تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۴۰۲۸۱۳
یادداشت:

اگر نمایندگان به قول‌هایشان عمل می‌کردند

سید قربانعلی موسوی شیرازی
۷
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اگر نمایندگان به قول‌هایشان عمل می‌کردند
کبنا ؛متن ارسالی
به‌راستی اگر همه آن قولهایی که در کوران جمع آوری آرای مردمی نمایندگان به انواع ترفندها متوصل شده ودر پشت تریبونها فریاد می‌زدند عمل می‌شد اکنون چهره استان این نبود که ما ناظرش هستیم و شاید سال‌های دیگری هم طول بکشد تا به شهرها واستانهای برخوردار برسیم.
معلوم نیست چه سری در اینگونه رفتارها نهفته است که تریبون هر کسی را که در مقابل خود می‌بیند وادار می‌کند. حرف‌ها و سخن‌هایی را به خورد مردم بدهد تا آنها را شیفته خود نماید واز قبل آن شیفتگی هر آنچه درخواست کند بر آورده شود، نمونه‌اش رفتار نمایندگان گذشته این دیار بوده است که تا فرصت داشتند و می‌توانستند به وعده‌های داده شده عمل کنند، نکردند وفقط انتظار حمایت از مردم را داشتند وبس.
یکی دوسالی است از عمر نمایندگی حاج «عدل هاشمی» می‌گذرد و قولهای داده شده از پشت تریبون به مردم یکی یکی جامه عمل می‌پوشد ون‌هایی می‌شود، بگذریم از اینکه هستند کسانی که این دگرگونیها به مزاجشان سازگار نیست و هر آنچه می‌بینند کتمان می‌کنند و همیشه آیه یاس را بگوش مردم می‌خوانند وسعی دارند نا امیدی را بسط وگسترش دهند که البته این افراد همان بیمارانی هستند که مرض سیاهی قلب دارند وهیچگاه از زبانشان سخنی بیرون نخواهد آمد که نفع مردم در آن موجود باشد بلکه دائم در تخریب این و آن تلاش می‌کنند وکاریش هم نمی‌توان کرد.
با همه احوال آنانی که سالهای گذشته را از سر گذرانده وانواع نماینده‌ها را دیده‌اند وقولهایشان را شنیده‌اند تائید خواهند کرد که حاج عدل هاشمی یکی یکی به قولهایش عمل کرده و می‌کند با همه بی پولی دولت ومشکلاتی که گریبانگیر آن است.
راه اندازی انواع پروژه‌ها و طرحها در سطح شهرستان کهگیلویه بزرگ مصداق این مدعاست که چه تعداد طرحها وپروژه ها اکنون در حال کار است ویکی یکی به بهره برداری می‌رسد، شاید گاز رسانی به دیشموک وقلعه رئیسی یکی از آرزوها شده بود اما اکنون عملیات اجرایی آن در حال اقدام است، سونوگرافی برای مردم چرام هم یکی از دغدغه‌های اصلی بود که در حال راه اندازی ودستگاه درون بهداشت ودرمان منتظر تکنسین مربوطه است، البته اگر همت راه انداختن آن به اندازه آوردنش پیگیرداشته باشد
پتروشیمی دهدشت از مهم‌ترین پروژه‌ی‌ها و طرح‌های در حال اقدام است که خوشبختانه در ماه کنونی کلیات طرح تصویب ودر دستان پیمانکار قرار گرفت واز این به بعد میزان تلاش پیمانکار سرعت راه افتادن آنرا تعیین می‌کند هر چند همچنان سردار پشت سر آنها پیگیر است و آینده شهرستان کهگیلویه را دچار دگرگونی چشمگیری خواهد نمود وافراد بسیاری در این مجموعه بزرگ مشغول خواهند شد ودغدغه بیکاری فراگیر از میان خواهد رفت.
