافع شخصی هست و پست گرفتن
لر اصیل
Iran, Islamic Republic of
درسته
واقعا مردم دانا و فهمیده اند.
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد و درود بر مردم حماسه آفرین بهمئی؛در واقع باید گفت که انقلاب احمدی نژاد از بهمئی شروع نشده،همه جای ایران به همین شکل از احمدی نژاد استقبال می کنند،چند . هم ممکنه یه چیزی بگن که .جوابدهی نداره.
Romania
خداوكيلي اين متن را كي برات نوشت شعبون😳
علی
Iran, Islamic Republic of
بهش بگو چطور ؟
نگهبان بود ولی خوابش سنگین بود
خخخخ
احمدی نژادیم
United Kingdom
انصافا آقای بهمئی همیشه بدور از تعصب و عقده سیاسی حرف راست رو میزنه
ایشون توی این سخنرانی شرکت کردن
بین مردم بودن
بنده به عنوان یه احمدی نژادی صحبت های ایشون رو بر نوشته های این مدت از طرف اصولگراین ترجیح میدم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1