در طول سنوات گذشته می‌شد از همین قابلیتها استفاده نمود اما پرداختن به حواشی نمایندگان پیشین را از اصل موضوع که خدمت رسانی به مردم است غافل ومشغول حواشی می‌کرد اما خوشبختانه حاج عدل هاشمی از همان ابتدای ورود عنوان نمود وارد حاشیه‌ها نخواهد شد وتمام همت خودرا بر روی محرومیت زدایی منطقه خواهد گذاشت و به جای پرداختن به حواشی ورفع سخنان بیمار گونه بعضی افراد که متاسفانه مرض قلبی‌شان نمی‌گذارد قدمهای دلسوزان استوارتر بماند، به سمت وسویی رفت که چهره فقر وعقب ماندگی شهرستان را تغییر دهد و خوشبختانه کم کم می‌رود چنین خواهد شد.
آرزوی هر انسانی است که همنوعان خود را در فقر و فلاکت نبیند و بنده حقیر و انسان‌های منصف هم از این قاعده مستثنی نیستند و هر قدم و قلم‌مان در راه پیشرفت کهگیلویه بزرگ برداشته خواهد شد و برای نماینده مردمی و دلسوز حاج عدل هاشمی هم آرزوی موفقیت در تمامی قولهای داده شده از جانب ایشان را داریم باشد که گام‌هایش برای برون رفت از محرومیت استوارتر از گذشته برداشته شود، انشالله.
-------------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه نگار 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرتضی
Iran, Islamic Republic of
زارع در بین نمایندگان فعلی شکست خواهد خورد و هدایت خواه برنده خواهد شد
پشیمون از .
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی همش تبلیغات فسفات هم همش تبلیغات اینو خودت هم خوب میدونی.عدل بهتره جواب اون جوانهایی که اسمشون رو برای کار می نوشت و هیچ کاری براشون نکرد رو بده .
گچسارون
Iran, Islamic Republic of
آخرش نفهمیدیم که قربونعلی اصلاح طلبه یا اصولگرایه؟ حتمن مث بعضی از دوستان اصولگرای اصلاح طلبه!!!
حسینی
Iran, Islamic Republic of
. که انسان را به یاد بعضی از شاعران عهد پادشا هان عصرهای گذشته میاندازد اما حق ازحمه اش چه باشد والله اعلم برادر اینگونه مدیحه سرایی. باید یک نمای از حقیقت و وافعیت ها را در مقابل داشته باشد تا مردم ببیند شما بنظر میاد یک چشمی باشید ومثل مردم نباشید حیف است که با این گفتمان و نوشتاری که دارید عنوان مقدس روزنامه نگاری را به یدک بکشید برو برادر چند واحد در دانشگاه بخوان بعد بیا وارد عرصه این شغل بشو و رسالت و اصالت روزنامه نگاری و شخص رورنامه نگار را یاد بگیر و بفهم بعدا دست به قلم شو شما با این دید بسته که فکر کنم در حد روسابتان بالاتر نرفته و با این. ا عوص میکند با این افراط تفریط و جای استاد وشاگرد را هم جابجا نموده اید حداقل انصاف این بود که از نظام و بر کات ان ویا از مرد ان بزرگ مثل حاج اقا بزرگوارب و اسطوره مقاومت و مردم داری استان حاج اقای موحد هم یادی میکردی با این اوصاف کهگیلویه بزرک به توسعه همه جانبه رسیده انشاللله که رزق روزیتان را سردار عزیز بدهد
یک رزمنده
Iran, Islamic Republic of
باید مدیرانی را که زارع گذاشته هرچه سریعتر استاندار عوضشون کنه..بعضیشون فکر کردنه ادارات ارثیه پدرشونه و با مدیریت ضعیفشون لطمه به استان زدن...
Iran, Islamic Republic of
قربونعلی قربونت جدت. ننویس
کدوم پتروشیمی؟ همون پتروشیمی که من امده ام
کدوم فسفات؟ همان فسفاتی که دوست ماست
کدوم گاز ؟ همون گازی که بزرگواری ۹۸ درصد کارشو انجام داد
کدوم نیترات؟ من امده ام.
حالا هم کارخانه لوله کشی بهمی اضافه شده.
United Kingdom
. سفيده خش باش نگو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1